Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2651) cantus válasza Leslie67 (#2649) üzenetére


cantus
tag

Tetszik a hasonlatod Leslie67! Máris jobban érthető minden vásárlási, befektetési stratégia. :C

(#2652) #95590400 válasza Lipton (#2641) üzenetére


#95590400
törölt tag

pesten az lsk-nál szerintem meg tudod nézni az alapvető projikat: lcd-dlp. olcsót nem, az ottani ember nyilatkozta asszem a raklapos tecsós hasonlatot.
a szivárványt szerintem meg lehet szokni. lehet pár nap, lehet pár hét. de az agy alkalmazkodó képessége nagy.
az árakkal kapcsolatban nekem hasonló a véleményem mint szaszlacijé. a max, amit kiadnék 150-180k 720p, 250k környéki 1080p vetítő.