Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
- Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz manutdzoli #14 üzenetére
Az msa értesülései szerint a Toyota megpróbálja leigazolni Rosberget. A gyári csapat nagyobb technikai támogatást ígér a Williamsnek a német versenyzőért. Amennyiben Ralf Schumachert is 'visszafogadja' (1999 és 2004 között a Williams-BMW színeiben versenyzett) jelentős pénzbeli támogatásban is részesülhet.
Hogy mik vannak! Ennek zsarolás szaga is van. ('Ha nem adjátok ide Rosberget, nem kaptok jó motort'.) És a Toyota még fizetne is a Williams-nek csak vigyék Ralfot? LOLwww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz manutdzoli #19 üzenetére
Viszont szegény Frank Williams-nek nincs sok választása, ami a motorszállítót és a vett motorokat illeti. Pl. adna e a Ferrari 100%-ig csúcs és legújabb motort egy olyan csapatnak amelyik történetesen elég ütős autót tud építeni még egy közepes motor köré is? A legjobb az lenne, ha egy új nagy gyártó (pl. az Audi) jönne és a Mclaren Mercedes-hez és BMW Sauber-hez hasonlóan felvirágoztatná a Williams-et.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Az az irónikus a dologban, mármint a Toyotával kapcsoltban, hogy F1 égés ide vagy oda, annak ellenére vagy talán valamelyest abból is adódóan, a Toyota nemrég szerezte meg az előkelő első helyet mint a világ legnagyobb autógyártója (mindenben: bevétel, gyártás, eladás, profit), letaszítva a trónról a General Motors-t.
Viszont a GM/Chevrolet az jöhetne az F1-be. A NASCAR Top10 is egy Ford kivételével mind Chevrolet. Szóval lehet, hogy tudnának maradandót alkotni, a pénzük meg van rá. Egyébként a Toyota is szerepel a NASCAR-ban, és nem is olyan rosszul.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz (Kolombusz) #37 üzenetére
Az első defektje az egyáltalán nem vezetői hibából következett. Az időmérőn volt, és műszaki hibából eredt (a kerékcsavar nem megfelelő rögzítése).
Úgyszintén a tegnapi is lehet pusztán anyaghibából eredő defekt, mert pl. egyetlenegy elfékezést sem láthattunk/mutattak Hamilton-tól. Plusz még Hamilton vezetési stílusa is Alonso-val ellentétben kedvez a lágy guminak (is). Hamarabb durrana el vezetési hiba miatt Alonso-nál, de még Alonso stílusát is kibírják, mert ki is kell, hogy bírják. Néhány elfékezéstől sem szabad egy guminak eldurrani. Ha úgy lenne a pilóták testi épségével játszana a gumigyártó.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #35 üzenetére
Made by loser fans.
Jujj, csak úgy süt belőlük az intelligencia meg az elfogulatlanság.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #35 üzenetére
Made by loser fans.
Jujj, csak úgy süt belőlük az intelligencia meg az elfogulatlanság.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz (Kolombusz) #63 üzenetére
Nincs mit rajta szépíteni, a taknyos zöldfülű a gyorsabb, ennyi.
És hogy a francba támogassa a McLaren Alonso-t jobban, mint a csapattársát? Egy kerékkel kevesebbet adjon Hamiltonnak, vagy két hengerből tekerjék ki a gyújtógyertyát?www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Szerintem minden normálisabb lelkivilágú pilótának elege van az ''erőszakos sajtóból''. Csak pl. ha Sutil-nak van elege belőle, abból még nem lesz hír.
Kimi-ről olvastam vagy hallottam, hogy azt nyilatkozta, hogy az egész F1-es hóbelebancból csakis a vezetést/versenyzést szereti, az összes többit utálja a médiával együtt. Szerintem sok pilóta osztja a véleményét.
Egyébként, megtudom érteni a (bulvár)sajtóelleneséget. Majdem mindent kitekernek, elferdítenek, kiszíneznek, felfújnak, stb., stb. ... és magasról tesznek a személyiségi jogokra és arra, hogy milyen károkat okozhatnak ezen tevékenységeikkel.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz hunnylander #80 üzenetére
A Kimi-ről tett előbbi megjegyzés alátámasztása:
Kimi Raikkonen tells the world of his waste depositing exercise during the presentations by Pele to Michael Schumacher. Brazilian Grand Prix 2006. [link]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Sajnos az még nem elég. Túl nagy a különbség a csapatok (a járművek) között, örülhetünk, hogy legalább két csapat, mind a négy versenyzőjével versenyben van a VB címért. Az IndyCar-ban szinte teljesen egyforma autókkal versenyeznek. A NASCAR-ban szintén csak néhány másodperc különbség van a legjobb és a leggyengébb kocsi között. Pedig majdnem ötven rajtol. És lehet futamot nyerni az utólsó helyről is, ha nagyon jól vezetsz. Montoya nyilatkozta, hogy egyetlen NASCAR futamon több az előzés mint egy egész F1-es szezonban. Ahogy láttam, egyáltalán nem túlzott. Ott valóban jobban kijön a pilóta képessége, pedig ott is vannak rivalizáló gyártók és csapatok, de valahogyan a szabályozások által mégis kiegyensúlyozottabbá tudták tenni a mezőnyt.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
F1 motor, mint hangszer. [link]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
ha ugyanolyan autók lennének valószínüleg csak akkor látnánk előzést ha valaki lerobbanna vagy hasonló mert itt olyan vezetéstechnikai különbség nincsa a sofőrök között hogy ugyanolyan autókkal előzni tudjanak.
A gyakorlatban (IndyCar, NASCAR, stb.) igenis van akkora különbség a versenyzők között. A közel egyforma autók érdekes versenyeket eredményeznek sokkal több előzéssel.
az még nem lenne elég hogy ugyanolyan autójuk van hanem, ugyanazokat a beállításokat kéne alkalmazni mert látjátok ha az egyik ferrari vagy mclaren nincs jól beállítva az adott versenyre akkor lehet akármilyen autó, nem tud vele jó eredményt elérni, annyira ki van hegyezve minden hogy szerintem a mérnököknek van a legnehezebb dolguk
A beállítások egy csapaton belül, a versenyző stílusához finomított azonos beállítások, főleg ha még a versenytaktikájuk is azonos. A mérnököknek meg egyáltalán nincs olyan nehéz dolguk, és a két autón szerzett tapasztolatokat megosztják, sőt a régi adatokat is elő veszik.
Az F1-ben csapattárstól a legégőbb kikapni. Alapelv.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Az F1-ben nem a biztonság növeléséért tett szabályok és módosítások miatt van óriási szakadák az él- és már a középcsapatok között is, hanem más okokból kifolyólag.
Ovál pályán ugyanúgy tudni kell jól vezetni és jól versenyezni mint nem ovál pályán, és megvannak a maga vezetéstechnikai nehézségei. Most nem mennék bele, autószimulátorral, szimulátor módban bele lehet szagolni. Bár nem tudom, hogy van e igazán relisztikus szimuláció Nascar-hoz. A lényeg, hogy nem mehetsz ész nélkül, sőt nagyon precíznek kell lenned állandóan és hosszantartó koncentráció allatt, különben vagy a mezöny végén vagy a falnak csapódva találod magad.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Véletlenül találtam:
Bridgestone: 'chunking' caused failure [link]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #363 üzenetére
Szerintem Hamiltonnak egyelőre max technikai tudásban (beállítások, tesztelés, fejlesztési irány megadása, visszajelzések a mérnökök felé) van lemaradása.
1. Már sokadszorra olvasom ezt ebben a topikban. Ezt amúgy honnan szedtétek? Urban legend? Merthogy Hamilton nem ma kezdte az autóversenyzést, és ezért kizárt, hogy ne tudná megmondani, hogy mi a problémája a kocsival, a többi meg a mérnökök (meg a számítógépek) dolga.
2. Nem úgy néz ki hogy nem tud tesztelni új cuccot egyedül:
[link]
Egyébként teljesen igazad van, nincsenek újonc vonásai. Jött, beült a gépbe, és úgy vezeti, mintha már évek óta az F1-ben lenne. Ismeretlen pálya? Az időmérőre/versenyre már úgy megtanulja, mint mások évek alatt sem. Akinek nem esik le, hogy mekkora tehetség az meglehetősen hülye és/vagy elvakult.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Értik már? Arról van szó, hogy a kajak-kenu világbajnokságon ne indulhassak el motorcsónakkal. Arról is van szó, hogy ne vehessenek jogosítványt pénzért, mert az csalás, méltatlan, és felelőtlen dolog a többiekkel szemben.
LOL
Csaló, piszok Hamilton! Vette a motorcsónak jogosítványát és elindult vele a kajak-kenu világbajnokságon?! Szégyellje magát!www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A spanyol ezért most azt akarja elérni, hogy márkatársa segítői, a megszokottal ellentétben, ne ismerhessék az ő és mérnökei elképzeléseit a hátralévő versenyhétvégéken.
A McLaren szerdán tagadta a Sport Bild állításait: ''A riport pontatlan és csapatunknál teljes az átláthatóság.''
Ha a McLaren úgy táncolna, ahogy a nyafogós Alonso fütyűl, meg is nézhetnék magukat. A két autón szerzett teszteredmények mindenütt mennek a közösbe, hogy az időmérőre és a versenyre valamennyire meglegyen az optimális beállitás és taktika. Különben csak feleannyi adat állna rendelkezésre a lehető legjobb beállítást kipuhatolni, ami a normálisan összedolgózó csapatok ellen kevés lenne.
Ha Alonso olyan nagy mérnök zseni, miért nem cseréli a pilóta foglalkozását szerelői foglalkozásra. A vezetés úgysem fog neki menni, ha ilyen a hozzáállása. Pszichésen nincs egy kategóriában sem Hamilton-nal, sem a Ferrari pilótáival.
Egyébként ki a fene szolgáltathatta volna a szezon előtti több tesztmunkát? Az akinek van már tapasztalata F1-es autókkal, vagy az akinek nincs? Úgyhogy nyafogás meg áskálódás helyett végezze a dolgát és használja ki, hogy 'ő egymaga felhozta a Mekit a semmiből'. Lauda jól megmondta neki: ''a jobb lábában keresse a hibát''.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Hűvös volt az aszfalt, épphogy felszáradt az eső. [link]
1. Alonso McLaren 1:23.490 51
2. Kubica BMW 1:24.413 48
3. Coulthard Red Bull 1:24.453 52
4. Massa Ferrari 1:24.525 49
5. Liuzzi Toro Rosso 1:24.768 40
6. Button Honda 1:24.918 61
7. Rosberg Toyota 1:24.983 45
8. Fisichella Renault 1:25.069 71
9. Schumacher Toyota 1:26.175 72
10. Yamamoto Spyker 1:26.384 72
11. Davidson Super Aguri 1:35.106 47
A McLaren lassabb csúcssebességel is bő egy másodpercet vert a Ferrarira.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mi az hogy mellé áll a csapat, ha lesz pontelőnye? Abszurd. A Meki alájuk rakja az autókat, 'oszt menjetek gyerekek', 'csak ne egymásnak, mert lesz dá-dá'. Ennyi, győzzön a jobbik.
De nehezen nyelik le az Alonso drukkerek, hogy Hami is megkapja mind a négy kereket.
Vagy:
De nehezen nyeli le a Lonzi gyerek, hogy Hami is kap négy kerek...
...@
''Ami rímel az igaz. Ami rímel az jó.'' - mondta Pumukliwww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #462 üzenetére
Nemcsak a másik ül be a tutiba, hanem mindkettő. Győzzön a jobbik, az a fair. Hát amikor a tesztpilóták fejleszitk a kocsit, és nem is versenyezhetnek vele, mi azzal a probléma? Alonso a munkáját végezte, amiért busásan megfizették, amikor tesztelt. Hamilton a munkáját végzi amikor elveri Alonso-t. A versenyen győzzön a jobb versenyző. Felőlem adhatsz trófeát Lonzinak tesztelési világbajnoki cím gyanánt. De a pilóták a F1 VB címért hajtanak, rühelleném, ha valakinek szándékosan lassan kellene mennie, csak, hogy a kis címvédő csillogjon. Az fair lenne?
Neked jobban megérdemli Alonso, nekem nem. Alonso-nak már van kettő, a harmadikat is nyerje meg tisztességgel. Tesztelésért nem adnak VB címet.
Hamilton viszont, mégha idén nyerne is, járhat úgy mint Villeneuve, és mehet ő is a Nascarba. Mivan ha a Meki 2008-tól kezdi a lúzer szériáját etc etc.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz manutdzoli #467 üzenetére
A Ferrari mindig altat, és rejtegeti az igazi tudását, hogy a rivális motivációját visszafogja. Persze az is lehet, hogy most egyszerűen csak bénák.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mert nem ejtették a fejére. Alonso Meki szerződéséből való kivásárlása felemésztené a Renault éves profitjának jelentős részét. Vagy ha talán azt nem is (bár nem tudom jelenleg Renault-éknál hogy megy mostanában a szekér), de az F1-es büdzséjükbe biztos, hogy nem fér bele. Állítólag a Telefonica cég talán besegítene a dologban.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Zé_Mester #606 üzenetére
A Renault csapat visszaesése szinte előre látható volt. A tavalyi VB címekért beáldozták az idei évet. Ez a saját magyarázatuk az idei visszaesésre, és szintén hasonlóra hazardirozik idén a Ferrari is.
A szezonvégi erőteljes fejlesztések elvonják az időt és az erőforrásokat a következő évi autó fejlesztésétől.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Adrián29 #607 üzenetére
Ez már volt, csak nem ilyen felhabosított változatban.
A hivatalos megjegyzés erre a Mekitől, hogy ez nem igaz, minden adat átlátható a csapaton belül, nincs szeparáció. Nem is engetheti meg magának egyik csapat sem, ha megakarja találni az optimális beállításokat.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #657 üzenetére
Szegények miért kapjanak büntetést?
Egyébként engem marhára nem érdekel a kémügy (kémkedés, másolás volt, van, lesz), szóval nincs kedvem minden vele kapcsolatos sajtóban megjelent cikket átnyálazni. De szerinted Jean Todt nem nézne bele egy Meki doksiba, ha valahogy titokban hozzákerülne?
A Ferrari az szent. Soha nem voltak piszkos, sportszerütlen húzásaik, szabálytalan technikai trükközései.
Ha a nálunk illetékesebbek, akiknek sokkal több rálátása van erre a dologra, nem büntetik meg a Mekit, akkor az elfogult Ferrari drukkerek, akiknek gőzük sincs az egészről, nyugodjanak bele.
Ha olyan nagy és elfogult Meki drukker lennék, mint amilyen nem, én meg jöhetnék azzal, hogy az egészet a Ferrari indította el és provokáció az egész. A Ferrari alkalmazott volt a sáros, a Ferrari a sáros, vagy ők akarják besározni a volt alkalmazottjukat. Egyébként azok a múltbéli doksik már kutyagumit érnének a jelenlegi fejlesztésekhez, és a Meki nem is használta fel azokat és ez az autójuk Ferrari doksival való összevetése után nyilvánvaló is lehet az illetékesek számára.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz manutdzoli #664 üzenetére
Le akarták fénymásolni, hogy meglegyen a Ferrari alkalmazott helytelen tettének bizonyítékául. Jean Todt is lemásolta volna.
Egyébként ezt Ron Dennis mondta neked, vagy láttad amikor le akarta másolni?
Ha nem használták fel azokat a papírokat, ami szerintem még WC papírnak is rossz lett volna, nemhogy fejleszteni belőle, akkor a Meki nem szerzett tisztességtelen előnyt belőle és nemis igazán kémkedett, csak a Ferrari alkalmazott kompromittált.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #667 üzenetére
Sajnálom, ha nem tudod értelmezni az írásomat.
Bizonyára te is ott voltál az üggyel kapcsolatos tárgyalásokon és meghallgatásokon, és tökéletes és elfogulatlan véleményt tudsz alkotni a dologról.
Ha nem értetted volna a lényeget az irónikus fogalmazásból, akkor elismétlem: marhára nem érdekel a kémügy és marhára nem vagyunk benne kompetensek, én sem, de te sem, úgyhogy felesleges rágódni rajta. Majd az illetékes bizottságok döntenek, a tudatlan és elfogult Ferrari vagy Meki drukker pedig kussoljon, mert ami a sajtóban megjelenik az esetről az nem elegendő az ítélkezéshez.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #671 üzenetére
Félreértesz.
Először is, tizedannyira sem vagyok McLaren drukker, mint te Ferrari drukker.
Másodszor, gyűlölöm a sportszerűtlenséget.
Harmadszor, utálom az önjelölt bírók okoskodásait. Teleszemetelitek a hozzászólásaitokat a kémügyre való célozgatásokkal, amikor f*ngotok sem lehet róla, hogy mi róla a teljes igazság.
Szerinted hány csapat indulhatna, ha mindenki aki valaha kémkedett, lopott vagy másolt, eltakarodna a rajtrácsról? A vörösek ott lehetnének e vajon?
Ha a Mekiről, nem bizonyítható, hogy felhasználták az adatokat, miért kellene őket szekálni. Az ártatlanság vélelme az smafu. Azt sem tudhatjuk, mi van azokra a lapokra írva, hogy került McLaren-esekhez, miért néztek rá stb. A bennfentesek jól tudják, hogy az ilyen dolgok oda-vissza mentek (mennek) az F1-ben eddig is. Talán amikor egy tervezőmérnök vagy 'autótörölgető' (esetleg egy pilóta) átkerül egy másik csapathoz, nem visz a 'fejében' hasznos információkat. Talán pl. a Ferrari vagy Toyota költségvetéséből nem juthatna pénz egy kis ipari kémkedésre. Az F1 bizonyos mértékig az autótervezés csúcsa, szerinted innen teljesen hiányoznak ilyenfajta 'turpisságok'.
A kémüggyel kapcsolatban, vannak Ferraris 'nyalánkságok' is, szabotázs, zsarolás, miegymás. Azzal sem szertnék foglelkozni, sem célozgatni sem rá. A Ferrari múltbéli piszkos és sportszerűtlen dolgaira sem szoktam.
Engem az F1 napos oldala érdekel, a kémügyben meg nem vagyok illetékes bírálkozni éppezért nem is érdekel.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #676 üzenetére
A kémügyben is vannak feltételezések rendesen, arra sem lenne muszáj reagálni.
''Örülök, hogy részedről ennyivel el van intézve, nincs is több kérdésem''
Te is elintézhetnéd ennyivel, bizonyára nem tartozik a jogköreid közé, hogy felmentsd vagy elítéld a McLaren-t.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #682 üzenetére
Szerintem még egy semleges, sportszerető szurkolótól is jogos elvárás lenne, hogy nagyon komolyan és mélyrehatóan vizsgálják ki az ügyet.
Komolyan és mélyrehatóan? És ezt szerinted megtehetnénk a sajtóban leadott hírfoszlányokból. Egyszerűen nekünk sportszerető drukkereknek nincs módunk kivizsgálni az ügyet. Csak szubjektív és felületes véleményekkel dobálózhatunk. Ez viszont már fárasztó, ezért már tényleg valamennyire a homokba kell dugnom a fejem.
Javaslom ejtsük a témát! Úgysem mi fogjuk feltárni az ügy rejtelmeit. Tiszteltetem a Ferrarit!www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz manutdzoli #768 üzenetére
[link]
Az Olasz Nagydíj stewardjai vizsgálat alá vonták az ügyet, melyet jelenleg is vizsgálnak.
A McLaren sietve kiadott egy közleményt, melyben kijelenti, hogy semmiféle szabálytalanságot nem követtek el, s bíznak abban, hogy a végső döntés rájuk nézve semmiféle negatívumot nem tartalmaz majd.
„A Magyar Nagydíj csütörtökén a McLaren tájékoztatta a FIA-t, hogy egy új könnyebb váltót használ. A FIA arra kérte a McLarent, hogy a versenyhétvégét követően juttassa el a szövetség számára az új egység minden részletre kiterjedő dokumentációját.''
„A McLaren a Török Nagydíj előtt eleget tett a FIA kérésének. A FIA ezek után arra kérte a csapatot, hogy ismételje meg a töréstesztet. A csapat úgy döntött, hogy nem használja a sebességváltót a Török Nagydíjon.'' -áll a közleményben.
A könnyű sebességváltó egyébként augusztus 30-án átment a megismételt törésteszten és azt az Olasz Nagydíjon a csapat minden kétséget kizáróan szabályosan használhatja, s használja is.
Nézőpont kérdése. Szegény Mekit még az ág is húzza.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #828 üzenetére
Ha engem is beleszámítasz a ti-be, kikérem magamnak.
Egyébként amit mondasz, annak el lehet mondani a fordítottját is. De aki bármelyik verziót annyira komolyan veszi, mint te a tiedet, annak lehet hogy üldözési mániája van.
Túl komolyan veszed ezt az egészet.
[Szerkesztve]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #51736960 #854 üzenetére
A poros oldalról rajtolt. Ha nézted a sajtótájékoztatót, meg is említette, hogy nagyon nehéz volt onnan rajtolni. Egyébként mi rosszat csinált a rajtnál?
''Egy dologban biztos lehet a tűzpiros istálló. A teljes csapat azért küzdött két héten keresztül, hogy ott verjük meg a őket, ahol a legjobban fáj nekik. A pályán ütős választ adunk majd az ellenünk indított gerillaharcra.''
Yes!www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Massa meglökte. Pont.
Miért kellene valakit megbüntetni mert majdnem kilökik a pályáról és emiatt nem tud tökéletesen bevenni egy sikánt? Ennyire ne legyél már vörös, ennyire ne legyen már savanyú a Ferrari szőlője. A Ferrari provokálta ki a Mekiből ezt a hatalmas eltszántságot a monzai diadalért. Ron Dennis nem véletlenül sírta el magát a futam végén. Well done McLaren!
Ferrari: két elemes hátsó szárny, McLaren: forradalmi egy elemes hátsó szárny.
Más csapatok: Mekitől koppintott hídszárny fel, McLaren: hídszárny Monzában le.
Egyébként Hamilton nagyon szépen be tudja venni a sikánt: [link]www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Az eredeti autosport.com cikk: [link]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #962 üzenetére
Egyenlőre csak az ügyvédek ügyködnek, nincs még sárdobálás. Megpróbálják gentleman-ek módjára elintézni a dolgot, úgy hogy mindenkinek a legjobb legyen.
Viszont mondtam én, hogy van mindenkinek szennyese.
Megértem Ron Dennis-t, csatában akar elesni vagy győzni. Te mit tennél, ha azok akarnának bemocskolni és kizáratni, akik szintén mocskosak?
Mozgalmas egy hetünk lesz két futammal. Hajrá McLaren!www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #967 üzenetére
Viszont azt nem tudjuk, hogy a kémügy konkrétan hány sz@ros gatyát termelt a Mekinek. És azt sem tudjuk, hogy amit a Meki tudhat a többiekről az hány sz@ros gatyát jelent nekik. Továbbá bizonyára van sz@ros gatyája az FIA-nak és magának Bernie-nek is, ezért együtt tudnak érezni és szimpatizálni tudnak azokkal akinek szintén van sz@ros gatyájuk.
Szóval nincs kizárva, hogy nincs kizárva senki, csak nagymosás lesz.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Analysis: Coughlan's version put to test (autosport.com)
[link]
Hajrá McLaren!www.HunnyF1.com
Aktív témák
Hirdetés
- Linux Mint
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Színpadon a hardverzenekar
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- Apple iPad 5 Gen Wi-Fi+Cellular 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- KERESEK! Iphone 16 Pro 128GB FEKETE/TITÁN színben!
- Apple iPhone 13 128GB,Átlagos,Dobozával,12 hónap garanciával
- Nintendo Switch Joy-Con Pair Gamepad, kontroller
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RX 6700 XT 12GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4- GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen