Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61916 üzenetére
Természetesen a cserénél letakarítottam mindkettőt,viszont ha csak az egyik lenne hibás,akkor is jeleznie kellene az autónak az abs -hibát szerintem.
-
F_Gergely
őstag
válasz
mohabá 007 #61918 üzenetére
Gyarilag volt, de az elso szervizek alkalmaval nem teszik mar vissza vagy eltorik. Nalunknitthon nagyon ritka a teljes burkolat 15-25 ezer kozott szokott mozogni annyira ritka. 3 reszbol all.
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
firstman3333 #61894 üzenetére
Az is lehet,hogy már azt is észreveszi, ha az egyik nem jó, vagy nem működik rendesen.Ha már volt a kezedben,a jeladó mágneses részét a fékportól,vasportól megtisztítottad?(hajlamos összeszedni a féktárcsától,impulzusfogaskerékről)
-
_seth_
veterán
Tetőkárpit visszaragasztásához a Phonocar 4/931-es ragasztó sprayt tudom ajánlani. B vectra sedanhoz 2x400ML ragasztóra volt szükség, foltmentes a ragasztó, mivel spray így könnyű dolgozni vele, a végeredmény tökéletes
A két flakon 7e forint volt, de megérte.
B vekiseknek, a fényszóróimat újra cseréltem. Valeo rendszerű magasságállító a Carellos pl Depo fényszóróba nem megy bele, de fordítva igen.
TYC vs DEPO: a depo fényszóró bújára leszedhető, az állító szerkezete zsírozott, finoman mozgó spéci cucc, mint a gyári lámpákban, viszont a foncsoron voltak apró hibák. TYC nem szétszedhető, az állító szerkezete pedig kezdetleges, a foncsor viszont hibátlan. Nekem a valeo magasságállítók miatt TYC került bele végül. -
AMD Power
titán
válasz
#45553408 #61911 üzenetére
1 millióból kell venni egy szép G Astrat. Mármint a komplett végösszeg 1 milla. H-ból Mo-n szerintem normálisat ennyiért nem kapsz. H az olyan 1.5-től kezdődik + a kötelező extra költségek.
trialboj A vezérléshez biztos nem kell hozzányúlni. Feltéve ha nem toltál bele 2 év alatt vagy 100.000km-t a gépbe. Nekem nagyon rövid a csere periódusom. 4év/60.000km. Ennél szinte minden típusnak több. Szóval ne aggódjál.
-
beg
veterán
válasz
#45553408 #61911 üzenetére
Ez a dilemmás összeg. 1-ért kapsz G-t, csodaszép, tip/top kevés km-es twinportos példányt.
Ugyanakkor ennél a szintnél jönnek be az őszinte H-k, amik méltósággal gurultak el 150-200e km-t, viszont lehet, hogy azoknak gazdájuk volt nem csak tulajdonosuk.Sokat meg kell nézegetni, dobáld be őket ide aztán megszakértjük.
-
beg
veterán
válasz
#45553408 #61904 üzenetére
Az 1 guriga tokkal vonóval, vagy az csak a vasra plusz 30% tartalék az átírásra/biztosításra/okmányirodára/vezérlésre/szűrőkre/olajra/egyéb nem tervezettek cseréjére?
Mert ha 1 millának be kell takarnia, akkor néznék egy jó kis 1.6/1.4 G-t max. 700-750-ig és marad biztonsági tartalék plusz az asszonynak valami szép ruci
-
Calogero
addikt
válasz
#45553408 #61904 üzenetére
H-ból célszerű minimum 1,6.
2004-2007/3 közöttiek első kiadások
2007-2010 jött egy kis ráncfelvarrás (10LE-val erősebb lett az 1,6 sima (115LE) illetve megjelent az 1,6 turbo (180LE))
2010 után Classic II néven futottak tovább.Nekem 1,4-es volt, és én voltam az első tulaj. El lehetett vele közlekedni, de ha előzéshez kellett a hely. Fogyasztás kb olyan mint az 1,6 (115LE) motorral szerelt példányoké.
Lomha, nehéz kasznit kell neki cipelni, de azért szerettem, sajnálom hogy el kellet adnom.De a 1,6 115LE neked jó választás lehet, ha tudsz annyit pluszba rá szánni.
-
Declare
őstag
válasz
#45553408 #61904 üzenetére
ha visszaolvasol pont most volt tegnap valaki, akinek 90k km nel halt meg a G astra motorja...elsö tulajkent.
A km böl semmire nem tudsz következtetni kb....allapotot kell venni, nem km t
Amugy ez az 1.4 H astra valami brutal lomha, en nem eröltetnem. Ellenben csaladban volt, attol 450k km nel valtak meg, ütöm vagom, rugom hasznalattal es semmi baja nem volt
ha van ra lehetöseg inkabb 1.6 nezz
-
-
Declare
őstag
válasz
Petyyyyy #61903 üzenetére
Csak azert azt ne felejsd el, hogy a 90 es suhanas az ritka mint a feher hollo
Föuton jön a busz/traktor, tanulovezetö, nyugdijas bacsi, zebra, varos, falu, piroslampa....sokkal hosszabb lesz a menetidö, mint a palyan, ahol allando a sebesseg es ha sokat kell gyorsitgatnod, megallni, elözni, akkor a fogyi sem 3,8
Palyan a külsö savban szepen 110 el haladsz (ha birod ezt cernaval
) valamivel több km, de egyenletes haladas, szvsz a best, minden szempontbol. Kiveve ha ejszaka mesz es nincs egy lelek sem az utakon...akkor lehet nyerö a föut
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Declare #61899 üzenetére
Durva az a cikk, megdöbbentően hasonlítanak a Mondeno és az Astra fogyi értékei. 90-nél 2,7-3,3 közt mutatja a pillanatnyi attól függően kell-e gyorsítani vagy elég csak tartani a siklást. 130-nál szintén 6-6,5 közt mocorog az érték.
Pont tegnap gondolkodtam rajta pályán vagy főúton utazzunk-e haza. Most egyel több indok van a főút mellett a forgalmon kívül. -
-
Declare
őstag
válasz
trialboj #61898 üzenetére
"Mennyire lehet hinni annak a közbeszédnek, hogy egy autó sebesség/fogyasztása akkor optimális ha a tű pontosan függőleges."
tehat akkor a porsche panamera olyan 270 körül fogyaszt a legjobban
Amugy valoban 100 köre szoktak tenni az optimalis haladas/fogyasztast. Palyan 100-110 fölött vatvanyozottan többet fogyaszt a kocsi a sebesseg növelesevel.
Itt van egy ket cikk a temaban
Vezerles meg auto függö. Nekem a H astraban az 1,7 dizelnek 90k km a csereperiodusa. Ha években nézzük (mert nem mesz sokat), akkor talan 5 evet szoktak mondani (ez most csak tipp)
utanna azert mar elöregszik annyira, hogy csere erett, de 2 evesen szerintem biztosan felesleges cserelni.
-
trialboj
őstag
Mennyire lehet hinni annak a közbeszédnek, hogy egy autó sebesség/fogyasztása akkor optimális ha a tű pontosan függőleges. Tehát azt a sebességet tartva, képes a leghatákonyabban felhasználni az üzemanyagot?
Elég régi 2002es G opelem van, és pont 105 nél van ez az állapot, arra lennék kíváncsi hogy ha 120-al szeretnék huzamosabb ideig haladni, az jelentős többlet fogyasztást illetve terhelést jelent a motornak?
Illetve, hogy hány évente kell cserélni a vezérműszíjat? 2 éve vettem akkor cseréltem, és idén nyáron jár le a garancia, muszáj/érdemes egyből cserélni megint vagy ez azért még használható egy ideig?
Nagyon köszönöm a segítséget.
-
-
firstman3333
tag
válasz
mohabá 007 #61892 üzenetére
Ugyan olyan került bele,azóta volt hogy próbából visszaraktam a régit is,azonban egyik sem mér,az ecu pedig adja a jeladó hibát....Azért cseréltem fel őket,mert szerintem kicsi az esélye hogy mindkettő hibás legyen,de nem jártam sikerrel...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
firstman3333 #61884 üzenetére
Ugyan olyan tipusazonos óracsoport került bele?
"A hibakód alapján sebesség érzékelő hibám van,ami pedig nem tudom hol található."
Amit felcseréltél,az ABS jeladókat,az a fordulatszám érzékelő/sebességérzékelő. -
beg
veterán
válasz
mohabá 007 #61889 üzenetére
No, mikor az 1:33-1:40 helyett fater félrematekozta és kapott kb. 1:60-at, az nem tetszett neki. Csörgött, zörgött. Be is duzzogott a drága és hengerfej tömítést is betervezett arra a délutánra. 465 huf anyagköltségből és egy délutánból megoldottam.
Ezen a modern 16 éves űrhajón meg egy vezérlés cserének sem merek nekiállni, de még olyan hosszú gyertyakulcsom sincs ami ehhez jó. Na meg lustább is lettem
-
-
Szada85
aktív tag
Volt egy komplett motorfelújításom két éve, 326 Ezer Km-t bírt az én C20NE-m, akkor jelentkeztek a hengerfejesség jelei, úgyhogy ideje Volt gatyába rázni.
Hengerfej felújítás, javították a gátrepedést ( a hengerfejesség velejárója ), kapott új szelepeket, szelepvezetöket, hidrotökéket, le lett szedve a fejböl, ezáltal nött a sürítése a motornak, plusz a szívó- és kipufogójáratok fel lettek bövitve.
Ehhez a blokkban jött új dugattyúgyürü, összes csapágyazás cseréje is, új olajteknö, tömítések, minden. Még korábbról megvolt hozzá egy angol verseny vezérmütengely, ami csak erre a napra várt, az került az egész tetejére, megtámogatva egy Lexmaul szívósorral, és egy nyitott szívóoldallal.
Kipuff oldalon egy Supersprint leömlö és egy gyári C20XE komplett kipurendszer zárja a sort.És legvégül az egész motorvezérlés ehhez lett programozva. Ez lett a Stage1-es motorom, jelenleg ez van az autóban, de a hengerfejben maradt még potenciál, illetve otthon pihen elrakva ez-az, ha lesz módom, készül majd a második lépcsö is.
-
firstman3333
tag
Hali! Hatalmas problémám lenne van egy 98-as vectra b-m x20xev motorral,manuális váltóval,éa az abs-vezérlőm sem az a fajta amit újra szoktak forrasztani hanem fele akkora. Nem működik a sebességmérő és a kilométer számláló,és nincs sem abs,sem pedig tc hibám. A hibakód alapján sebesség érzékelő hibám van,ami pedig nem tudom hol található. Felcseréltem az abs jeladókat az első kerekeknél de szintén semmi változás.A váltón sem találtam ilyenre alkalmas szenzort,milyen lehetőség áll még fent? Hol lehet még ehhez tartozó érzékelő? Ja az óracsoport is cserélve lett már, és az említett két kijelzőn kívül minden működik rajta.A kilométer számláló is mutat egy értéket,de nem számolja a távolságot.
-
Szada85
aktív tag
Azt akkor akár érdemes is lehet kicserélni, ártani nem árthat, és nem is egy egetrengetö összeg.
Nem mondom, hogy biztosan az okozza, de pl. a Te esetedben akár a gyertya is lehet a hunyó.
Nekem akkor csinálta, miután át lett építve, és nem volt felprogramozva a motorvezérlö az új dolgokhoz, a gyári program meg nem tudta már lekezelni a nagyobb átméröket, kompressziót, tengelyt, na akkor nekem is csilingelt, mint a szemét.
De szépen utánamentünk a programmal, gyújtástáblák, benzintáblák, és azóta nem csinálja, mindenki boldog. -
Szada85
aktív tag
A tünet, amit hallasz a nevéböl adódóan kapta az elnevezést, hogy " becsilingel " a Motor. Másnéven a kopogásos égést szokták így hívni. Többféle kiváltó oka lehet, gyújtásprobléma, esetleg a keverék összetétele nem megfelelö. Emaitt nem a szikrától gyullad be a hengerben a keverék, hanem " öngyulladás " történik, de a másik eshetöség, hogy a szikra indítja a folyamatot, azonban ugyanúgy a keverék egy része önmagától robban be...
Mindenesetre egyik Sem egészséges hosszútávon a motorra nézve, tehát érdemes utánanézni picit az okának, és megszüntetni azt.Lehet, hogy a gyertya öreg, nem tökéletes a gyújtásképe, vagy a keverékképzésben van valami apró probléma.
-
beg
veterán
Néha nálam is hallani, enyhe emelkedőn jobban, meleg motornál, terhelésnél. Ahhoz hasonlít a legjobban, mikor a trabi szegény arányú keveréket kapott. (Fiatalabbak múzeumban és levéltárban utánaolvashatnak
)
Nem tudom mi okozza, olaj van, benzin van, levegő van, nem torpan.
Én betudom a lassan 250e km kopásának -
Gabis
őstag
Sziasztok!
Tudom, hogy ezt így megmondani nem lehet, de hátha valakinek volt hasonló jelensége és megoldódott.
Végre kijutottam a nagyvárosból és meg tudtam küldeni a kicsikét.
Azt vettem észre (mondjuk ezt a városi forgalomban is produkálta mikor olyan volt a szakasz), hogy magas fordulaton (ford. mérő hiányában nehéz megmondani de olyan 3.500-4000 körül) mintha aprót dobnék a motorba, csörgő hang hallatszik. Csak magas fordulaton produkálja. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
HoaryFox #61864 üzenetére
Ellenkezőleg.Azért világít,mert megadta magát.Olyan,mint amikor széthúzod az elektromos csatiját,folyamatosan világít,jelzi,hogy behalt.Ez a behalós fajta elektromos része.
Mivel nem működik,(akár van,akár nincs) a szerelővel szedesd ki,és a kezedben lesz,milyet kell beszerezni.Nem túl bonyolult dolog a helyéről kikapni,csak 1 csavar macerás.Ha sk akarod csinálni,tudok segíteni,ha kell képekkel is.
(esetleg ismerős vekissel kooperálni,akinek jó az ABS,átdobni a tiedbe,és minden kiderül) -
Szada85
aktív tag
válasz
Declare #61874 üzenetére
Persze, ennek kellene mindenkiben nyilvánvaló ténynek lennie, hogy egy erösebb/húzott/sportosabb - nevezzük aminek akarjuk - típus magával hozza a drágább bizonyos elemeket is, plusz a használati módjából kifolyólag nagyobb valószínüséggel kell is rá költeni, aki nem eszerint gondolkozik, az sajnos magát csapja be, és neki egyértelmüen csalódást is fog okozni egy ilyen Modell szerintem.
Nem trollkodás persze, mindenkinek más a szenvedélye, én tudom magamról, hogy nekem az autó a hobbim, nincsenek káros szenvedélyeim, nem a fotózás/számítógépezés/vasútmodellezés, bármi egyéb a hobbim, hanem, hogy olyan autóm legyen ami picit különleges, amibe nem csak beleülök, és eljutok A-ból B-be, hanem amit ha meglátok, akkor elmosolyodjak, hogy egy alagút elött ne az jusson eszembe, hogy jujjdesötét, hanem, hogy ne felejtsek el beérve pici gázfröccsel visszadugni egyet a hangorgia végett.
A károgókat meg 3500 felett úgysem hallom a turbó/kipuff hangjától
-
Declare
őstag
válasz
Szada85 #61872 üzenetére
Nem lett hosszu...franko, köszi
En is annak a hive vagyok, hogy legyen tip top az auto
ezert költöttem en is sok olyanra, amit masok feleslegesnek titulaltak, vagy tulzasnak egy 8 eves H astra eseteben
Mondjuk azert örülök, hogy nem egy benzines opc m van akkor a szamok tükreben
mar bocs nem trollkodas, ha szivesen fizeti ki az ember valamire a penzt, mert megkapja erte amit akar, akkor rendben van
-
Szada85
aktív tag
válasz
Declare #61871 üzenetére
Egyetértek, otthon egy ennyire komolyan átépített autót böven azalatt tud csak eladni, mint amennyit valójában ér, és sok profitja Sem lenne rajta.
Nincs otthon piaca egy szétreszelt Opelnek, aki akar az magának épít, a sok álmodozó.. khmm szakértö, elnézést..meg majd jön a szokásos " szakadt C20NE Gsi nem ér, max 300-at " szöveggel.
Nyilván kell hozzá egy merökanál buzéria, de számomra kevés mókásabb pillanat van, mint amikor a C20XE-vel doppingolt B Corsa nem bírt lehagyni egy " gagyi kis nyóccelepes Gsi-t "
Az ilyet szerintem is külföldön érdemes hírdetni/eladni, otthon csak az igény van meg az ilyen ritka motyókra, meg az arc ajánlani érte a tényleges érték 20-30%-át sajnos.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Declare #61869 üzenetére
Nem titok, igazából tisztában vagyok vele, hogy használt(sportos)autóra költeni kell, gondolkozom, hogy a népítéletre is írok egy bejegyzést, igaz OPC-röl van már egy nagyon részletes, és igaz leírás, de szerintem hasznos lehet, hogy a nagy álmodozókat kicsit visszarántsa a földre.
A turbónál a szívó oldali csövet lehúzva már látszik az olajpára/vékony olajnyomok, plusz elindulásokkor látni egy-egy pamacsot a kipuffból is jönni ( ezt minden autóvásárlás elött meg kellene tenni komolyan, annyira másképp látod a saját autódat kívülröl, mint mikor benne ülsz
)...
A " felszálló füst " pedig sosem jelent jót ( kivéve a pápaválasztást ), így úgy döntöttem, hogy a komolyabb bajok megelözése végett elmegy szépen egy turbómühelybe, szedjék szét, nézzék meg, újítsák fel, mielött menet közben jön el a vég, és magával rántja az egész motort.
Sokat megyünk vele, egy hazalátogatás is simán van 2500km-es túra oda-vissza, itt kint is sokat kirándulunk, szóval használva van az autó, nyugodtabb vagyok így.A futómüvet átnéztem múltkor, még a gyári szegecses támasztógömbfejek vannak benne, illetve bukkanókba/egyenetlen úton hallani pici cserrenést elölröl, plusz kormánytekeréskor minimális ropogást is vélek felfedezni, így szétszedjük, és ha már ottjárunk, akkor kap új toronycsapágyakat, talpasokat, kormányösszekötöt, amit kell.
A féltengely egy visszatérö mumus, korábban írtam, hogy a külsö csukló eldobta a haját (illetve a golyókat ), akkor rákerestünk, csak gyári újban lehet kapni, csuklót önmagában nem, csak komplettet, vezetöoldali 1100€, utasoldali is akörül, amit elsö nekifutásra nem annyira akartam ( tudom-tudom, fillérbaszás lvl999
)
Nyomoztam a neten, gyakorlatilag ömlenek ki az OPCs fórumokból a " ki milyen hibrid épített féltengelyt használ " kezdetü kérdések, van minden FAstra C20XE-töl, 2.2GAstra, DízelGAstrával bezárólag minden megoldás... Én néztem egy gyári bontottat, arra kicserélték, a külsö csukló happy, viszont ennek a belsönek van hangja...Így most szétkapjuk mindet, megnézzük az állapotokat, ha kell felújítódik ( otthon van erre szaki, idekint egyelöre semmi ilyet nem ismerek ), és akkor remélhetöleg ez is megoldódik.
Igen, sajnos tisztában vagyok vele, hogy saját magam áldozata vagyok az ilyen maximalizmusommal, hogy szeretek mindent tiptopra megcsinálni, nem csak menni fele, amig Földkörüli pályára nem áll egy dugattyú.
huhh, kicsit hosszú lett, elnézést miatta.
-
Declare
őstag
válasz
Szada85 #61870 üzenetére
Szvsz ugy erti, joaron megvenni kint, picit pofozni rajta otthon es megjobb aron eladni. Szerintem is eselytelen a dolog...nagyon szük az a reteg aki otthon ezt meg fogja fizetni....persze soha nem lehet tudni
Nemeteknel nagyobb esellyel lehet kifogni egy olyan gyüjtöt, aki erre hajlando aldozni.
-
Szada85
aktív tag
válasz
Rics22 #61863 üzenetére
Szia,
Milyen típust néztél ki, a C20NE-böl gondolom F Astra, Calibra, A Vectra, Omega korabeli példány lehet?
A Lexmaul cuccok minöségi darabok, és ritkák is.Nekem a Gsi-mben van C20NE szintén Lexmaul szívósorral, meg egyéb nyalánkságokkal, amit írtál 1000€ egy ilyen felszerelt autóért, önmagában véleményem szerint piti pénz, persze ez függ attól is mi a terved vele, ha honosíttatod, akkor nyilván erre még jön összeg, de ez nem derült ki.
Azt is írod, befektetésnek tekintesz rá, tehát behozni-szétszedni-kiárulni a terv inkább, ezért sem tiszta, mi a terv?
Ritkaságuk miatt nem két forintok ezek a cuccok:
- Lexmaul szívósort Németben 300€ körültöl tudsz venni, ez biztos.
- Nyilván a Motor csomagban az igazi, mivel ahhoz van írva az ECU is, viszont a komplett épített motor már olyan összeget ér meg ( lehet 500-1000€ között akár, csak tipp ), amit otthon piszok kevesen fognak kifizetni érte, az elsö komment az lesz, hogy " annyiért inkább néz egy XE-t, ami alapból 150LE, meg csipp, meg póówerkáp ", erre nagyobb összegü valutát mernék tenni.Otthon szétárulni egy ilyen épített, ritkább motorral szerelt autót kemény idegrendszert igényel, mert hordákban támadnak majd a fotelnepperek/foteltunerek, akik megmondják, hogy mennyit is ér "valójában". Ha magadnak tervezed hobbiautónak, akkor viszont rengeteg móka vár rád.
-
Declare
őstag
-
Rics22
tag
válasz
samu76 #61865 üzenetére
Igen,engem is ezért izgat ennyire...bár leginkább befektetésnek tekintek rá.
1000eur körül megérheti szerinted behozni? lehet rá hasznot rakni?
műszakis komplett rozsdamentes kocsi,felújított motor,erősebb kuplung,állítható futómű stb..Vezu hányadik kerületben érdekelne? tudok egy jó műhelyt akik olcsón is dolgoznak a pesti viszonylathoz képest,és nagyon lelkiismeretesek.
-
Vezu
csendes tag
Sziasztok!
Budapesten tudna valaki ajanlani megbizható Opel szerelőt? Jelenleg csak egy olaj csere kellene, de nem akarom, hogy atverjenek ezzel is. Hivatalos Opel szervizekről milyen tapasztalat van? 2007-es G astra egyébként. Eddig vidéken hordtam megbízható szerelő ismerőshöz, de ez mar nem jatszik költözés miatt.
Köszi előre is! -
HoaryFox
őstag
válasz
mohabá 007 #61854 üzenetére
Az addig oké, de most már konstans világít az ABS lámpa, ha a vezérlőegység lenne a ludas, akkor még mindig csinálná, hogy bevillan - nem világít. Szerintem
-
Rics22
tag
Sziasztok!
van itt olyan,aki ráizgulna LEXMAUL cuccokra? kinézőben van egy C20NE motoros verda,lexmaul szívósor,vezérműtengely,leömlő,komplett kipufogó rendszer,írt ECU,K&N szűrő,stb stb...
komplett motor felújítást kapott,állítólag csak 100+oktánnal megy normálisan.Keveset tudok ezekről a cumókról,tehát bármi infó,link segítség jól jönne
Köszi!
-
Szada85
aktív tag
válasz
Petyyyyy #61838 üzenetére
A csúcsmodellek ( jellemzöen erösebb motorral, több extrával ) szerintem a legtöbb márkánál zsebbenyúlósabbak fenntartás szempontjából.
Legalábbis a specifikus alkatrészek esetében, aki ilyent vesz, annak sajnos ezzel számolnia kell.
Nyilván az átlagos dolgok, mint levegöszürö, olaj, gyertyák ezekbe sem drágábbak, csak ezeknél az állapot romlása hatványozott összegeket hoz(hat)magával. De ez egy ilyen sport.
Jövöhéten nálam is a turbófelújítás-elsö futómü felújítás, féltengely-rendberakás következik. Már megrendeltem a talicskát a pénznek
-
Dr. Gonzο
senior tag
Azért mert sárgaságos lett, még nem kell lámpát cserélni. Én legalábbis a gyári lámpát ezért nem cserélném le. Lepolíroztattam, 2 évig jó volt. Újra kezdett sárgulni. Az párom kiment az autóhoz egy tubus fogkrémmel és egy darab ronggyal a kezében. 20 perc alatt gyönyörűre dörzsölte. 1 tubus fogkrém árából. Ha csak 1 évig lesz jó, akkor is megéri. Szintén G Astra, 2003-ból.
-
Declare
őstag
válasz
Luck Dragon #61852 üzenetére
Nekem az eleje meg a cockpit nem tetszik az insignianak. A faceliftesnek a hatulja klassz.
Viszont ez ha ilyesmi lesz, az kicsit vw CC kicsit Ford mondeo, opel jegyekkel, szerintem baromi jo
(#61851) AMD Power 1,5 honap es kiderül
Valszeg ugye ez is illeszkedve a konkurenciahoz olyan 10 milliotol fog indulni amelyikben nem 1.0 motor lesz kurblis ablakokkal
-
Egyhapsi
csendes tag
HELP!
Hátha valaki tudja...
Mennyire lehet ugyanaz az AC pumpája az 1.4-es astrának (talán Z14XE) a Corsa C AC pumpával (Z12XE)
Nem tudom meg merjem-venni, mert óccsó:-) -
F_Gergely
őstag
9k darabja a sima ezust depo lampanak, 12k darabja a fekete foncsoros lampanak, es 20k darabja a xenonosnak. Van projectoros (gyari) az 50k darabja.
Nekem volt polirozva 15ert a fenyszorom, lakkozva meg minden, semmit nem ert siman visszamattult. Ha akkor tudok hogy 20 ezer a ket fenyszoro mar akkor kicsereltettem volna. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
HoaryFox #61843 üzenetére
- Rozsdás fogaskerék szerű cucc = impulzusfogaskerék
- Fekete hengeres kütyü,1 torx csavar fogja = kerék fordulatszám érzékelő (ez adja a jelet az ABS elektromos vezérlőegységnek.)A TC-t is az ABS vezérli.Nézd meg,mi mindent kell megbontani a cseréhez: (mindezt ötezeré?
)
No de mi van akkor,ha nem a rozsdás cucc a bűnös? (szerintem nem ő a hunyó)
Esetleg elektromos gubanc valamelyik fordulatszám érzékelőben?Abból is van 4 db.
("..A vectra gépkocsin nincs szükség fékerőszabályozóra a hátsó kerekeken,mert a fékerő elosztását,az ABS rendszer végzi...") Itt is lehet problem..Mint már korábban is írtam,szerintem az elektronikus vezérlőegység szarakszik.(nekem is volt ugyanez a nyűg)
-
WZP
aktív tag
válasz
samu76 #61815 üzenetére
Hát köszönöm a válaszokat. Bár okosabb nem lettem. Akkor végülis érkezett egy-egy negatív, és egy-egy pozitív szavazat a DEPO-ra és a TYC-re, és 1 szavazat a HELLA szettre, ami meg 130k
akkor inkább sárguljon.
ha felpolírozzák, akkor tolnak rá valami UV védős réteget, vagy visszasárgul 1 év alatt ? 50K-t nem akarnék elkísérletezni egy depo szettre ami vagy jó vagy nem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó egy szinte új Kukirin G2 elektromos roller! Hétfőig jegelve!
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- ÚJ, BONTATLAN Bespoke AI Jet Ultra álló porszívó 400 W - GYÁRTÓI garanciával
- Segway Ninebot G30 DII - elektromos roller
- Gree klíma AKCIÓS áron beszereléssel együtt!
- Bomba ár! Dell Latitude 5411 - i5-10400H I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest