Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Mindent a StreamSharkról!
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- MárkaLánc
-
LOGOUT.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#32577792
törölt tag
válasz Attix82 #19947 üzenetére
Állításuk szerint igen.
De az egész menete:
1: majd átvizsgáljuk és szólunk mennyit tudunk visszaadni, de alap kb. -10%!
2: Ezt egy másik lappal is eljátszották
3: Elvonult egy a vásárló által nem látott helyre, ahol "megvizsgálta" majd jött a leírt dolgokkal.edigital: vettem egy telefont, ami hát nekem nem jött be, nem volt kiállítóteremben, nem tudtam előre megnézni.
Visszavittem, áttörölgette, átnézte, ELŐTTEM! Majd átvette és 5 nap múlva jött a pénz is.
Érzed a különbséget?
Azt állították, hogy ezt csak mi okozhattuk, gyárban robotok dolgoznak ott nincs hiba.
DE! A törvény ebből a szempontból egyértelmű:
- Nincs joguk és lehetőségük megtagadni az átvételt - kivételek nem vonatkoztak ránk - és a visszafizetést.
Ha úgy gondolják dolog lenne, leírtam a lehetőségeit a vállalkozásnak.Az egy másik jogi ügy, amiben független szakértői vélemény kell, melyben bizonyítja, hogy elgördült egy láb, ha igen, ki okozhatta, miért 1 láb járt így, miért vonult el vele?
De azt nem teheti meg, amit tett. Szerencsére minden telefont, minden beszélgetést tudunk bizonyítani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest