Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37651) Solad válasza Lauda (#37650) üzenetére


Solad
őstag

Csak ugye epp ez a bibi a dologban.

Mivel balra "rafordulasrol" van szo, igy a menetirany szerinti oldalon van elviekben a bringaut. Innen abban az esetben akarhat a bringas "rafordulni" az uttestre, ha azon szandekozik tovabbhaladni. Ehhez viszont nem kell athaladni az uttesten, mert azon az oldalon fog tovabb haladni, csak nem a bringauton hanem az uttesten.
Esetleg ha utana a masik iranyba szandekozna haladni, akkor valoban at kell kelnie az uttest masik oldalara, bar nem hiszem hogy a jogalkotok ilyen esetre kitertek volna. Amennyiben errol lehet szo, akkor mea culpa :) Bár ennek meg a zebrahoz nincs koze :D

Igazabol nekem mindegy, hogy lehet zebran menni bringaval vagy nem, csak legyen egyertelmu a szabalyozas. Mert a jelen helyzet a legrosszabb, hogy tilalom nincs, ergo nem csinal rosszat az ember, megis b@szogatnak.

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#37652) Lauda válasza Solad (#37651) üzenetére


Lauda
félisten

:D Az mindegy melyik oldalon van a bringaut, ha te a masik oldalra szeretnel atmenni, mert arra haladnal tovabb, akkor le kell szalllnod a bringarol. :DD Mert mondjuk van a masik oldalon egy utca es abba fordulnal be stb stb.

[ Szerkesztve ]

(#37653) Solad válasza Lauda (#37652) üzenetére


Solad
őstag

De az utca amibe be akarok fordulni, az nem parhuzamos :D

Lehet én keresek épp a kákán is csomót, a fene se tudja :D

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#37654) Lauda válasza Solad (#37653) üzenetére


Lauda
félisten

:DDD Nem nem, dehogy keresed, csak nem latsz bele a fejembe (lehet jobb is :D ), hirtelen ez jutott eszembe. [link]Ha pl jossz jobb oldalt szembol a kerekparuton es az bal oldalon nem folytatodna, te meg mennel abba az iranyba az uttesten, akkor a szabaly szerint le kell szallnod, attolni keresztben a kerekpart es ott ujra felulni ra, :)) Vagy balrol jossz, jobb oldalt nincs kerekparut, te meg mennel arra amerre a szgk.

Azert van atvezetes, mert folytatodik a kerekparut, amugy nem lenne. De en sem szallnek le, csak azt ideztem be, mi a szabaly. Korulnezek es mar at is mentem, nincs ezzel baj, ha figyel az ember. ;)

[ Szerkesztve ]

(#37655) Solad válasza Lauda (#37654) üzenetére


Solad
őstag

Na ilyen helyen pl tuti nem szállnék le, még van is átvezetés. Kinn van a macisajt, de azé' tolni nem fogom :D

Na de tény, van olyan forgalmi helyzet amire nagy jóindulattal ráhúzható a dolog csak hát na :D Asszem túltárgyaltuk, jöjjön valami videó egy ökörről :D

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#37656) mephi666 válasza Solad (#37655) üzenetére


mephi666
nagyúr

kapsz többet is :DDD

"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

(#37657) Solad válasza mephi666 (#37656) üzenetére


Solad
őstag

És egyiken sincs fék :D

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#37658) Lauda válasza Solad (#37657) üzenetére


Lauda
félisten

Se kotelezo. :W :DDD Bar a szarvaval jo nagyra nott az utkozesi zona. :P

[ Szerkesztve ]

(#37659) Cathfaern


Cathfaern
nagyúr

Igazából ebben a "biciklis a zebrán" témában az a vicces, hogy ha rendesen meg lenne oldva a biciklis közlekedés, akkor a kérdés fel se merülne. Mert hogy kerül a biciklis olyan zebrára ami mellett nincs biciklis sáv felfestve?
a) van bicikliút, viszont abba az irányba amerre menni szeretne, nem folytatódik tovább, és nincs is olyan (ésszerű kerülővel megtehető) másik, biciklis közlekedésre alkalmas, út amin el lehetne jutni abba az irányba. Pl.: [link], itt ahol a biciklisek is állnak, onnan szeretnék eljutni a piros színű ház felé. Az úton ahol a kamera áll, csak jó 700m-el később van átkelőhely, illetve magáról az útról a biciklisek ki vannak tiltva, a kép jobb szélén látható út pedig másik irányból egyirányú. Tehát legjobb esetben is jó 1-1,5km-es kitérőt jelentene a szabályos közlekedés.
b) nincs bicikliút, az út pedig alkalmatlan biciklis közlekedésre (pl. rossz minőségű az út széle, 2-3 sávos út komoly forgalommal, stb.)

Szóval lényegében azért megy át a biciklis a zebrán, mert nem biztosítottak neki más lehetőséget... :U (persze vannak kivételek, amikor ott a felfestett biciklisáv, de a néni akkor is járdán teker)

[ Szerkesztve ]

(#37660) Lauda válasza Cathfaern (#37659) üzenetére


Lauda
félisten

Ez esetben atmesz a zebran (attolod persze ;] ) es a tuloldalon a jardan szepen kerekparozol a piros haz iranyaba, utana nem tudom mi kovetkezik. ;) Ilyen esetben siman mehetsz a jardan, egyreszt tulzottan nagy kerulo lenne maskeppen, az uttesten veszelyes is/ki vagy tiltva, valamelyik ezek kozul teljesul vagy tobb is belole.

[ Szerkesztve ]

(#37661) TaaT válasza Cathfaern (#37659) üzenetére


TaaT
veterán

"ha rendesen meg lenne oldva a biciklis közlekedés, akkor a kérdés fel se merülne."

Amikor kirakták ezeket a táblákat fel is jött ez a gondolatmenet, a holland példát hozták fel ahol meg van oldva a kerékpárút és úttest keresztezése. A képet már nem találom. Valaki meg azt csinálta hogy a kereszteződéshez érve kiszállt az autójából és áttolta, hogy szemléltesse menyire jó megoldás amit kitaláltak a zíróasztal mögött...

Give them hell Ukraine!

(#37662) Kolondrum

Hát nem tudom ma lassan éppen a többi autónál gyorsabban, de ellavíroztam mind mellett sávon belül. Autóban ritkán ülök, de ma leizzadtam kicsit. Volt h becsuktam a szemem olyan dolgokra amikre motorra nem, hogy nem csukom, hanem még élvezem is. Gyakorlatilag ott nem érzem a sebességet. Tökéletes példák voltak, mert arra mentünk ahol én is szoktam. Fene tudja miért nem érzem motoron a parát.

(#37663) Kolondrum

[link] El sem indult és eltörte a kezét. Bicajos mi más. :))

(#37664) Gépötty válasza Kolondrum (#37663) üzenetére


Gépötty
senior tag

Bazger, ez nekem fájt! :O

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#37665) patomi válasza Kolondrum (#37663) üzenetére


patomi
őstag

Rossz volt nézni :O

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#37666) Elemental


Elemental
addikt

Nem értem a hőbörgést. Ha itt tilos kanyarodni, akkor tilos. Egyenesen kell menni, és nem lesz bírság.

(#37667) fjudors válasza MaciG (#37640) üzenetére


fjudors
aktív tag

elbeszélünk egymás mellett
te ragaszkodsz a zebrán való átkeléshez, én pedig a szabályos közlekedés hiányáról beszélek.
A szabálytalan közlekedésbe beletartozik az is, hogy kénytelen vagy pl járdán tekerni, vagy nem vált át a lámpa a kerékpár tömegére, illetve amikor a kerékpárutat senki nem gondozza, és mint télen, hogy 10 centis hó meg jég volt rajta a havazások után, és kénytelen voltam a főúton menni aszfaltgumival...

Tagnap a változatosság kedvéért ismét felbontották egy szakaszon a kerékpárutat, amit kikerülni se lehetett, csak a homokot egyengető munkások között átgázolni a homokon..nem voltak kedvesek..Igaz, az elmúlt pár hétben konkrétan azt a rész harmadszor szedik szét a nagy útfelújjítás közepette...Először lerakták a fehér vakvezetőket, aztán egy hét múlva leaszfaltozták, majd utána pár nap múlva megcsinálták a szegélyt, most meg az egészet felszedték, hogy egyszintbe hozzák...Ezután már csak egy ádáz gyalogossal kellett megküzdeni, aki itt akart átjönni a lámpaoszlop mellett, amikor két méterre voltam, (itt zárt kerékpársáv van már) naná hogy lelépett a kerékpársávra...Szerencsére nem volt tőlem balra / mögöttem senki az autók sávjában...

(#37668) Sotho válasza patomi (#37665) üzenetére


Sotho
őstag

Karra is kéne gyúrni. ;]

(#37669) föccer válasza Elemental (#37666) üzenetére


föccer
nagyúr

Szerintem teljesen jogos az önkormányzat azon érvelése, hogy védjék a zebrán áthaladó gyalogos forgalmat. Csúcsidőban gyakorlatilag nem lehetne szabályosan kanyarodni és a kereszteződés mellett ott a troli megállója. Tényleg ezernyi helyre ki van táblázva a kötelező haladási irány előre, és a tér előtt kint van több táblával is rakva, hogy merre kell menni a Margit-híd felé.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#37670) philoxenia válasza fjudors (#37634) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

"de a szabályos kerékpározásról volt szó, viszont az ma ebben az országban nem megoldható."

Felénk simán. Lehet, hogy Pesten nem, ott még nem bicikliztem soha, de vidéken nagyon sok helyen. Anno sok helyről ki volt tiltva a bicikli Szolnokon is , szidtam is a táblát kihelyezőket, mert több kilométeres kerülő volt a hídtól a vasútállomás, ma is van ilyen nyilván, sok helyen, de lehet kerékpározni szabályosan. Ha húsz éve próbáltál volna biciklizni, rájönnél mekkora a fejlődés...

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#37671) Sotho válasza philoxenia (#37670) üzenetére


Sotho
őstag

Igen sokkal jobb biciklik vannak elérhető(bb) áron :D
Érdekes én pont kb 20 évvel ezelőttig gondoltam úgy hogy normálisan tudok bringázni, de a helye válogatja ezek szerint.

(#37672) fjudors válasza philoxenia (#37670) üzenetére


fjudors
aktív tag

ebbe ne menjünk bele...próbáltam..
sőt, harminc éve is bicikliztem már...több, mint harminc..látom a látszat fejlődést, amivel párhuzamosan a népszerűség is nő...csak a népszerűség miatt sok, a közlekedésre alkalmatlan ember ül kerékpárra, mert pl autóval több önhibás balesete volt, vagy mert ott lehet inni..én pl soha nem ittam, és nem dohányoztam közlekedés közben, se autón, se kerékpáron...a látszat fejlesztések sok balesetveszélyes helyzetet okoznak...ez a kettő együtt, a közlekedésre alkalmatlan egyének a balesetveszélyes kerékpáros "infrastruktúrával" együtt eredményezi a mai állapotot
a fő probléma, hogy a kerékpárosokat mindenki külön akarja kezelni..a kerékpárosok is. legyen alkalmas úttest, kátyúmentes, megfelelő sávszélességgel, és nem kell külön utakat építeni, amire senki nem figyel ...a figyelmetlen autós az úton se figyel, nemhogy a keresztezendő kerékpárútra..a kerékpárutat nem takarítja senki, nem tartja karban senki, ellenben remek hely parkolásra, útfelújjításkor ott tárolni a gépeket / eszközöket, kutyát sétáltatni, babakocsit tolni, vagy bármi olyanra, ami akadályozza a kerékpárral való közlekedést. engem nem zavar, ha kerülnöm kell...de rendszeres az, hogy nincs lehetőség kerülésre, mert nincs merre menni. magasról letolja mindenki a kerékpáros közlekedést, azt mindenki egy plusz, szabadon felhasználható területnek tekinti.

amikor bedugott fülessel , telefont nyomogatva a bal oldalon teker gyök kettővel a "kollega", majd -mivel a csengetést nem hallja- nanár akkor fordul le körülnézés nélkül jobbra a zebrára, amikor elmegyek mellette...és még ő van felháborodva...mé' előzök jobbról? mondom: barátom! telefon kézben? fül bedugva? menetirány szerint baloldali sávban? irányváltoztatás körültekintés nélkül?
mellesleg, ha külön sávban haladunk, nem előzünk, elhaladunk, ráadásul én a menetiránynak megfelelő sávban és irányban...és nem értette..

'szal..sok a hüje kerékpáros.tény.de aki szabályosan akar kerékpározni, az sem tud, nem lehet minden szabályt betartani, ha közekedni akar.

(#37673) philoxenia válasza fjudors (#37672) üzenetére


philoxenia
MODERÁTOR

Na jó én meg negyven éve is bicikliztem már.... :U
Negyven éve 1975-ben hány kerékpárút volt az országban?

Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...

(#37674) Lauda válasza Elemental (#37666) üzenetére


Lauda
félisten

Nem hibaztatom az autosokat. Ez nem mas, mint az onkormanyzat penzbeszedo maffiaja, barmennyire is probaljak a cikkben ezt kozmetikazni. Ha tudjuk, hogy az autosok nem veszik komolyan a kotelezo haladasi irany tablakat es ott tilos balra es jobbra kanyarodni, akkor had kerdezzem meg miert nincs kint ez a ket tabla?

Hogy meg pluszban megerositsek ezt a ket dolgot? Mert nem is akarjak. Masik amit tulzonak tartok, a birsag osszege. Konyorgom 50 ezer forint mert elfordultam biztonsagosan, odafigyelve jobbra, ahol egyebkent nem szabadna? Egyszeruen nevetseges. Undorito inkabb.

[ Szerkesztve ]

(#37675) fjudors válasza philoxenia (#37673) üzenetére


fjudors
aktív tag

és a kerékpárút jó és alkalmas a biztonságos közlekedésre?
és figyelembe is veszi minden autós, mint teljes jogú út?

én, személy szerint ha választhatok , akkor kerékpársáv, vagy megfelelő sávszélességű rendes közút...ezerszer biztonságosabb és haladósabb. a kerékpárút ott megy, ahol hely van, a minősége olyan, ahogy sikerül, csak épp se haladni nem lehet, se az elsőbbséget nem adják meg, ahol kéne.. se a minősége, se a vonalvezetése nem megfelelő..vannak kivételek, de sajnos azok csak rövidebb szakaszok, és senki nem gondozza, vagy tartja karban..itt , a gyorsforgalmin pl hosszában már olyan repedések vannak a pár éves úton, hogy beakad a kerék, mint a villamossínbe...
nézd meg ezt innentől relatíve jó, de ki az, aki ezt a sarkot így megtervezte...elég sok baleset van itt is...

itt a szélső "úton" csak az ott lakók közlekednek...a kerékpárúton évek óta egyszer nem tudtam úgy végigmenni, hogy valaki ne parkolt volna rajta keresztbe...ott a hely az úttesten, állhatna hosszába, de nem...minden egyes alkalommal keresztbe kell leparkolni a látogatóknak...

csepelen járok legtöbbet, azért itteniek a példák...végtelenségig lehetne sorolni, de az nem mentség, hogy más szabálytalankodása miatt én is szabályszegésre kényszerülök...

(#37676) MaciG válasza Lauda (#37674) üzenetére


MaciG
addikt

Egy sarokkal visszább kint van a javasolt haladási irány és a figyelmeztetés, hogy a következő sarkon csak egyenesen szabad haladni, aztán ott van jobb oldalt a nagy kék tábla ami jelzi, hogy mind a két sáv egyenesen fog haladni, majd ott a kötelező haladási irányt jelző tábla a lámpaoszlop tetején és még ott a nyíl a lámpában és az úttesten is. Aki ezeket nem veszi észre az NE üljön a volán mögé, mert valószínűleg vak, vagy erősen korlátozott képességű. Aki meg észreveszi, de mégis xarik rá (és a többség ide tartozik) annak meg miért is nem jogos a büntetés a szándékos szabályszegésért? :U

BANZAII

(#37677) Lauda válasza MaciG (#37676) üzenetére


Lauda
félisten

Persze, ertem amit irsz, viszont sokan felreertelmezik azt a tablat, fuggetlenul attol, hogy a kresz vilagosan leirja a jelenteset. Amugy ebbol kiindulva amit irtal, az idezett ket tablamra semmi szukseg nincs is a kreszben. :) Szerintem ha valami tilos, azt jelezzuk a tilto tablakkal, hiszen azert vannak. ;)

Calogero :R

[ Szerkesztve ]

(#37678) Calogero válasza Lauda (#37674) üzenetére


Calogero
addikt

Nem kell oda plusz tábla.
Ha a pirosnál áll és ő az első akkor ott a nyíl lámpába is , ha zöldre vált akkor meg zöld nyíl égeti ki a szemét.
Aki ezt nem látja, vagy nem fogja fel, hogy mit jelent az alkalmatlan a forgalomba való közlekedésre, küldeném újra vizsgázni a pénz büntetés mellé.

Plusz egy kis jótékonysági kis munka, ha minden szabálytalankodó legalább 1 kátyút megcsinál..... ;]

(#37679) patomi válasza MaciG (#37676) üzenetére


patomi
őstag

Ebben teljesen igazad van, de neki is. A sok szar tábla helyett egy jobbra kanyarodni tilos elég lett volna. Nem más ez, mint pénz behajtás. Sajnos. Az sem véletlen, hogy olyan helyeken fotóznak, ahol semmi nem indokolja. Bokor mögé bújva, tilosban parkolva.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#37680) fjudors


fjudors
aktív tag

ha már úttervezés és barmok...

ezt a kereszteződést sikerült megtervezni rendesen...az új gerincúton nagyszámú kamionforgalom van.a rutinosak a bal oldali sávban jönnek, de mindig van aki a jobb oldali sávban eélre tör...viszont, amikor nyerges fordul, akkor nemhogy a jobb oldali sáv elfogy, de sokszor még a járdára is felmegy a vége a pótnak.egy héten két-három beszorításos balesetet látok itt.mégis, mindig van, aki be akar férni...

(#37681) Calogero válasza patomi (#37679) üzenetére


Calogero
addikt

Akik ott elkanyarodnak azt a táblát se vennék tudomásul. Őket csak fizikai akadállyal lehetne az egyenes útra terelni mint a birkákat.

(#37682) Lauda válasza Calogero (#37681) üzenetére


Lauda
félisten

Velemenyem szerint a tilto tablakat komolyabban veszik az emberek, jobban odafigyelnek ra, epp a kialakitasuk es a jelentesuk miatt is. A kotelezo haladasi irany tabla nem olyan figyelemfelkelto hatasu es lefogadom sokan osszekeverik az egyiranyu forgalmu uttal. :D Nem veletlenul ugy neznek ki az elsobbseget szabalyzo es tilto tablak, ahogyan kineznek.

[ Szerkesztve ]

(#37683) Elemental válasza patomi (#37679) üzenetére


Elemental
addikt

Aki ott lekanyarodik az szándékosan teszi. Mert szarik a szabályokra. Aki nem veszi észre a sok táblát, az meg fizesse meg a tanulópénzt. Itt szidjuk a bicikliseket, hogy milyen bambák, utána meg olyan emberek, akik átmentek a vizsgákon nem látják a kötelező haladási irányt, és a zöld lámpa jelzését.

[ Szerkesztve ]

(#37684) MaciG válasza Calogero (#37681) üzenetére


MaciG
addikt

Ez így van. Itt pl. rendszeresen elkanyarodnak balra, pedig kint van a tiltótábla.

BANZAII

(#37685) Lauda válasza MaciG (#37684) üzenetére


Lauda
félisten

Erdekes amugy, hogy ahany forgalomszabalyzas, annyi fele megoldas. Erdekelne azert, hogy aki ezeket a tablakat kihelyezteti, mi alapjan donti el, hogy hova mi keruljon. Ide is tehettek volna egy jobbra es egyenest kotelezo haladasi irany tablat. Viszont olyat nem tettek, csak balra bekanyarodni tilost. :F ;)

noklika Ez esetben pedig eleg lett volna egy kotelezo haladasi irany jobbra es kesz. Szoval erdekes. Mas kerdes, hogy a nemeteknel ilyenkor azert kiteszik elore a "parasztnak", hogy oda csak a busz es a kerekparos hajthat be es nem akkor szembesulsz vele, mikor mar lehet keso, mert pl sotetben nem valoszinu hogy jol lathato a tabla, foleg igy hogy felig benotte a lombkorona is. :U

[ Szerkesztve ]

(#37686) Elemental válasza Lauda (#37685) üzenetére


Elemental
addikt

Azért, mert ott szembe csak buszok mehetnek be. A személyautó csak jobbra kanyarodhat.

(#37687) Lauda válasza Lauda (#37685) üzenetére


Lauda
félisten

Alaja kiveve kerekpar.

Nyergessel is azert jo nemetben, mert elore jelzik, ha gond lesz. Osztrakban sokszor kellett tolatnom kacskaringoban fel kilometereket, mert nem jelzik az utca lejen, hogy nem fogsz tudni elfordulni vagy megfordulni. Tiltas sincs, bemesz es az utca vegen egy ducato tud csak elfordulni. tolatsz szepen vissza. A nemet ilyenkor az utca elejen figyelmeztet, vagy be sem enged.

[ Szerkesztve ]

(#37688) Sotho válasza MaciG (#37684) üzenetére


Sotho
őstag

Nee, milyen random kép a kukliról, 4-en tolják át a zebrán a bicót? :C [link] Szegeden így be vannak nevelve az emberek?

[ Szerkesztve ]

(#37689) MaciG válasza Sotho (#37688) üzenetére


MaciG
addikt

Persze, mert ott áll a rendőrautó és úgy megijedtek, hogy még a zebra melletti kerékpársávon se mernek ilyenkor tekerni. :D

BANZAII

(#37690) Solad válasza philoxenia (#37673) üzenetére


Solad
őstag

Régebben nem 12-as hanem 60-as átlaggal zötyögött le a család a Balatonra, elfogadták, hgy az utazás egy kvázi lassú folyamat amit inkább megélni kell és nem letudni, így jóval türelmesebbek voltak az autósok. Legalábbis ahogy én emlékszem :)

No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts

(#37691) Kolondrum válasza philoxenia (#37670) üzenetére

Miért is van tiltva? Mert az út minősége és szélessége nem teszi lehetővé az ő közlekedésüket, csak ha lassítják a forgalmat. Bár valami cikk szerint be akarják engedni őket (nálunk), biztos vicc.

[ Szerkesztve ]

(#37692) patomi válasza Elemental (#37683) üzenetére


patomi
őstag

Írtam is, hogy igaza van, viszont szerintem is egy tiltó táblát könnyebben észre vesznek az emberek.

Másik nagy kedvencem a két sávos egy irányú utca. Sok paraszt a külsőből fordul be a Lidl parkolóba. [link]
Múltkor egy 50-es hölgy simán elém kanyarodott. A parkolóba szóltam neki(udvariasan), hogy figyeljen, mert gond lehet. "Ő ezt nem is tudta".. Vajon, hogyan kapott jogsit.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#37693) Lauda válasza patomi (#37692) üzenetére


Lauda
félisten

Hu az ilyen nagyon veszelyes. Hozzam kozel is van egy egyiranyu forgalmu ut, ami eleg szeles, savok nincsenek felfestve es kb a fele, ha nem 80% jobb oldalrol kanyarodik balra.

[ Szerkesztve ]

(#37694) Elemental válasza patomi (#37692) üzenetére


Elemental
addikt

A hölgyről jut eszembe :)
Tegnap megállt a troli a megállóban, és a mögötte haladó autós csak simán beállt mögé, ki sem nézett, hogy mehet-e. Majd amikor a troli elindult ment ő is. Persze csaj volt :)

(#37695) Sotho válasza MaciG (#37689) üzenetére


Sotho
őstag

Jé tényleg, de gáz, :D bp, vecsés fele a 4-esen kint 70-es tábla, rendőautó megy 45-el a külsőben , és senki nem merte megelőzni mondom ez nem igaz, szerencse hogy én értem utol először (a belsőben), visszakettő padlógáz és elzúztam mellette a visszapillantóba nézve meg jót röhögtem a sok majmon. :D

[ Szerkesztve ]

(#37696) Bati0501 válasza Kolondrum (#37662) üzenetére


Bati0501
őstag

Csak én tudom nehezen értelmezni a hsz-eidet?

Am ja,röhögjük ki,h szerencsétlen visszatörte a könyökét,mert a szerencsétlen nő nem bírta meglökni-akkir mi fszér áll ott- de nem elég,h a nő ennyire tehetetlen,még a faszi* is mellette legalább ugyan ennyire szerencsétlen,nézik,h jajaj,mit csinál ez itt?
Utána meg foghatja a fejét a nő,sokra megy vele a szerencsétlen versenyző.

*: most nézem,h az is nő...milyen meglepő.

(#37697) Kolondrum válasza Bati0501 (#37696) üzenetére

Nem vagy egyedül.

Hát de, hogy lehet kb álló helyzetben elesni? Ennyire szerencsétlenül megoldani a szitut.

(#37698) Bati0501 válasza Kolondrum (#37697) üzenetére


Bati0501
őstag

Gondolom nem ismered nagyon a bicikliket,ezért nem érted,h miért bénázik a bicajos,miért nem teszi le a lábát.Ugye?
Akkor megmutatom az okát: [link]
Felső sor (balról) első kettő országúti bicajhoz való(régebben versenybiciklinek mondták),a videón ilyen bicikli látható-pontosabb időfutam bicaj.
Harmadik-ilyenem van-,illetve a negyedik úgynevezett spd pedál,ezeket használják mtb-hez,cross-hoz,stb.

A képen a legfelső sorban láthatóak a pedál azon részei,melyek a cipő talpán találhatók.
Az alattuk lévő sorban pedig maguk a pedálok,ezek láthatóak a bringákon.
Használatuk: cipő talpán lévő ún. clips-et beakasztod a pedálba és mehetsz.

Na mármost sztem azért esett le onnan a versenyző,mert 1, nem számított rá,h ennyire nem lökik meg-ami szükséges,mivel mindkét lába be volt kötve 2, gondolom erősre volt beállítva a kötés,így elég nagy erő kell az oldáshoz-h a pedál elengedje a lábadat.
Meglepődött,próbálta kioldani a lábát,miközben arra is próbált figyelni,h ne essen le,de sajnos nem sikerült.
/Ha a nő meglökte volna normálisan,akkor semmi gond nem lett volna.Illetve azért indulnak így-lökve és "magasról"-, mert a bicikli a sebességre van tervezve,ezért olyan nagy a legkisebb áttétel is,h nem igazán lehet elindulni segítség nélkül.Mintha az autónak 3.-ban kellene elindulnia./

Ha figyelsz biztosan fogsz látni olyan bringásokat a városban,akik ilyen pedálokat használnak,onnan fogod megismerni,h amikor elindul vagy megáll,akkor egy kattanó hangot lehet hallani.

(#37699) TaaT


TaaT
veterán

Give them hell Ukraine!

(#37700) Avicularia válasza MaciG (#37684) üzenetére


Avicularia
veterán

Malmöben sem jobb a helyzet. Itt van ez, elég gyakran járok arra [link]
Csak két tábla tiltja, hogy behajts az utcába, ahova egyébként régebben be lehetett, csak egyirányúsították. Mikor jövök ott és jön valaki szemben és dudálok meg villogok neki, akkor senki nem érti, hogy mi bajom és vérmérséklettől függően mutogatnak, meg anyáznak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.