Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cszolee79

    csendes tag

    válasz Csabex #91279 üzenetére

    A kábelköteg szar, persze, porlik nekem is. Sajnos. Anyáztam is már nagyon sokat, hogy lehet egy autógyártó ilyen tróger, hogy sima, nem-hőálló kábeleket használ a motortérben. De nem lehet kapni, még bontottat sem (ebből ugye olyan kéne ami digit klímás, automata váltós, megfelelő motorhoz való, és abból is úgy tudom több féle volt mikor hogy sikerült GM-éknek), ahhoz valami profi autóvillamosságis kéne aki kiméri és cseréli... és arra a gatyám is rámenne :) Plusz ugye gáz is van benne, ezért azt anno szépen vagy kevésbé szépen belekötözgették valahogy, az még egy plusz szopószorzó mert nem "szabványos". Úgyhogy látatlanban feltételezem hogy a kábelek többé-kevésbé rendben vannak és inkább pár ezerért cserélek szenzorokat, így olcsóbb :)
    Vettem hőálló öntapadós szövet szalagot, ilyet, ezzel betekertem amihez hozzáfértem, meg amiről már lemállott ez a fajta borítás. Nagyon príma cucc.
    [link]

    Jahm ebben a Z16XE-ben a trafósor a motor tetején van, nincsenek kábelek, ráül a gyertyákra. És új. És a gyertyák is. Valami ilyesmi, ebből is a drágább, 40e körüli német.
    [link]
    Szóval most sorban
    - megkeresem az EVAP csövet és rádugom a szelepre
    - holtponti és főtengely jeladó csere (szerintem jobban járok bontott gyárival mint valami ilyen-olyan utángyártottal), kábelek, csatik ellenőrzése amennyire látjuk
    - MAP szenzor csere
    - aktív szenes elpárologtató tartály megnézése
    - ha ez nem, akkor kábelek ellenőrzése villamossági szakival
    - ha ez sem akkor majd addigra úgyis találok valami más lehetőséget.

    Most már nem akarom feladni, annyira elmerültem benne.

    [ Szerkesztve ]

    A nemzetközi helyzet egyre fokozódik.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés