Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22978) Josi válasza allein (#22976) üzenetére


Josi
aktív tag

Nem vagyok jogász, de ha elolvastad a felhasználási feltételeket, akkor ott leírták:
3. Amennyiben előfizetéses szolgáltatásainkat használja, elfogadja, hogy:
4. Az előfizetés kezdeti 7 napos próbaidőszakra szól;
5. Ezt követően előfizetése automatikusan, havonta folyamatosan megújul, amíg Ön nem mondja le (még akkor is, ha nem fizeti be a Díjainkat); és
6. A Feltételeknek megfelelően bármikor lemondhatja az előfizetését.
7. Ennek megfelelően, ha a díjakat előfizetés alapján fizeti:
8. Engedélyez nekünk vagy fizetésfeldolgozónknak, hogy az első 7 napban a fiókja létrehozása és / vagy a Szolgáltatásaink első használata után azonnal beszedje a vonatkozó első fizetési díjat, és ezt követően minden hónapban beszedje az esetleges visszatérő előfizetéseket fizetési számlázási módszerének megfelelően mindaddig, amíg le nem mondja az előfizetését nálunk.

Sajnos egyre több helyen ezt játsszák, (állítólag a te kényelmed miatt) hogy automatikusan hosszabbodik, ha nem mondod le.
Szerintem keress ügyvédet, vagy fizesd meg a tanulópénzt.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.