Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23926) Vikusz77 válasza Lauda (#23925) üzenetére


Vikusz77
tag

Köszönöm a segítséget, én is így gondoltam, de valami most elbizonytalanított (próbáltam keresgélni hivatalos infót a neten, de nem sok mindent találtam).

De más webshopokban is hivatkoznak erre.

Az alábbi a Deichmann ÁSZF-ében található :

"Elállás esetén a DEICHMANN nem téríti vissza az olyan megvalósult szolgáltatásokat, mint az utánvét kezelés díja."

Ugyanaz a szöveg, amit az ügyintéző írt nekem a hűtő kapcsán, de itt már "hivatalosan", az ÁSZF-ben is írják.
Más webshopoknál is megtalálható ugyanez a szöveg.

Igaz, ahol én vettem a hűtőt, ott ez nem szerepel az ÁSZF-ben (ha esetleg ez számít valamit).

Szóval, nem tudom.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.