- eBay-es kütyük kis pénzért
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- urandom0: Új kedvenc asztali környezetem, az LXQt
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Megnéztem a versenyt végre. Hát ez a mesés Ferrari munka már megint.
A Pilóták helyébe én lassan egy 35ös csavarkulcsot is hordanék az autóban, hogy legyen mivel szétverni ha megint megadja magát. Kimi-nek rajtvonaltól szar volt a KERS. Ne mondja nekem senki, hogy egy körön képes úgy meghalni az a berendezés, hogy azt előtte nem lehetett látni semmilyen diagnosztikán, ilyen nincs.
Massa-t nagyon sajnálom, nagyon jól ment.
-
Jadro
veterán
válasz
[CS]Blade2 #41893 üzenetére
"üzemanyag-töltő berendezés hibája miatt"
Elég tág az hogy az üzemanyagtöltő berendezés hibája. Lehet hogy mindkétszer csak rászorult a végén a cső és emiatt 1-2 másodperc időt még összeszedett a boxban. Ettől még az a mennyiség amit terveztek bekerülhetett az autóba. Hangsúlyozom hogy ez csak egy általam kitalált példa, amivel rá akarok mutatni arra, hogy lehet terelni is ezzel a mondattal.
-
Oliverda
félisten
Hamiltont továbbra sem szeretik Spanyolországban
Az FIA kivizsgálja a Hamiltont célzó legújabb rasszista ügyet
Remélem hogy jövőre már nem lesz Barcelona-ban verseny. Egy nagydíj bőven elég a spanyoloknak is főleg ilyen unalmas pályák mellett. Visszarakhanták helyette Imola-t...
-
JJános
addikt
válasz
-=Sziszi=- #41895 üzenetére
Gombos pont annyival gyorsabb, hogy ha jó autó van alatta, kihozza belőle.
Barika meg pont annyival lassabb, hogy ugyanazzal az autóval képtelen győzni, és utánna marad a sírás. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
JJános #41892 üzenetére
Csak burkolt fenyegetőzés, hogy nem kivételezzenek Button-nal.
Gombos pont annyival gyorsabb, hogy nála működik a taktika, és nem ragad be senki mögé, mert ha kell előz. Ez már elég arra, hogy ekkora különbség legyen az idei eredményeik közt. Sajna Barikának meg már üldözési mániája van, annyi Schumi mellett eltöltött év után. -
Oliverda
félisten
válasz
[CS]Blade2 #41893 üzenetére
"Felipe autójáról letört a bal első kerékfedő, aztán mindkét kerékcseréjénél problémánk volt a tankolásával, aminek még rá kell jönnünk az okára" - magyarázta. - "Nyilvánvaló, hogy sok munkánk van."
szövegértés 1es
-
JJános
addikt
válasz
-=Sziszi=- #41891 üzenetére
" a legkisebb gyanú, és elhagyja a csapatot"
Dehogy megy el onnan. Ha én lennék Barika, és tudnám hogy Button a favorit, akkor sem mennék el, és ő sem fog.
[*]
Csillagot a Brawn GP autójára! Háromágút! -
-=Sziszi=-
aktív tag
"A harmadik gumigarnitúrám nem volt olyan jó, talán valami gond volt az autóval, nem tudom.
Mindenesetre nem tudtam olyan köröket futni, amilyeneket szerettem volna, és onnantól kezdve nehéz volt a pályán tartani az autómat, így még a második pozíció megszerzése is megkönnyebbülés volt. Csalódott vagyok, hogy nem szereztem meg a győzelmet, pedig már a zsebemben éreztem az első helyet."
[link]Ennyit arról, hogy direkt szúrták el Barichello versenyét.
-
JJános
addikt
Bocsi, akkor nem jól tudtam.
Nem jó ebben a korban csak a memóriára hagyatkozni. Nah mindegy, egy-két jó szakember kell, hogy ne legyenek ilyen gondok sorozatosan. Legalább amikor jó az autó teljesítménye ne hozzanak sorozatosan rosz döntéseket, és a bakikat vissza kell szorítani. Tessék kirúgni aki ilyen hibákat csinál. -
laci666
senior tag
válasz
JJános #41884 üzenetére
Hát azért nem mondanám hogy nem jó stratégák. Igaz az már régen volt de ők voltak a világ urai és ahhoz kellet egy jó stratéga.
Amúgy meg nem kell olyan messzire menni ott van Marcello Lippi
volt Juventus kapitány megnyert mindent a Juvéval elment a válogatottba és ott is VB-t nyert na egy ilyen ember kelen a Ferrka élére is.
Itt az baj hogy Domenicali nem egy Jean Tott.
Tott az egy olyan ember volt hogy az van amit én akarok és punk tum ,ha feleselsz akkor repülsz. Most hogy már távozott kiengedtek és ez lett belőle.Az lenne a megoldás ,hogy Domenicalét el kellene takarítani és egy kemény kezű szakembert hozni aki összerázza a brigádot.
-
JJános
addikt
Szuper Ferrari teljesítmény. Hmmm. Az a gond, hogy az autó most elég jó már. Sokat fejlődtek autóban, és az olaszok tudnak is autót, motort gyártani. De a fejükben nincs rend.
Ahol kellene a hideg fej, oda ne olasz emberkét rakjanak, mert az olasz temperamentumos, lendületes, de az nem mondható el, hogy jó stratéga. Szvsz.
Következetesen ki kellene cserélni az olasz emberkéket, kellő szakemberekre. Az akarás, a nyögés ide kevéske. -
neduddki
nagyúr
HI!
hat ejszak megnesztem de ez igencsak verszegenyre siekredett ez a futam:- (
udv
neduddki
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
JJános #41877 üzenetére
Legjobb esetben is csak év végéig. Feljönnek a többiek is lassan. Még egy-két ilyen szuper Ferrari teljesítmény mint a mostani futamon és csak a következő évi verdára koncentrálnak mint anno a Honda. Már pedig a Ferrari is tud autót építeni, csak most kicsit mellényúltak. Mc-iseket se írnám le végleg.
Nem is beszélve RB-ról akik még ebben az éveben is okozhatnak jelentős fejfájást a Brown GP-nek. Most is pariban voltak, sőt Vettel még gyorsabb is volt, csak ugye beragadt a Ferka mögé. Nem hiába, Adrian tud vmit... Leginkább autót tervezni. -
#70869248
törölt tag
Ez így elég húzos
Amennyiben lényeges szélárnyékról beszélünk ahol ez valóban előfordulhat az vagy egy bazi egyenes, vagy egy oval. Mivel ott valóban müködik az hogy az első jobban fogyaszt a hátsótól.....mivel lényegesen gyorsabbak együtt, ezért müködőképes a 'vonatozás' oválon.
De itt már sok minden játszik, az első töri a levegőt alapvetően, a hátsó bomlasztja az első mögött keletkező légörvényt..ezáltal gyorsabb az első, viszont a hátsó hűtése romlik ezért ki kell bújnia. Azaz annál eredményesebb a vonat minnél hosszabb.
Ez egy különleges dolog, road pályán nem igen megvalósítható.
Az ovál egyik varázsa a vonat, pláne amikor kettő megy egymás mellett (ritkán három), amikor valaki kiáll a vonatból és csak sokára tud visszaállni az mindig a hűtés miatt van. -
!Overdose!
őstag
válasz
venember83 #41875 üzenetére
Tudsz ám összeesküvés-elméletet gyártani.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #41875 üzenetére
Az tuti, hogy ezt kifocizta Brawn.
Nagy tanár, lehet tőle tanulni, és nagy stratéga, és most megvenni sem lehet.Szerintem bármelyik F1 csapat szívesen látná. Vajon meddíg tart az erejük?
-
Petya25
őstag
A mai futam megint egy álom volt....
Buttonék remek húzással váltottak taktitkák és végül is Bari is bejött másodiknak.
Nagy gratula a Brawn-oknak. -
venember83
nagyúr
A "megvette" kimaradt a sorból. Nem csodálkoznék, ha kiderülne, hogy az egész szándékos volt. Egy szezon kukázása, mialatt az új autót fejlesztik, majd pár rossz hír elhintése a Honda felé, az kamuzik a válságról és kiszáll. Rossnak meg van egy saját csapata jó autóval, tesco gazdaságosan.
-
simonzé
addikt
válasz
JJános #41852 üzenetére
Ez a "Fejeknek kell hullani" dolog a Toyotára is érvényes, meg a Hondának is át kellett volna gondolnia. Ez az a két csapat, amelyek 400'000'000 USD körüli elismert költségvetés ellenére egy kupac szart tettek le, és elnevezték F1 versenyautónak.
Éveken keresztül csak a magyarázkodás ment. Ha becsúszott valami véletlen eredmény (értsd: nem gyászos leszereplés) akkor furán érezték magukat, mert ők sem értették. Ha valamelyik versenyzőjük a top10-ben maradt az edzések végére akkor azt agyig tankolták, hogy ne legyen egy hangyányi esélye sem. A Toyota mai napig ezt csinálja, és csodálkoznak nagyon, hogy képtelenek nyerni. Mintha a csodaló egyik lábát mindig a nyakába kötnék, aztán úgy küldik a futamra.
És bakker senkit sem rúgtak ki. SENKIT!!!! Még a pilótaváltás sem jutott eszükbe csak amikor Ralfie már nagyon kínosan szar volt. A Honda egyetlen jó húzása RB megvásárlása volt, és itt az eredmény. Sajnos a Honda F1 ezt már nem érhette meg.
Csak most látom: a két épkézláb autó idén RB csapatáé és a RBR csapaté. Véletlen? -
Pá
addikt
válasz
venember83 #41870 üzenetére
Amúgy én Schumit rúgnám ki legelőször.
Tényleg gyanús, na. -
simonzé
addikt
A ferrari megint hülyét csinált magából. Ha Brawn vagy Todt ott lenne még, akkor már rég kirúgtak volna jópár embert.
Ekkora hibát: keveset tankolnak a kocsiba?!?! Bakker, ilyet még a Minardi sem csinált soha! Utoljára a Turbókorszakban fordulhatott ilyen elő, és annak az időnek már régen vége.
Vagy ekkora a válság, hogy nem futja benzinre? Bakker ki kell menni koldulni a gyár elé, majd abból lesz zsé.Szánalmas vergődés ez, ami már tavaly óta tart. Domenicalli helyében én nem várnám meg a felmondást. Elegánsabban is le lehet szállni a döglött lóról.
Brawn és RBR a két épkézláb csapat idén. A többiek meg húzzák le magukat a klotyón!
-
Pá
addikt
Ez hiányzik a Ferrariból most nagyon.
Úgy érzem nincs egy erélyes ember a vezetésben, aki ilyen váratlan helyzetekben gyors és határozott döntést tudna hozni. Tavaly is állandóan ez volt az esőversenyeken, hogy van egy váratlan helyzet és addig izzadnak, hogy mit csináljanak, hogy amire eldöntik már egyik megoldás sem jó és két szék közé ülnek. De idén sem először töketlenkednek.A megbízhatóság meg a másik. Néhanéha 1-1 hiba mindenhol előfordul, de amit a Ferrari művel már erősen kínos kategória. Most komolyan, volt már idén olyan verseny, ami után nem a magyarázkodás ment?
Ha minden verseny után kirúgnák a felelősöket az aktuális bakikért, nem kéne aggódniuk a jövő évi költségsapka miatt.
ehh, pizzazabáló digók. Már várom a holnapi Luca nyilatkozatot.
-
JJános
addikt
válasz
7Heads Drago #41854 üzenetére
Hát, hogy Kimi hol kapált, nem tudom. Én a gyikhegyen. A tavalyi veres nedüt kóstolgatva. Nem én vezettem hazafelé.
Male: Igaz. Amikor a 13. körben szóltak Massa-nak, el kellet volna kezdeni spórolni, és akkor tuti csak egy pozíciót veszit. Vagy tankolni. De nyomni is, meg tankolni sem, az nem.
-
Oliverda
félisten
válasz
Flashcash #41846 üzenetére
Massa egyébként nehezebb autóval vágott neki a versenynek, mint a később, kettős győzelmet arató Brawn GP-s pilóták, és nagyszerűen is kapta el a rajtot, ennek ellenére nem maradt kint sokkal tovább a két riválisánál. Ám, hogy ennek vajon mi lehetett az oka, arra a brazil sem tudott magyarázatot adni: "Nem tudom, talán a fogyasztás. Nem tudom."
Akkor már a tegnapi időmérőn sem volt jó a benzinkút..?
-
Pá
addikt
Tavaly december körül milyen oddszal lehetett fogadni Button vb címére?
Csak úgy érdekelne.Motion: nemá, csak elfogadták volna az ingyenmanit ha odaállítok, hogy én márpedig akkor is Buttonra akarok tenni.
-
Fordítok egy érdekes részletet a sajtókonferenciáról...
Q: Press Conference - (Paulo Lanieri – La Gazzetta dello Sport) Rubens emlékszem az ausztriai versenyre néhány évvel ezelőtt amikor Michaelt (Schumacher) még a szezon korai fázisában engedned kellett nyerni. Félsz attól, hogy ez ismét megtörténhet, látva hogy Jenson sokat nyer, te pedig gyűjtöd a pontokat, és valószínűleg a bajnokságra is gondolsz, lehet hogy a csapat ismét Jensont fogja jobban tolni, te pedig hátvéd szerepbe szorulsz?
-Barrichello: Nos, nagy tapasztalatom van ezzel kapcsolatban, ha ez megtörténik onnantól kezdve nem fogok követni semmilyen csapatutasítást. Ezt most kijelentem, így mindenki tud róla.
-Button: Én is szeretnék válaszolni erre mert engem is érint ez a kérdés. A stratégiánk szerint a három kiállásos taktika gyorsabb volt és pont.
-Barrichello: Így van, sokkal másabb a helyzet mint amilyen a Ferrarinál volt. Sokkal barátibb helyzetben vagyok itt, így nem fogok a pálya szélén ülni és mást hibáztatni. A versenynek vége lett fél órával ezelőtt, és egyszerűen így zajlott le. Nem fordulhat elő, hoy itt fogok sírni, hogy ezt vagy azt kellett volna tennem. Saját érdekem, hogy megtudjam mi ment ma rosszul, mert megvolt a képességem arra hogy megnyerjem a versenyt, de nem így történt. Jenson szárnyalt és nagyon jól csinálta. Azt hiszem ez a hétvége nagyon jól sikerült nekem, nagyon keményen dolgoztam az autó beállításain és mindenen. Mindketten egyre jobbak vagyunk és egymást ösztönözzük a fejlődésben. Egy kicsit több nyomás van felém, mert ő már négy versenyt nyert én pedig semmit, de itt vagyok, dolgozom és dolgozni is fogok. Felteszem a kezem és megköszönöm az égieknek, mert ez egy nagyon jó autó. Nem is olyan régen az emberek temetni kezdtek és azt mondták 'köszönjük a munkádat' és így tovább. Viszont én nagyon is itt vagyok, és működni fog a dolog ezúttal egy sokkal barátibb környezetben. -
Xirtam
veterán
Jetskizni voltam ma, és az Audia A6-unkba néztem az RTL KLUB adását... amikor 8 kör volt hátra és beköpték az úgynevezett szak kommentátorok, hogy elfogy Massa autójából a benzin! Gyújtást levettem, ráültem a jetre és egy kövér gázzal a dühömet kiadtam magamból!
Hogy mért??
Ross Brawn vagy Zsán Tot-nál ilyen mikor fordult elő??? -
Male
nagyúr
"ha még egyszer kiálltam volna a boxba, még pontot sem szerzek"
Amikor bejátszották, hogy kevés a benzin, akkor 20 másodpercre volt Alonsótol, akitől még Heidfeld 11-re... Szóval Alonso köré érkezett volna, ha kiáll tankolni (főleg, hogy vagy 2 másodpercik kellett volna tankolni), de legrosszabb esetben is oda, ahol végül befejezte.
Ezt már sosem tudjuk meg, de ha spórolás helyett elkezdi nyomni, és kb 3 körrel a vége előtt kiáll egy 5 másodpercre, akkor talán még Alonso elé visszajöhetett volna. A másik szintén jobb megoldás, hogy egyből elkezd jobban spórolni, elengedi Vettelt, és így is Alonso előtt végez valószínűleg.
-
JJános
addikt
Gratulálok a brawn GP-nek, megint élen végeztek, bár sajnos ehhez hozzájárult a RBR taktikája.
Grat! Webber, Vettel!
Sajnálom Massa-t. A Ferrari boxban, és a fejekben még mindíg nincs rend, és fejeknek kellene hullni, hogy végre ne szarják el a versenyeket.Sajna csak most tudtam megnézni, délután kapálni voltam.
-
-XadAnuX+
őstag
Grat Buttonnak megérdemelte a győzelmet
Ferrari már kezdek hozzászokni, megint hibázott.
Alonso mindent kihozott a tragacs Renault-ból. -
PazsitZ
addikt
válasz
!Overdose! #41847 üzenetére
Majd ír erről is egy könyvet, hogy összeesküvés történt/rákényszerítették a rosszabb taktikára...
-
!Overdose!
őstag
Eddig nem voltam net közelben, tehát most:
Sokadjára is nagy grat Button-nak és a versenymérnökének. Bari újra elvérzett.
-
Chris Dyer, Ferrari chief engineer:
"On Felipe's car, the front left wheel fairing broke and at both pit stops we had a refueling problem, the cause of which we have yet to find out. " -
Oliverda
félisten
"But I don't know if the problem was human or the machine."
Nem vagyok 100%ig biztos abban hogy a machine alatt a töltőberendezésre gondolt, de még ha arra is gondolt lehet hogy emberi mulasztás történt. Ezzel szemben penge váltig csak azt szajkózta hogy elromlott a töltő.
Nézd már meg légyszi hogy mi a nickje...
-
Hát azért Kimi nyilatkozata eléggé érdekes..
de ez nem jelenti azt, hogy a csapat elvesztette a fonalat. Ugyanazok az emberek dolgoznak itt, akik az elmúlt két évben megszereztek hármat a lehetséges négy világbajnoki cím közül
Lehet benne igazság, de szerintem kicsit "csapatvédő" szaga is van a dolognak..
-
Chip
aktív tag
válasz
Oliverda #41841 üzenetére
Az általad linkelt cikk forrásában ez áll:
"We didn't have a problem with the calculations. We had a problem with the machine. But I don't know if the problem was human or the machine. We need to analyse what was the problem.Én kb így fordítanám: A számítások rendben voltak. A töltőgéppel volt gond. De nem tudom megmondani, hogy meghibásodás vagy emberi mulasztá történt. Elemeznünk kell a történteket.
Oliverda bocs de nem néztem kinek és miért írsz, elnézést kérek, hogy meggyanusítottalak.
-
gV
őstag
válasz
venember83 #41832 üzenetére
nem
_________
Felipe Massa: (6) "Nagy kár, hogy az utolsó körökben elveszítettünk két helyet, még ha végre sikerült is feliratkoznunk a pontszerzők közé. Tudtuk, hogy a Brawnokkal nem leszünk képesek tartani a lépést, de a Red Bullokat sikerült magunk mögé utasítanunk, és a tankolással kapcsolatos probléma nélkül biztosan (Sebastian) Vettel és (Fernando) Alonso előtt tudtam volna maradni. A verseny vége gyötrelmes volt. A keményebb gumikon már addig is szenvedtem, és igyekeztem minél jobban spórolni a benzinnel, de közben hátul tartani Vettelt is. Aztán a csapattól szóltak, hogy ha el akarok jutni a célig, el kell engednem Vettelt, és nagyon le kell lassítanom: ha még egyszer kiálltam volna a boxba, még pontot sem szerzek. Az autónk ma a lágy gumikon tűrhetően gyors volt, még ha néhány tizedmásodperccel így is le vagyunk maradva, de legalább ismét az élmezőnyben küzdhettünk."Kimi Räikkönen: (-) "Nagyon el vagyok keseredve, mert pontot szerezhettem volna. Sajnos a gázpedál-vezérléssel kapcsolatos hidraulikai problémáim voltak, ezért fel kellett adnom a küzdelmet. A rajtnál sikerült javítanom néhány helyet, de aztán (Nick) Heidfeld BMW-je mögött találtam magam. Az autónk jobb lett, ezeket a megbízhatósági problémákat azonban orvosolnunk kell. Természetes, hogy miközben a hátrányunkat próbáljuk ledolgozni, követünk el szükségtelen hibákat, ahogy az idény eddigi részében meg is történt velünk, de ez nem jelenti azt, hogy a csapat elvesztette a fonalat. Ugyanazok az emberek dolgoznak itt, akik az elmúlt két évben megszereztek hármat a lehetséges négy világbajnoki cím közül."
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #41815 üzenetére
-
Oliverda
félisten
válasz
[CS]Blade2 #41833 üzenetére
Ezt kb. egy hasonlóan élénk fantáziájú mesélőgép találta ki mint amilyen te vagy. Feljebb olvashatod Massa nyilatkozatát inkább azt olvasd el tv maci.
-
lenox
veterán
válasz
laci666 #41752 üzenetére
En ezt a Birka sirast nem ertem, valaki magyarazza el. Az miert van Birkara kedvezotlen hatassal, ha a csapattars verseny kozben valtoztat a strategiajan? Ez mitol szopatas?
Amugy gondolnam Gombosnak meg tobb F1 eve van, tehat meg az is logikus lenne, ha lenne csapatsorrend, de amugy meg nyerni kell a palyan...
Vagy az a gondja, hogy tul keson tudta meg, es ha hamarabb tudja, o is valtott volna? Csak az ezzel a bibi, hogy egymas ellen megse nyomhatjak olyan kemenyen, mert esetleg kiesnek, ugyhogy sokkal jobb a csapatnak, ha taktikaval versenyeznek egymas ellen, mint ahogy lattuk...
-
RoyalFlush
őstag
válasz
[CS]Blade2 #41833 üzenetére
"tankolóberendezés hibája"
Persze, persze ..
-
gV
őstag
válasz
[CS]Blade2 #41827 üzenetére
a töltöt úgy kapják, egységes mint az ecu v a gumi, megbizhatósága tehát nem rajtuk múlik, ők csak használják, ha a tankolás során kiderül h rossz akkor hozzák a tartalékot
-
Csabee.
nagyúr
Hát ez a futam nem volt egy nagy szám, esküszöm a baleset tetszett a legjobban......
-
Oliverda
félisten
válasz
Barthezz2 #41828 üzenetére
Ő találta ki. Megártott neki a sok esti népmese.
Massa egyébként nehezebb autóval vágott neki a versenynek, mint a később, kettős győzelmet arató Brawn GP-s pilóták, és nagyszerűen is kapta el a rajtot, ennek ellenére nem maradt kint sokkal tovább a két riválisánál. Ám, hogy ennek vajon mi lehetett az oka, arra a brazil sem tudott magyarázatot adni: "Nem tudom, talán a fogyasztás. Nem tudom."
.
.
"Nem a számítással volt problémánk. A géppel volt gondunk, de nem tudom, hogy a problémát vajon emberi mulasztás vagy a gép hibája okozta-e. Ezt most elemeznünk kell"- magyarázta a tavalyi világbajnokság második helyezettje. "Nagyon kellemetlen volt. Végigharcolod az egész versenyt, aztán vissza kell venned. Az utolsó etapban már spóroltam az üzemanyaggal, de ez nem volt elég, így valóban nagyon vissza kellett vennem, és hagytam Vettelt elmenni. Alonsóval szemben is vesztettem egy pozíciót, és majdnem Nick (Heidfeld) is megelőzött, ezért elég kellemetlen volt."RoyalFlush: Szerintem csináltatni kellene egy ilyen pólót és elküldeni májkülnek.
-
válasz
[CS]Blade2 #41827 üzenetére
Azt honna vetted, hogy a töltőberendezés volt rossz?
-
[CS]Blade2
addikt
Szerintem most nem volt gond a Ferrari taktikájával. A sebesség rendben volt, a tegnapi hiba nélkül ma a 3. és 4. helyre jó lett volna az autó. A megbízhatósággal volt gond inkább. Elromlott Kimi KERS-e szinte rögtön az elején, aztán a gázpedál. Massának pedig az üzemanyagtöltője. Az nem taktikai hiba, hogy elromlik a töltő, ez más csapattal is előfordult már, csak ált. nem az utolsó etapra. De volt már példa olyanra, hogy be kellett jönnie a pilótának az utolsó 2 körre tankolni.
Ez egyszerűen megbízhatósági probléma. Ha van egy kis eszük végiggondolják, hogy miért is mennek szét ilyen kis apró dolgok és javítják amíg nem késő. Állandóan valami kis filléres alkatrész romlik el. Egy kapcsoló, egy gázpedál, egy csavar vagy kerékkulcs, tankolóberendezés, vagy valami egyszerű elektronikai vagy hidraulikai hiba.
Ezeket F1 szinten nagyon hamar ki kellene javítani. Minden századmásodperc számít, erre egy tankolóberendezés hibával eldobnak 2 poziciót. Vagy Bahrainben Kiminek dobtak el egy kerékkulccsal 1poziciót.Taktikai hiba ma talán az volt, hogy nem szóltak rá Massára, hogy márpedig szépen lecsavarod a motort.
Szerintem akkor is megelőzte volna őt az Alonso. Csak akkor körönként 2-3sec-el lett volna lassabb. 2sec-el körönkénti különbséggel is simán lehet előzni. -
sekli
addikt
Nem tartom kizártnak, hogy ha nem adták volna le a közvetítésben, hogy kevés a benzinjük és spórolniuk kell, hogy akkor tarthatta volna Vettelt..., Szépen lassan visszábbvett volna a tempóból onnantól kezdve, hogy világossá vált, hogy mi az ábra..., Vettel sem volt már annyira harcias, csak ott kocsikázott, persze így, hogy ezt tudta, nyilván elkezdte tolni Massát, no meg Alonso is...
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
RoyalFlush #41821 üzenetére
Tényleg mesébe illő irreális ami a Ferrarinál történik.
Most kezd idegesítő lenni a bénázó csapat, mikor már megvan az autó akár a dobogóra is. Én még mindig reménykedem, hogy sikerül összerakni pár jó versenyt és győzelmeket szereznek. A bajnoki cím már rég elment, ahogy a Meki-nek is.
-
7Heads Drago
veterán
Egy kis emlékezés a Mesterről: „Michael még a győztest is el tudja kedvetleníteni. Eddig is tudtuk, hogy Ő a legjobb vezérpilóta a Formula-1-ben, de most azt is láthattuk, hogy másodhegedűsök közt sincs párja” - Eddie Irvine
hunny: Jó kép. Remélem bepancsol estére rendesen. -
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #41820 üzenetére
-
7Heads Drago
veterán
Rubens saját oldalának a statja szerint az 5. helyről szeret a legjobban indulni. És legtöbbször a 2-3 helyen végzett. Persze ebben nincs benne az idei év. [link]
-
7Heads Drago
veterán
válasz
hunnylander #41815 üzenetére
Én mindig is tudtam hogy Schumi virág lelkű.
Azt a kártyát viszont ide adhatná a bal kezéből.
Komolyan mondom hogy fiatalabbnak néz ki mint Barchi. ( 03/01/1969 vs 23/05/1972 )
formula1.com ilyen kép van fent Barchi-ról. Ma is kb így nézett ki szegény.
Legalább ide tettek volna egy jó képet róla. Például: [link] -
SzalaiG
addikt
válasz
hunnylander #41815 üzenetére
Fúj!!!
-
D@ni88
addikt
válasz
7Heads Drago #41812 üzenetére
Tényleg vitt egy kanna benzint?
vagy csak poénból írtad?
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #41815 üzenetére
Magyar népmesék?
-
hunnylander
őstag
-
Ijk
nagyúr
válasz
7Heads Drago #41812 üzenetére
Azon nincs vita, hogy ha te bebújsz szélárnyékba kevesebbet eszik. Én azt gondolom, hogy aki mögé bújsz be annak a teljesítményéből fogsz elvenni. Jó lenne valami tudományosabb leírás.
-
7Heads Drago
veterán
Na ezt eddig nem tudtam.
Most már ha autopályán megyek kinézek egy 7 BMW-t (legalább) magamnak és bebújok mögé és nyomom neki. De ha a végén több lesz mint 6,5 liter az átlag akkor keresni foglak a különbözetért.
A verseny végén akkor ezért sétált egy kanna benyával Vettel a Ferrari boxa felé.Én meg nem értettem... Azt hittem Schuminak viszi.
-
Ijk
nagyúr
válasz
venember83 #41809 üzenetére
Tapasztalatból mondom, hogy számít. Autópályán megyek 130-al, mögém érkezik egy kocsi, határozottan érzem a "szívóhatást" hátulról. Szerintem F1-es kocsiknál is megvan ugyanez.
-
Ijk
nagyúr
válasz
Flashcash #41797 üzenetére
A versenymérnök értelmesen rászólt Massára időben, hogy tessék spórolni. Massa ennek ellenére ment még 2-3 gyorskört, pedig Alonsot lehetett volna tartani. Viszont Massa reakciója is érthető, nehezére esett feladni a pozícióját.
Massa Vettelel ugyanakkor jött ki a boxba. Tudták a Ferrarinál, ha elvesztik a boxban, elvesztik a versenyt Vettellel szemben. Azt meg nyilván nem tudták előre, hogy annyit fognak pöcsölni a redbullnál, pedig befért volna még néhány körre való.
Kicentizték, aztán a vége felé látták, hogy többet zabál a kocsi.( ennek az okát nem tudom, lehet benne van, hogy Vettel elég sokat ment mögötte szélárnyékban.)
Szóval szerintem nagyot nem hibáztak, csak egyszerűen hülyén jött ki, főleg, hogy rendszeresek a hibák. -
Hát, én már azt is el tudom képzelni, hogy Massa nem engedelmeskedett..de meg tudom érteni.. sehol sincsenek idén, mindig van valami.. Most végre ott megy a 4. helyen, tudja tartani Vettelt, van vagy 10 kör hátra, és akkor odaszólnak neki, hogy hé haver vegyél vissza, mert el fog fogyni a benya.. Hát én ezek után nem azt kérdeztem volna a csapattól, hogy most akkor mi, hanem elküldtem volna őket jó melegre..
-
D@ni88
addikt
ennyi hülyét mint amennyi a Ferrarinál van, könyörgöm hogy rúgdossák ki a fél bagázst, a tervezőket kivéve. Új boxutcás gárda, versenymérnökök, és teljesen új vezérkar.
nem kell annyi olasz barom a vezetőségben, azzal spórolnának, nem a benzinnel...
Aktív témák
Hirdetés
- Precision 3590 15.6" FHD IPS Ultra 7 155H RTX 500 Ada 32GB 1TB NVMe gar
- iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium
- GAMER PC : RYZEN 7 2700X / GTX 1660 SUPER / 16GB DDR4 3200MHz / 512GB NVMe + 500GB HDD
- AMD Ryzen 9 5900X/Radeon 6800XT 16GB/32GB DDR4 RAM konfig eladó
- T495 14" FHD IPS Ryzen 5 PRO 3500U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv új akku gar
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- BESZÁMÍTÁS! Asus H370 i5 9500 16GB DDR4 1TB SSD RTX 2060 Super 8GB AeroCool 800 DeepCool 500W
- iPhone 14 Pro Max 128GB Space Black -- 100% EREDETI AKKU, 1ÉV
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest