Szia!
Mielőtt kérdeznél , alábbiakkal kérlek egészítsd ki (FONTOS! LG monitoroknál a P végződés az új tápegységre utal!):
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 01:07:51
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Rick4
félisten
Alzánál vettem anno egy olcsó 82"-os led tv-t, amit nyaralóban használtunk, esténként volt cak bekapcsolva, így mindig alacsony fényerőn néztük, de 2-3 hónap után tűnt fel, hogy mindig mikor bekapcsolom, magasabb fényerővel, alapról indul, de mikor belépek a képbeállításokat tartalmazó menübe, a fényerő csúszka jól áll, és abban a pillanatban le is veszi a fényerőt. Próbálgattam, és másnapra, bedugva is elfelejtette az alacsony fényerőt, így ment visza gariba, kaptak korrekt leírást, videot yt-ra feltöltve, belinkelve, bevittem, letettem, semmi. 14 nap múlva jön egy sms, hogy dolgonak még az ügyön, mert ugye a törvény csak a törekedést írja elő a 15 napon belüli javításra, ők ezzel letudták, közel a 30 naphoz jött egy sms, hogy kész a készülék. Mentem érte, és ott volt a papíron, hogy a szerviz nem találja a hibát. Anyátok! Azonnal új hibajegy, átraktam a bevitt készülékek közé (egy pukacban ledobálva minden, senki rájuk se nézett), és vártam 6 napig, majd megkapták szépen a levelet, hogy súlyos szerződésszegésre hivatkozva azonnal elállok a szerződéstől, ugyanis a megvásárolt terméket visszaszállítottam, akkor és ott meg kellett volna mondaniuk, a kérésem (javítás vagy csere) teljesíthető-e, mivel ez náluk eleve nem működött, a törvény egy másik feltételt kínál a számukra, ha a helyszínen nincs szakértelem, nem egyértelműen látható a hiba, akkor 5 napon belül a javítószolgálat bevizsgálja a terméket, és értesít, hogy a kérésem (javítás vagy csere) érvényesíthető-e.
A 15 napos javításra törekedés csak abban az esetben vélelmezhető, ha az 5. napon már a szerviz bevizsgálta a termket, és tudja, mi a hiba, azaz ennek fényében tudják-e tlejesíteni az igányemet vagy sem.
Mivel ők xartak erre, ment a levél, 2 nap múlva a számlámon volt a pénz... És pontosan így fog történni a következő esetben is, csak akkro nem leszek korrekt, hogy persze, hadd javítgassák, úgyse tenném még vissza a helyre, hanem a 6. napon elállás.
Ők aztán minden lehetséges módon megpróbálnak visszaélni az emberek biztalmával, törelmével, és próbálják a rájuk érvénye sszabályokat kijátszani.
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet
4.§ (5) Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
Tartsátok észben, szokszor jöhet ez még jól...
Ja, és ha online rendeled, de személyesen mész érte, akkor is távollévők közötti szerződés van, tehát 3 nap indoklás nélküli elállás, + 14 nap meggondoltad magad is él.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html