Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Milyen mosógépet vegyek?
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Android másképp: Lineage OS és társai
- A legolcsóbb gamer laptop RTX 4060-al.
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz SPeti1984 #55519 üzenetére
Ha nem lehet állítani, akkor jó a szint, máshol van a hiba. Látatlanban az automata szivató tűje szorul, se nem nyit teljesen, se nem zár rendesen. Ezért nem indul rendesen hidegen, és dúsít túl melegen. Megnéznem még, hogy a benzincsap vákumcsövén nem szivárog-e benzin a szívócsöbe, van hogy megsérül a vákum membrán és a vákumcsövön benzin jut a szívócsőbe.
www.simson4t.hu
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #68560 üzenetére
Elég ritka, de van ilyen. Csodálkozom, hogy ilyet javasolnak bele.
(#68561) Rivaul A levegőcsavar beállítása fontos. Ne összevissza tekergesd, mert akkor nem lesz jó. Ha azzal megvagy utána már a te dolgod, hogy milyen alapjáratot állítasz be (magasabbat vagy alacsonyat).
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #68563 üzenetére
Igen, ez így van. A 95%-ban ilyen kell bele.
Viszont hallottam már olyanról, hogy gyárilag nem ezt írják hozzá.
Egyébként nekem több mint gyanús az egész. Ebben a motorban semmi olyan nincs ami ilyen olajat indokolna. Én megmondom őszintén, hogy én úgy beleraknám a 80w90 olajat mint a pinty. De nem tehetem, hogy neked is ezt mondom, mert a manual-al nem ezt írja. Utána kéne ennek járni jobban. Szerintem simán benne van, hogy elírták.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #68578 üzenetére
Hm.
Ha állást kell foglalni - persze nem kell rám hallgatni, ez csak az én véleményem - akkor már eleve gyanús, hogy az egyik ezt mondja a másik meg azt, és szerintem a német oldalon nem véletlenül van kihúzva.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
BlackPriest
őstag
válasz SPeti1984 #68592 üzenetére
én kifogtam egy használt stage 6 pro replikát, egyáltalán nem volt durva hangja, mellé ment egy stage 6 variátor, 50 helyett 80at ment, alul gyengébb lett.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
BlackPriest
őstag
válasz SPeti1984 #68594 üzenetére
én nem próbáltam azokat, csak néztem. de nem véletlen dupla annyi a másik. ez pl össze volt hangolva a variátorral (illetve fordítva), másikkal nem biztos, hogy akkorát javul a helyzet. rezonátor fordulatra van kitalálva, a giannelli go ami inkább minden tartományban jó, de nem pörög tőle annyira a motor
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
dtsdexter
csendes tag
válasz SPeti1984 #68665 üzenetére
Szinte minden olajnak 36 hónap szavatossági időt adnak meg. Ennek fényében, gondolkozz.
Anno nálunk mikor még MOL-n voltunk, volt olyan Prémium olajunk, ami kifutott belőle és vissza kellet küldeni.
Ezen kívül, ha jól tudom maga az olaj nem megy tönkre, csak a hatóanyag tartalma az ami romlik. Ugyan úgy mint használat közben.... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #68665 üzenetére
Igaza van dtsdexter kollégának, az olaj a szavatossági idő lejárta után szép lassan elkezdi elveszíteni az adott olajra előírt tulajdonságokat. Viszont ennél a castrol-nál én nem félnék. Egy magas fordulatú motorba vagy egy tuning gépbe már én sem raknám bele, de egy alap robogóba szerintem simán helytáll. Én ilyen felhasználás mellett nem látok még benne kockázatot. Csak azért mondom, mert használtam már én is ilyen öregebb olajat. Persze ez csak az én véleményem, azt sem akarom mondani, hogy kockáztass 2 deci olaj miatt.
(#68666) perge666 Én is arra szavazok, hogy túl lett szívatva. Pláne annak tekintetében, hogy erős benzinszagot is éreztél.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
mumtaz
senior tag
válasz SPeti1984 #68963 üzenetére
Kell egy-két LED, amiért nem kár. Vezetékkel az egyik felét testre kell kötni, a másik felével métegetni indítózás/rúgdosás közben. Rákötni a gyújtás jeladó kimenetére, majd ugyanezt megtenni a trafónál is. Lehet, hogy a led kifingik pár tekerés után, de határozottan villognia kell. Ha mindenhol villog állat módon, akkor lehet trafóra gyanakodni.
Egyébként, ha van multiméter, akkor a neten tutira fellelhetőek az ellenállás értékek a jeladóhoz és a trafóhoz is. A CDI kimenetét meg a led villogtatással lehet biztonsággal ellenőrizni.
A legjobb, a nagy fényerejű fehér, vagy kék led. -
Topikgazda
válasz SPeti1984 #68965 üzenetére
Az oldalsztenderben a nagymotoroknál van kapcsoló, de azokat is be lehet indítani. Ott arra szolgál a beépített kapcsoló, hogy ha lenn van a sztender, akkor sebességbe rakva a motort az rögtön le is áll, hogy nehogy elinduljál lehajtott sztenderrel.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #72357 üzenetére
Ha nem akarsz nagyon belemenni, akkor a 3 közül a Giannelli Extra V2-öt mondom. Viszont ehhez kéne valami multivariátort is nézni, hogy az igazi legyen. Plusz pár görgőméretet is bekészíthetsz a hangoláshoz. A hangolás után, meg 1-2 számmal nagyobb főfúvóka fog kelleni a karbiba.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nyogo83
Topikgazda
válasz SPeti1984 #72408 üzenetére
Tippre abbol adodik, hogy maskepp tuntetik fel regionkent ezeket az adatokat.
A hideginditasi aramot (CCA = Cold Cranking Performance) tobb szabvany szerint merik: SAE (Amerikai), DIN (Nemet szabvany), IEC (Nemzetkozi), EN stb stb.
Mindegyik szabvanynal mas es mas a kriterium, hogy mekkora kapocsfeszultsegnel, mennyi ideig, milyen homersekleten vegzik a merest. Es igy elternek a feltuntetett inditasi ertekek.Az egyik kep ami a .com-os Bosch pdf-bol van, az gondolom SAE szabvany szerinti ertekek, a masik pedig DIN lehet.
-
tothferenc
senior tag
válasz SPeti1984 #78216 üzenetére
Elozo posztban irtam, nekem Magnet RS van. A muszerfal+tavindito szivja le. Ha hosszabban all, es sosem oninditozom, mindig berugom. Most nekem is Exide van, de a zsir uj akkut leszivta masfel ho allas utan. Feltoltottem, most surubben hasznaltam, semmi baja. Nekem a Banner meg olcso tarsai nem jottek be, masfel ev alatt kinyultak.
[ Szerkesztve ]
i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3
-
#89309696
törölt tag
válasz SPeti1984 #78216 üzenetére
Lehet a kevés használat nem jó neki, de ezek a kicsi akkuk okostöltőt is igényelnének, a sima autós töltők túl sok árammal nyomják.
11.9V az majdnem kuka. Töltés után levéve a töltőről és 1-2 órát pihentetve 12.7V van egy jó akkuban, 12.4V egy közepesben, 12V alatt kidobható, 11.8V az alja.
Motorba betéve, járó motornál 13.8V-14.4V-ot kell mérni rajta, alapjáraton, átlagos menet közbeni fordulatot tartva is, felkapcsolt, lekapcsolt lámpával is.Én a fűnyírótraktorban 4 tél alatt kinyírtam az akkuját, mert a sima autóstöltő 3.5A-t tolt neki és csak 1.5A-rel szabadna tölteni (pezsgett is mint állat ).
Mondjuk egy töltés nem teszi tönkre csak a többszöri, nálad inkább az állástól mivel csak egyszer töltötted. Havi egyszer okostöltőre kéne rakni, olyanra ami kicsi robogóakkuhoz is jó (nyilván olyat érdemes venni ami autóakkuhoz is használható).
Persze az új akkut.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz SPeti1984 #78238 üzenetére
Akkor az jó, és mennyit szokott állni a motor a nagyobb pihenői során? Ha van digitális óra, riasztó, távindító az szépen le tudja meríteni az akkut és attól is megpusztulnak (legalábbis a sima ólomsavasak), ha 70% alá merülve áll nagyobb ideig, még lemerülnie se kell teljesen, mert beindul a szulfátosodás. Én így nyírtam ki a kocsimban egy új akkut pár hónap alatt, mert a beltér elektronika nem kapcsolt le és szívta folyamatosan 150mA-rel, ami egy hétvégés autónál 55Ah-val pont félig merítette, utána meg a generátor küldte telibe.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz SPeti1984 #78246 üzenetére
Én a fűnyírót 150Ah traktorakkuról bikázom jelenleg, mert lusta vagyok akkut venni bele. Megbikázhatod a robogót autóról, bár az akkor biztonságos, ha közel azonos feszültségen vannak. Mondjuk én is 10V-os rossz akkura kötöm rá, arra a fél percre amíg beindítom nem kezdett el pezsegni.
Egyébként önindító kopottság is okozhat lemerült akku tünetet, de mivel írtad, hogy 11.9V van benne töltés után, így az akku lesz a rossz. Mérj majd rá a motorban is alapjáraton, fordulaton, lámpával. Hátha a motor nem tölti rendesen és maga az akku jó.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz SPeti1984 #82487 üzenetére
Mindkettő jó, esetleg a Scarabeo-t is ide venném, ha találsz szebb állapotú Minarelli blokkos példányt, azt is érdemes meglesni. Frissebbek (2005-2006-tól) között már csak Piaggio blokkal szereltek vannak, általad írt gépekben is hosszú Pigi D1 blokk dolgozik. Egyik sem ciki (nézd meg az olaszokat), sőt igencsak menő motorkák, én a nagyobb kerekűek felé hajlok.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
válasz SPeti1984 #85517 üzenetére
Plusz egy a runner mellett.
Nagyobb robogó a runner és kényelmesebb is. De az sr megtévesztő, ránézésre nem tűnik olyan kényelmesnek, pedig az sem rossz szerintem. Egy dettó ugyanolyan paraméterekkel rendelkező haverom használja évek (új korától fogva) óta gond nélkül.A runner-nél én nem tudok 14-es felniről. 12-vel jöttek ki, egyesül a 125/180 FXR-nél van hátul 13-as felni, de ott sem mindegyiknél.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
nod1
csendes tag
-
Topikgazda
-
Tothgera30
Ármester
válasz SPeti1984 #86621 üzenetére
114x71x86mm-es Landport SLA-12-4W5 van benne, és szinte lötyög. Szerintem ez tökéletes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Topikgazda
-
Madball
csendes tag
válasz SPeti1984 #90734 üzenetére
Az F12R kínai (a Malaguti akkor pár évig kínai tulajdonban volt), CPI-blokkosként is szokták emlegetni, nekem is az van. Mindenféle alkatrész fillérekért van a blokkhoz és kis boltokban is polcról adják általában.
Az enyémet gombokért vettem, motorhibásan. Amíg felújítottam a saját blokkját, egy CPI-ből bontottat raktam bele, hogy addig is lehessen használni, csak a gyújtásalaplapot kellett átcserélnem. Mivel nagy trükk nincsen benne, szerintem olasz Minarelli blokkot is alá lehet rakni, a váz, idomok stb minőségével nekem nincs bajom. Amire figyelni kell, hogy a főtengely átmérője és a csapszeg mérete a dugattyúnál eltér az eredeti Minarellitől, ezért pl. variátorból is másik kell bele! De van gyári olcsón, vagy Malossi Multivar, nekem ez utóbbi bevált.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen notebookot vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop 1C robotporszívó feltörlőfunkcióval
- Eladó Krups Evidence One EA895N10 full automata darálós kávéfőző - garanciális időn belüli!
- 3 db Shelly Pro Dual Cover PM eladó
- TP-Link Tapo okos dugalj okoskonnektor Tapo P110M - ÚJ!!
- Transmitter BC49BQ Bluetooth autós MP3 lejátszó Fm LED kijelzővel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest