- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
JJános #40998 üzenetére
Ezt én is így gondolom, lenne itt keresnivalója bőven. Bárcsak visszaülne.
Rengeteget vesztett vele a sport, és én egyetlen alkalommal drukkoltam MS-nek...az utolsó futamán.
De ő egy olyan oszlop ebben a sportban ami nincs mindig, amit mond az döngjön, mert egy olyan név amire mindig is emlékezni fognak amíg az F1 neve felmerülhet.
Ahogy a motorosoknál Agostini. -
puttputt
őstag
válasz
#70869248 #40996 üzenetére
Jó "rezümé". Így igaz. Annyit biztosan lehet látni, hogy Hamilton, Raikkonen, Alonso nem tesznek jót a gumigyártóknak, ki elől, ki hátul koptatja a csúsztatással. MS stílusára meg valóban a "precíz és gyors" a jó szópárosítás. Az is tény, hogy más korosztály, más nevelés, mármint Hamilton és MS. (Hamiltonnak egyik fő példaképe Senna, aki ellen még MS versenyzett, stb.)
Aztán, hogy melyik a célravezetőbb... Alonso jópárszor megtréfálta már Schumachert a védekezésével... visszafogta azt a "precíz-gyorsaságot", ugyanakkor MS ezzel, a többiekétől kicsit eltérő típusú versenyzéssel tudott előnyt szerezni, főleg az időmérőn, de volt nem egy 30-40mp. előnnyel befejezett versenye is. -
#70869248
törölt tag
válasz
puttputt #40993 üzenetére
Mondjuk én nem igen vallom hogy MS jobban tette volna az autó hátulját mint Hamilton,..azt meg pláne nem hogy százszor...csak nem voltam gépnél hogy írjam
MS MS stílusban vezet, Hamiltom meg inkább Alonso mint MS. Még Montoya is közelebb van Hamilton stílusához mint MS szerintem.
Alonso is nagyon eredményes ezzel a teszem-veszem az autót stílussal és Hamilton is, MS pedig egyszerűen sztem stílustalanul vezetett...rohadt gyorsan, mindig olyan gyorsan ahogy csak lehet, talán a precíz a jó szó rá.
De amikor Alonso és MS egymás ellen mentek is lehetett látni hogy Alonso mennyire másként használja az autót. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #40986 üzenetére
-Nem Ecclestone nem fogadta el régi csapatként hanem az FIA.
..és nem azért lett Brawn...azért amit te mondasz azért csak nem lehetett Honda többé. De hogy miért lett Brawn azt nem tudom, és nem tudjuk továbbra sem.
..és sztem kell hogy érezd hogy a Force India motorváltása az más mint a Honda váltása.
A Honda egy nagy múltú motorgyártó...azaz egy dolog hogy mi mindent gyárt, de erőforrást is alapvetően. A Honda név népszerűsítésére, illetve a gyártott autóik eladását segítő befektetésből, ennek filózófiájából alkották meg a csapatot, és indultak évről évre.
Nem egy üzleti fogás az F1 versenyzés, nem adják veszik a motorokat, és a szponzorokat illetően is válogatósabbak mint egy tisztán üzleti alapokon müködő versenyistálló. Ahogy a Ferrari-ra sem tehet akárki matricát (továbbmegyek ahogy exklúzív Ferrari-t sem lehet 'csak' elegendő pénzzel megvenni).Szal számomra a Honda soha nem lesz ugyan az a csapat ha Mercedes motorokkal dolgozik. Nálam ez már a valamikori Honda csapat ami most Brawn-Mercedes.
Nálam az erőforrás alapvető, ha egy Mini-be Hayabusa motort teszek az már többet nem Mini a szememben, vagy ahogy egy Ford-ba beteszik a Chevy BigBlock-t az már nálam nem Ford -
puttputt
őstag
válasz
Oliverda #40990 üzenetére
Pont azt írtam, arra utaltam, hogy akkor meg pláne, hogy volt kipörgésgátló... lehet, nem voltam egyértelmű. Így igaz, volt, bizony.
Írni? Tudod mikor!Miért, lehet nekik?
Annyira nem éri meg a fáradtságot, meg nyilván lehetne jönni a "csináld jobban, ha tudod" szöveggel..., meg ha tényleg van nekik "rajongói mailcímük", akkor kapnak szitokszót eleget. -
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #40984 üzenetére
Azért lett Brawn, mert a Honda kivonult, és eladta a csapatát, így nyilván nem versenyezhetett tovább Honda névvel. És ugye nevet változtatni nemtom milyen szabály (FIA vagy Concorde Agreement) szerint csak 1 évvel előre bejelentve lehet. Mivel Brawnék nem fogadták el Ecclestone segítségét, ezért megharagudott rájuk, és nagy korrektséggel azt mondta, hogy ok, ha nem kell a segítségem, akkor papíron új csapatként indulhattok csak. De azt mindenki tudja, hogy valójában senki nem hozott létre új csapatot.
ennek a csapatnak nem Honda motorral van szerelve az autója
Attól még maga a csapat, mint cég, ugyanaz a cég maradt. A termék, amit előállítottak, az változott, de az minden évben változott akkor is, ha ugyanaz volt a tulajdonos, mint előző évben.
Mert akkor ilyen alapon most, hogy a Force India más motorra váltott, akkor ők is megváltoztak, mint csapat? Nevezzenek új csapatként, nem? -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #40976 üzenetére
Ki tudja miért lett Brawn a csapat neve?..mindenesetre az lett, és új csapatként.
Az hogy miért így lett nem tudom, biztos hogy vannak olyan szállak mik nem lettek megszellőztetve, vagy csak simán nem tartozik ránk....és én nem is gondolom azt hogy ugyanaz a csapat lenne, mert ennek a csapatnak nem Honda motorral van szerelve az autója...és ez nálam elég alapvető.
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #40979 üzenetére
Kösz a videt!
Méghogy Hamilton csúsztatja a kocsi hátulját... mert "olyan" stílusú, hogy "húha"!...
Azért Schumi ezt valljuk be őszintén, százszor szebben és jobban, hatásosabban csinálta/ja.
A határokon autózott... 1 másodperc Montoyára élesben! Nem mondom!
Montoya... milyen "rég" volt már. Hát, ő is rendesen "lejáratódott"..., pedig nem indult rosszul. -
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #40979 üzenetére
Mi volt a versenyen, hogy csak negyedik lett? Nem emlékszem rá...
-
Motion_Blur
félisten
Én inkább nosztalgiázok (hangerő mehet rá!)
-
AMD Power
titán
Kezd mér hányingerem lenni ettől az F1-től.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #40970 üzenetére
Nem jár, nem jár...
Könnyen elsiklasz az fölött, hogy csak a névváltoztatás miatt kellett új csapatként aláírniuk a nevezést, egyébként a csapat ugyanaz, mint tavaly, csak tulajdonosváltás történt, és mint minden korábbi ilyen esetben, a jogok is továbbszálltak az új tulajdonosra. Azt a pénzt nem megsegítésként akarták kifizetni a Brawn csapatnak, hanem azért, mert valójában nem egy új csapatról van szó, hanem egy csapatról, ami csak tulajdonost váltott, és normál esetben jár az a pénz. -
wildrain
addikt
2: vagy a mclaren (úgyis megy nekik) azt hazudja, hogy mindenki havi 2milliót keres náluk, oda megy el a pénz, és az emberek ajándékba adják az alkatrészeket, amit a 7végi bolhapiacon vettek
És hogyan igazolja, hogy a fizetések azok tényleg havi 2 milliók? Mert ez csak annyi, hogy megnézik a béres átutalásokat. Ahhoz, hogy ez hihető indok legyen, ahhoz tényleg át kell utalni a 2 millát.Valószínűleg megvan a módja az ellenőrök átverésének, vagy a limit átlépés legalizálásának, de ennél sokkal bonyolultabb. Szerintem inkább a külső beszállító cégekkel, vagy autógyárak esetén az anyavállalattal történő összefonódással, munka/fejlesztéskihelyezéssel lehet játszani. Főleg az autógyáraknak lesz meg a lehetőségük, hogy az F1-es csapat helyett fejlesztenek valamit milliókért, és eladják a csapatnak fingért. Esetleg nem közvetlenül, hanem egy harmadik céget bevonva...
-
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #40973 üzenetére
A hiszti továbbra is megy, és ennek sztem több nagy oka is van..sztem az első és legnagyobb oka az hogy minden változik évről-évre.
Mert hogyan lehet elvárni csapatoktól azt hogy aláírjanak egy több évre szóló egyezményt, ha a stabil követelmény és szabályrendszert nem biztosítják.
Ecclestone úgye azt is lenyilatkozta hogy felöle akár mehetne a költekezés az egekbe ha 7-10 évet aláírnának a csapatok.
"Ha az autógyártók hajlandók lennének hosszú távra, például 7-10 évre elkötelezni magukat (az F-1 mellett), hagynánk, hogy annyit költsenek, amennyit akarnak, feltéve, hogy megengedhető áron értékesítenék a motorokat és a sebességváltókat (a kis csapatoknak)."Az év eleji balhé is azon ment, hogy igen majd megkapjátok az eddig kiérdemelt pénzeteket, ha aláírjátok a a következő concorde-t.
A Honda kivonulása megrengette az egészet, és persze nem akarnak elveszíteni még egy csapatot, viszont ahogy a FOTA elnöke kifogásolta a pénzosztási rendszert már jött is hogy a Ferrari nélkül is meglenne az F1.
Ez pl. számomra egy vicc: "Sikerült jelentős mértékben lefaragni a költségekből, így kevesebbet fizethetünk nekik, mivel nem lesz szükségük annyi pénzre"Szal az alapvető szabályok bebetonozásával, müködőképes független bíráskodással, és megfelelő költségvetési keretredszerrel lenni itt hisztimentes helyzet
De jelenleg a befolyó pénzek felére rá se nézhetnek a csapatok, a futamok alakulnak ahogy a szél fúj, és jövőre a tök se tudja mi lesz...ja de alá kell írni több évre vagy különben a tavalyi pénzt sem osztjuk szét. sirály.
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #40972 üzenetére
tegyük fel, hogy a fejlesztések nem mennek jól és lepukkannak, nem nyernek vb-t, még briatore is jobb lesz náluk, a többiekről nem beszélve. akkor újra megy majd a hiszti?
amúgy is haldoklik ez az egész f1-nek nevezett viccparádé
minden esetre az európai érdekesen szórakozik, ovis játszóteren vitázik
az amcsi meg kimegy a pályára és nézi a jobbnál jobb futamokat inkább (nem f1-et...) -
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #40971 üzenetére
áá persze, Brawn-nak ez túl sok lóvé ahoz hogy ne fogadja el ha adják...valszeg én is kussolnék, egyék meg amit főztek
De ez a pénz nem jár, és igen megkapnák ha szükségük lenne rá hogy életben maradjanak sztem még most is. De nincs rá szükségük és a pénz továbbra sem jár. -
Integra
titán
válasz
#70869248 #40970 üzenetére
"Nagyon magas labda szvsz azt látni hogy a semmiből lett kiscsapatra most azért fújnak a nagyok mert elveri őket, olyan magas labda hogy nem látni töle mást, és ráadásul így is van tálalva."
ez akkor is egy szegénységi bizonyítvány
és briattore továbbra is egy szélkakas
engem pedig nem érdekel igazán, hogy hogy sír. ha következetes lenne, akkor eltudnám fogadni, csak már túl sok volt az ovis hiszti.
brawn hallgat? miért, mit tegyen? szégyenkezzen mert megverte a többieket és álljon sarokba? ne már -
#70869248
törölt tag
válasz
Integra #40969 üzenetére
Nem is szeretetszolgálat, mert ez valóban nem lesz akkora összeg ha szétosztásra kerül. Ez akkor jelentős érvágás a Renault-nak például, ha a Brawn Team-hez kerül egy összegként.
..én full meg tudom érteni ebben az esetben Briattore-t, nem kedvelem...de ez a helyzet már régen nem az a helyzet. Valójában inkább Ross Brawn-tól várnám el hogy ebben a megváltozott helyzetben ne fogadjon el olyan pénzt ami nem jár neki. De mivel ő hallgat hát majd Briattore szól..mert ilyen.
Nagyon magas labda szvsz azt látni hogy a semmiből lett kiscsapatra most azért fújnak a nagyok mert elveri őket, olyan magas labda hogy nem látni töle mást, és ráadásul így is van tálalva.
De Briattore teszi a dolgát évek óta, akár mekkora is a szája, az ő irányítása alatt a Renault még mindig itt lavírozik az F1-ben, és ez az élete...nem akar elmenni, vagy kivonulni, vagy más részleget irányítani, ezt akarja csinálni és tudja is.
...és igen, akkor amikor nagy sz@rban volt a Honda akkor készek voltak segíteni, és segítettek is...mert ahoz hogy megkapják a 3. Merga motort ahoz is szavazni kellett. De a Brawn már nincs sz@rban,..illetve ha igen az már a szakemberek hibája, mert a jelenlegi helyzetben már se szponzort találni, se hírt felröppenteni nem nehéz róluk...és term. képernyőn is vannak...azaz mi kell még?
Én a magam részéről nagyon is vágom Briattore miről is beszél, neki kell beszélnie, mert Brawn hallgat, ő inkább benyeli a pénzt mint gerinceskedjen itt, a többiek meg csendesen statisztálnak,...de Briattore nem az a tipus.
Még csak nem is népszerű dolog amit csinál, de tennie kell ami a dolga, és az ő dolga a csapatának az érdeke. -
Integra
titán
válasz
#70869248 #40967 üzenetére
én azt gondolom, nem azért szavazták meg nekik, mert szegény brawn, hanem mert paráztak, hogy -2 autó és aztán beomlik az egész.. a kisebbik rosszat választották.
ekkora összegeknél nincsen szeretetszolgálat szerintem
és briatore kirohanásai pont ezt támasztják szerintem alá, egy szélkakas a fószer -
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #40967 üzenetére
Úgy tűnik lemaradtam, mire kell 5 évre aláírnia?
Amúgy nem hiszem ,hogy csak a Renault költött sok pénzt. Mégis csak FB hangját hallani ez ügyben, más a szájakarate helyett a fejlesztésekkel törődik.
Persze értem, hogy itt pénzről, meg sok minden másról van szó.No, mindegy.
-
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #40964 üzenetére
Kár a vitriolért
nincs bajom a sportszerűséggel.
De mi ez már? A McLaren-nek meg a többi csapatnak éveket kell aláírni azért hogy megkapják a pénzeket, a Brawn persze kapja meg, vagy ha nem akkor a Honda...csak hogy az ilyen pénzek szétosztásának több feltétele van..
A Brawn Team nem felel meg, de amikor bajban volt akkor a csapatok megadták volna neki ezt, az egyébként nem járó, kedvezményt. ...amikor bajban volt.
Most én is puffogtathatnék felesleges önfényező dumákat hogy ezt hogy nem lehet megérteni...
Amikor Briattore mondjuk azzal kénytelen fenyegetőzni hogy nem utazik el az idénnyitóra mert nem fizettek ki neki nagy pénzeket, illetve majd kifizetik ha aláír több évre...basszus olyan légkörben ahol lehet hogy még jobban korlátozva lesz a kiscsapatok javára...
Akkor persze hogy be van rágva.
Tök nagy pénzeket öltek a KERS fejlesztésébe, igen a Renault is. Aztán most mi van...jelenleg úgy néz ki hogy nem tudni két év múlva nem-e ingyen kell motorokat, KERS-t mittomén adni a későbbi vetélytársaknak. De ő írjon alá éveket azért hogy pénzt lásson.
..hát vazz Briattore is egy csapatot irányít, persze hogy megváltoztak számára a körülmények ahoz képest amikor segítésképpen meg akarták adni a FoM pénzt az akkori csapatnak.
Gyakorlatilag most úgy néz ki, hogy a franc se tudja mi lesz 2 év múlva, de neki 5 évet kell aláírnia. Én tök eljhiszem hogy elege van...nem is annyira a Brawn-ból mint ahogy az most egyértelműnek tünik, abból van elege hogy neki el kell számolnia a Renault felé, miközben már olyan pénzeket tolnak a Brawn csapatnak amire egyfelől már nincs szüksége, másfelöl továbbra sem jár.
Briattore is csak csapatvezető, és a körülmények nagyon is megváltoztak....és ez fontos, én sem tartom meg a kötelezettségeimet ha kiderült hogy nem 2 hónap alatt kell végeznem hanem egy hét alatt mondjuk mert 'sszus a ez nem az a helyzet mint amikor bólintottam. -
Integra
titán
válasz
#70869248 #40963 üzenetére
ez nem indok akkor sem.
itt csak arról van szó, hogy brawn szarrá veri jelenleg briatórét meg a többit. ami szerintem nem fog sokáig tartani, ha nincsen fejlesztés..
semmi másról. mikor nem köcsögölt biratore? akkor ha ő nyert. amúgy meg mindig mindenkivel szemben. ennyi. -
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #40963 üzenetére
Én is szoktam nézni ponttáblát is futamot is.
Bár látom, hogy te nem akarod megérteni, mit mondok.Ennyi erővel akkor már az is jöhetne, hogy bázz jól megy nekik, akkor Merci motor se jár nekik, szerezzenek valahonnan motort, menjenek kézzel tekert lendkerékkel vagy akármivel.
Bár megígértük, hogy szabályon felül lehet, de mindegy, mert jól megy nekik, ezt csak nem hagyhatjuk, bár megígértük, de nem számít, k**va anyjukat ,vissza minden.Itt csak az elvet vitatom, a sportszerűséget. Nem tudom neked ezek mennyire idegen szavak
?
Ha előnyt adok neked egy játékban, aztán látom, hogy jobb vagy, pofátlanul visszavonom a dolgot, mert az egomtól nem tudom elviselni, hogy veszítsek?
Persze értem, hogy itt pénzről, meg sok minden másról van szó. Értem, hogy feltehetőleg ők is leszarják a sportszerűséget.
De az én szemszögemből ez akkor sem lesz korrekt.
Remélem így már érthető miért ez az én véleményem. -
#70869248
törölt tag
válasz
PazsitZ #40961 üzenetére
Az a megeggyezés az akkori körülmények között születhetett, amikor a csapatok segíteni akarták a volt Honda-t, hogy ne tünjön el, ne szünjön meg.
A pénz már akkor sem járt volna.
Viszont a jelenlegi helyzet némiképpen megváltozott, ezt a csapatot nem hogy a megszünés veszélye fenyegeti hanem közel dupla annyi pontja van mint az őt követő RBr-nek...
A pénz pedig továbbra sem jár.
Elvileg a Brawn Team csak a fejlesztett Honda motorral, iletve esetleg a Bmw-től vásárolt motorral vághattak volna neki az idénynek. Vagy vettek volna egy motort mondjuk a Cosworth-tól hamarban.
Az hogy megkaphatták, a szabályokon felül(!), a Mercedes motort az már nagy segítség a csapat felé. ..és a Brawn Team életképes csapat, ..aki az eddigi 4 versenyből 3-t megnyert, és mint írtam dupla ponttal vezet mint a 2. jelenlegi 2. helyezett.
Némiképpen más már a helyzet. -
biker
nagyúr
válasz
Nowhereman #40952 üzenetére
ráadásul ha jól tudom, a kocsi kerülhet max 40 millába, a fizetések, PR költségek és a motor nincs korlátozva
1: pl ferrari, maga fejleszti a motort és a kasztnit, miért ne tehetné meg, hogy azt mondja, a 300millás költségből 260milla a motor, 40milla a kasztni?
2: vagy a mclaren (úgyis megy nekik) azt hazudja, hogy mindenki havi 2milliót keres náluk, oda megy el a pénz, és az emberek ajándékba adják az alkatrészeket, amit a 7végi bolhapiacon vettek
szerintem ez a limit több sebből vérzik, mint a dupladiffúzor szabály
-
Integra
titán
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Nowhereman #40952 üzenetére
Szerintem ők sincsenek már totál képben.
Amit csinálnak egy nagy cirkusz, csak sajnos ezzel az F1-nek ártanak. Szerintem. -
SzalaiG
addikt
-
Miv
tag
válasz
proof88 #40951 üzenetére
Ennyit találtam: Szegedi program.
-
Nowhereman
őstag
válasz
-XadAnuX+ #40950 üzenetére
egyébbként most ez a költséghatár hogy van?
Valaki fogja magát mondjuk az egyik évben 300 milkából kifejleszti a következő évi költséglimites autót, amivel az első 10 futamot megnyeri, s vele a vb-t. majd hazamennek pihizni, lévén elfogyott a 40 milka, majd a következő évre a korlátlan csomagra váltanak, és jan 1-gyel kezdik fejleszteni az az évi autót, majd nyáron nekilátnak utána a következő évi költséglimitesnek - és ezt szépen csinálják évenkénti váltógazdálkozásban.
-
proof88
addikt
Egyébként valaki tudja, hogy jövő héten, Szegeden hogy van a hivatalos program, mert annyit tudok csak, hogy 16-án, szombaton ki lesznek állítva a dolgok, 17-én vasárnap lesz a bemutató... meg hogy a Dóm téren... de hát így hogy tervezzek, ha nem találom, hogy hány órától hány óráig, stb...
Vettel telóját nem tudja valaki? -
-XadAnuX+
őstag
-
Sanya595
senior tag
Bocs ha már volt.
-
Yahhher
aktív tag
Hátha valaki még nem látta
-
Csabee.
nagyúr
nekem is tetszett
és pá dologra vissza is emlékeztem belőlük
-
puttputt
őstag
"Hakkinenn már a körben van!"
"A klingonok meg már a spájzban vannak""Két darab Bar-Honda...", na azok is a spájzban
Jó ez a vidi!
-
hunnylander
őstag
Kétnaposra tervezték, de egynaposra lett módosítva, én így tudom angol oldalakról. Tehát csak szombaton melóztak. És ezek szerint, még maradt nekik 7 nap, ha szezon előtt nem használtak el egyetlen napot se.
A McLaren (és a Renault is) egy napot már ügyködött a Kemble repülőtéren az idén, de a tudósítások szerint nagyon rövid ideig, vagyis az lehetett shakedown is de számíthatott egy egyenesfutási tesztnapnak is kilométerhasználattól függetlenül is. De a shakedown meg a straightline teszt az lehet egy kaptafa is, Gene tesztkilométere meg elírás...
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #40940 üzenetére
Mondjuk két nap alatt húzták le, de még úgy is szorgalamasan dolgozhattak.
Remélem lesz valami látszatja. -
hunnylander
őstag
Azt én is sokalltam, amikor először olvastam, főleg, ha kiszámolod, hogy ahhoz mennyit kellett cikázni ide-oda. Egy aeroteszthez, összevetni az adatokat, nem kellene ilyen sok kilométer. Lehet, hogy 45.0 km-t elírták 450-nek. Talán tavaly még limitálva lehetett, mert még nem volt akkora szerepe az egyenesfutási teszteknek, de a pályatesztek betiltásával az aeroteszteket napokban korlátozza a szabálykönyv (ami nem tartalmaz minden részletet, pl. a kollektív tesztek szabályait és rögzített időtartamait se).
Ezidáig voltak még shakedown-ok is, annál tuti, hogy 50 kilométer a limit, és néhány csapat ezt is repülőtéren, egyenes pályán végezte. 450 km az rengeteg, főleg egyenes pályán lehúzni egy nap.
-
-
Motion_Blur
félisten
Sorban szedegetem le a 2000. év versenyeit, Palik akkor még tudott őszintén ordítani
-
Pá
addikt
Az új aeron kívül, állítólag 15kg-mal könnyebb is lett, ami azért nem rossz.
Kérdés: hogy tehettek meg 450km-ert? Hunny nemrég írta, hogy egyenesfutási teszten max 50km-t lehetne.
-
Barrichello: "...én is vagyok annyira gyors, mint ő(Button)."
Hiszünk neked,csak az a baj,hogy nem látjuk
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #40931 üzenetére
Szerintem ezek a nagyokosok azért ülnek össze naponta (és kapják a milliós fizetésüket), hogy hogy tegyék (teszik!) tönkre a F1-et!
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #40930 üzenetére
Mózli
-
hunnylander
őstag
A 2010-es Sportszabályzatból:
6) WORLD CHAMPIONSHIP
6.1 The Formula One World Championship driver's title will be awarded to the driver who has been classified first in the greatest number of races, all official results from the Championship season being taken into account. Points will be awarded to all drivers in accordance with Article 6.4 below and, in the event that two or more drivers win an equal number of races, the driver with the greatest number of points will be awarded the driver’s title.
Points will be used to establish the remaining overall Championship standings. -
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40923 üzenetére
Nagyon jók!
-
JJános
addikt
Lonzi egy Piaggio APE-val kétkerekezik.
-
puttputt
őstag
Ennek a "nagysapkás Kiminek" tudja vki. az eredetét?
Bernie mint "Il Padrino"...LOL (Kb. akkora közszeretetnek örvend..., amit nevezzünk inkább tiszteletnek
)
Elképeszőek a fotók, de tényleg!
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #40923 üzenetére
-
norbiphu
őstag
válasz
Motion_Blur #40923 üzenetére
ez kegyetlen, rohadt jó képek vannak.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #40923 üzenetére
Én is most nézegettem. Már majdnem röhögőgörcsöt kaptam, főleg a Schumis képek...
-
JJános
addikt
Még egy ilyen hosszú hetet nem bírok ki. nah, és ami a lényeg, remélem minden csapat megmutatja, mit tud.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Nowhereman #40920 üzenetére
Csak végre dobogót érjen!
-
Oliverda
titán
válasz
Nowhereman #40918 üzenetére
Igen, meg minta még a felső légbeömlő 1 milliméterrel rövidebb lenne.
Szvsz ezen a gyenge minőségű képen max. csak a módosított kipufogó ami biztosan látszik, esetleg még a motorborítás de én még abban sem vagyok biztos.
-
proof88
addikt
válasz
Motion_Blur #40912 üzenetére
Szerintem az első szárny is simán máshogy néz ki.
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #40912 üzenetére
És ha ez se válik be?
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #40912 üzenetére
Valami jobb képek?
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #40912 üzenetére
+ nekem az az érzésem a brawn-féle "eke" nem került a padlólemez elejére
nem kell az a DDD-nek h hatékony legyen? -
Motion_Blur
félisten
F60:
F60B:Ami innen is látszik, az az új motorborítás + kipufogó.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Hány éves? Ideje nyugdíjazni. Elavult.
-
AMD Power
titán
válasz
Nowhereman #40905 üzenetére
Teljes mértékben igazad van. Ezt két öreg faszi* hanyagolni kéne már.
-
puttputt
őstag
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Szerintem nem csak nekik vannak "fenntartásaik"... mi lenne, ha pl. "nyugdíjaznának" a F1-ből pár "Fejet", rajtuk a "költségsapkával"...
(Amúgy, nézzük csak Vettelt... nincsenek botrányai, saját menedzsere, szponzoráradat, pénzsóvárság..., egyszerűen csak szeret versenyezni és jól csinálja. Ez a mentalitás azért a legtöbb pilótában benne van..., ha már a pénzről beszélünk.) -
proof88
addikt
válasz
hunnylander #40883 üzenetére
Köszi, ezt is jó tudni!
-
Nowhereman
őstag
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Szerintem ideje lenne sarkukra állni a csapatoknak, és hagyni ezt a két vén pénzsóvár idiótát magukra! Inditsanak egy független sorozatot! Szerintem a nézők 99%-a mostani szereplőket - mint Kimi és a Ferrari - nézné, mégha GP1-nek is hívnák a sorozatot. Az a F1 sorozat amelyben duplaKERSes Lolával fekete zsidó nők köröznek a legfőbb atrakció, nem élne meg egy évadot.
-
hossszú
őstag
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Ez a faszi teljesen idióta
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Fél hatot mutat a cerka, vagy mi van ezzel?
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Kezd furán viselkedni Mázli nagyon
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #40900 üzenetére
Kivagyok ettől a majomtól.
Aktív témák
Hirdetés
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Autós topik
- Horgász topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Építő/felújító topik
- E-roller topik
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Apple asztali gépek
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Szerezd be most az érzékelhető különbséget! Akár 0% THM-re
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- Epson Workforce DS-530II Dokumentum szkenner
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest