Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hadeska22: Fiio x Snowsky Tiny - Megoldás a (mesterségesen gerjesztett) problémára
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Pitterix: Gyógytorna
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Gép1: Renault Kangoo vizhűtő ventilátor fokozatok
Aktív témák
-
kisJack
aktív tag
válasz
-XadAnuX+
#49025
üzenetére
Én is aggódom érte egy kicsit az új pálya miatt, de azt hiszem igazából nincs miért. Schumi nagyon gyorsan képes megtanulni egy-egy pályát, igaz hogy neki most az autó is új lesz. Viszont azt se felejtsük el, hogy tavaly volt itt az első futam, így a többieknek sincs olyan sok tapasztalata róla, ráadásul ha jól emlékszem akkor egy utcai pálya, vmi kikötőben, tuti nagyon szar lesz a pálya minősége az elején, mindenki csak bajlódni fog.
Hogyhogy Suzukában lesz a Japó gp? '08-ban nem Fuji-ban volt? Emlékszik vki Schumák '98-as suzukai futamára? Amikor nem akart elindulni a Ferrari és 3x rajtolt el a mezőny! Na, akkor brutálisat ment ott! -
8nemesis8
veterán
válasz
-XadAnuX+
#48992
üzenetére
Hát nem tudom.
Ha év vége felé nyer az nem gond, mivel fejlődik a csapat, ez már látható volt itthon is, pontosabban látható lett volna.
Ferrari is talán magára talál lassan, így nem feltétlen csak Schuminak tudható be egy esetleges futamgyőzelem. Persze nagyban hozzájárulna, de majd látjuk. -
EmberXY
veterán
válasz
-XadAnuX+
#48570
üzenetére
Szerintem a következő szezonra már Massa is visszajön, ha addig nem (bár szerintem arra kicsi az esély, hogy közben térjen vissza), azért az elég furcsán venné ki magát, hogy Massa már nem is kéne tovább...
De szerintem ezt a hét futamot ki tudják magyarázni az orvosi papírokkal. -
-
#70869248
törölt tag
válasz
-XadAnuX+
#42542
üzenetére
Nem futott mindenki...pl. néztem LT-n sztem Hamilton csak bekoptatta a puhát, Kimi detto nem feszült.
a különbséget ott lehetett látni hogy pl. Kovalainen elküldte neki és felment a 3. helyre, keményen meg komoly lemaradása volt.Ezt most Alonso behúzta, de sztem többen csak bekoptatták a puhát, és elspórolták a gumikat.
szerk: azért egy élmény nézni ezeket a lassításokat Alonso-ról
..kegyetlen jó stílusban vezet ő is. (jó a volt a tábla a végén
) -
JJános
addikt
válasz
-XadAnuX+
#42242
üzenetére
Ez így lesz. Mert az én logikám szerint ez jön. mert a fejétől bűzlik a hal, mégis a farkától pucolják. Vagyis könnyen előfordul egy gyors pilóta váltás. A Ferrari vezetői Lonziban látják már most is azt a szakembert, aki gyors, aki segít az autó viselkedéséről a legpontosabb infókat adni, és aki ég azért, hogy minnél jobb eredményt érjen el. Nála nincs alibi körözés!

Hunny: Ír?!? Én meg azt hittem hogy Skót.

-
JJános
addikt
válasz
-XadAnuX+
#42239
üzenetére
Én úgy gondolom, hogy hamarosan benne is fog ülni a piros autóban. Nem tudom hogyan, de meglesz neki nagyon hamar. Csak tudnám, hogy a 2010-ig szóló szerződés, az a 2009-es idénnyel véget ér? Mert akkor jön Lonzi!
Hunny: " És ráadásul egy férfi szoknyában. Még ez is!"

-
JJános
addikt
válasz
-XadAnuX+
#42147
üzenetére
Fogalmam sincs, de van bennem egy szorongás. Nem szabadna, hogy Mózli monja meg a frankót. Tudom, hogy az F1 egy bizonyos mértékig cirkusz is, és ki kell szolgálni az ere éhes közönséget. Nekem elsősorban a király kategória, ahol olyan dolgokat fejlesztenek, és találnak ki, amik azután megjelennek az utakon is.
Van esélye, hogy létezik az az ember, aki szétveri az F1-et, mert a tendencia ebben az irányban már elmozdult. Gondolok itt azokra a dolgokra, amiket Mózli kitalál.
PazsitZ: Az a kép nem tetszik. Én a füleket is rövidebbre fogtam, és a képem mosolygós.Gondolom hogyha már van, másnak nem lehet. Majd kitalálok valamit. Leszek a szamár.

-
JJános
addikt
válasz
-XadAnuX+
#42145
üzenetére
Én már egy ideje keresgéltem mi lenne jó, ha majd lehet saját képem. találtam egyet, ami tetszene kicsiben is. Bár én mire tag leszek, lehet hogy jobbat találok. De megmutatom.
Egyébként csak a Ferrari az a csapat nálam, ami nélkül az F1 számomra elképzelhetetlen. Ha ők kiszállnak, nem nézem többé.

-
gV
őstag
válasz
-XadAnuX+
#41942
üzenetére
"Boldogabb lennék, ha a csapat előbb szólt volna, de lehet hogy valóban véletlen volt, hogy Jenson így tudott nyerni." - tette hozzá a brazil pilóta, aki a 2002-es A1 Ringi verseny emlékeit idézte fel, amikor arra kérték, hogy engedje el Michael Schumachert.
"Ezért hagytam el a Ferrarit is.""kicsit" sokat várt a cselekvéssel
-
Nowhereman
őstag
válasz
-XadAnuX+
#40950
üzenetére
egyébbként most ez a költséghatár hogy van?
Valaki fogja magát mondjuk az egyik évben 300 milkából kifejleszti a következő évi költséglimites autót, amivel az első 10 futamot megnyeri, s vele a vb-t. majd hazamennek pihizni, lévén elfogyott a 40 milka, majd a következő évre a korlátlan csomagra váltanak, és jan 1-gyel kezdik fejleszteni az az évi autót, majd nyáron nekilátnak utána a következő évi költséglimitesnek - és ezt szépen csinálják évenkénti váltógazdálkozásban.

-
#70869248
törölt tag
válasz
-XadAnuX+
#40768
üzenetére
Nick más habitus mint Kubica, de azért a szénné alázás nem igen áll..mert mondjuk akkor Massa is szénné alázta Kimi-t hisz náluk még nagyobb volt a pontkülönbség tavaly.
..vagy tavalyelőtt Heidfeld jóval nagyobb pontkülönbséggel verte Kubica-t (61:39)
Idén meg még Kubica-nak egyenlőre nincs pontja. -
Motion_Blur
félisten
-
!Overdose!
őstag
válasz
-XadAnuX+
#40569
üzenetére
Button 2003-ban igazolt a BAR Hondához és ugye sokan mondták már, hogy az első évben ki kell ismerni, hogy hogyan működik egy csapat, ha kérdésed vagy kérésed van kihez fordulhatsz, stb. Ez gondolom tiszta sor. Na most ehhez képest Button 17 pontot gyűjtött, még a világbajnok csapattársa, aki évek óta abban a csapatban versenyzett 6-t. Én ekkor figyeltem fel Buttonra, bár igazából még Coulthardnak szurkoltam. Ezután jött 2004, ahol végleg Button mellé álltam és azóta neki szurkolok. Persze biztos elfogult vagyok, de számomra bizonyított. Ennyi.
-
-
G.Zs.
senior tag
válasz
-XadAnuX+
#40230
üzenetére
Szerintem aki ebben a mezőnyben a legjobb hatban végez, az elégedett lehet. Legyen az McLaren, Ferrari,vagy akármelyik másik csapat. Nagyon kiegyenlítettek az erőviszonyok. A pillanatnyi formán múlik minden. Szó sincs itt BGP fölényről. Holnap akár négy-öt csapat is nyerhet, akár a két ferrari közül valamelyik, és Hamilton is. Ha jól megnézzük, mindegyik kocsinak megvan a maga erénye. A Brawn és a Toyota a diffúzor miatt gyorsak, A Red Bull egy aerodinamikai csoda, a McLaren nem eszi a gumikat és nekik van a legjobb KERS-ük, és bár egy körön nem elég gyorsak, Hamilton versenytempója a legjobbak között van,.
A Ferrarinál pedig eddig sem a kocsi gyorsaságával volt baj, hanem a megbízhatóságával. Ha ezt kijavítják, és a csapat összeszedi magát, ők is labdába rúghatnak az idei szezonban.
Alonso és Rosberg számomra kérdőjel. Őket most még nem tudnám hova rakni. -
Peat;)
veterán
válasz
-XadAnuX+
#39617
üzenetére
Alonso ha nem hibázik akkor kb Hamilton környéke/közvetlen mögött végez úgy mellesleg, csak megcsúszott és eldobott min. 10 sec-et. Bár baromi szépen csúsztatta
Vezetési stílusban elég közel áll Hami és Alonso, csak Alonso már jobban beért, ezért is hibázott csak egyszer...
A rönyó hihetetlenül ratyi volt az esőben az előző futamon, most pontszerzésre is jó lehetett volna, nagyot ugrottunk, simán jobb év lesz ez mint a tavalyi.Red Bullnak gratula, nem lenne DDD máshol akkor nagy szopacs lenne mindenkinek, de ha a Red Bull-ra is felgyötrik akkor durva alázás lesz, de maximálisan megérdemlik. Azt nem vágom miért Vettelről mondják csak hogy vb esélyes...szerintem sántítós Webber még nem jött bele a ritmusba tökéletesen de ha elkapja a fonalat akkor én kinézem belőle hogy átveszi az irányítást.
-
Peat;)
veterán
válasz
-XadAnuX+
#39292
üzenetére
Elég jól rajtol azért, meglátja a réseket. Múltkor sem ugrott ki finoman szólva, de meglátta a rést és 8-9. helyről valamit 5-6 helyett jött előre a nehéz autóval, sérülés nélkül. Azért ez nem általános
inkább a gumikat eszi meg Alonso, de most abban is segít a DDD elvileg. -
Peat;)
veterán
válasz
-XadAnuX+
#39287
üzenetére
Na azért a taktika nem valami okos, bár okosabb mint pl 15-18 körre bevállalni a lágy gumit.. Szerintem/remélem egy 6.-7. hely összejöhet erőből, aztán hátha jön egy mázli faktor. Illetve a versenybeállítás mennyire jön majd be a DDD-s autón, amire két edzést is elhasznált Alonso, lehet hogy a keményebb gumikkal nagyobb távot is bevállalnak jó tempóval, de lehet szopacs lesz

-
Peat;)
veterán
válasz
-XadAnuX+
#35314
üzenetére
Nem hinném hogy megint olyan évünk lesz mint tavaly, amikor a legjobb autók pilótái/csapatai többet hibáztak mint amennyit Palik Shell reklámozott.
De egy 2.-3. legerősebb autó már bőven elég lenne, hogy beleszóljon a dolgokba, jelenleg viszont én kb bmw-brawn-ferrari sorrendet látok és utána jön a renault a toyotával egyszinten. De a teszten futott km-ek alapján (viszonylag kevés) idén is olyan fejlesztést akarnak levágni mint tavaly, úgy meg bármi lehet, ha nem marad le nagyon az első pár versenyen. A brawn autók gyengéje a megbízhatóság lesz szerintem, mármint az elején, vagyis reménykedem
. Tavalyi év után kijárna pár győzelem Alonsonak. -
JJános
addikt
válasz
-XadAnuX+
#26390
üzenetére
Azért gusztustalan, mert nem igaz. És a közvélemény elcsavarása miatt készült a cikk.
Szerintem hami bírja Kimit, és versenyezni szeret vele. És fog is, mert Kimi most nagyon fog menni, nagyon kell mennie.
Ő nem fog Massa csicskása lenni. Csak mert Massa egy versenyen maga elé engedte? Ha kell ezt visszakaphatja, ha Kiminek nem lesznek esélyei, de addíg úgy fogja nyomni, mint tavaly ilyentájt. Kimi most nagyon motívált. Menni fog mint a golyó.
-
PazsitZ
addikt
válasz
-XadAnuX+
#26388
üzenetére
Szerintem is arrogáns nyilatkozat.
Senki sem versenyez akkora szívvel, mint én.
Ha nem vagy elég tökös ahhoz, hogy későn fékezz az a te problémád!
...én nagyszerű vagyok...
Hamilton az arcos-harcos.
A brit versenyző szerint nincs hasonlóság a Magny-Cours-ban kapott büntetése és a mostani ügy között
Tényleg nincs. Látszik amúgy ,hogy fejlődik. Ott eszébe se jutott, hogy a levágás után visszaengedje az ellenfelét. Itt már bevárta.
„Általában a versenyzői megbeszéléseken nem beszélünk ilyen dolgokról. És van olyan, hogy mindenki egyetért valamiben? Soha. Mindenkinek megvan a véleménye, és nekik is megvan a joguk a sajátjukhoz."
Tehát általában nem, de megbeszélik, hogy levágás után engedjük vissza a másikat úgy, hogy ne élvezzünk előnyt, de neki más a véleménye és nem érdekli?
Amiben viszont jelen pillanatban egyet értek vele, hogy úgy tűnik, ő a favorit.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
-XadAnuX+
#26388
üzenetére
Egyébként én sajnálom Hamiltont. Szinte minden GP-n, minden pályára lépésekor füttykoncert fogadja. Nem lehet valami kellemes.
p.s.: persze rögtön le kell szögezni, hogy Hamilton ilyet soha nem is nyilatkozott, csak a Ferrari bérenc formula.hu akarja negatív színben feltüntetni

Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hisense LCD és LED TV-k
- iPhone topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Paramount csatornák
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Robotporszívók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 15 Pro Max, független, megvigyázott, karcmentes állapotban
- Jamo S 805 front hangfal+ center
- HP ZBOOK Firefly 16 G10 /i7-1355U/16GB/1 TB SSD/FHD+/IPS/NVIDIA 4 GB/Gari
- Dell U3423WE 4K ívelt monitor
- KIVÉTELES áron eladó HP ZBOOK STUDIO 15 G7 WORKSTATION! 7-10850H/32GB/256 SSD/NVIDIA T2000 4GB/GARI
- Honor 200 Lite / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12HÓ Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3047, 94% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3758, 91% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900XT 16GB ZALMAN Z1 Plus EVGA 750W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Még két hét ugye? Utána Spa-ra és Monza-ra mennyit kell várni?







, kár, hogy nem úgy jön ki mostanság Kiminek a lépés.




