Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz B-L-A-C-K #8383 üzenetére

    Ha összefutunk, tudok adni ilyen multimétert, viszont menet közben nem vállalom,
    hogy rajta tartom a fázis vezetéken.:D (Álló helyzetben meg nehéz úgy leterhelni.)

    Az a 2x150A áram sokkal nagyobb nyomatékot indukált volna, mint amit le tudnál
    rakni az aszfaltra ezeken a kerekeken. Most is azért kell visszafogni a vezérlőket,
    ha jól sejtem, mert vezethetetlen, ha nyélre bármikor elkapar mind a két kereke.:K

    Egyébként meg nem vicceltem a folyadékhűtéssel: a Tesla sem véletlen hűti mind
    a motort, mind az akkut, BMS-t folyamatosan... Ha a 2 tonnás dög 1G-vel gyorsul.

    Az a Dualtron biztos kevesebb, mint 50 kg, összesen kellene 150 kg-ot gyorsítani:
    tegyük fel, hogy valami csoda gumid van és tudnál 1G-t (nem tudsz, de tegyük fel).
    150 kg * 10 m/s2 = 1500 N Ennyi erő kell folyamatosan, és ott a 2.77 mp 0-100.:DDD
    Uszkve 38.5 méteren. Ez 57.87 kJ munka, 2.77 mp alatt, tehát 20.8 kW, slussz...

    Ergo az ég világon semmi értelme egy ilyen rollernél a keréken 24kW-ra törekedni:
    egészen biztos, hogy a gumi lesz a szűk keresztmetszet, és így a vezethetősége.
    Mivel aktív leszorítóerő nincs, sőt, tempónál sem érdemes növelni a teljesítményét.
    Nyilván ha a Pike's Peak-en indulsz, jól jön a kraft, de ha füstöl a gumi ott se segít.

    Szerk: a fenti számításban totál elhanyagoltam a légellenállást, pedig számít.:R
    Mégpedig úgy, hogy kevésbé fog gyorsulni, mint az elméleti max, de ezen se segít
    a további teljesítménynövelés, hiszen ugyanúgy csak gumifüstölés lesz belőle...:B

Új hozzászólás Aktív témák