Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36018) bot1978


bot1978
senior tag

Mi lett a projektorommal? Döglődik?

Van egy 3LCD gépem és nemrég azt vettem észre, hogy a feliratoknak alul árnyéka lett vízszintesen mindkét irányba. Teljesen fekete kép esetén egészen sötétkék a feketétől alig megkülönböztethető ,de kék folt lett a képen alul és ezen a területen lényegében olyan, mintha az ON/OFF kontraszt rossz lenne. Próbáltam lefotózni, de a kamera nem elég érzékeny.
Színes kép esetén teljesen láthatatlan a hiba, illetve amikor a filmen van a felirat és nem alatta, no és persze éppen nappali jelenetet vágnak be akkor a felirat fehér betűi sem okoznak látható gondot. Csak sötét háttér előtt a világos betű festi meg a képet.