- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
- Ég veled, KEndre! :(
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Pi-hole, a reklám blokkoló (Bevezető)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Gurulunk, WAZE?!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
Aktív témák
-
stvnppp
senior tag
Davidson szívesen lenne beugró a Ferrarinál
Aranyos... Csak az a kérdés, hogy ki nem.
Mondjuk Badoernél biztos jobban menne. -
stvnppp
senior tag
Azért mi sokat szidták Barrichellot, de ma alkotott, amikor kellett. És mikor kiszállt, egyből a sisakjára mutatott. Emberileg is nagyon ott volt.
Hamiltonnak meg big respect, ahogy kezelte a helyzetet. Világbajnokhoz méltó volt.
-
stvnppp
senior tag
-
stvnppp
senior tag
Schumi esethez: Azért az erős lenne, ha miatta felrúgnának pár szabályt, még akkor is, ha ő az f1 legsikeresebb pilótája.Az kb egyenlő lenne azzal, ha pár napra kidobná az FIA a szabálykönyvet.
Piquetre meg tényleg kíváncsi lennék, mit tudna, más csapatban, másik pilóta ellen.
Bár snaszos, hogy nem lesz lehetősége, alapból a 'sikertelensége' meg az ilyen kemény odaszólásai miatt is. A név már lehet, hogy így nem fog számítani. -
stvnppp
senior tag
válasz blazsey2 #48708 üzenetére
Hát én se lennék a navigátora
Nem nagyon rázta meg a bukfenc...A hivatalos oldalmarketingre meg annyit, hogy nem kéne egy adott pilótát kitenni, mert fura, mintha őt favorizálnák. Schumacher megérdemelné, de így, hogy még versenyen fog indulni...
Persze lehet, hogy ez csak engem zavar[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #48637 üzenetére
slickeken megy? Massa bordázottan futotta azt az 1:20-as kört, nem? Mert ha igen akkor ez még íg elég kevés 2007-es aero + slicken
Nem baj, majd belejön
-
stvnppp
senior tag
Az ütőképességről annyit, hogy az pont idén nem jellemző a Ferrarira. Alonsonak meg szerződése van, nem tudom, mennyire lenne nekik poén kivásárolni év közben, ha Massa sokáig távol marad. Meg ha ezt az évet kukázzák, akkor Badoerrel és Genével jobban járnak, ők már ismerik, hogy mennek ott a dolgok, hasznosabb munkát végezhetnek, mint Alonso, akinek még szokni kellene a környezetet, és a fejlesztésbe nem tudna úgy bekapcsolódni. Legalábbis én így gondolkoznék...
Raikönnen témához meg annyit, hogy korábban se nagyon érdelték bizonyos dolgok: [link]
Mondjuk én sokáig neki szurkoltam, de ma már azt mondanám, hogy őt kellene cserélni, vagy Alonsora, vagy Rosbergre, vagy Kubicara... -
stvnppp
senior tag
Szerintem itt inkább arról van lassan szó, hogy amit a FIA eldönt, az már tuti, hogy rossz.
Akkor mondjanak le a stewartok, és tegyenek oda valókat, akik nem csinálnak semmit sem.Csak ne felejtsétek el, hogy ha nem lennének az elmúlt időszakban ilyen szabályhozatalok, illetve ilyen súlyos büntetések, akkor lehet, hogy Massa nem egy kórházban feküdne, pedig még így történnek halálesetek...
-
stvnppp
senior tag
válasz PazsitZ #47881 üzenetére
Értem én, tényleg súlyos, de akkor mivel büntessék, ha nem ezzel. A pénzbírságot a legtöbb csapat röhögve kifizeti. A rajtbüntetés meg nem ide illő büntetés.
Itt nekem nem az a bajom, hogy elszabadult, vagy nem, hanem az, hogy ha az a kerék egy embert talál (mint pl Massát a rugó), akkor már késő sírni, hogy mi lett volna, ha megáll rögtön, mikor kiderül, hogy gubanc van, és nem megy tovább...
A tankolócsövesnél meg megálltak (mind tavaly Massa, mind pár évvel ezelőtt azt hiszem Spykernél)
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
Most ez kicsit zavaros, lehet hogy rosszul értelmezem, ha igen, akkor előre is bocsi.
Renault akkor és most: Akkor is lassan ment, esős futam, akkor is érezte, hogy nem minden ok, lassan ment, ettől függetlenül akkor is meg lehetett volna büntetni (meg is kellett volna), csak akkor nem halt meg senki sem pár héttel előtte hasonló körülmények között. Ez kettős mérce, mert akkor mekkora felháborodás lett volna, ha vb esélyest eltiltják.
Renault és Brawn: Össze lehet hasonlítani, de nem ugyanaz a két eset. A Renault tudta, hogy baj van a cuccal, a Brawn nem, tehát nem is tehetett volna ellene, míg a Renault igen.
Nem az a probléma, hogy valami szétesik, hanem hogy az mennyire elkerülhető... Renault nem azt mondta, hogy akkor leállok, nem veszélyeztetek másokat, hanem hogy majd lesz valami. Brawn ennek a lehetősége sem forgott fenn. -
stvnppp
senior tag
válasz 7Heads Drago #47873 üzenetére
Itt most nem a kevlár kötél miatt volt a bünti! A kevlár kötél a felfüggesztés azon részét tartja, amire felcsavarozzák a kereket, a kerékkel közvetlenül nem is érintkezik. Itt a gond az volt, hogy fel sem csavarozták, ergo nem is volt, ami megakadályozta volna a kaszálást..
-
stvnppp
senior tag
Nem egyezik a véleményünk. Jól van, hogy Surtees halálesete emelte a büntetés mértéket, de azért egy ember halálát nem kéne elintézni annyival, hogy "ez van". Vannak balesetek, senki sem rohan a templomba, ha hall egy balesetről a világ egy másik másik pontján élő emberrel kapcsolatban, de ha van lehetőség elkerülni, akkor igenis kötelesség tenni ennek érdekében. És ha ezt csak súlyos büntetéssel lehet elérni, akkor 'EZ VAN'.
Abban viszont igazad van, szomorú, hogy vannak dolgok, amihez egy 18 éves embernek kell meghalnia, hogy észrevegyük.[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #47852 üzenetére
Az egész csapatot, beleértve Alonsot is, legalábbis szerintem.
Meg hol indulna? Mindenkinek szerződése van (neki is a Renaultnál), csak ezért nem fogják felrúgni, mert mi értelme lenne? (Sajnos a Ferrarinál van egy hely , de ez így durva lenne, meg gonoszság a részemről, hogy egyáltalán leírom)
A büntetés szerintem egyáltalán nem súlyos, főleg az elmúlt hét/hetek után... Meg elég volt látni, mikor levált a kerék, azzal lendülettel ha eltalál valakit... És NE csak versenyzőkre gondoljatok, hanem pályamunkásokra, stewartokra, nézőkre, vagy bárkire, aki a pálya körül mozgott, amikor elszabadult!!!
-
stvnppp
senior tag
válasz JJános #45804 üzenetére
A KERSnek korlátok nélkül semmi értelme nem lenne. Az előzés megkönnyítésére vezették be, ha mindenki akkor és annyit használhatná, amikor és amennyit akarja, az szerintem olyan lenne, mintha nem is lenne kers, csak erősebb motor mindkét autóban.
A lényeg az, hogy a hátrébb lévő megnyomja a kerset, erősebb autója lesz, könnyebben tud előzni. Korlátok nélkül mindenki ott nyomná, ahol tudná, a kigyorsításoknál, magyarul semmit sem érne. Mondjuk most sem, mert legtöbb pályán kevés az előzési pont, így mindenki jól be tudja osztani, hogy hol kell nyomni, és pont nem jön ki az előnye... Szerintem verseny sem használják nagyon máshol, mint az időmérőn, előzés előtt spórolnak max egy kicsit.
(meg mondjuk szerintem eléggé gyengus is)Handicap rendszert kellene bevezetni jövőre, a hátrébb lévők tovább használhassák, mint az elöl lévők.
(Eltörölni meg igazán nem kell, mert az lenne a költségcsökkentés)
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #45682 üzenetére
Brawn szerény ember, vagy csak jó megint a fordítás. Cikk utolsó mondata:
"Nem hiszem, hogy javulást értek el, inkább mi küszködtünk egy kicsit."
-
stvnppp
senior tag
válasz Oliverda #45358 üzenetére
Hát igen, az amerikai sportok/közvetítések inkább a látványra mennek, nem úgy, mint az európaiak. Nézz meg egymás után egy NBAs meg egy másik kosármeccset, látni lehet a különbséget.
Ez a szabály meg akkor is tök értelmetlen.
Tavalyelőtt Raikkönen is nyomott egy 'fánkot' Spaban, és akkor mi van.
Másrészről meg durva lenne kizárni a McLarent egy ilyen miatt... Még tart a felfüggesztettje. (ugye?)
+ lenne még egy balhé az F1ben -
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #44671 üzenetére
Újabb csapat vonta vissza a nevezését!!!
vagy ahogy Wéber Gábor mondaná: "Még nincs vége a történetnek"
-
stvnppp
senior tag
válasz Peat;) #44636 üzenetére
Hát azért ez a FOTA egység tényleg röhejes, ha volt is egyáltalán valamikor... A két csapatnak csak jó ürügy lehet, hogy nem tudtak megegyezni, hogy dobbantsanak, mert azért nekik mostanában nem úgy megy a szekér. (Renault csak halvány árnyéka a 2005-2006os önmagának, és ebből már Briatore-Alonso csomag sem húzza ki, pedig jól nyomták együtt, csak így nem megy... A Toyota meg mindig csak középmezőnyig tudott eljutni, pedig mennyi pénzt beleöltek). Így nem azt kell nyilatkozni, hogy bocsi fiúk, ezt bebuktuk, hanem hogy a jelenlegi feltélelek szerint nekik nem pálya az F1, ők nem erre jelentkeztek anno, és ez már egyből jobban hangzik, nem olyan márkaimázsromboló. (És még lehet, hogy maradnak motorbeszállítóként, mint oly' sok évig csinálta a rönyó')
Az év eleji Honda kilépés sem a 'válság' miatt volt, csak a vezetőség úgy látta, hogy nincs értelme, nem hozott annyit a réven, mint amennyit buktak a vámon (azért már évek óta ők is mindig a következő évadra készültek), az pedig lényegtelen, hogy az utódcsapat most hol áll...
Sajnálom, hogy elmennek, jó, hogy itt voltak/vannak, de megmarad azért egy kemény mag, és egyelőre ennek kell örülni...Legalábbis remélem!!!
-
-
stvnppp
senior tag
Még mielőtt teljesen áttérnénk a Le Mansra:
(az első már biztos volt, a másodikat nem tudom, ha volt bocsi)
Mindkettőt meg kell nézni, a sorrend is fontos! -
stvnppp
senior tag
válasz !Overdose! #44420 üzenetére
Szerintem az US F1 mellett ők voltak legkomolyabb nevezők, és erre nem teszik be őket
David Richards nyilatkozata érdekes lesz...
Azért a Camposra meg a Manorra kiváncsi lennék, hogy mit csinálnak, ha megemelik a költségvetési plafont. Mert így csak megegyeznek végre, vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
-
stvnppp
senior tag
A FOTA már az új sorozat jogairól tárgyalnak
Ez így szerintem merész Alapból kevés esély van a sorozat sikerére... (Kicsi ismertség, nem neve a sorozatnak az F1hez képest, futamok tv-s közvetítések megszervezése, ez mind igen költséges, stb.) Ráadásul ilyen válságos időkben, mikor amúgy is sok autógyár örülhet, hogyha nem deficites, vagy nem kell bezárnia.
-
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #44206 üzenetére
Hát igen... "Gyuláék" eléggé tájékozatlanok, pedig mennyi érdekes infot lehetne mondani a futamok unalmas részein.
A Brawnnak idén nem lesznek pénzügyi gondjai, mivel a Honda odaadta azt a pénzt, amit egyébként a csapat felszámolására költöttek volna (gyárbezárás, végkielégítések...), amire év elején azt nyilatkozták, hogy bőven elég lesz az évközi fejlesztésekre is. Brawn csak azért nem ugrik bele mindenféle szponzorációs szerződésbe, mert olyat akar kötni, amivel biztosítva legyen a csapat jövője, minél tovább, de hát ezt is folyamatosan nyilatkozza, ha a témában megkérdezik.
Szomorú a közvetítés minősége, szerintem annyit készülnek rá, hogy megnézik vasárnap reggel a szombati időeredményeket, aztán futam alatt szivatják egymást...
Buttonéknak gratula, ez már járt volna nekik pár évvel ezelőtt is (bár kinek nem)!!!
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
Az N. Technology-val tízre nőtt az új jelentkezők száma
Kezd vicces lenni...
-
stvnppp
senior tag
válasz #70869248 #43745 üzenetére
Azért érdekes lesz... Szerintem az is előfordulhat, hogy a nagycsapatok végül belemennek, és elindulnak, de a FIA azokkal kicseszik/példát statuál, "akikre nincs szükség", és fejek hullanak a porba. Tiszta összeesküvéselmélet
#43751
a múltkori sem volt semmi, ez meg...[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #42390 üzenetére
Hagyjad már szegényt, idén kezd visszaszokni, hogy neki is szólhat a kék zászló!
-
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #40686 üzenetére
Azért Hamiltont és érintette az az ügy (egy pöttyet).. Őt is hányszor behívták, hogy hogy is van ez... Egyébként meg arra értettem, hogy megszokhatta a Mclaren körül mindig van valami gubanc (nem közvetlenül Hamiltonnál)
-
stvnppp
senior tag
válasz Barthezz2 #40676 üzenetére
Egy körön lehet, hogy gyorsabb a Red Bull, de versenytávon azért még mindig a Brawn a legjobb.
A Hamiltonos hír nem tudom mennyire lehet hiteles, azért ebből az jön le, hogy kiégett, és már nincs is kedve a versenyzéshez, ez meg így két év után érdekes lenne, akkor is, ha már vb. Jól van, hogy így év elején a Mclarent az ágis húzza, a kocsi se gyors, plusz az Ausztrál eset, de akkor is (mondjuk már megszokhatta volna a balhét 2007ben). Kár lenne érte...
Szerk:
b-type: A KERS betiltása csúnya kitolás lenne azokkal a csapatokkal, akik fejlesztik, és rengeteget áldoznak rá. De nem csak a nagy csapatok fejlesztik, ott van a Williams, ők pl egy teljesen más koncepció alapján készítik el.
Mondjuk, ha betiltják, akkor fognak sokan elgondolkodni, hogy érdemes-e itt maradni (Merci, BMW, Renault)[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz JJános #40571 üzenetére
Elég sokan leírjátok Barrichellot, lehet, hogy igazatok van, de nem lenne szabad elfelejteni pár dolgot:
- a '90 években a nem túl erős Stewarttal is szerzett polet, többször is állt dobogón, pedig akkor elég nehéz volt a Mclaren Ferrari dominancia miatt érvényesülni.
- a Ferrarinál egy Shumacher mellé került, akit elég nehéz volt alapból is megverni, nem úgy, hogy a Ferrari akkor eléggé láthatóan Shumira épített (Osztrák nagydíj, talán 2002, utolsó kör).
Ezek után mindenkinek savanyú lenne a szőlő...
Barrichello igyekszik, csak az előbb leírtak után, és 30 valahány évesen nem olyan könnyű megint elkezdeni a karrierjét...A mai integetős dolgot én sem értettem, de hát sorolhatnánk, melyik pilóta mikor csinált hasonlót...
-
stvnppp
senior tag
"Igazából még nem volt lehetősége villantani"
Ezt azért Ti sem gondoljátok komolyan... Hány éve van már egy csapatban mondjuk Barrichelloval, és nem volt ideje villantani? Azért a Hondánál sem volt olyan kiemelkedő teljesítménye, hogy azt mondjuk, hogy 'ejha', miközben mondjuk egy Alonso, Hamilton, Rosberg,Vettel akármilyen autóban volt, mutatta, hogy tud valamit. De akkor legyen igazatok, és jól titkolja, vagy csak átaludta ezt a pár évet... Ha a köridejeiket megnézitek, nem sok különbség van közöttük, viszont Button sokkal egyenletesebben hozza a szintet, de erre írtam előbb, hogy stabilabb...(#40558) !Overdose! : Nem nagyon adott okot, hogy máshogy gondolják, persze lehet felhozni 2004-et, ugyanaz lett volna, mint most, csak akkor bejött még egy Ferrari meg Sato
Tényleg érdekes lenne megnézni, mit csinálna egy olyan pilóta Brawnnál, aki bizonyított...
Szerk:
#40565) !Overdose!:
Akkor Barrichello hogy került az f1-be, ha nincs tehetsége? Aki idáig eljutott az már ált. letett vmit az aszfaltra Elismerem, Button tényleg jó pilóta, csak eddig nagyon elvolt a süllyesztőbe, ez jó, hogy most ő is lehetőséget kapott, csak így furcsa, ha Barrichelloval hasonlítjuk csak össze, nem pedig az egész mezőnnyel, csak ez nehéz.[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz [CS]Blade2 #40553 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem Button kb azon a szinten van, mint Barrichello, csak sokkal stabilabb. Palikék meg felemelik Prosthoz, pedig lehet, hogy csak egy J. Villeneuve lesz belőle (1997). Tehetség (volt), de hát ki nem a forma 1ben.
Brawnnak meg nem kéne egy világbajnok, elég lenne Rosberg, Kubica, talán még Glock is, csak neki sosem jönnek össze a dolgok... (Bár ha egy szűz megfinanszírozza )[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz AMD Power #40546 üzenetére
Egy top csapat top pilótája bármit megtehet... (Tavaly se gondoltam volna, hogy ezt fogom írni most, és az egyik része még igaz is)
Ferrarira Barcelonában leszek kíváncsi (nem biztos, hogy bejön a csúcsdiff, már túl sok az elvárás vele szemben), a BMW-t sajnálom, nem tudom meddig fogja ezt Kubica tolerálni...[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz hunnylander #40065 üzenetére
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #39961 üzenetére
Miért, szerinted mi a dolga egy érdekvédelmi szervezet elnökének? Érdekvédelmi szervezet lényege, hogy a benne lévők egységesen fel tudjanak lépni az érdekeikért, és ezzel tudjanak nagyobb nyomást gyakorolni. Az elnök ezt szervezi meg...
Egyébként meg nem csak maga miatt rinyált, a közvetítésből kiderült, hogy minden pilótát végigkérdezett, de ezt már írták korábban. Ha a pilóták úgy látták, hogy veszélyes/nincs értelme, akkor ő is azt fogja mondani.[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
-
stvnppp
senior tag
válasz wildrain #39087 üzenetére
És egy ábra, amiről szépen lejön a különbség
Azért kíváncsi leszek, mennyit változnak az erőviszonyok, ha mindenki felteszi ezt... -
stvnppp
senior tag
válasz 7Heads Drago #35919 üzenetére
Megcsúszott, elég keményen...
-
stvnppp
senior tag
Nem tudtok valami netcímet, ahol élőben fogják közvetíteni a futamot?
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #33354 üzenetére
Kíváncsi leszek, ki mit hoz össze az új szabályokból...
-
stvnppp
senior tag
válasz Motion_Blur #33312 üzenetére
Be kell látnunk, hogy Alonso jelenleg a legjobb pilóta a forma1-ben... A legjobb autófejlesztő (lásd pl. Mclaren 2006-2007, vagy a Renault), és emellett gyors is... Ha adottak a körülmények (nem muszáj neki a legjobb autó), akkor bármit megnyerhet... Bár vannak hibái is, gondolok itt 2005-ös kanadai nagydíjra, vagy 2007-es szezonra, de ha ezeket kiküszöbölik, akkor nincs ellenfele.
Ha én lennék a Ferrari elnöke, elgondolkodnék Raikkönen vagy Massa cseréjén... Mondjuk az idei év alapján Massa maradna, érdekes lenne ha összeengednénk őket, és úgy járnánk, mint 2007-ben a Mclaren, két jó pilóta, nulla bajnoki cím. -
stvnppp
senior tag
A hivatalos oldalon a Bernie-s interviewnál lehet szavazni az éremrendszerről... Nem tudom, hogy meg is nézik-e az eredményeket, de hátha.
Egyébként csinálhatnának többször is ilyen közvélemény-kutatást, nem olyan rossz ötlet lett volna néhány évvel ezelőtt... -
stvnppp
senior tag
válasz Integra #33011 üzenetére
Ezt nem így értettem, de ha Te ezt szűröd le belőle...
Jha és a Honda akkor most ki fog vonulni a Forma 1ből, Indycarból, MotoGPből, és a többi motorsportból, meg mindenhonnan? Tényleg ekkora pácban vannak, vagy csak most van indok egy rossz projectből való kiszállásra? -
stvnppp
senior tag
válasz Integra #33008 üzenetére
Hát figyelj...
Ez most sztem olyan, h ha a Forma 1 megszűnik, akkor is rengeteg ember fog veszíteni... Nem Ecclestonra meg Mosleyre gondolok. A forma 1nek is olyan kiszolgáló infrastruktúrája van, annyi minden épül erre, úgyhogy ha megszűnik, akkor ugyanúgy megszűnik egy csomó ember munkája. (Gondolok itt pl a szálláshelyekre, éttermekre, stb.) És akkor, ha választani kéne ember és ember között? Ez már túl bonyolult... meg nehéz.
Igazad van, hogy ha tönkre fog menni pl egy Honda szintű cég, akkor rengeteg ember veszti el állását, de ha tovább mész, akkor elgondolkodsz, h miért van is most tulajdonképpen válság? Vagy szerinted senkinek sincs érdekében a válság? Honnan indult ki a válság, és ott milyenek az elmúlt évben a viszonyok, és mi történik máshol, "köszönhetően a válságnak"? Közben érdekel valakit, h sok emberrel mi lesz?Értelek én, persze... Csak itt már olyan dolgokról is szó van, amit MI, egyszerű emberek nem láthatunk át, nem érthetünk meg, pedig közben Rólunk döntenek.
-
stvnppp
senior tag
válasz Integra #32997 üzenetére
Helyesen? Lehet, h kettővel kevesebb autó lesz, és az helyes?
(Ne felejtsük el, h a Honda annak ellenére is kiszáll, h milliókat költött a jövő évi autóra, KERS-re, stb.)
A Honda volt csak az első áldozat, hamarosan több csapat is kivonulhat. Főleg a gyári csapatok, de a kis csapatok is tönkre mehetnek. És ez addig fog menni, míg csak pár autó fog körözgetni...
Több szponzor is elhagyhatja az F1et. Pl a Credit Suisse bejelentette,h nem támogatja tovább a BMW-t. Jelentős pénz esik ki.
A kiscsapatok is bajba kerülnek. Pl Force Indiának még nincs meg a pénz, hogy kielégítse a 150 milliós Mclaren számlát, ami a partneri szerződésben van benne...Szét fog hullni az egész Forma 1 és ez helyes?
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
Egyébként nem tom, de teljesen mást csinálnak, mint mondanak... Költségcsökkentés 1000rel, közben meg olyan szabályokat hoznak, hogy az egész mezőnynek 'teljesen' új autót kell építenie. Új fejlesztés, majd tesztelés, stb. (Több 100 milliót költenek csak a KERS-re) Ezzel pedig csak a költségeket emelik, de nagyon. Pont ellenkezője... Különben meg ha egy csapat beszed a szponzoroktól, az egyéb díjakat, akkor elképzelhető, h nem fogja mindet elkölteni? A szponzor azért adja, h fenn legyen a matrica az autón, és h minél előrébb végezzen... A költségcsökkentés meg alapból kivitelezhetetlen egy olyan sportágban, ahol az egész a pénzről szól...
Az új szabályok meg fölöslegesek, mert úgyse lesz több előzés, nem lesz F1ből MotoGP. Szerintetek ha 'A' versenyző meg akarja előzni 'B'-t, akkor 'B' nem fogja a hosszú egyenesben ugyanúgy rányomni a feszültséget, mint az 'A'? És akkor ott tartunk, mint most.. Az dönti el, kinek van jobb cucc a háta mögött. A szárnyállítás ugyancsak sz@r: úgyis lassú szakaszra növelik a leszorító erőt, gyorsra növelik. Meg ennek is csak akkor lenne értelme, ha egységes kasztni lenne, és kiderülne ki játszik jobban a beállításokkal. (Mondjuk ezt is megérjük lassan, de az már ne Forma1 lesz)
-
stvnppp
senior tag
válasz Oliverda #32678 üzenetére
Az a BMW hogy néz ki? Az idei pedig olyan szép volt. Remélem nem így fog kinézni, nagy visszalépés lenne. Legalább az orrkúppal csináljanak vmit! Az első és hátsó szárny elég bután néz ki... Az oldaldoboz még hagyján.
(Nekem eddig a 2005-ös McLaren tetszett a legjobban, úgy látom jövőre se fogja senki sem überelni)
-
stvnppp
senior tag
válasz helkis #31042 üzenetére
Ok-ok, de pl az Audi fel sem tünteti sehol sem h VWhez tartozik, főleg nem a versenysportban... Két osztály van a VW csoporton belül: a VW-Seat-Skoda-(meg talán)Bugatti, meg az Audi-Lambo-Bentley. Külön szokták emlegetni az Audis csoportot, lásd pl R8 kiköpött Gallardo, Skoda-VW hasonlóság.
A Porschenak meg részesedése van a VW-ben, és azt hiszem Panamera padlólemezét hozzák onnan. -
stvnppp
senior tag
válasz MPowerPH #31010 üzenetére
Jól van na, Vettel egyedül megveri az egész mezőny ha kell. Kiváncsi leszek, hol köt ki majd... A RedBullból nem nézek ki sokat... Max ha az egész Toros szakmai stábot áthozzák hozzájuk.
[CS]Blade2:Privát csapatok nélkül kevesebb lenne az F1, ezt is be kellene látni... Williams már mióta van ott... Őket se akarják elveszteni.
Ha úgy lenne, ahogy nem lenne olyan színes a mezőny, max ha jönnének új gyártók. Mondjuk amerikai nem fog jönni, Európa egyelőre túl kicsi piac nekik, a Japánok közül már ott vannak, akiknek tell is rá, Európából meg kijönne még... Audinak is túl drága (nekik ott a LeMans), Wolkswagen érdekes lenne , Porsche nem valószínű, ők többet fektetnek be a márkakupákba, más meg nagyon nincs is... -
stvnppp
senior tag
válasz JJános #31000 üzenetére
Ingyen úgyse adnak, úgyis pénzt kérnének érte... Egységes motorban az a lényeg, h olcsóbb legyen. Ezzel próbálják megvédeni a kisebb csapatokat a megszűnéstől (lásd Jordan-Midland-Spyker-Force India). Lenne értelme, csak nem ebben a kategóriában... Ez azért királykategória, h a legjobb cuccokkal mennek, szinte napi fejlesztésekkel, az egységes motor mellett nemigen tudnának fejleszteni. Az autógyáraknak meg pont ez a lényeg, h ezzel tudják reklámozni magukat, h részt vesznek az F1ben, és onnan emelik át a technikát (ha igaz, ha nem). Lásd: Ferrari, BMW M5, stb. Ezért fog sok autógyár kiszállni... Más megoldás kell, de kell vmi, mert csak az 5-6 gyári csapattal elég szerény lenne a mezőny, ugyanígy a magáncsapatokkal is.
Most nem teljesen a versenyőn múlik, nézd meg Vettelt, Rosberget, mindketten vb-k lehetnének, csak nincs alattuk még jó cucc. Nézd meg Buttont, hol volt 2003ban, aztán most.
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz proof88 #30989 üzenetére
Már a Ferrari is gondolkodik, hogyha egységes motorok lesznek az F1ben, akkor nem indul... Nincs is értelme: egységes motor, már egységes elektronika, majdnem egységes kasztni... Meg ki tudja mi lesz még? A Ferrarin egyedül a szín meg a márkajel lesz eredeti Ferrari... Meg a Ferrari alapból sok fejlesztést áttesz a közúti autóiba, aminek segítségével eladják azokat (PR)...
Sztem hamarosan a többi gyári csapat hasonló bejelentéseket fog tenni.
Érdemes lesz nézni, mert hamarosan az utsó formula 1-es futamot fogjuk látni...
Aktív témák
- Bundle topik
- E-roller topik
- Nők, nőügyek (18+)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Yettel topik
- Chieftec nyereményjáték: szerezz egy terméket ingyen!
- Gitáros topic
- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
- Milyen program, ami...?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming B760M-E D4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- Újszerű Dell Latitude 7390 2-in-1 Prémium érintőkijelzős-13,3"FHD-i5-8350U-8Gb RAM-256Gb SSD
- Lenovo ThinkPad T480 S széria 8 mag/ 16 GB DDR4 Memória/512 GB NVMe SSD
- Sony xperia M
- Eladó iPad 9th gen 10.2" 64GB Silver (2021) + Apple Pencil +1 bontatlan heggyel!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest