Hirdetés

2024. május 22., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#19664) blaca83


blaca83
őstag

Sziasztok!

Egy webshop garanciális eljárásával kapcsolatban szeretném megtudni, hogy milyen jogorvoslati vagy egyéb lehetőségem lenne, mert nem vagyok elégedett.

A történet a következő:
2015-ben vásároltam egy Asus 980 TI kártyát ami még a 3 éves garanciális időn belül idén nyáron megadta magát. Az ügyintézés megkezdésekor megkérdezték és fel is vitték a szervizlapra, hogy a terméket nem szeretném javítva visszakapni, ha a gyártó // beszállító részéről van rá mód akkor cserélném inkább másik szériára.
Ezt követően leadtam a kártyát és legalább 6 hetet ültek a dolgon, majd egyszer jött az email értesítő, hogy mehetek a kártyáért.!!! (JAVÍTVA)

Egyik ismerősöm ment el a kártyáért, mert nem voltam Pesten.
Úgy adták csak oda neki a boltban, hogy mielőtt bármit megnézhetett volna alá kellett írnia egy papírt, hogy OEM doboz nélküli termékként sérülésmentesen átvette a VGA-t. Állításuk szerint a gyártó nem javította, hanem egy teljesen új szériaszámú Asus 980TI Strixet küldött cserében és a garancia is újraindult.

A fiatalember elhozta a videókarit és mivel nekem volt már másik kártyám abban maradtunk, hogy nyugodtan használja amíg kell neki és ha úgy alakul akkor később egy bizonyos összegért átveszi majd tőlem.
Innen kezdett el igazán bosszantani a dolog, mert a srác hazavitte és amikor be akarta rakni a gépébe akkor derült ki, hogy a kártyát valami behatás érte, mert nem a feltámasztási pontja a fül része van meggörbülve, hanem jóval beljebb az egész fémlap meg volt kicsit csavarodva és ezáltal gyakorlatilag nem lehetett a gép hátuljához rögzíteni. :W

Ekkor kicsit felhúztam magam és telefonon is beszéltem a bolttal és váltottunk pár emailt is. Természetesen kapásból azzal védekeztek, hogy "keletkezhetett akár szállítás közben is"
Mivel Ők OEM-ként adták ki, de a srác vitt magával egy szivaccsal bélelt dobozt és abban vitte hazáig KOCSIVAL!!! (természetesen ott az orruk előtt bele is rakta a boltban)

Sajnos hibát követtem el szerintem, mert itt még nem fordultam a fogyasztóvédelemhez és kiegyeztem azzal a megoldással, hogy Ők továbbítják a panaszt a gyártó felé. Megnézték Ők is és én is a VGA-t és gyakorlatilag tényleg csak a fém keretén a felfogató részen kellett volna kicsit hajlítani és be lehetett volna szerelni. DE ezt nem tudtam elfogadni, hogy egy gyártótól visszakapott termék esetén azzal kell kezdeni az üzembe helyezést, hogy elkezdjük hajlítgatni a kártyát, hogy egyáltalán a gépbe be lehessen rakni? (nem hinném) :(

Pár napra rá az ismerősöm email címére ment is az üzenet, hogy "TESZT OK" teljesen hibátlan a kártya és lehet menni érte.
Ergo, véleményem szerint a megbeszéltekhez képest tutira nem jelezték a gyártónak a panaszt és a hibát sem. Nagy valószínűséggel a felfogatást visszaállították és tesztpadon megnézték a teljesítményét, hogy minden rendben van-e.
Az ismerősöm ment érte, külsőleg SEMMI nem látszott a VGA-n, tehát az rendben volt és egy tesztet is mellékeltek a lefuttatott tesztekről és paramétereiről ami szintén OK-volt.
(Hozzáteszem, hogy "teljesen véletlenül és hirtelen" előkerült már így a második nekifutásra az OEM terméknek a full doboza és az összes tartozéka is.) :)

2018. 07 hónap végén visszakerült hozzám a bolttól a 980TI Strix és betettem a kisebbik gépembe. 2018.11.04-én bekapcsoltam és a vetik pörögtek, de nem adott képet.!
2018.11.05-én bevittem a boltba és mondtam, hogy nem jó nem akarok Asus-t és több 980 TI-t sem...!

Ma november 23-án kaptam email értesítőt, hogy:
"A termék garanciális ügyintézése befejeződött, az üzletünkben átvehető, illetve GaranciaFutár szolgáltatás esetén 2 napon belül küldjük Önnek."
Na részemről ez kizárva, mert nem kívánok tovább a bolttal sem foglalkozni és egyáltalán az Asus termékkel és főleg a 980 TI szériával sem.

Kérném a segítségeteket, hogy milyen módon tudnék a számomra leginkább kedvezően kijönni a dologból?
Hányszor kell elfogadjam egyáltalán a javítást és mik a lehetőségeim?
Az lenne a legjobb, ha ennyi macera után az eredeti vételárat visszakaphatnám és valahol máshol levásárolnám, mert ezeknél egy fillért sem fogok hagyni az elkövetkező jó pár évben.

Köszi előre is!!! :R :R :R

A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.