- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
Aktív témák
-
Zoli1222
őstag
Sziasztok.
Tudtok olyan oldalt, ahol lehet nézni a versenyt?
Amúgy meg teljesen el vagyok keseredve a Ferrari szereplésétől.
Ja! DC-t én se értem, h mire olyan haj de okos tényleg nem ért el semmit. -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #39995 üzenetére
Mondjuk ezt én sem tudom, hogy DC szerint mit kellett volna tennie Kiminek. Más kérdés, hogy egy elhivatott pilóta, akit nagyon érdekel a csapat teljesítménye, az nem az étkezőbe veszi az irányt, hanem a boxutca fala felé, és beül a versenymérnökéhez, megnézni, hogy mi hogyan alakult a verseny során. MS-től legalábbis mindig ezt láttuk, meg még sok-sok másik pilótától is. Ebben igaza van DC-nek, de az tény, hogy Todt sem cseszte volna le Kimit, ha nem ül vissza a műszaki hibás autójába.
Nem tudom milyen alapon pofázik a jó öreg DC
Erre szimplán annyi az alapja, hogy tévés kommentátorként elmondja a véleményét. Azért van ott, most ez a munkája. -
Pompi
nagyúr
válasz
Motion_Blur #39995 üzenetére
-
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #39988 üzenetére
Akkor te még sötétebb választ adtál volna, mint ami Kiminek sikerült.
Különösen annak fényében, hogy ketten is belementek DC-be, és azért csúszott ki.
-
Pompi
nagyúr
Jó hír
Új festést alkalmaz a Bridgestone az option gumik könnyebb megkülönböztetésére.
-
Motion_Blur
félisten
Mé nem köröznek az autók? Várják hogy a kiscsapatok kezdjék el takarítani a pályát?
Akkor mehetnének a Ferrarik, McLarenek, BMW-k portalanítani
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Brawn GP-nek megvan a 3. szponzora. Csak nem látom mi az. Az a nagy kerek matrica.
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #39988 üzenetére
Biztos nem volt jobb mint defektet kapni az első kanyarban.
-
SG3rg0
őstag
Az első szabadedzés közvetítését milyen linken lehet elérni?
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #39982 üzenetére
De azért a leghülyébb érvvel reagált, amit csak találhatott, nem?
Még ha azt kérdezte volna, hogy "mit ért el Coulthard a nagy autófejlesztői tudásával?", akkor azt mondom, van benne igazság, de hogy csak azért ne figyeljünk DC-re, mert nem lett világbajnok... enyhén szólva hülyeség.
Ezzel azt érte el, hogy mivel DC megállapítása semilyen irányból nincs megcáfolva (Domenicali is kitért a válasz elől és Kimi is), gyakorlatilag beismeri, hogy igaza van, és még csak nem is elegánsan vágott vissza neki.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #39982 üzenetére
Ha már megkérdezik az esetről, akkor csak mond valamit.
-
Oliverda
titán
Homokvihar lehet vasárnap Bahreinben
Tudom hogy már volt róla szó na de akkor is....
Kimi bepipult Kockára: [link]
-
quby
őstag
Ez volt már?? ha már közeledünk az arabokhoz.....
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #39969 üzenetére
Engem annyira nem zavar, tehát felőlem nyugodtan süketelhetsz.
Azon a bizonyos ausztrál futamon 8an értek célba úgy hogy de la Rosa volt a nyolcadik 5 kör hátránnyal. Már nem tudom hogy mi történt vele, valszeg kiállt 5 körrel a vége előtt. Itt lett Webber ötödik. Bővebben: [link]
Amúgy ez a verseny kezdődött úgy hogy Ralf a rajt után kb. 250nél megmászta Barrichellot majd ezen meglepődve az első kanyar közepén még összeakadtak vagy 6an.
Ezzel szemben itt a 2007es USA GP végeredménye: [link] A tök újonc Vettel-t csak 4 tizeddel előzte meg a jóval tapasztaltabb Webber-t a befutónál.
-
-Mike-
addikt
válasz
proof88 #39974 üzenetére
Az elektronikával volt baj, nem kapott visszajelzést és letiltotta a gázpedált és egy métert nem ment tovább.
Előfordulnak ilyen esetek, pl 2001 Monaco, Coulthard nem tudott elmenni a pole-ból felvezető körre, mert a kocsi azt hitte a boxban áll és leállította a motort.
Ha francia lenne az elektronika még nem lenne olyan meglepő, mondjuk az olaszra sem kapom fel a fejem.)) -
proof88
addikt
Nos, blogban nem találtam semmi infót a könnyített kasztniról, viszont mivel sehol nem olvastam, hogy miért állt meg Massa autója Kínában, ezért idéznék a blogjáról:
The electrical fault that forced me to stop at the side of the track was, once again, a failure we had neverseen before. It has to be said that luck doesn’t seem to be on our side at the moment, as it was a very small and stupid problem that made the car stop, because it was simply a faulty reading within the on board data that indicated to the control unit that the throttle should be shut down. So, even though there was actually nothing wrong, the car’s computer decided to shut down the throttle and I had to park it.Nem nagyon merem vállalni a fordítást, mert a 'throttle should be shut down' számomra túl szakmai, mármint aki benne van, biztos jobban érti, hogy mit jelenthet, de szelepvezérlést takar?
Valami ilyesmi:
Az elektronikai hiba, ami a pálya szélén való megállásra kényszerített, ismét egy olyan hiba volt, amivel még nem találkoztunk korábban. Azt kell mondjam, a szerencse jelenleg még mindig nem a mi oldalunkon áll, mert eléggé kicsi és bugyuta hiba miatt állt meg az autó, ugyanis ez a fedélzeti adatok hibás kiolvasása/elemzése volt, ami a vezérlő egység számára annyit jelentett, hogy **problémás rész, szelepekkel kapcsolatos?**. Tehát valójában semmi gond nem volt az autóval, de a fedélzeti számítógép úgy döntött, hogy **ugyanaz**, és le kellett húzódnom. -
hunnylander
őstag
His Highness Shaikh Salman Bin Hamad Bin Isa Al-Khalifa koronaherceg & Martin Whitmarsh
A királyi család révén a McLaren résztulajdonosa, szóval Whitmarsh pitizhet.
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #39970 üzenetére
Ezen én is filoztam, hogy a szöszbe könnyítenek még rajta, azt hittem már eddig is a lehető legkönnyebb volt.
Ha viszont valahogy mégis tudnak könnyíteni, Massának miért nem csinálják meg?
Gondolom, hogy drágább, de hát az elvileg nem kéne szempont legyen, ha teljesítményt lehet vele nyerni. -
Pompi
nagyúr
válasz
venember83 #39970 üzenetére
Hetek óta regnélnek róla, hogy valaki extrakönnyű anyagból legyártják a kasztnit (Kubicával kapcsolatban is volt ilyesmi). Aztán, hogy ebből mi igaz. Meg, hogy hol volt eddig ez a materia... lehet urban legend az egész.
-
venember83
nagyúr
válasz
proof88 #39966 üzenetére
Ugyan, mennyit tudnak könnyíteni egy kasztnin? Ha tudtak volna viszonylag jelentős tömeget megtakarítani, akkor megtették volna. Most, pár hét múlva látják, hogy le kéne flexelni 15-20 kilót a kasztniból, mer' az a rész különben is feleslegesen van ott? Hírnek hír, csak nem a pályán.
-
proof88
addikt
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #39965 üzenetére
A végén még a Force India is elveri a McLarent!
-
proof88
addikt
Raikkonen és a könnyített kasztnija - reméljük a legjobbakat...
-
hunnylander
őstag
McLaren DDD*: no
Force India DDD: YES
Kubica KERS: yes
Kimi KERS: no (legalábbis pénteken)
Massa KERS: yes
* double-decker diffúzor
-
stvnppp
senior tag
válasz
Motion_Blur #39961 üzenetére
Miért, szerinted mi a dolga egy érdekvédelmi szervezet elnökének? Érdekvédelmi szervezet lényege, hogy a benne lévők egységesen fel tudjanak lépni az érdekeikért, és ezzel tudjanak nagyobb nyomást gyakorolni. Az elnök ezt szervezi meg...
Egyébként meg nem csak maga miatt rinyált, a közvetítésből kiderült, hogy minden pilótát végigkérdezett, de ezt már írták korábban. Ha a pilóták úgy látták, hogy veszélyes/nincs értelme, akkor ő is azt fogja mondani. -
JJános
addikt
Remélem hétvégén szélcsendes idő lesz, bár az esély megvan arra, hogy jön...jön...jön...a homok.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Hali Mindenkinek
Holnap kezdődik a Bahreini hétvége, de jó. Végre egy száraz futamMa kezdődik Williams csapatot bemutató sorozat második évadja, csak hogy ráhangolódjunk az F1-re.
04.23 19:30 Eurosport--The Factory Season 2
Üdv Szisz
-
Nagyon nem érted a helyzetet.
Webber nyugodtan tovább ment volna az esőben, mert sokkal több pontot is szerezhetett volna, ezt az angol nyelvű BBC közvetítésben el is mondta. Neki ott az volt a dolga, hogy körbekérdezze az összes még versenyben levő pilótát, mit tartanak helyes döntésnek, majd ezt az álláspontot képviselni, nem pedig a sajátját. Ennyi....
-
!Overdose!
őstag
válasz
wildrain #39918 üzenetére
Utánanéztem és rosszul emlékeztem:
"Nem sokkal később kiestem, mivel felúsztam az állóvízre a Brigde kanyarban, és kicsúsztam a pályáról. Megpróbáltam megfordítani az autót, de szembe jött valaki, ezért félre kellett húzódnom, így nem tudtam irányba állni, és bennragadtam a kavicságyban."Durva az a 360!
-
hunnylander
őstag
-
Pá
addikt
Én is szerettem volna ha újraindítják a futamot, de tényleg nem lehetett volna versenyezni, az nem rinya volt.
Az egészet Bernie baszta el, az idióta 5 órás futamkezdésével, amit nagyjából semmi sem indokolt, ha valakire mindenképp fújni akartok, akkor Őt vegyétek célba. -
Pompi
nagyúr
Kicsit rápörögtél erre a dologra. Mark Webber a pilóták érdekvédelmi szervezetének (GPDA) egyik vezetője. Ha jól tudom ennek fényében járt közben, a pilóták érdekeit - egészségét szem előtt tartva. Többször elhangzott már, nemigazán járt jól a dologgal - legalábbis a pontversenyben. De kitudja mi lett volna, ha újraindulnak és lesz egy nagy baleset a látási viszonyok (sötédedés) és a víz miatt. Ne felejtsük már el, hogy fontos a biztonság.
-
proof88
addikt
válasz
PazsitZ #39939 üzenetére
Ok, ezeket még nem olvastam, hogy a kihűlt gumik miatt leért a kocsi alja, meg 20 km/h-nál sem lehetett rendesen irányítani a kocsikat, de akkor ezek után azt nem értem, hogy ha ennyire rosszak voltak a körülmények, akkor Bourdais miért örült volna újraindításnak, ha ő sem tudta volna vezetni az autót?
-
Jadro
veterán
válasz
PazsitZ #39952 üzenetére
Nem konkrétan nem, csak én látom így. Bocs ha azt sugalltam hogy fúrja a csapattársát, ez nem igaz. Természetesen ne örüljön a helyzetnek, hanem hajrá, előre! A primadonna szerep nem áll jól neki.
Mod, mert látom közben szerkesztettél Te is.
Szóval oké, azt a versenyt le is kellett fújni végül, rengeteg víz állt a pályán. De míg a többiek várták hogy mi lesz, lehet-e folytatni, addig Webber elment hogy szervezkedjen a lefújásról. Szerintem az ő dolga nem ez. Nagyon nem volt akkor szimpatikus. -
PazsitZ
addikt
-
PazsitZ
addikt
Vettel ellenes siránkozása
Erről hol lehet olvasni?Egyébként lassan már ott tartunk, hogy egyedül Webber miatt nem futották le a futamot.
De amúgy 5 másik pilóta konkrét nyilatkozata alapján kiderül, hogy ők sem értettek egyet a folytatással
Holott (bár úgy tűnik csak read only megy) már 2-3 ember, általam úgy 3X lett leírva, hogy ennek a futam lefújásnak Webber volt az egyik vesztese. -
Jadro
veterán
válasz
Nowhereman #39912 üzenetére
A félbeszakított versenyen ment a rinya hogy nehogy folytassák. Oké végülis gáz volt a pálya, de már a szünet elején csak az érdekelte hogy nehogy folytassák. A múltkori versenyelőtt is rinyált a feje hogy jajj jajj ez sok ez a víz. Persze a versenyt sikeresen lefutották, sőt csak 3-an estek ki. A legújabb pedig az említett Vettel ellenes siránkozása, miközben az ő beállításaival megy. [link] Példát vehetne a csapattársáról és végezhetné a dolgát! Nem rossz versenyző amúgy, csak ez így egymás után volt kicsit sok.
-
RedWing
aktív tag
válasz
hunnylander #39945 üzenetére
Nem az a gond, hogy nem esett le... Csak idegesít!
Brownus
Teljes mértékben egyetértek! Csak ugye akkor börni nem játszhatná a játékait...
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #39946 üzenetére
A Red Bull emlegette, hogy Kínában agresszív taktikán lettek volna. 3 kiállás, talán 3 etap option + 1 etap prime.
Lehet szidni a Bridgestonet, de most nem érdemelték ki és 'szegények' nem is nagyon keresnek pénzt az F1-gyel (mert tetemesek az előállítási és szállítási költségek), a reklámért lennének itt, de az FIA/Bernie (taktikai-, előzési-) showra való törekvései miatt (amit egyébként üdvözlök) még negatív reklámjuk is van.
A lágy keverék kvali és rövid etap gumi, és rá kihegyezett beállításokkal még agresszív versenytaktikára is jó lehet bizonyos pályákon, mert friss állapotában jelentősen gyorsabb a mindig két fokozattal keményebb primenál, ami meg szándékosan keményebb az adott pályára optimálisnál és nehezebb is felmelegíteni.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #39945 üzenetére
Szerintem ez sokaknak az év végéig sem fog leesni. Ha van egy cikk arról, hogy a gumikkal szenved valaki, akkor alatta mindjárt fikázzák a Brigdestone-t, mintha ők tehetnének erről a "hülye" szabályról.
-
RedWing
aktív tag
Bahrein Nagydíj – Bridgestone – előzetes
A Bridgestone úgy határozott, hogy a szuperlágy és a közepes keveréket szállítja a sivatagba.
F@sza! Megint jönnek majd ki 8 kör után...
Bár ha nagyon meleg lesz, lehet annyit sem fog bírni...
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #39934 üzenetére
Igen, csak Webber előtt akkor kiesett a fél mezőny (vagy inkább 2/3) Vettel elől pedig nem. Mondjuk az is igaz hogy a BMW jobb autó volt akkor mint 2002ben a Minardi. Mindenesetre Webber amolyan Zsóti módra szerzte az első pontjait.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #39938 üzenetére
Csak azt, hogy mint mondtam, hogy süketeléssel igazolgatjátok a fikázást! Suttyomban valszeg még Sumimisi is tett néhány tesztkört a csapattársai beállításaival, próbaszerűen, hogy tán ha talál valamit.
Arra meg szerintem kicsi az esély, hogy a két Redbullos úgy Lonzi-Lajoska módjára egymásnak essen. Az új top 3 csapatban/Brawn, RB, Toyota/ még Button a legegománabb pilóta, de Lonziéktól még ő is fényévekre van...
-
-XadAnuX+
őstag
Most olvasom, hogy a Ferrari lehet, hogy úgy dönt, hogy a jövő évre koncentrál
Én remélem, hogy összekapják magukat, élmezőnybe valók.
Go Alonso! -
PazsitZ
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #39934 üzenetére
"Mindketten 1 pontot zsákoltak az első futamukon, csak ehhez Vettel egy BMW-vel a szezon legtágasabb pályáján 1mp-vel lassabb autókat kisérgetve lett 8., míg Webber egy Minardival klassziskkal jobb autókat maga mögé utasítva lett 6."
És ez mit bizonyít?
Schumi meg pár méter után leégette a kuplungját az első versenyén... nagy kaland.. -
proof88
addikt
válasz
Peat;) #39917 üzenetére
Én elismerem Webber képességeit, és Vettelét is, nem akartam sorba állítani őket, csak az nem tetszett, hogy más még ment volna, ő nem. Ha Kimi vagy Alonso mondta volna ezt, az sem tetszett volna... bár lehet, hogy nem mérem fel eléggé a körülményeket, amik ott voltak akkor...
-
hunnylander
őstag
Aston Martin, Lola, USGPE.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #39929 üzenetére
röviden: Massa szeret az élen villogni, küzdeni a pontokért már kevésbé.
-
Nowhereman
őstag
válasz
7Heads Drago #39928 üzenetére
ujujujuj!
Valamiben tényleg az új Schumaher! Már megvan a kiterjedt a mégrecskázásközbenisrágondolok klubja!
Nem fogod elhinni: Prost is használta Laudáét és Senna is Prostét/oszt el is lesték/. Tanulni sosem késő, és legfeljebb az analfibéta bunkóknál égő. Vettel is az F1-ben tanulta meg hogy ügyeljen a követési távolságra!De ha már itt tartunk, Vettel és Webber esetén is van közös vonás. Mindketten 1 pontot zsákoltak az első futamukon, csak ehhez Vettel egy BMW-vel a szezon legtágasabb pályáján 1mp-vel lassabb autókat kisérgetve lett 8., míg Webber egy Minardival klassziskkal jobb autókat maga mögé utasítva lett 6.
Lehet süketelgetni, egyenlőre még csak a 3. futamnál tartunk és 2-1 az állás. s mivel Monacotól kezdve lehet hogy a szezon Red Bull háziversennyé alakul, inkább reméljük, hogy nem kutyaütők ülnek azokban az autókban...
-
AMD Power
titán
Coulthard: Alonso kell a Ferrarinak
Nagyobb Alonsoban a tűz ez biztos.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #39880 üzenetére
Nem csak jönnek, már övék a 2. hely a világ legnagyobb autógyártó nemzetei között.
Elvileg az autógyáraknál is Kína-i cég lenne az első nem a Japán Toyota, de nem mint autógyár hanem az érdekeltségeit nézve (részvények). -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #39929 üzenetére
Azokat nem kell sajnálni.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Nowhereman #39921 üzenetére
14:3-ra verte minden csapattársát
Csak ennek a gyereknek ólomból van a lábba, és zsinóron húzzák az autóját.
Ha olyan nagyon tud a Webber miért nem ő állítja be a saját autóját? -
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #39923 üzenetére
Lassan már én is kezdem sajnálni őket...
-
Pá
addikt
válasz
Motion_Blur #39923 üzenetére
Igen, a szurkolók is hasonlóan éreznek.
-
Motion_Blur
félisten
"Már nagyon távolinak tűnnek azok a napok, amikor egy-egy versenyt átgondolva győzelmekről és dobogós helyezésekről beszélhettem, és őszintén szólva jelenleg inkább fájdalom, mintsem élvezet elmenni a futamokra"
Massa
-
Pá
addikt
válasz
Nowhereman #39921 üzenetére
Ez csak Vettel érdemeit növeli.
-
Nowhereman
őstag
-
wildrain
addikt
válasz
!Overdose! #39898 üzenetére
Én nem így emlékszem, szerintem az a kicsúszása, amit te mondasz, még a verseny első körében volt, és nem maradt ott, de az a baj, hogy csak halványan dereng valami, hogy a Priory kanyarban szállt el, és megnéztem volna újra, de nem találtam. Ecclestone bandája nagyon jól takarítja a youtube-ot sajna...
Helyette viszont találtam ezt a szép megmozdulást, amiről asszem lemaradt a tévés közvetítés.
-
Peat;)
veterán
válasz
proof88 #39914 üzenetére
Nem akarok hülyeséget írni, de nekem úgy rémlik, hogy a beszüntetéssel ő is rosszul jött ki, mert előrébb végzett volna (nem kellett volna kimennie többet boxba).
A másik dolog, hogy lába elég komolyan el volt törve, alig tesztelt és akkor sem ment neki, nem vallotta be de nem hinném hogy a keze vagy a reflex/szem-el volt a gond...bitang lassú volt. Valószínű nem bírta a terhelést. Még most is biceg.
Ezek tekintetében már most is elég közel volt Vettelhez, mindenki a németről beszél, de én kinézem Webberből, hogy Európára úgy összekapja magát, hogy Vettelnek lesz feladva a lecke, bármennyire is tehetséges. Azt se felejtsük el hogy ez az autó nagyon bejön Vettelnek, míg a régi Torroval volt hogy Bourdais is egálban volt vele, persze akkor még fiatal volt nagyon, mármint Vettel.Az elmúlt években én egyébként az egyik legnagyobb baklövésnek Webber mellőzését tartom, szerintem simán élpilóta akinek több éve egy Ferrari/Mclarenben lenne már a helye. Úgy néz ki nála is a természet az ami gond és azt már nem nézték ki belőle, hogy úgy vigyen egy csapatot mint Schumi/Alonso, így nem kockáztattak vele.
-
Oliverda
titán
Bezzeg anno mekkora szapulás ment hogy az tök újonc Hamilton Alonso beállításait használja.
Webber helyett szerintem Buemi fog jönni 1 max. 2 éven belül. Ezzel kész is lesz a Red Bull által "tenyésztett" pilóta páros.
-
Jadro
veterán
válasz
7Heads Drago #39905 üzenetére
Ez a Webber elég nagy rinyagép. Eddig még egész szimpatikus is volt, de ebben az idényben kezdem megutálni. Vettelnek viszont szurkolok.
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #39906 üzenetére
Vagy talán Vetelnek kicsit több ideje volt ismerkednie az RB5-tel...
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Motion_Blur #39906 üzenetére
Annak idején meg Schumi beállításait használta Barchi.
Most biztos Button-ét szokja, és azért nem megy jól. -
JJános
addikt
válasz
7Heads Drago #39905 üzenetére
"Két olyan versenyzőt akartunk, akik a határon autóznak, és hajtják egymást. Ezt megkaptuk."
Motion_Blur: Hát talán nem kellett volna elmondani? Bár volt rá példa már, hogy valaki a csapattársa beállításait használta.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
7Heads Drago #39905 üzenetére
Uhhh azért ez nem kicsit égő
-
7Heads Drago
veterán
Webber Vettel beállításait használja
Ez a Vettel már most is kiköpött Schumi. -
Gyusz
őstag
válasz
Motion_Blur #39871 üzenetére
Szerintem Kiminek nem fekszik annyira az eső, de a felszáradóban lévő pályán gyors szokott lenni.
-
Dízeles
aktív tag
Nyártól Michael Schumacher lehet az új csapatfőnk az SF-nál.
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Formula-1
- Filmgyűjtés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Gamer Gép - MSI PRO H610M, Intel I7 12700KF, 32GB DDR4, RTX 4070 12GB , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Samsung Galaxy S10+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer Gép - ASUS TUF B660, Intel I9 14900K, 32GB DDR4, RTX 4070 SUPER , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Intel Core i7 11700 - 4.9 GHz - 8mag/16szál - Eladó!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- HYNIX 2GB DDR3 RAM eladó
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- Vásárold meg most a Zalman T7-et, és élvezd a minőséget!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ProArt Z790-CREATOR WIFI alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged