Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Blackmirror

    őstag

    Sziasztok!

    Lassan 4 éve vagyok Vodafone-os,internet előfizetésem van.
    A jelenlegi egy Internet Nonstop előfizetés.Eddig rendben is volt vele minden,de már nem használom ki,nincs szükségem rá így gondoltam helyette egy telefonos tarifára váltok.

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot,mondták,hogy lehetséges ez mivel 1 év letelt az új előfizetés megkötése óta,igaz még 2013 novemberig köt a hűség az adott előfizetéshez.De fáradjak le egy üzletbe,ott meg tudják változtatni a tarifacsomagomat és elmondják,hogy milyen opcióim vannak.

    Lefáradtam a Camponában lévő üzletbe (és én is találkoztam nagyon magabiztos eladóval. :DDD ).
    Elmondtam mit szeretnék,telefonált.Azt mondta, hogy válthatok telefonos tarifacsomagra,de lefelé nem lehetséges pedig én Matrix 1 tarifát szerettem volna.Azt a tájékoztatást kapta ,hogy min. Matrix 4(8640Ft) vagy Kontakt 5(8060FT) tarifacsomagokat választhatom.
    Kicsit értetlenül fogadtam a dolgot ugyanis a jelenlegi tarifám 6110forint(+20%kedv.) így az sem lenne lefelé történő váltás ha Matrix 3(6780ft)ra váltanék,azt miért nem ajánlotta fel?
    Ezután megint telefonált,majd elismerte, hogy igazam van,még mátrix 3 lehet.+2 év hűséggel,de készülék nem jár mert készülékváltásra csak augusztusban(de lehet h novembert mondott) leszek jogosult.
    Ezt kicsit igazságtalannak tartottam mert azért egy 6780-as tarifához egy vadi új ügyfél kap egy kedvezményesebb árú készüléket,nekem pedig a listaárból kellene választani.Mondtam neki,hogy ebbe semmiképp nem mennék bele és azt sem értem,hogy az online felület akkor miért dobta fel váltási lehetőségként a Matrix1-et.Erre azt a választ kaptam,hogy nem ismeri azt az online felületet amit az ügyfelek használnak,és válthatok is Matrix1-re,de akkor KÖTBÉRT kell fizetnem mivel alacsonyabbra váltok.
    Azt is elmondtam neki,hogy én a szerződésem alapján úgy értelmeztem a dolgokat hogy 1 év után arra váltok amire akarok.Kijavított, hogy nem így van és azt javasolta ,hogy akkor váltsak le a legkisebb internet csomagra (MERT ARRA LEHET =~3100 FT de mátrix 1re nemám! :W ) és vegyek mellé egy új Matrix1 előfizetést.
    Több okból sántított a dolog,úgyhogy megköszöntem én is és viszlát.

    Otthonról felhívtam az ügyfélszolgálatot...újra.
    Természetesen kiderült ,hogy ez nem így van és simán válthatok internetes csomagból telefonálósra.(akár Matrix1-re is).Elregéltem mi történt a Camponában és azt javasolták ne viszonteladóhoz menjek,hanem a márkaképviseletükhöz és ott elintézik nekem.

    Autóba be--->legközelebbi Voda márkaüzlet.
    Na itt már minden flottul ment,segítőkész és hozzáértő ügyintéző.MAJDNEM váltottam is Matrix1-re de nem működött a rendszerük és mehettem haza-majd hívnak ha mehetek...
    Itt azt mondták,hogy a 20%-os kedvezményemből ami az interneten van,csak 10% fog maradni a matrix tarifára.Ez miért van?Lehet,hogy ez így korrekt,de én a mai nap után kicsit gyanakvó vagyok.
    Kérdés:-ha a teljes hűségidő(2év) lejárta előtt váltok internetről kisebb költségű telefonos tarifára akkor elveszítem az internetre kapott kedvezményt is?Gondolom akkor így fogy le a 20-as 10%-ra.

    40perc Campona+30perc telefonálás+beutazás megint a városba+40perc Márkaüzlet=semmi.
    Elnézést,hosszú lett,de legalább kiírtam magamból :D

    iPhone X@R, iPad Pro

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés