Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [magmakocka:] PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zolikaDB
veterán
Így van, hidegen minden másképp működik, mint melegen
Nyilván, gondolom, h valahogy ez fog történni. Én mutattam egy tendenciát neked, de, h ebből mi fog kisülni, nem tudom.
Ha azt nézzük....
- F Astra minőségre még nem az igazi, a legidősebbek cirka 20+ évesek, 150-200e HUF-ért, a legfiatalabbak talán 15 évesek 350-450e HUF-ért
- G Astra, akárhogy nézzük, valamivel jobb, és igaz az alapgépekben néha se ABS, se klíma, se villanyablak. Na ezek kerülnek 17 évesen, már jópár púppal a küszöbborítás alatt, sárvédőkön 400k körüli jómagyarba, az utolsók meg 6-8 évesek, és túlárazva is 1.2m a plafon, de ezek nem reális árak.
- H-t is lehet kapni 8 évesen 900e HUF-ért, meg 5 évesen 2.5m-ért, jól felszerelten, dízellel...
Ezeken kell gondolkodni, én úgy vélem, 3 éveben belül simán lesz szép és jó G 600-700 körül, a plafon meg 900 cirka.