- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Gurulunk, WAZE?!
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- Asszociációs játék. :)
- Vintage Story PH fórumozók játékszervere 2025
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Sutil
May The Force India Be With You
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
vwpolopg #49946 üzenetére
Miért lenne hülyeség? Mindenkire egyaránt vonatkozik. Ilyenért már lelövöldöznéd a szabályalkotókat (a csapatok javasolták), nem az a hülyeség?
Azt gondolod, hogy az egy verseny, egy motor szabály nem volt hülyeség? Teljesen értelmetlen pazarlás, pont a legdrágább fődarabbal. Így is verseny van a motorgyártók között.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Christian Horner: The situation on engines is quite clear. Each driver is allowed eight race engines; four of those are consigned to shrapnel, unfortunately. But he's got two new race engines and two used engines available to him. We will strategically use the two new engines, so we will be running one here, one possibly in Monza and then with the used engines, we will spread those out over the remaining Fridays. So if we're frugal with the mileage on the Friday and go for quality rather than quantity, then hopefully we can avoid taking a penalty. But if we use any additional engines to those eight, then we will incur a ten-place penalty.
Vettelnek van 2 új motorja és 2 használt motorja, ezeket akarják beosztani. Az újakat el akarják osztani Spára és Monzára, de utána is használva lesznek, de mása csapatok se kukázzák a motorjaikat csak mert egy motorigényes versenyen használták először (vagy másodszor...). 1 motornak 2-3 vagy mégtöbb 'Monzát' is ki kell birnia elméletben és gyakorlatban és nem 'eldurranással' kell jeleznie kiöregedését, hanem teljesítménycsökkenéssel (és pl. megnövekedett olajfogyasztással
).
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #49876 üzenetére
Ehhez mit szólsz? Raikkonen: “I’m sure I can find something to do!”
A Ferrari hivatalos oldala miért közöl egy ilyen cikket egy ilyen címmel?
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #49876 üzenetére
Akkor is, ha idő előtt kiteszik a Santander nyomására? Ez csak elméleti okfejtés volt, én a helyében így döntenék, ha hátba szúrnának a Ferrarinál.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #49860 üzenetére
Egy Hamilton-Raikkönen pilótapáros ésszerű döntés lenne, dőlne a lé.
Ne feledd, a McLarent komoly érvágás fogja érni a Santander kiválásával, és a probléma az új potenciális szponzorokkal (pl. felvetődött a British Airways neve is), hogy mivel a csapatok a költségcsökkentési előírások miatt egyre kevesebbet költhetnek, a szponzorok már nem hajlandóak aláírni olyan zsíros szerződéseket, mint eddig. Egyszerűen esett az F1 ázsiója, szponzorációs szempontból, mert olcsósították.
Kiminek van a legnagyobb szurkolótábora és ő a legjobb üzlet merchandise szempontból.
Whitmarshék kivárnak, hogyan indul majd a silly season Alonsoval, ha Kimi a piacra kerül és maradni akar a Forma-1-ben, biztos meg fogják keresni egy ajánlattal. És ugyan kit választana a lehetőségek közül? Toyota, Brawn?
Kimi nem egy idegbeteg, ha nyerne, ha kikapna Hamiltontól kb. ugyanazt hozná, mint Massa társaként, vagyis nem lenne semmilyen 2007-es csapatfeszültség. Levezetni neki a McLaren ideális lenne, a két srác tiszteli egymást, Kimit biztos nem szabotálná a csapat senki javára, a McLarennél szerették, és javarészt most is azok dolgoznak a csapatnál, akik már dolgoztak vele korábban. Ez Whitmarshra is áll.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
puttputt #49812 üzenetére
Nooormális?!
Hamiltonnak 2012 végéig van szerződése a McLarennel. És már most borítékolom, hogy ha nem éri maradandó egészségkárosodás a pilótát, hosszabbítani fog újabb öt évre, és onnan is fog visszavonulni.
A Brawn hosszútávon nem fog olyan színvonalat képviselni, mint a McLaren, és akkor hol van a tradíció továbbá a kötődés. A McLaren alkalmazottaira, legyenek azok akár gyári munkások, nagyfokú lojalitás jellemző és a cég életreszóló szolgáltatásai is kiemelkedőek. Sokuk onnan megy nyugdíjba. Lewis csakis akkor szerződne más csapathoz, ha a McLaren megszünne.
Azon két pilóta egyike sincs akkora kvalitás és húzóegyéniség, mint Hamilton. Továbbá Lewis már nyakig benne van a fejlesztésekben is és mániája a technikai ismeretszerzés, 5 órán át képes konzultálni a fejlesztőmérnökeivel csak a fékekről (olyan dolgokról, amit pilótaként nem lenne muszáj tudnia), folyamatosan képben van az aerodinamikai fejlesztésekkel, minden apró újítást ismer és észrevesz az autón, mert mikor elvégezte feladatait (pl. szimulátor munka) az MTC-ben, az aerodinamikusok nyakán lóg és kérdez, kérdez, kérdez, már akkor tudja mit várjon egy új elemtől, mielőtt az autóra rakják.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #49618 üzenetére
A Ferrari teszt-rátétje szebb, de az is szabálytalan, tehát nem tudják bevetni élesben, ugyanis alul kompenzálniuk kellene lekerekítéssel a fenti dudorokat (ahogy az RBR tette, egyébként ez is egy kiskapus és érdekes szabályinterpretáció eredetileg), hogy ne lépjék át az előírt maximum értéket. Vagyis új tub/monocoque kellene, ami gyakorlatilag egy B kasztni. Ez az orr csak az F61/F2010-essel realizálódhat bevethetően, szerintem, tekintve hogy az idei évre mennyire koncentrál már a Ferrari.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #49569 üzenetére
Aerodinamikailag jobb lehet; több leszorítóerő. Gumikezelésben, kormányozottságban talán egy kicsit gyengébb, de a nyereséget többre taksálhatják, mint ezen veszteségeket.
De:
1. Először is a McLaren titkolózhat és nem biztos, hogy arra teszteli a dolgot amire állítja. Főleg ha már itt is beveti.2. Az idei aeroban kardinális szerepük van az első szárnyaknak, az oldallapoknak. Ha az első szárny közelebb kerül a rövidített tengelytáv miatt az autó hátuljához, így a diffúzorhoz is, több levegőt 'dobhat' aköré, az akörüli légáramlás fokozásával növelve az általa generált leszorítóerőt, amely által az autó nagyobb sebességgel veheti a nagysebességű kanyarokat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #49567 üzenetére
Szerintem nem kap új első szárnyat. Amit összetört az sem amiatt volt speckós, hogy lettek volna rajta új FWEP-k (oldallapok). Heikki megy majd egy felturbózott futamgyőztes technikával, Lewis meg valami kisérleti (rövidebb?) cuccal, de nem tudom, hogy az időmérőre változtatnak e még valamit.
Talán ha tegnap teljesíthették volna a délutáni programot, akkor annak keretében végül az új FWEP is felkerült volna, de mivel ez meghiúsult és a mai edzés is elégtelen volt, már nincs idő ezt meglépni. Nincs idő az új set-upra ami kellene egy tovább újított autóhoz. Nem így tervezhették, de még így is esélyes lehet a technika a futamgyőzelemre.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #49561 üzenetére
A negyedik után behívták a stewardok. Elég ha valamit későn kapcsol be illetve rossz helyen és mértékben kezd el lassítani a beérkezéskor. Nem hinném, hogy a csapat a hunyó.
A kanyarokat is konstansan rosszul veszi, túl nagy falat ez neki. Persze beletanulna, csak nem ilyen rövid idő alatt. Piquet-nek 1 év se volt elég, pedig fiatal.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #49509 üzenetére
Ezt már futamok óta csinálta/csinála nem is egy csapat; Brawn, Toyota, Ferrari.
Itt egy hungaroringi pénteki fotó: [link]
A kiláthatóságot tesztelik. Jövőre már mindenki nagyon fenn fogja hordani az orrát. Ezt idén csak az RBR és a McLaren lépte meg.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Hamarosan FP1!
BBC LIVE TEXT COMMENTARY (nagyon hasznos és informatív, az LT és a stream mellé)
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Nowhereman #49450 üzenetére
Az újságírók már csak ilyenek. Szeretnek akasztani, jelzőket vagy a hír alanyát.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #48590 üzenetére
Spában tuti esélyes lesz.
1. Mert ott KERS-es autó nyerhet csak szvsz.
2. High-speed corners; ott a Ferrari lehet a jobb a két KERS-es konstrukció közül
3. Schumacher nem szórakozni jön vissza, ergo ha meg lesz a győzelemre esélyes technikája, be is fogja húzni[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Bluegene #48553 üzenetére
Negatív. A párbeszédünk témája az volt, hogy fél évre hadirokkantat akarsz csinálni Massából.
Tekintettel arra, hogy már a hétvégén otthonába távozhat, és a hírek szerint már nem lesz szüksége újabb műtétre, vagyis a kopnyasérülése zúzódásjellegű lehetett inkább. Mesterséges kómában a lehetséges agyi ödéma eliminálása céljából volt, nem azért mert élet-halál között lebegett.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #48538 üzenetére
Véleményem szerint egy kollektív tesztet kellene kérniük, ahol minden csapat résztvehet.
Az, hogy Schumi kapjon lehetőséget F60-at tesztelni: OK. De az már nem, hogy egy csapat kapjon pályatesztelési lehetőséget, miközben a többiek kínlódjanak a szélcsatornában a zsugorított modellekkel (ja az is be van zárva két hétre). 1 tesztnap is aranyat ér egy jó pilótával, főleg úgy hogy a többieknek 0 jut.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #48531 üzenetére
Valószínűsítem, hogy ott is Michael indul, de Massa mkkor már igencsak tűkön fog ülni, már Valencia miatt is pattog.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48173 üzenetére
Kell valamilyen motorsport asszociáció, hogy a vevők igazán csatában edzett technológiának képzeljék az autójukat, még ha köze sincs ahhoz. De majd asszociálnak máshoz.
Az IRL-t ők látják el motorokkal, de az a széria hihetetlenül elnépszerűtlenedett a CART éra alatt és után.
Így van, a mutatóik szerint már nem ők, hanem pl. a Toyota van benne a trutyiban, de az új Tesco-gazdaságos Forma-1-ből távozással nem oldódnának meg a gondjaik.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48164 üzenetére
A BMW egy kedvelt márka, és a Forma-1-ben is az (volt), értek el szép eredményeket a közelmúltban is, nincs miért szégyenkezniük pont egy olyan évben, amikor, majd' az összes nagypénzű korábbi élcsapat is égett, mint a rongy. A szurkolók megértették és tolerálták a helyzetet. A kiszállási döntés csak most kedden született. Ezidáig én értékeltem a törekvéseiket, mert úgy tervezték, hogy keményen fejlesztenek idén, mert az aerodinamikai tanulság átvihető a következő évre. A szingapúri nagy csomagjukat kifejezett érdeklődéssel várnám, vártam volna.
A Honda is olyan csúnyán elbánt magával (megvárhatták volna, míg kiderül hogy milyenre sikerült az idei autó), csak kérniük kellett volna a motorteljesítmény-lemaradás behozását, mint a Renault tette és Button a Honda számára nyerte volna betegre magát, és nem visszacsúszni a fejlesztési versenyben is így nagyobb esélye lenne a csapatnak.
Albert3-at is nemrég avatták fel. Ezután mit fog számolgatni szegény?
Őt az F1-hez való CFD fektette kétvállra igazán. Majd lehet, hogy Richards vagy egy pénzes új csapat ráteszi a mancsát...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48161 üzenetére
Próbálják meg kisebb pénzből (Williams F1 szintű költségvetéssel) több elkötelezettségel: nem szállunk ki, csinájuk a sportért, szenvedéllyel. Az nekik nem lenne nagy tétel és sokan szeretik a márkát, akkor is ha a mezőny végén-közepén tartózkodik. Az szerintem nem igaz, hogy csak akkor profitálnak az F1 hatalmas reklámértékéből, ha ők vannak az első helyen. Kell két jó pilótaegyéniség, egy barátságos szurkolóbarát csapat, határtalan sportszeretettel és a szurkolók nem fognak elmaradni, és ez az autóeladásokra is kihathat. Ha kivonulnak is akkor is sokat kell költeniuk marketingre. Az F1-ben azért bevételeik is lennének.
Ők mindent egy lapra tettek fel: 2008; első győzelem, 2009; első bajnoki cím. És nem tetszik az eredmény, hogy még akkor is a mezőny végére kerültek, ha korán kezdték el fejleszteni az autót a tavalyi beáldozásával.
Üzleti és gazdasági szempontból érthető a döntésük, emiatt nem kell rám pikkelned. De ezzel az egy pocsék évvel még nem is égtek, nem kellett volna ilyen könnyen feladniuk. A Toyota is ég, mint a rongy, évek óta, de legalább kitartóbbak és pl. Glock szép eredményeket mutat az autóval. Ez is sportteljesítmény. Idén már jó autót építettek, csak a fejlesztési versenyben véreztek el, de bennük látok szenvedélyt és elkötelezettséget.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #48152 üzenetére
Egy szó, mint száz. Belebuktak, kikaptak a manufaktúráktól.
Ők csak corporation business-ként csinálták marketing célokból, ezért a mostani döntésük. Ide ez kevés. A kihívás igenis nagy volt nekik, nem volt mindenre elég a sok pénz meg a high-tech. Albert3 mit dobott ki? Egy lassú autót, ami még a legrondább címet is megszerezte.
Önmagában az, hogy egy gyári csapat mögött mekkora autógyár van, mekkora névvel, ide édes kevés. Nem ők az elsők, aki ezt bizonyítják. Ide ennyi versenyszenvedély és elkötelezettség nem elég. Az első pocsék év után feladják, ahelyett, hogy visszaküzdenék magukat egy olyan érában, amikor már egyre kevesebbet kell majd költeni.
Mosley jogosan pont az ilyen gyártókat nem nézte jó szemmel, akik lelépnek, ha nem jönnek be a számításaik olyan könnyen, ahogy megálmodják. Reklámozzák magukat a WTCC-ben, marha sokat érnek vele, a DTM 100× komolyabb széria, de oda is nyuszik összemérni magukat az igazi riválisaikkal. Az F1-es kivonulásukkal is csak koppannak, ugyanis jövőre nagy valószínűséggel lesz észak-amerikai futam, pont az autógyártók kedvéért.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #48144 üzenetére
Naugyemegmondtam: Epsilon
A probléma a BMW-vel; két kézzel szórták a pénzt, Albert 3, szuper-szélcsatorna, és mégsem jöttek a kitűzött eredmények, sőt óríási bukta. A szégyen miatt lépnek le. És a lelépésük igenis azt bizonyítja, hogy hatalmas kihívás a Forma-1 és óriási a fejlesztési verseny. A pénz nem elég, hatalmas szenvedély és kitartás kell a jó eredményekhez. Ebből a Force Indiában többet látok, mint bennük volt, legalább is ami a felsővezetésüket illeti. Az egyértelmű, hogyha Theissen dönthetne, csinálnák tovább. Ez a baj a gyártókkal és ezért különb a Ferrari és a McLaren, mert ők a versenyzésért létező csapatok, néhány évtized sikertelenség miatt sem dobják be a törülközőt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #48132 üzenetére
Én is remélem, hogy megveszi valaki: Prodrive, Epsilon Euskadi, N.Technology.
Szerintem nem maradnak, mint motorgyártó. Az az ágazat is költséges és veszteséges, már nagyon olcsón kell adni a motorokat, jövőre meg méginkább. A Mercedesnek is a reklámérték a haszon.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #48095 üzenetére
De van olyan. A nyugtatók és altatószerek sem mindig úgy hatnak, hogy a beadásukig emlékezni fogsz. Felipe már a Hungaroringen való ellátásakor szedálva lett.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
andy83 #48082 üzenetére
Rossit nagyon kedvelem, de idén még biztosan nem fog ráérni F1-ezni.
De szeretném, ha a profi sportpályafutását F1-ezéssel fejezné be.
Persze kettesszámú pilóta lenne a Ferrarinál, de ő azt is értékelné (mert elmondása szerint nagyon bánja, hogy nem váltott, amikor lehetőséget kapott rá) és már az is tiszteletreméltó teljesítmény lenne, ha profi szintre aklimatizálódna a Forma-1-ben. Van hozzá érzéke.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #48069 üzenetére
Szerintem annál jobb, minél hamarabb tér vissza. A túl sok kiesés pszichésen megnehezítheti a sikeres visszatérést, ami a régi formájának visszaszerzését és a trauma miatti félelmek leküzdését jelenti. Jó is, hogy nem emlékszik a történtekre, talán az agyrázkódásnak és/vagy a narkotikumoknak köszönheti ezt.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Turun Sanomat:
Marc Gene is going to do pitstop practises in Vairano.Marc Gene boxkiállásokat fog gyakorolni Vairano-ban.
Ennyi, ha Schumit nem érdekli a dolog, Marc Gené jön, és lehet, hogy csak 1-2 futamra, ugyanis szerintem Massa még idén vissza fog térni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
IreN!CuS #47936 üzenetére
A pénzbírság kutyafülét érne, arra, hogy legközelebb ilyen esetben azonnal leparkoljon az autó.
A legrosszabb amit az ICA tehet, ha elfogadja a Renault fellebbezését. De van annyi nyomatéka az ING-nek, hogy elfogadja. A show pole-t is a kedvükért csinálták.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Atlantis #47933 üzenetére
Már az is baj, hogy igyekeznek csökkenteni a jövőbeli kockázatokat? Már az is baj, hogy jövőbeli tragédiákat akarnak megelőzni felelősségteljesebb viselkedés kieszközlésével?
Hadd ne sírjak már Alonsóért, okosabb is lehetett volna, úgy is ott lesz a rajtrácson, vagy egy Renaultban, vagy egy Toroban, vagy egy Ferrariban.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
IreN!CuS #47926 üzenetére
Ha nem megelőzhetően szakadt le, azért nem tiltottak el eddig se senkit, és ezután se. De ezt a Renault már a kiengedéskor tudta. Egyértelműen és többszörösen megakadályozható lett volna, a kerék meg tényleg repült, nem maradt az autón. Uncsi már a téma, olvasd el a büntetés indoklását, a Renault sorozatosan vétett az esetben, esélyed sincs bevédeni őket.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
IreN!CuS #47926 üzenetére
Bezzeg a haláleset meg Massa életveszélyes sérülése miatt ment és megy a sopánkodás, de tenni érte felelősségteljesebb viselkedést eredményező precedensekkel, az már büdös és túl szigorú. Döntsétek már el mit akartok. Massa meghalt volna ha a feje telibe kapja a rugót, és akkor is ha ugyanoda kapja, de tíz évvel ezelőtti sisakszabvánnyal. Surtees meg meg is halt. A büntetés egyértelmű, jogszerű és hasznos célból született.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #47925 üzenetére
Van köze. Mert saját felelőtlenségük miatt röptetett kereket a Renault, egy olyan időszakban, amikor egy hete ölt embert a repülő kerék. Ha az a kerék pont egy pályamunkáshoz vágódik, nem védte volna ki, mint egy kapus a focilabdát.
Az röhejes, mikor egy sima versenybalesetből csinálnak ügyet, de ez teljes mértékben indokolt és megelőző hatású precedensként szolgál.
Alonsóért meg ne sírjunk már, vannak lehetőségei rajthoz állni. Piquet meg repült volna.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #47921 üzenetére
Akinek rögzíteni kellett a kereket, még be se fejezte a munkát, fel se emelte a kezét. A főszerelő hibázott, a nyalókás. Mikor az autó a boxutcában haladt már ki kellett volna adni azt utasítást, stop, nem lett rögzítve a kerék. Mikor a pályán volt és leesett a kerékfedő, akkor meg utasítani kellett volna, hogy azonnal parkoljon le.
Egyértelmű a büntethetőség, sorozatos hibákat és vétségeket követett el a Renault, ráasdásul Surtees halála és Massa súlyos sérülése után közvetlenül. Büntetni kellett. Persze a büntetést tarthatod túl súlyosnak, de csakis gazdasági szempontból kedvezőtlen, viszont a csapat lett büntetve, Alonso köthet akár egy egyfutamos szerődést is versenyezni a Toro-ban vagy (nem viccelek) a Ferrariban. Ha a felek jogilag megegyeznek, ez megtörténhet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Viktor77 #47623 üzenetére
És felvetődik a kérdés, hogy a tesztelés betiltásának vannak e veszélyfokozó hatásai.
A gyári rázópad nem ugyanaz, mint az autó éles használata a pályán, és a szabadedzéseken nem tudnak annyit futni mint a tesztnapokon szoktak, ahol a hosszútávú megbízhatósági teszteket is elvégezhetik.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #47424 üzenetére
James Allen: ignore reports on Sky/AP that Massa is in life threatening condition. He's stable after an op and will be okay. Long recuperation though
Nem kell túlreagálni az életveszélyes besorolást, ez majdnem minden frissműtöttre áll, a lényeg a stabil állapoton van.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
És nem is teljesen váratlan/véletlen, hogy elszabadult az a rugó. Új fejlesztésű a felfüggesztés a Hungaroringre: [link]
Az eset után Button kocsijában ki is cserélték a cuccot biztonságból. Valami nem okés a szerkezettel, kapkodós fejlesztés?
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ross Brawn confirms that the part that hit Felipe Massa was the spring from a damper on Barrichello's car - weighing around 800 grammes
A rugó Barrichello autójától származott, 800 grammos.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #47060 üzenetére
BBC Live Text Commentary:
BBC Sport's Sarah Holt on Twitter: "Hamilton tops final practice but he reckons if he takes pole it will be because someone else gets it wrong not because McLaren are fastest."
Bár ez utalhat arra is, hogy Q3-ban nem a pole-ra mennek, hanem jól megtankolják majd. Azt nem tudom, hogy a mclarenesek mennyire pontosan tudják feltérképezni az ellenfelek tempóját, talán túlbecsülik őket, akár még szándékosan is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #47017 üzenetére
Nem egy közvetett információ alapján úgy gondolom, hogy (ha nem is az összes, de) egyes csapatok használják. [link]
Pl. volt olyan egy korábbi versenyen, hogy Rubensnek lepukkant és csak az alsóbb állásban maradt az egész körre, vagy Lewis ezzel tesztelte a szárnyat, amikor a csapat megkérte visszatérni a régihez (azt összevetni a dupla-deck-essel), amikor Heikki nem tudta eldönteni, hogy javulás e egyáltalán a dupla-deck-es, stb.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #47010 üzenetére
(changes on the floor and the rear wing) and a revised rear suspension.
'Változtatások a padlólemezen és a hátsó szárnyon és egy átdolgozott hátsó felfüggesztés.'
Még nem láttam közeli képeket a diffúzorról, egy padlólemezmódosítás sok mindent magában foglalhat de lehet egy kicsi változtatás is a diffúzor érintése nélkül.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #46951 üzenetére
Az valamennyire reprezentálja, hogy milyen károkat tud okozni az ilyen 'negatív reklám'. Felépíteni valami tiszteletre méltót sokkal nehezebb, mint lerombolni.
Gondolkodjunk pl. egy Williams szurkoló fejével, ő nem itt él, balkánibbnak tűnik neki az ország, mert olyan képet alkothat róla, hogy itt még a Williams logós ruháját is elkobozhatják a hatóságok. Nem az az égő, hogy ez a Kortye Vilmos mi miatt pattog, hanem az, hogy a jogi- és végrehajtó szervek mögötte állnak. Ez egy külföldinek nagyon ilyesztő képet festhet.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Integra #46949 üzenetére
Olvastam ma Jake Humphrey (BBC F1-es műsorvezető) Twitterét, áradozik az országról, egyenesen felszólítja az olvasóit, hogy utazzanak ide; Hot, buzzy, pretty...visit Hungary! Budapest is beautiful.
Monaco és Monza után a Hungaroring/Budapest a legtradícionálisabb (a versenynaptárban) az elmúlt 23 év alapján. Ugyanis csak ezen 3 helyszín mondhatja el magáról, hogy megszakítás nélkül rendező ezen időszakban.
A pilóták is, a külföldi szurkolók is (és Bernie maga is) nagyon szereti ezt a helyszínt. Egyszerűen nem kéne megengedni az ilyen Kortye Vilmosok imázsromboló jogi csűrés-csavarását/garázdaságát.
Egy reakció erre az Autosport fórumán: Another good reason to stop going to Hungary.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
zed1983 #46911 üzenetére
Ha jól olvastam tegnap egy részletesebb cikket, csak a 'hamis' William's-es ruhák árusait fenyegeti üldözés és bírságolás a hatóságok részéről, a viselőit nem. Magyarul, a Williams egy deka merchandise-t se adhat el szabályosan, se semmilyen forgalmazójuk, de az alkalmazottaiknak, szurkolóiknak nem kell megválniuk a 'hamis' Williams-es cuccaiktól.
Ez nem kis bevételkiesés lehetne a Williams F1-nek, feltételezem a William's tartja a markát azért, hogy cserébe védjegy-használati jogot adjon a Williams-nek.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Villeneuve close to 2010 USF1 deal - report
Villeneuve a YouTube USF1 Cosworth-nél?
Team US F1 is expected to confirm in the next few weeks that it has secured investment from YouTube co-founder and current chief executive officer Chad Hurley. (autosport.com)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
attisx #46873 üzenetére
Höhö
Az is vicc, hogy a bíróság, miért adhat ilyen hasonleső fazonoknak jogalapot keresztbetenni a Williams F1-nek, mikor 1. azt sokkal régebben alapították, 2. a Williams F1 nem egy ruházati cég és nem konkurense a magyar William's-nek.
Ezek szerint nem írhatnám fel a pólómra 'filctollal', hogy Williams?
Egyébként is az ő nevük/logójuk William's, nem Williams...
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #46861 üzenetére
Massa 3. lett, Raikkönen meg nem amiatt esett ki, tehát valószínűleg sikerült. A legutóbbi nagydíjra történt a módosítás, ha nem lenne világos.
Idén ez a trendi. Keresgetik a csapatok az ideálisat, pl. a Red Bull első-hátsó felfüggesztését módosította a silverstoni csomagjával. A tengelyeket hátrébb tolva a tengelytáv megtartásával; tehát az autó súlyelosztása előretolódott és mégkedvezőbb lett a ballasztozáshoz.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Hálózati / IP kamera
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Xbox Classic / Xbox 360
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest