- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- Gyere el a 9. BRSZK-ra!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
Általában jó.
Minden motort le lehet térdeltetni tűsarkúban padlózva télen -20 fokban rögtön indítás után kettesben 7000 fordulaton, napi 2 km ingázással és 45 ezrenkénti olajcserével
-
Magnum_
nagyúr
T. Cartársak!
Mi az általános vélemény a H Astrákban lévő 1.8 szívó motorokról? (motorkódot nem tudok most).
Tudom, nehéz vele besorolni, de megbízhatóságra, problémákra gondolok.
Köszönöm -
joker91
tag
Sziasztok,
április végén én is beléptem az Opelesek táborába. Nem nagyon voltam Opel párti, de ezalatt a közel 5 hónap alatt, pozitívan csalódtam. Egy Astra G Cabrio 1.8-as lett, hirtelen felindulásból. (Más autót nézegettem alapból, de mindegyik egy "hulladék" volt a kb 30 megnézettből, és ebből a G cabrioból pedig a 2. példány már nagyon megfogott, így le is csaptam rá.) Pár km múlva, belépek a 10e km futásba mióta nálam van, semmi hiba nem jött eddig elő, tökéletesen üzemel.
Viszont most van egy érdekes jelenség, amire érdeklődnék, hátha van tippetek merre nézelődjek.
A vezető oldali lábtérnél furcsa folt jelentkezett a hétvége környékén. Mintha kifolyt volna valami (de biztosan nem), de azóta se száradt fel, megnyomva érződik hogy nedves, nagyon minimálisan habzik is. Körülbelül a lábtér közepén, egy 20cm átmérőjű. Esetleg van tipp, hogy mi tud arra fele folyni és merről?Előre is köszönöm!
-
Tikakukac
titán
válasz
rumos XIII #85632 üzenetére
1. Biztos a kompi az és nem a belső levegő csappantyú? Imád eltörni a Delphi klímásokban.
2.Nem okés. Ott valamiért az a visszajelző feszt. kap.
3. Cseréled és kiderül. Ha el is felejti magát csak gyújtáskapcsolóba bedugod, zár-nyit és csókolom, megint tudja ki a főnök.
-
rumos XIII
aktív tag
Sziatok.
Pár napja végre vettünk egy 2000-ben gyártott 1.2-es C Corsát. Benzin.
Egyből három kérdéssel támadnék.
1. A klíma (kompresszor?) néha érdekes hangokat ad, feltöltöttem egy 10 mp-s videót , ez mi lehet? Random csinálja, van hogy nem.
2. A hátsó ködlámpa visszajelző non-stopp világít, de halványan, ha bekapcsolom, akkor jóval erősebben. Ha nincs gyújtáson, sőt a kulcs sincs benne, akkor is világít,. Ez normális?
3. Kaptam két kulcsot a járgányhoz, mind a kettő távirányítós, viszont nagyon nehezen működnek, maszírozni kell őket. Elem csere megoldhatja? És ha kiszedem az elemet, nem fog elfelejteni semmit?Köszönöm szépen előre is!
-
frango13
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Opel Astra H 1.6 (z16xep) autóm és sokszor rángat, lassításkor, megálláskor kuplungra leesik a fordulat és leáll. Van amikor csak leesik a fordulat és utána visszajön. Nyáron a nagy melegekben semmi baja nem volt. Amikor kicsit lehűlt a levegő reggelre, akkor 1-2 perc alapjárati járatás után elindulva sem volt gond. Most, hogy már elég hideg van reggel bármennyit járatom tuti hogy leáll a következő pár kuplungolásra. Gázelvételnél is elég rángatósan lassul és a váltások se szép simák. A motor sem úgy jár, ahogy kéne neki. Olyan rázós. Néha kopogó hangot is hallok a motorból.
Fojtószelep ház kipucolva. EGR kipucolva. Gyertya csere megvolt gyárira. Trafó csere is volt. Hidrotőkék lehetnek? Okoznak ilyet? Vagy lehet a s*ar olajtól? Nem én raktam bele, szóval lehet nem az került bele amit vettem...Olajnyomás?
Hibakódot nem dob ki a kocsi. Mi lehet? -
nyemi
csendes tag
válasz
mohabá 007 #85613 üzenetére
Üdvözlöm mohabá007.
Igen a felcsavarható fémházas szűrőkről van szó, szóval akinek a betétes van az autójában az vegye figyelmen kívül amit beszélek (írok).
"Ez maga, az "orosz csoda""
Nem Nem hanem Osztrák, méghozzá a MAHLE KNECHT OC93 ez a felcsavarható Prémium olajszűrője az Opelek régebbi típusainak. Ajánlom is annak aki még a gyárinál is jobbat akar.
Persze ebben sincs semmilyen szelep, de aki nem küszködik evvel a késői olaj lámpa kialvással , annak (igen Orosz tapasztalatok alapján)messze a legjobb.
Na itt ez "hosszabb állás után késői olaj lámpa kialvás" nagyon sokaknak problémája és nem kevés internet órát szántam rá hogy kiderítsem mi okozhatja. Általánosan jelentkezik,főleg egy olajcsere után és nem csak az Opel típusoknál , még az olajdoki is csak találgat . Amit eddig kiderítettem: az hogy még az olajcserét se mindegy hogy hajtjuk végre (szűrő ki-olaj le-új olaj be-új szűrő be , tán így jó), vagy töltünk e olajat az új szűrőbe vagy nem. Ez mind az sejteti hogy maradhat légbuborék a rendszerbe. Régebbi típusoknál és szintetikus olajhasználatnál, még a olajrendszerben levő tömítések minősége is okot adhat az aggodalomra. X14NZ 20 éves Opelomba az a két o-gyűrű (felszívó cső-gyújtás elosztó vez. teng. vége) ami találkozik az olajjal NBR anyagú és nem Viton vagy esetleg más korszerűbb anyag ami jól ellenáll a szintetikus olaj hatásainak. De ez se teljesen állja meg a helyét mert az Olajdoki kérdések között új típusú autóval rendelkező hozzászóló is volt aki panaszkodott . Ezért szerintem több ok is feltételezhető ami ezt a" késői olaj lámpa kialvás" tünetet produkálja. Az meg hogy ez hosszabb távon okoz e a motorban többlet kopást borítékolhatjuk hogy igen. De van aki törődik vele van aki nem.
"(sajnos a forgalmazók tudatosan átverik a gyanútlan vásárlót)"
Nem, mert ők az ajánlják amit amit a gyártó . De az tudjuk, hogy egy mérnők tökéleteset nem tud alkotni. Arra csak természet képes. Ezért mondom azt : mindig lehet jobbítani, kreativitás belevinni egy rendszerbe hogy tökéletesebb legyen. A japánok nagyok ebben (nézzük meg a Suzuki Swift motorját, elnyűhetetlen valami.
-
zolikaDB
veterán
válasz
trassher #85624 üzenetére
Nem mutat hibát a műszerfal. De ha OBD olvasót rádugod, akkor sem? Nekem az ABS-t cska néha jelezte, h szar, de amikor rádugtuk műhelyben a laptopot, mutatta a letárolt hibát.
Másik: első lökösömet sikeresen lehorzsoltam egy holttérbe eső tárggyal... Pont az autó "sarkán".
Olyan 2 tenyérnyi a felület. Érdemes fújatni, vagy vegyek egy lököst, ha találok ilyen színben és jó állapotban?
Valamint:
1, sedan és 5 ajtós első lökhárítója egyezik?
2, az járható, h levetetem a lökhárítót, és úgy járok amíg lefestik? -
speedernet
aktív tag
Üdv urak!
Cserélt már valaki gyári ajtó hangszórókat valamilyen más típusra?
J Astrárol van szó, sajna a bal ajtóban elfáradt.
Szeretnék venni akkor már 2db újat minimum olyan hangminőségűt mint a gyári vagy jobbat....
Milyen márkát lenne érdemes?Köszönöm előre is
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 15" 2018 i9 9850HK 32GB 500GB 560X 4GB garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest