Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Eldenisa #7313 üzenetére

    Az a ragasztó némi gyári tömítést jelentett volna.:D Mivel ott nem forog semmi,
    ezért az nem számíthatott semmit: ártani annyiban árthat, hogy ha vízbe mész,
    több esélyed van, hogy beázzon a motor. (Azért szokták javasolni, hogy inkább
    célszerű kinyomni FBS ragasztóval, ami rendesen, vízzáróan tömíti a peremet.)

    Amúgy a motort szétszedni (szerintem) nem is kellett volna, mert annak hibáját
    kizártad azzal, hogy a levegőben jó tempót forog rendellenes hangok nélkül.:R
    De ha már szétszedted, akkor egyből le is szigetelhetted volna: igaz utána még
    nehezebb szétszedni, ha esetleg tényleg megmakkanna benne valami...:))
    Ám amit nagyon nem érdemes, feszegetni! Fogni kell, és kiütni az állórésszel...
    Feszegetéskor ugyanis sérülhet a csapágy. (Nyilván cserélhető. Csak ami nem
    romlott el, ne javítsd.:D) Hátsó kerék csapágy is ép, s mégis bedől a kerék?:F

    Szerk: jó kép!:R

    Szerk2: 30 kilóval könnyebb, és akkor sem megy normálisan, vmi nem kerek...
    Tényleg szorulhat valami hátul. Mondanám, hogy próbáld ki egy sima S1 hátsó
    kerekével. Csörög-zörög, viszont vékony, kemény, így nem tapad, de jól gurul...
    (De nem akarom rádsózni. Ott több csavart is ki kellene szedni a cseréhez.:DDD)

Új hozzászólás Aktív témák