Fontos: aki OKOSTELEFONT szeretne, kérem, fáradjon át ide: [link]!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
quailstorm
nagyúr
USB és BT miatt gyanús hogy nem ugyanaz a platform. (230 meg amit linkeltél)
Hát, 230-at még el tudnám képzelni, hogy ha muszáj használom. Szalagosra állított menüvel picit emlékeztet egy használható valamire, de csak a menü és a menüpontok, beljebb az appok már nem nagyon.
Viszont legalább nagy, jó kijelzővel és használhatóbb gombokkal. 128x160-as Nokiák gombjai rém szarok voltak... (D-pad)
Van magyar a Doro-ban egyedül a batch processing maradt benne, ami alatt a kötegelt telefonszámműveleteket lehet csinálni (másolás SIM-ről telóra például).
Evolveo-ban a menübe belépés a felfelé D-pad a két softkey-nek a home-on más funkciója van utána viszont soft-key-ek lesznek.
Én úgy gondoltam, ez zavaró, valamint semmi se utal a menübe lépésre.
Ezen kívül a két telefon fizikailag is azonos.
Téma tudnivalók
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves!
Aki OKOSTELEFONT szeretne, kérem, fáradjon át ide!
-------------------------
Előzmények I.