Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2551) aeroxr


aeroxr
tag

Sziasztok!

Filmezésre keresek projektort 150k körül, fontos h legalább 720p natív felbontása legyen és lehetőleg minél halkabb. Sima fehér falra lesz vetítve vele kb 3,5 méterről.

Új és használt is érdekel, bár nem tudom h agy használt eszköznél mire érdemes figyelni?

Erről mi a vélemény: Sony 720p 100k ? Első ránézésre nem tűnik rossz ajánlatnak, bár ahogy nézem ez egy 6 éves modell ami kicsit riasztó.

Újból mit érdemes ebben az árkategóriában?

The truth is out there.

(#2552) szaszlaci válasza aeroxr (#2551) üzenetére


szaszlaci
addikt

Szerintem Optoma HD600x ennyiért, ami jó gép.

Az a Sony sem tűnik rossznak első ránézésre. Valami rendes tesztet keresni kellene róla.