- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
- Ég veled, KEndre! :(
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Pi-hole, a reklám blokkoló (Bevezető)
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- Gurulunk, WAZE?!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #49613 üzenetére
Barika, ha most sem lesz a dobogón, akkor nem tudom mit mondok, pedig kezdett szimpi lenni.
2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #49613 üzenetére
Sztem a probléma máshol van, kicsit feltünő hogy a Williams az edzéseken tud jól szerepelni, a futamokon meg eltünik általában.
Így az emberben az marad meg hogy gyors, pedig többször előfordult hogy az egyik gumit képtelen tempósan használni....nem váom mi lehet a baj az autóval de versenyen nem tudnak igazán domborítani. Nakajima egyébként nem annyira rossz hogy egy pontot se tudjon összegereblyézni ezzel a kocsival, nem mondom hogy hűha de nem egy faláb.Grosjean viszont szépen vette a hétvégét eddig, azt feltételeztem hogy lesznek problémái a gumik használatával...ez a 'szemcsésedés' egy megoldandó feladat az F1-be érkezőknek.
..ehez képest nem láttam a problémát,...kicsit megszokja a helyét és akkor csinál nekünk ezt azt sztem -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #49514 üzenetére
Nézd az mellett hogy azt a VB címet én nem érzem Kimi VB címének...azért megharcolt érte ő is mert amikor mások (elsősorban Hamilton/csapat) hibázott akkor ő kihozta a maximumot.
De egyébként szvsz mindezek igazak Kimi-re is, de nem a Ferrari-s éveire.
Senki Kimi rajongót nem szeretnék megbántani...csak szóba került.Na mindegy, ahogy mondod ha jövőre Hamilton egomán akkor egomán, ha nem nem
Én mindentől függetlenül egy komoly vetélytársat kívánok neki csapaton belül, mert ..én is egomán vagyok és szórakozni szeretnék[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #49496 üzenetére
francokat
Ezzel a dumával egy állásinterjún sem lennék sikeres ...szeretnék a legjobb lenni, de nem érzem annak magam..Ez olyan veszett bölcsen hangzik..., Muhammad Ali meg másként volt nagy...
Amennyiben nagy író lennék (már) akkor órákat tudnék beszélni arról hogy miért lettem az, vagy akár összeborzolnám a homlokomat és azt mondanám hogy: légy a papír ...vagy hasonlók..
Ez az egész sokkal összetettebb mint egy frappánsan hangzó mondat, és ezek ketten, ALonso és Hamilton (is) jól csinálják a dolgukat. -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #49484 üzenetére
Hamilton esetében nem tudom mi utal rá, de felölem gondolhatod így. Már csak azért is mert ezt sem érzem problémának...vegyük Alonso-t akinél még behiszem hogy így lehet...bár még ő is igen fiatal. De mindegy legyen így, hát Alonso tehetségét, gyorsaságát és elhivatottságát nem nagyon lehet kikezdeni...ő az aki ki tudja autózni az autóból ami benne van. Ebben még Hamilton is rosszabb nála egyenlőre (szvsz!!) Nem tudnám megmondani melyikük gyorsabb, de Alonso kiszámíthatóbb, míg Hamilton-nál is érzi az ember hogy uralja az autót...de nem minden versenyen..még
Alonso ráadásul meg is égette magát Hamilton-nal, megpróbált segíteni neki aztán kapaszkodhatott.
Hamilton még nem került ilyen helyzetbe, de ő az aki a hátán viszi a McLaren-t egyértelműen, és elég fiatalon. Mert ahogy idekerült rögtön a vállára kellett vennie mivel vezette a tabella-t, ráadásul Alonso és Ron Dennis közt pocsék lett a viszony. Aztán Alonso elment, és jött Kovalainen és csak az egész McLaren Hamilton-n volt...mert ha ő nincs akkor a McLaren nem hogy VB nem lesz, de a 7. helyre esik vissza.
Aztán mit látsz idén? megint detto...nincsenek acélos eredményeik de Hamilton már megint dupla annyi pontnál jár mint Kovalainen. Ezt 21-22-23 évesen.Alonso detto megérne egy misét, de ő már helyén van sztem...kifejezetten veszélyes mert már járt fent és lent, gyors nagyon, és egy bulldog. ..mindketten tisztában vannak magukkal, míg a legtöbb versenyzőnek van valami nyűgje.
..és lehet hogy ez a legjobb motíváció a csapat felé...amikor beleülnek az autóba akkor nincs hiányérzet -
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #49477 üzenetére
de azért ne felejtsük el a kort....Hamilton-nak van mit fejlődnie, bár eltér a véleményünk hogy miben.
Sztem pl. még több egó..hogy soha többé ne sározza be a nevét olyan miatt ami nem az ő sara.
..én amugy sem látom akkora önjelölt tömegközéppontnak, néha hülyén nyilatkozik az befér...majd rájön hogy nem kell mindenre válaszolni és véleményezni.
De egyébként nem foglalkoztat ha a közönség felé szürke egér is lesz, csak a pályán ne változzon, ne legyen visszafogottabb.
Amugy is úgy gondolom hogy a közönség csak kussoljon ...régen rossz ha egy versenyző elkezdi figyelni mit reagál rá a nagyérdemű.
De ez így van term. az autó fejlesztésétől elkezdve sok mindenen át, sok véleményt elolvastam már Hamilton-ról kapcsolatban...és mivel nyert vB-t meg ha már ott van nyomja, szal sok olyat olvastam hogy ha kicsit ilyen lenne, meg ha kicsit olyan lenne akkor kedvelnék....hát ahogy összeadtam-kivontam pont egy nagy semmi jött ki belöle.Szal bár én nem tartom annak, de aztán felölem lehet mindenkinek piszok bicskanyitogatóan egomán, csak megmaradjon a pályán olyan amilyen...illetve persze olvassza magába a megszerzett tapasztalatokat, fineszt..stb-t.
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #49477 üzenetére
Akkor valaki, aki jobb pilóta, mint Kova. Csak ő ne maradjon.
2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #49450 üzenetére
Az újságírók már csak ilyenek. Szeretnek akasztani, jelzőket vagy a hír alanyát.
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #49425 üzenetére
Hát igen, ez nagy kérdés.
Ha lesz elég pénz, és megkapja a Torro a fejlesztéseket, akkor sem biztos, hogy messzire jutnak. Már pedig akkor valaki bűnbak lesz. Majd a következő pilóta.
Remélem Bourdais talál magának csapatot. Sajnálnám, ha nem.
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #49416 üzenetére
Emlékszem Bourdais tavaly az egyik futamon megnyerte a Q2-t. Ha jól tudom. Nem rossz az a gyerek, remélem még látjuk az F1-ben.
2007-05-06 óta itt!
-
Peat;)
veterán
válasz Nowhereman #49375 üzenetére
"Egyetértek. Lonzi már az 5. update-et kapta, miközben kispiké még az évelejivel nyomta. Hogy a versenyre csak az egyik autóra teszik fel az új elemet - megszokott dolog. De hogy egy bevált elemből ne tudjanak egy második példányt előállítani három hónap alatt, és mindezt az egyik nagy gyári csapatnál? Hát itt valami árulásnak kell lennie..."
Kb mindig egy fázissal volt lemaradva Piquet autója, ez olykor valóban nagy különbség lehetett, akár fél másodperc is. Ugyanakkor Hungaroringen konkrétan megkapta ugyanazt az autót mint Alonso a hisztije miatt. Alonso pole, ő meg hátul.
Tavalyról nem is beszélve, akkor nem volt hiszti, aztán nézd meg a ponttáblát. Idén a vb-ért akartak menni (hagyjuk hogy hogyan gondolták) ezért szándékosan lassították be a brazilt pluszba, hogy véletlenül se zavarjon be. Az a mínusz a tudáskülönbséggel meg brutális lett. Egyébként ha máskor nem akkor az első futamokon kellett volna hoznia Alonso szintjéhez képest valami közelit, de még akkor sem ment.
E mellé nagy képe van a srácnak, nem az önbizalom hiányzik és nem lelki oka van a dolgoknak ahogy elnézem. Ennyit tud. Egy másik autóval lehet sokkal többet tudna, sőt, de a nagyok a nehezen vezethetővel is mutatnak valamit.
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #49280 üzenetére
Nem. Mégegyszer ez a hír nem jön elő. Lesznek még szenzációk, hogy például Lonzi a Ferrariba jön, nem jön. Satöbbi. De ez a hír nem jön elő többet. Gondolom a te agy örömödre!
Domenicali: Az idei előírások nem hozták a várt célt. Más autók lettek előrébb, és mások hátrébb, de ennél nagyobb változás nincs. Az a cél, hogy több előzés legyen nem tud megvalósulni. [link]
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
-XadAnuX+
őstag
válasz Nowhereman #49280 üzenetére
Lehet pont akkor tervezi a visszatérését..
-
Tomics
addikt
-
decibel
aktív tag
válasz Nowhereman #49155 üzenetére
Pedig 2006 első felében a ferka elég gyengus volt, illetve megbízhatatlan. Egyáltán nem azt érzem, hogy a két pilótának egyenlő körülményekkel kellett volna megküzdenie.
"you are a monkey poo-poo"
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #49155 üzenetére
Olyan gumnit hoznak amilyet akarnak, nem ők a szűk keresztmetszet. Nem voltak akkor sem amikor nyerték a VB címeket, és nem azok most sem. Egyszerűen olyan gumit gyártanak ami elő van írva...ez mellett persze fejlesztenek is. Meggyőződésem hogy nincs olyan gumigyár ami jobban teljesítene mint most teszi a Bridgestone.
a 2006-s évhez sztem szorosan hozzátartozik, hogy az első 9 futamon 7:2 győzelmi aránnyal a Renault megy, míg az idény második felében azaz a második 9 futamon 7:1 győzelmi arány van a Ferrari-nak.
...azaz számomra tisztán látszik hogy 2006 második felére állt fel a Ferrari teljesen, és még a VB-t is behúzhatta volna ha nincs Suzuka.Ez nálam nem nyílt sisakos....ahogy 2004-ben 15 futamot nyerő Ferrari 2005-ben kört kap a Renault-tól..és csak egy futamot tud megnyerni....a botrányos Indianapolis-t ahol az összes Michelin-s csapat távolmaradt...azaz a vergődő Bridge'-s csapatok között tudtak a legjobbak lenni..
De mint írtam ez csak nálam megveretés, szivesen dumálgatok, de jó előre szóltam hogy nem kezelem tényként, más se tegye.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #49149 üzenetére
Nem csodálkozhatsz rajta...minden részegység amit kihegyeznek az elveszti a tartalékait.
De ez javulni fog sztem ezért nem is foglalkoztat különösebben, amióta egy beszállító van a gumivonalon, azóta ezt egyszerű szabályozni...csak nem mindegy ki csinálja, gondolok itt arra, hogy a Bridgestone mérnökeinek kerek perec van előirányozva minden, még az is hogy a két keveréktipus között mennyi mp. különbség legyen, illetve hgoy a lágy az látványosan gyorsabban használódjon mint a keményebb. ...és ez mind miattunk, a mi szórakoztatásunk céljából.
A Bridgestone egyébként nagyon keményen dolgozó csapat, az sem gyenge amit az F1-ben elértek, de amit a MotoGp-ben az egyenesen lehengerlő.
Én ki nem rugnám őket semmi pénzért....csak valaki tehetséges hozzártő kellene aki előírja milyen keretek között fejlesszék a gumikat. ...mert ez az idei FIA baki is, hogy az első gumikat meghagyták a bordázott gumi méretén holott a slick->bordázottnál változtattak, és ez miatt már eleve nem semleges az autó menettulajdonsága. Szal ilyeneket nem hogy el kellene kerülni, hanem lehetőleg pozitív fejlődést kellene előirányozni.Sztem meg nem verte el Alonso MS-t...sajnos hogy ezt kell mondjam, mert bár másként gondolnám. Amikor Mick Doohan visszavonult a MotoGp-ből akkor is ezt éreztem...nem lett kerek perec megverve.
MS amikor jó volt az autója nagyon pariban volt, de amíg én a Renault/Michelin-t nagyon erős technikának éreztem, addig a Ferrari/Bridgestone nagyot szenvedett a korábbi önmagához képest.Ezzel együtt Alonso kétségtelenül a mezőny egyik kiemelkedő versenyzője nálam.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #49105 üzenetére
Szerintem meg tök mindegy mit alkot Sumi, hogy nyer-e, vagy a pontszerző helyek közelébe sem kerül, a gyűlölködő antidrukkerek mocskos fröcsögésétől így-sem úgy-sem menekülünk meg.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Pá
addikt
válasz Nowhereman #49105 üzenetére
Mint ahogy az antischumisok hozzáfűznivalójától sem.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #49099 üzenetére
Ez azért most nem sikerült valami szépre. Próbálkozz meg egy komolyabb előadással. Ez most, és itt kevésnek bizonyult.
Kicsit több szöveg, esetleg kicsit több konkrétum, és ird le, hogy mit vársz el tőlem, és azt megkapod.2007-05-06 óta itt!
-
littlelion21
addikt
válasz Nowhereman #49099 üzenetére
Ezt elolvasva már magamon szánakozok, hogy hogy tudtam a 95'-ös Belga nagydíj óta neki szurkolni...köszönöm hogy így felnyitottad a szemem és a hátralévő futamokon már nem kell Neki szurkolnom, ezzel talán megmentem magam a teljes erkölcsi romlástól.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #49099 üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #49097 üzenetére
Figyelj! Tőlem azt kapod, amit vársz! Te mondtad!
Nem volt sem egomán, és nem tojt a sportszerűségre, és a közönségre sem, viszont te nem bírod, ahogy látom. És ez a te bajod!
Én mint beteges rajongó viszont nagyon bírom, és bármi is legyen, ez nem fog elmúlni!2007-05-06 óta itt!
-
andy83
aktív tag
válasz Nowhereman #49089 üzenetére
Hát igen, nem rossz!
A végén a visszapillantós duma nagyon nagy!!!
facebook.com/SzeretekMozizni
-
andy83
aktív tag
válasz Nowhereman #49075 üzenetére
A Wankel-motorra gondolsz?
Jaja, pörgetni azt tényleg lehet!!!!
facebook.com/SzeretekMozizni
-
tuskooo
addikt
válasz Nowhereman #49075 üzenetére
Na azt még nem hallottam élőben...de pörgetni lehet, az tuti
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
-
7Heads Drago
veterán
válasz Nowhereman #46744 üzenetére
Ez itt a Forma1 topik! Tudsz értelmes mondatot is írni káromkodás és Gyurcsány mentesen?
Köszi...Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #46741 üzenetére
Ne fikázzad! Egy induló csapatnak pont egy McLaren tesztpilótára van szükségük, aki azért tisztességesen helyt tudott állni beugróként is. Nem lebecsülendő ám az a tudás és ismeretanyag, amit a McLarennél szerzett. Ő már azt is tudja, hogy néz ki a 25-ös.
www.HunnyF1.com
-
madstunt
addikt
válasz Nowhereman #46546 üzenetére
Egyetértek veled Tost-ot illetően
-
madstunt
addikt
válasz Nowhereman #46481 üzenetére
Ha Massa összekerül Lonzival, akkor már rendelhet is egy dedikált példányt Barika könyvéből tanulmányozásra
haha A Force india témában én csak azé nem szólok mer egyesektől látom h nagyon megy a Fisico szidás,Sutilt meg dícsértem én már tegnap
[ Szerkesztve ]
-
puttputt
őstag
válasz Nowhereman #46481 üzenetére
Ld. előbb... (Méltatás.)
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #46481 üzenetére
Lajoskáról én már régen nem szóltam. Lonzi kösse fel a fehérneműt, ha Massát le akarja nyomni. És Massa is kösse fel.
Ha így lesz, harc lesz. Reméljük, hogy ebből mi nézők profitálunk majd a legtöbbet.2007-05-06 óta itt!
-
Peat;)
veterán
válasz Nowhereman #46451 üzenetére
Én azt hiszem amit írsz. De ő nem ezt mondta, hanem azt hogy nem is tudta hogy ott van, boci szemekkel Egyébként meg ezért jár a bünti, én nagyon kedvelem, de ha másokat a fizikai sérülés fenyegetésével próbál maga mögé utasítani akkor viselje a büntetést is, pl ilyen szép bociszemekkel
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #46408 üzenetére
Majd kiderül.
Szerinted több szerintem pedig nem. Ezen kár vitázni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
kisza25
félisten
válasz Nowhereman #46373 üzenetére
így kell örülni gyerekek
mindig az első a legnehezebb innen már könnyebben nyer[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #45994 üzenetére
Mikorra?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #45946 üzenetére
"Szóval szimplán lefordítva a mondatod: mert ez megy a csapból is, és én nem fárasztom magam önálló véleményalkotással..."
Most egy Webber fannak próbáljak meg erre írni valamit? Minek?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
copin
őstag
válasz Nowhereman #45946 üzenetére
Azért mert Vettelnek legalább van győzelme. Ez majdnem olyan, mintha McLewis-t hasonlítanád Kovalarenhez, csak náluk a VB cím is benne van a serpenyőben, természetesen Sonka javára.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #45939 üzenetére
Mégis hogyan gondoltad a Webber féle VB-címet? Egész mákhegyek kellenének hozzá szvsz.. reálisan talán Vettel még veszélyes lehet Buttonra, de szerintem neki már zsebben van a cím.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #45829 üzenetére
A kettő között komoly összefüggés van.
Pl. Vettelnek ezidáig jobban kellett nyomnia, jobban meg kellett közelítenie a határokat, többet is hibázott.
Mikor dominál az autó és lazábban lehet vele hajtani és mégis jön a győzelem, csökkennek is a hibák.
Gombos meg már Silverstoneban is hibázott, a harmatos teljesítményével, amit a csapattársa is csúnyán lepipált, jön még kutyára dér. Egyelőre még őrizgetheti, de a pontjai zömét kényelmes dominanciában szerezte. Amikor már nem az övé a leggyorsabb autó, már gondok lesznek.
Érdekes, hogy Button "én vagyok a legjobb" aranyköpését nem cincáljátok, csak Lewisba próbáltok belekötni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #45794 üzenetére
Irwine-nak is adódott VB lehetőség Sumi balesetekor, de az ő mentalitása ehhez kevés volt. Ő is mindig mástól várta a sajt kiéneklését. De nem kaparta ki a gesztenyét neki senki.
2007-05-06 óta itt!
-
Sanya595
senior tag
válasz Nowhereman #45784 üzenetére
Nézd meg Alonso mennyiért ment a mekihez és ott is hagyta.Ha Bari is ezt tette volna a hat év helyet akkor lenne értelme erröl beszélni.Neki jó volt a hat év,mert küllönben elment volna 1 év után.Akkor Brawn volt a fönök meg most is!Ha nem volnul vissza,akkor úgyan olyan jövöt josolok neki,mint a ferrerinál.Remélem ezzel egyet értesz Te is.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #45784 üzenetére
Mégiscsak lehúzott 6 évet nagy megaláztatások közepette. Biztos Todték fegyverrel kényszerítették, hogy ne menjen el
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Sanya595
senior tag
válasz Nowhereman #45777 üzenetére
Nem értem,hogy mért kell ezzen még mindig lovagolni.Senki nem tudja,hogy mi volt a szerzödésben,de azt mindenki tudja,hogy x évig ott lenni és utána leszolni ökett az nem szép dolog.Ezért lett más az Én szememben.De mint mondtam mindenkinek megvan a saját véleménye.Én ezzel a hsz-el lezártam végleg,mert már nagyon lejárt lemez.
Egy biztos,hogy tudta,hogy mit várnak töle a pénzért és azt is tette.Ha anyira rossz lett volna neki,akkor tovább áll.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz Nowhereman #45777 üzenetére
Hol volt ilyen, hogy Suminak volt kevesebb pontja, és Barinak előre kellett engednie? Alig volt olyan, hogy el kellett engednie, ráadásul néhány verseny után mindig Suminak volt több pontja, mert valahogy Barinak nem voltak erős évkezdetei.
-
Sanya595
senior tag
válasz Nowhereman #45740 üzenetére
Ha valaki "lábtörlő"-nek szerzödik és azért kapja a fizutt,az válalja is és 1-2 év múlva ne azzal dicsekedjen,hogy nem hagytak nyerni.Már 1000-szer kitárgyaltuk és mindenkinek más a véleménye,de szerintem már hagyjuk ezt a Bari témátt,mert kezd unalmas lenni.
Tudom,hogy ubi szezon van,de ez a téma már uncsi.
Minden esettre,most hogy nem lesz kers jövöre és a szabályok nagy része megmarad,szeretném még Kimitt ott látni a kocsiban,mert ugyan úgy mint L H mind a 2 pilotta nagyon tud,de szar kocsival nem tudnak csodát müvelni.Remélem jövöre mind a két pilotta harcolhatt a bajnoki cimért.A Brawn-tol meg egyáltalán nem félek jövöre nézve,mert az a fölény amitt dupla anyi idö alatt kifejlesztettek,az jövöre elveszik. -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #45599 üzenetére
Reméljük ő lesz a FOTA következő célpontja
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
brownus
veterán
válasz Nowhereman #45593 üzenetére
-
addikt
válasz Nowhereman #45567 üzenetére
A görbe tükörben arra nem tértek ki,hogy a Brawn GP-ben az a lényeg,hogy Button kapja a jobb taktikát és ő legyen előrébb mint a csapattársa Barrichello.
"Button talán nem Clark, nem Senna és nem Schumacher, de aligha véletlen, hogy ő aratott hat győzelmet a Brawn GP autójával, nem Barrichello"Ja amikor a box taktikát Buttonnak módosítoották 3-ról 2-re Barrichellot kihagyták ebből.Button megnyerte Barrichello meg veszített jó pár helyet emiatt.Ezt nem írja
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #45169 üzenetére
Jah, persze. Bár megmondták, hogy a DFD -hoz át kell tervezni a kocsit, azért is elhúzódik kicsit az alkalmazása. Igaz előbb flrakták, de az autó csak most öltött rá formát.
Amúgy versenyen kiderül, mert ha a Brawn felmelegíti a gumikat, és Vettel még így is tartani tudja őket, akkor jelenthető ki igazán, hogy az RBR beérte a Brawn autókat. Annyi azért biztos, hogy sokat gyorsultak hála a fejlesztéseknek, elsősorban magukhoz mérten.Don't Tread On Me
-
nagyúr
válasz Nowhereman #45138 üzenetére
Nem, a lekörözöttek sorában
Ferrari/Massa drukker vagyok, de ugy érzem most esélytelenek..Everybody lies.
-
LA_COSTE
senior tag
válasz Nowhereman #45129 üzenetére
Lesz itt Button dobogó is! Biztos vagyok benne, hogy Brawn megint olyan taktikát dolgozott ki, amin le fog esni az álluk Vetteléknek. Webberért kár, tudott volna jobbat is futni, de vele már ez többször is előfordult.
-
wildrain
addikt
válasz Nowhereman #44629 üzenetére
Én 8 éves vagyok, nekem még jogsim sincs.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #44629 üzenetére
én húztam
-
wildrain
addikt
válasz Nowhereman #44613 üzenetére
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #44579 üzenetére
Én még egyenlőre nem reformálnám meg, lehet hogy zsázalékosan finomítanék...ahoz persze pontosan ismerni kellene a jelenlegit, de úgy gondolom hogy igen is ki kell mutatni hogy az elhivatottság értékelve van, márpedig ha elvonatkoztatunk is a Ferrari-tól az ha valamely csapat 10-20 éve áldoz arra hogy az F1-ben kűzdjön a legjobbakkal és megmérje magát akkor azt sztem értékelni kell...
Jelenleg Berni ha jól emlékszem 40-50%-t nyúlja le a FOM pénzeknek, ha az felszabadítható lenne, már több is jutna a kiscsapatoknak....és akár egy 100millás költségvetési határral az is előfordulhat hogy valóban nyereségesen is lehet üzemeltetni az F1-s csapatokat..ebben (is) igaza van Bernie-nek és Mosley-nak..abban apillanatban ahogy nyereséges is lehet egy F1-s részvétel akkor teljesen megváltozik a helyzet.Szal sok dologban igazuk van...nem is lehet másként, hisz az egyik jó üzletember a másik meg sok dologban jól látja a fényt a sötétben.
Csak az egyik rengeteg pénzt nyúl le...és kinyírja a pályákat ha nem tudnak eleget fizetni. A másik meg a megoldáshoz vezető úton közlekedik birodalmi lépegetővel..rossz irányba (szvsz). -
proof88
addikt
válasz Nowhereman #44578 üzenetére
Látod, erről nem tudok, mondom csak 2006 óta nézem, úgyhogy visszaszívom, hogy de la Rosa milyen über pilóta, de lehet fejlődött 2006-ra.
-
puttputt
őstag
válasz Nowhereman #44578 üzenetére
Ugye jól emlékszem, hogy volt ő VB 3. meg VB esélyes is valamikor (fénykorában)?
/Egy mondat maradt meg tőle abból a sorozatból, amit gyerekeknek tartott (autóvezetés c.): "Úgy lehetsz a leggyorsabb, ha minél tovább nyomod a gázt és csak az utolsó pillanatban fékezel a kanyar előtt" /
Tény, hogy a "kiebrudalt" pilóták közül messze az egyik legtehetségesebb, Villeneuve mellett... ő sem igen találta a helyét a VB címe után. (Mit szóljunk mellettük pl. Kubicáról vagy Heidfeldről - aki végképp "régi motoros" -.):LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #44554 üzenetére
mi a baj a delarózsával? Én úgy emlékszem, egyszer elég jól ment esőben...
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #44529 üzenetére
Tényleg?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #44446 üzenetére
Szerintem pézügyek vannak a háttérben. A Lola név patinás, de lehet, hogy nem tudtak annyi pénzt 3 évre elővirítani, mint a Campos és a Manor. Feltételezzük, hogy minden tiszta volt. Az FIA azt szeretné, hogy akiket beenged, nem dobnák be a törölközőt egy-két sikertelen év után, ezért csak a sok pénzzel rendelkező hosszútávra elkötelezhető nevezők lehettek a befutók.
Személy szerint én az Epsilont, a Prodriveot és a Lolát láttam volna legszívesebben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #44444 üzenetére
Ne zavarjon! Mindent a kicsikért!
Ha minden kötél szakad a Dallara majd eláraszt minden kicsi új csapatot kasztnival és a show mehet tovább a komoly konstruktőrök nélkül, mint egyenszéria a la IndyCar.
Valójában 4 cégnek szavazott bizalmat az FIA, a US F1-on kívül, akik csakis az amerikai piac miatt kerültek listára, amúgy elég gyengén állnak, de 'az amerikai álom' az már megy nekik. Campos és Manor nyerő pedigréjű versenycsapatok, lóvéval, befektetőkkel megtámogatva, konstruktőri feladataikat a Dallara és a Wirth Research látja majd el, akiknek meg a technológiai és konstruktőri pedigréjük tűnik elégségesnek a feladathoz.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
lacos001
senior tag
válasz Nowhereman #44388 üzenetére
Az nem is baj,hogy semmi sem érdekli,csak az amikor autót vezethet......ez a dolga.
Gondolom van neki kötelező pofamutogatása,mint látható ez nincs is inyére és azthiszem ezt szóvá is tette már,vezet,azt ennyi,többi letojva magas lóról. -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #44388 üzenetére
És miért baj az, ha valaki nem egy pléboj? Miért kéne ezt a szemére vetni? A jó öreg Kocka az F1 pléboja és bohóca is volt egyben, neki külön grat..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
madstunt
addikt
válasz Nowhereman #44358 üzenetére
komolyan mondom, sok ifjú titánnak hiányzik az egy év minardi személyiség fejlesztő tréning.
Én evvel csak egyett tudok érteni a legtöbnél.Ott megtanulnak küzdeni is meg értékelik ha később kapnak pontot
gV: Gondolj bele hogy utánna az egy év tesztpilólaként elfelejtette,meg mondjuk ha fiatalkorban egy briatore tömi az ember fejét.... Meg volt amikor kiborult hogy fisico nem engedi el NO COMMENT
[ Szerkesztve ]
-
gV
őstag
válasz Nowhereman #44358 üzenetére
Ehhez képest ez a hiszti - komolyan mondom, sok ifjú titánnak hiányzik az egy év minardi személyiség fejlesztő tréning.
alonsonak megvolt és mégis sok a rinya tőle, pl kanada 2005, monza 2006, usa 2007
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #44360 üzenetére
Kis Le Mans-nal nyugtathatjuk magunkat
...gyönyörűek az autók...a P1-s Aston a Gulf-s festéssel pff. -
madstunt
addikt
válasz Nowhereman #44282 üzenetére
Azért mert akkor még lekezelőbb és s*ggfejebb lenne vele a palik
és hát igen szívesen látnék ilyen jól vezető és emellett dekoratív hölgyeményt
[ Szerkesztve ]
-
madstunt
addikt
válasz Nowhereman #44245 üzenetére
Amúgy verseny közben,az első negyedében mondta rádión is hogy a váltó rendetlenkedik. Talán a 7-es fokozattal kapcsolatban csak a kretén kommentátorok nem tudták lefordítani inkább elkezdték oltani barit
-
wildrain
addikt
válasz Nowhereman #44245 üzenetére
később pedig, hogy még bonyolultabb legyen a helyzet, bekapcsolt a fordulatszám limitáló is az egyenesben, ami nem igazán könnyítette meg a dolgom, lévén olyan autókkal kellett versenyeznem, amikben működött a KERS.
Ez nekem is feltűnt, hogy Kovalainen mögött is hiába volt szélárnyékban az egyenesben, lemaradt tőle tízméterekre. Ezt akkor a KERS-nek tudtam be, de aztán később egy másik, nem KERS-es autó mögött ugyanúgy elmaradt. Így nem csoda, hogy olyan kamikaze-kifékezésekkel kellett próbálkoznia, hiszen esélye sem volt ottmaradni senki mögött szélárnyékban. -
8nemesis8
veterán
válasz Nowhereman #44245 üzenetére
Nem fikáztam...
Ha olvasnál látnád, hogy azt íorm, eddig nem volt ekkora különbség köztük, magyarul nem olyan rossz.De a tegnapi verseny szar volt és ez tény.Különben meg nem tudhatod, mennyire igaz amit nyilatkozik....
Mindenki magát próbálja valamennyire védeni, plálna ilyen esetben!Nem azt mondom, hogy az ő hibája, de nem lehetsz biztos semmiben sem.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #44011 üzenetére
félkézzel-féllábon behunyt orral:
Alonso-Hamiltonfinomabb verzióban:
Vettel-Hamilton
amikor pedig ügyelek a pálya megóvására is akkor:
Rosberg-Hamilton
[ Szerkesztve ]
-
aesir
veterán
válasz Nowhereman #44000 üzenetére
1. komolyan gondolom - tessék lehet beszólni hogy mekkora hülye vagyok.
2. Kérlek sorold fel még az összes RÉGVOLT pilótát a mostani listádba, de ne zavarjon hogy ez a F1 egyáltalán nem az az F1 ami akkor volt.
3. Massaról nekem jobban mérvado Schumacher véleménye mint mondjuk a tiéd, gondolom érthető miért. Hogy szerinted Barichello meg mit csinált volna, ezen meg hadd röhögjek egy kicsit.Van saját életem...
-
JColee
őstag
válasz Nowhereman #44000 üzenetére
Mert egy dinamitujjú körbeautózósból egy tunya körözgetős lett. Bár ha összevetem a 80-as évekkel, az egész lassan olyan, mintha a verseny helyett benyugtatózott hülyegyerekek ringlispirezését közvetítenék.
ezzel kénytelen vagyok egyetérteni, legjobb időszaka a mekinél volt
azt azért talán hozzá lehet tenni, hogy a 2005ös kocsija pl a legjobb volt a mezőnyben, csak megbízhatatlan
sajna már tényleg nem mutat olyan sokat (ez egyébként lehet azért is, mert erősebb a csapaton belüli konkurencia) -
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #43840 üzenetére
Nálam is az RBR tűnik a favorit sötét lónak.
Viszont rendkívül szoros a mezőny és 5-6 csapat is csak néhány tizedre van egymástól! FP2 Lap Times
www.HunnyF1.com
-
nagyúr
válasz Nowhereman #43840 üzenetére
Kimi második helyről indult, és harmadik lett.. hogy befolyásolt itt a redbull gyengesége
JJános: persze, hogy gőzerővel fejlesztenek. Ha igy folytatja móózli a dolgokat, a jövő évi kocsira már ugyse kell pénzt spórolniuk
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #43778 üzenetére
Számomra csak az a különös, hogy valaki kinézi mózliból, hogy a saját akaratánál elöbbre tartaná a józan észt!
Ez így van, számomra pont azt hozza amire számítottam.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #43759 üzenetére
Nem bántom a Cosworth-t, de nem hinném hogy megállna ezek mellett a motorok mellett.
Akkor sem volt élvonal...sőt 8. hely év végén 11 megszerzett pont (Renault 206) gyakorlatilag csak a Super Aguri-t, a Midland-t, és a Minardi-tól örökölt lefojtott V10-s Cosworth-t használó STR-t verték meg (Webber-l és Rosberg-l).
Azóta sem ülnek, de a CC vagy a Nascar blokkok nem hinném hogy nagy reményekre josítana fel...de nagy valószínűséggel ez jövőre kiderülhet.Talán a motorbefagyasztásnak köszönhetően fel tud jutni, de a 'megbízhatóság' érdekében azóta is történtek fejlesztések a jelenlegi erőforrásokon.
Evéleményen vagyunk bőven.
A FOTA-val lehet hogy kikezd Mosley, sőt azt csinálja...de el fogunk jutni oda hogy már nem akarjuk majd hogy jöjjenek a FOTA tagok.
Mosley-nak engednie kell, vagy különben ha mi nézők is beleizguljuk a csapatok fejét a kalodába mert nehogy megszünjön az 'F1' az rosszabb lesz...na de valójában az F2-n frankón le lehet mérni hogy mi lesz a jövő.Persze az lehet hogy megpróbálja szétcibálni a FOTA-t, de azok a gyártók aki most bent vannak, azok azok akikkel versengeni érdemes...a gyártók adnak motorokat a privátoknak mert muszáj, adnak hajtásláncot mert muszáj, befagyasztanak mert muszáj,....de nem fogják magukat megveretni ezekkel a csapatokkal (Honda-Super Aguri)...semmi jó nem fog kisülni belöle.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #43743 üzenetére
Megy a keverés,..ez a pár régi név is próbálja komollyá/versenyképessé tenni a nagyközönség számára az új tagok bejelentkezését, ...na meg az F2 mint F1 utánpótlás sorozata...
kiváncsi lennék mennyire komolyak ezek a nevezések,...bárcsak lehetne egy párhuzamos jövő. ahol a gyártók és nagycsapatok valóban kiszállnak, és megnézhetnénk, hogy micsoda komoly autókat raknak össze önerőből.
Mert szvsz a Williams még a Cosworth erőforrásokkal is köröket adna ennek a mezőnynek.Jelenleg a jelentkezők nyomott áron kapnának erőforrást, és hajtásláncot maximális minőségben, és fejlettségi fokon. ..hozzáteszem olyan erőforrást és hajtásláncot ami megbízhatóságban és teljesítményben messze verné a cosworth várható erőforrását és hajtásláncát...pusztán azért mert rengeteg versenykilométer, munka és pénz által lett ilyen amilyen.
Nem lepődnék meg ha a gyártók kivonulása után pár szabály hirtelen megszünne (8motor/idény, 3 hétvégés váltók ..stb)Nagyon szivesen venném ha láthatnám azt a 'minőségi' F1-t amit ezek a csapatok önerőből megvalósítanának.
Pár év múlva az igazán elkötelezettek valószínűleg valóban versenyautókat gyártanának, de amíg Bernie és Mosley az üzleties felfogást idealizálják az F1ben, addig bizony az meg is fog érkezni minden szennyével együtt,....ha elvész a presztizs, a nézettség..akkor mi indokolja üzletileg a 40millát?
..és ha lecsökken ez a mezőny is, akkor ki jön a helyükre?
Ki a t'köm...orosz vagy kínai belfutamok Spa-ban?[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #43704 üzenetére
Mosleyból simán kinézem, főleg ha olyan dolgokkal bosszantsák, amivel a hatalma ellen akarnak tenni.
A csend is nagy FIA részről. Én nem lennék meglepődve, ha a június 12.-én publikálandó listán nem lennének rajta a FOTA csapatok, ugyanis még annak is el kell ismerni, hogy a nevezésük szabálytalan és érvénytelen, aki mellettük áll és helyesli a javaslataikat.
Nyakig vagyunk a jogi és hatalomharc kulimászban. Az F1 még soha nem volt ilyen közel a halálához, mint most.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
madstunt
addikt
válasz Nowhereman #43646 üzenetére
Tejfeles szájú még ahozz hogy VB legyen
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #43646 üzenetére
Heidfeld mögé beragadni az egyik legrosszabb ami egy versenyzővel megtörténhet
..csak egy kicsit kell alkalmasnak lennie a pályának és már csak átugrani lehet....lehet hogy még soha nem is előzték meg -
!Overdose!
őstag
válasz Nowhereman #43639 üzenetére
Egyet értek veled. Ráadásul szerintem Webber meg fogja verni idén Vettelt. Ha nem is sokkal, de meg fogja.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #43639 üzenetére
Mondjuk Vettel beragadásaihoz kellett a nem kifejezetten jól megválasztott taktika is!
Ez a beragadás szinte minden pilótára igaz. Kers nélküli autó Kers-es autó ellen nem nagyon tud előzést kezdeményezni. Még akkor sem, ha körönként fél másodpercel is gyorsabb lenne. (Nem akarok sokat mondani.)
Mert ahol tudna előzni, ott a Kers besegít anyit, hogy ne tudjon. Ahol meg gyorsabb, ott meg kanyarok vannak, és ott legritkábban. És Vettel nem egy kockáztatós tips.2007-05-06 óta itt!
-
puttputt
őstag
válasz Nowhereman #43623 üzenetére
Igen, nem vita tárgya, emberileg felette van Schuminak - a pályán, mert amúgy nem ismerhetjük -, már amit eddig láttunk belőle. Erre utalt a Hill-es példám is.
Azért, akkor, az elengedős sztorinál Schumi sem érezte olyan jól magát a porondon , bár az inkább volt csapatdöntés..., az megint egy másik tészta. Nem hiszem, hogy ennyire mániákus, hogy pont az hiányzott neki az x+1-ik győzelme..., ha az 1., 2. lett volna, akkor megértem, hogy benne van a keze a dologban.
Az is kétségtelen, hogy Button nem roppant össze a nehezebb időkben.
Amennyiben kis agressziót felszedne magára Button - a pályán -, az lenne még az igazi.
Mert ez, hogy gyors autó, elhúz a mezőnytől..., gyakorlatilag alig volt előzése és éles helyzete idáig (volt neki?)...
Barrichellonak meg kb. egy ilyen csapattársra volt szüksége, most tényleg kijuthat neki is valami..., remélhetőleg.
Webberről annyit, hogy ugye, a balesete óta (pont a riport alatt mutogatta a csavarozott lábát - milyen paradox helyzet...) biztos vannak nehézségei... Button meg teljesen egészséges.
Itt sem Mark képességeivel van gond, csak hát szép a hátrány.../kicsit arra emlékeztet, mikor tavaly Kubica is vezette a vb.-t.../, s ezért nem értettem a riportot, hogy miért lenne ő várományos. A várományos Buttonon kívül lehet még Barrichello meg Vettel. Kb. ennyi, akikről valami közelebbit lehet mondani... Webber nincs sokra elmaradva Vetteltől, de azért a realitásokat nézve... mégis jobban "össze volt rakva" idáig nála mind Vettel, mind Button.”Rubens néha megverte Michaelt, Jenson meg eddig legyőzte Rubenst, úgyhogy van összehasonlítási alap”
Idézet a Brawn nyilatkozatból... érdekes ez az összehasonlítási alap...
Magyarán, azért olyan Button mint Schumacher, mert veri Barrichellot - ez is a nyilatkozatból.
Hm?"Alanyi jogon jár..." Barinak "ugyanilyen" kézlengetősdije volt Piquet felé, pedig versenyben voltak... na ő, akkor alanyi jogon kívánta a helyet, ez egészen biztos.
Amúgy, most olvasom, hogy nevezett a Ferrari a jövő idényre.
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #43623 üzenetére
"Helyből elhitte magáról, hogy ez neki alanyi jogon jár."
"És még azt is kinézem belőle, hogy ha teljesen így folytatódik a szezon, akkor a végén még potya gyözelemhez is segitené."
Még mindig a régi lemez A csapat döntése volt, hogy Birka engedje el a Mestert. Abban viszont nem vagyok biztos, hogy Birka potya győzelmei csapatutasításra születtek, miután megvolt a cím.
"Valszeg más is nyerni tudna ezzel a Brawnnal, de Sumimisi alatt volt még fölényesebb verda is!"
Birka simán hozza a 2. helyeket Button mögött. Erre csak 2002-ben és 2004-ben volt képes, amikor kb. ugyanilyen domináns volt a Ferrari, mint idén a Brawn.
"Messze emberibb Sumimisinél."
Örülök, hogy mindkettejüket van szerencséd ismerni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz Nowhereman #43504 üzenetére
Massa vs. Kimi témáról lehetne vitázni egy darabig. A csapat egyenlően kezeli őket és nem véletlenül.
Az zavar, hogy lecsúszott alkesznek hívsz egy egy nagyon nagy sportteljesítményt nyújtó embert, mert ahhoz hogy végigbírják a versenyt jó sokat kell edzeni és jó formába kell lenni. Kimi hétvégén még ralizik is. Egy ilyen emberre semmiképp nem illik a te negatív jelződ."Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Pompi
nagyúr
válasz Nowhereman #43499 üzenetére
Föltétezem tisztában vagy azzal, hogy mekkora ország a miénk Kanadához képest. Nem a megítélésról van szó, hanem arról, hogy egyáltalán tudnak rólunk...
Feel Good Inc.
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz Nowhereman #43489 üzenetére
Az hogy tavaly év közben nem ment neki mert nem feküdt a kocsi még nem jelenti hogy lecsúszott volna. Majd ha ott lesz ahol Coulthard pályafutása végén, akkor írd ezt és ha ez bekövetkezik akkor vissza is vonulhat Kimi. Ettől még nagyon messze vagyunk.
A tavalyi év az tényleg kuka lett, idén meg nem raktak alá jó autót, de amit jósoltam, hogy év végére Kimi futamokat fog nyerni, nézve a Ferrari teljesítményét nincs is messze, így én reménykedem Kimi feltámadásában. Massa tényleg sokat fejlődött a tavalyi évben, de kijelenteni, hogy kenterbe verni Kimit az nagy túlzás."Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Vazallus
tag
válasz Nowhereman #43496 üzenetére
Így van. Amúgy nem valószínű de az aztán baromi jó ötlet lenne ha megszüntetnék. Mennyi ország állna sorba, hogy futamot kaphasson , ráadásul milyen országimázst eredményez ha kijelenti egy ország h bocs de "nincs pénzünk forma 1-re" ezek után aztán tuti özönleni fog a sok túrista. istenem.ennyi észt ami van
[ Szerkesztve ]
"Mr. Salieri sends his regards"
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #43459 üzenetére
Majdnem annyit, mint a Wikipedia.
Még a koronaherceg CV-jének is utánaolvastam. A bahreini királyi család a McLaren Group 30%-ának tulajdonosa, képben kell lennem.
www.HunnyF1.com
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz Nowhereman #43460 üzenetére
"lecsúszott alkesz"- Csak nem Kimire gondoltál. Túl kéne lépni más kedvencének a fikázásán. Ráadásul még nem is igaz amit írsz.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
puttputt
őstag
válasz Nowhereman #43370 üzenetére
Még 2-3 versenyt nyer (pl. a következőket) - Angol GP-n úgyis marha motivált lesz, nálunk meg már nyert korábban, asszem..., de lehet, tévedek -, akkor szinte biztosan világbajnok.
Emlékeztek, mikor Schumi a Hungaroringen már azzá vált?:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #43286 üzenetére
"Kubicána idén inkább csak a nagy baleseteket tudja idézni, mint a nagy pontvadászatokat."
Arra gondolsz, amikor Kubika meghágott 2 autót?
2007-05-06 óta itt!
-
madstunt
addikt
-
7Heads Drago
veterán
válasz Nowhereman #43245 üzenetére
Hami: egy Alonso mellett, aki úgy vette a VB címeket a lengyel piacon.
Vettel: egy Torro Rosso-val egy esős futamon, (ahol nem a nyers motorerő számít, hanem a vezetési stilus) szarrá verte a nála sokkal nagyobb neveket.
Kubica: az első éve csak fél év volt. 3. versenyén viszont már így is dobogón állt. A második évben meg volt egy elég nagy balesete.
Rosbergson: Ő melyik szériában versenyzik? Ha netalán Rosberg-re gondolsz ő rendesen elkente a száját Wurz-nak és Nakajima-nak is már. Élete első versenyén pedig 7. lett 2006-ban. És Webbert is csak talán azért nem verte meg, mert elég megbízhatatlan volt az autó, és kereste a csete-patékat. Illetve őt én nem is említettem.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #43245 üzenetére
Buemi most kezdte a versenyzést az F1-ben, még szoknia kell. Egyébként szerintem nagyon dicsérendő, hogy eddig szerzett pontokat... Annak is örülök most, hogy Bourdais szerzett pontot, remélem jót tesz az önbecsülésének és jobban fog majd neki menni ezután.
Aktív témák
- Direct One (műholdas és online TV)
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Milyen program, ami...?
- Foreo Kiwi Derma – pórus center
- Autóhifi
- E-roller topik
- OLED TV topic
- Chieftec nyereményjáték: szerezz egy terméket ingyen!
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming B760M-E D4 DDR4 alaplap bontatlan csomagolásban 3 év garancia 27% áfa
- Újszerű Dell Latitude 7390 2-in-1 Prémium érintőkijelzős-13,3"FHD-i5-8350U-8Gb RAM-256Gb SSD
- Lenovo ThinkPad T480 S széria 8 mag/ 16 GB DDR4 Memória/512 GB NVMe SSD
- Sony xperia M
- Eladó iPad 9th gen 10.2" 64GB Silver (2021) + Apple Pencil +1 bontatlan heggyel!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest