Aktív témák
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #41298 üzenetére
És a 2 RBR-val mi van. Nem indulnak az időmérőn vagy mi?
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
SzalaiG
addikt
válasz
Motion_Blur #41298 üzenetére
Úgy legyen!
-
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41291 üzenetére
Azért nekem egyelőre egy kicsit gyors ez a feltámadás... még várnék a hurrázással.
Viszont ha tényleg ekkorát javultak, akkor visszatérhetnek a vb esélyesek közé (legalábbis a sebesség terén, mert stratégiában meg megbízhatóságban maradnak ugyanolyan szarok), mert a Ferrariban van az egyik legnagyobb potenciál a gyors év közbeni fejlesztésre (a másik a McLaren). Rajtuk kívül szerintem mindenki más lassabban fejleszt, habár a Brawn ilyen irányú képességeiben egyelőre nem lehetek biztos.
-
SzalaiG
addikt
Ma hánykor lesz az időmérő?
-
gV
őstag
válasz
Motion_Blur #41291 üzenetére
És a kemény keverékes tempó is elég meggyőző volt
remélem h elég lesz Q1-re a kemény és nem megint azt olvashatjuk Kimitől h elfogytak az opciós gumijai a Q3-ra
-
D@ni88
addikt
húúú basszus
csak jó lett a csomag
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #41289 üzenetére
Azzal együtt is jó a tempó, hogy Q2-t szimuláltak. És a kemény keverékes tempó is elég meggyőző volt
mod: gyakorlatilag keményen tudtak annyit, mint Hamilton lágyon
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Ez szép volt a Ferraritól. Amikor keménnyel mentek 1:21.5-t akkor már bizakodtam
Most már még jobban várom az időmérőt.Go Kimi
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
hunnylander
őstag
-
LOTR
addikt
-
PazsitZ
addikt
Érdekes, hogy a célegyenes ráfordító előtti bal-jobb kombinációban egyesek egészen ráteszik a kocsit a kerékvetőre, ami meg is dobja a kocsit (Hamilton, Kubica)
, egyesek tisztán, majdnem teljesen tisztán "kikerülik" (a tapadás végig 100%osan megmarad) (Button, Glock) (Rosberg, Kovalainen).
Érdekes kinek melyik fekszik és melyik lehet a hatékonyabb?[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Motion_Blur
félisten
Gyerekek, azé ez erős!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shteer
titán
massa 1:21 alatt
a lágy gumik
raikkonen is
[ Szerkesztve ]
szerintem jónak tűnik..
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #41282 üzenetére
Akkor ez most jó vagy rossz?
Szerintem semmit nem számít, hogy ott van-e vagy nem. Csak unatkozik és hiányzik neki az F1 azért megy ki a versenyre.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41282 üzenetére
Jön a szabotőr.
-
Motion_Blur
félisten
"Michael Schumacher a szombat délutáni időmérőre már a katalán pályán lesz, hogy tanácsadóként segítse a Ferrari munkáját az európai szezon első állomásának helyet adó Barcelonában"
Ajaj!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
V.L.
aktív tag
-
Motion_Blur
félisten
Massa keményen 1:21.5
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #41278 üzenetére
van egy érzésem, h nem másként a kvalifikáción és a versenyen sem
szerintem jónak tűnik..
-
shteer
titán
visszatértek a ferrarik vagy kivettek belőlük minden súlyt?
szerintem jónak tűnik..
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Heidfeld is a gumifalban
Neki ennyi volt a szabadedzés.[ Szerkesztve ]
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
PazsitZ
addikt
Fisichella kipörgött a 7-8 kanyarpárban.
Nem láttam, de a chat-en az írják "piquet crash "
Most beszélnek a riporterek róla, hogy valami a hátsó szárnyával nem stimmel (eltört), most szerelnek újat neki.
Úgy néz ki ez a pálya sem fekszik nekiHeidfeld a falban a 11-12es kanyarnál (nem komoly, de már gyalog megy csak tovább)
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #41271 üzenetére
Már megy [link]
Most magyaráztak róla, hogy lehet 10. motort is használni ha szükséges lenne, de az már büntetéssel jár.(#41270) Motion_Blur : Azért pár aero fejlesztés volt RB-nél is, valahol olvastam róla.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Motion_Blur #41270 üzenetére
[link] ez jó BBC
[ Szerkesztve ]
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41270 üzenetére
Ez lenne angol, de access code-ot kellene elsőbb kérni (majd nekikezdek), a tegnapi ferrari_dragon most nem megy. Addig van ez meg ez, lengyel és spanyol.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #41269 üzenetére
Jaja, meglepő hogy a Toyota, Brawn mekkora csomaggal érkezett. Én biztos vagyok benne hogy se a McLaren, se a Ferrari nem fogja őket befogni az év végéig. RedBull még nem rakott fel új elemeket (bár mintha az első szárny nekik is átalakított lenne), ők majd Monacoban fognak alázni szerintem.
Arra viszont kíváncsi vagyok, hogy a Ferrari mit tud kezdeni ma, illetve holnap az új csomaggal.
szerk: angol nyelvű stream?
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41268 üzenetére
Csakhogy sz@rt se ér. Az eddigi is szépen fel volt tuningolva, így nem nagy előrelépést ad ez a kezdetleges DDD verzió.
Az autó alapvető leszorítóerő-deficitét nem orvosolja, mivel már a mezőny nagyrésze szintén upgradelt.
Meglepődnék, ha eljutnánk vele a Q3-ig ezen a pályán.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #41267 üzenetére
Szép munka! Kicsit BrawnGP-s beütése van
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
Csak az FP2-re tették még fel és nagyon kevés jó kép van róla, ezt is úgy nagyítottam-világosítottam ki abból az egyetlen képből amit találtam ilyen szögből, próba szerencse módon, mert eredeti méretében és tónusaiban kivehetetlen volt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41265 üzenetére
na ez már valahogy ki is néz. Rátennék még a Mclaren féle Mac3turbot
milyen ütősen nézne ki
de remélem olyan hatásos amilyen szép az új szárny -
Motion_Blur
félisten
válasz
D@ni88 #41260 üzenetére
Párhuzamosan tesztelték a régit és az újat is.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
"Nem" látom majd holnap rendesen a futamot... Dolgoznom kell.
-
D@ni88
addikt
mikor lesz a reggeli szabadedzés?
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41188 üzenetére
itt nem azzal a szárnyal mennek a Ferrarik..
[link] -
-XadAnuX+
őstag
Második szabadedzésen Alonso a 3-dik lett hmm.
De jó lenne a holnapi időmérőn ha ehez képest 2 helyel előrébb végezneGo Alonso
-
Oliverda
félisten
válasz
hunnylander #41257 üzenetére
Az nekem is feltünt hogy ma Kova egyszer a régebbi szárnnyal jött ki majd később az újabbal. Remélem hogy legalább egy 10-12. rajtkockát sikerül majd összehozni amit egy jól sikerült KERS-es rajttal megtámogatva majd összejöhet a pontszerzés.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Mert nem váltak be a cuccok, annyira mint várták.
Kovalainen pozitívabb volt, de ő FW2-ről upgradelt FW4-re. Mert eddig az FW2-t preferálta, és a csapat sehogy sem tudta rábeszélni, hogy az FW3 (az első dupla-deckes első szárny, amit Lewis már Kína óta használ) jobb lehet. Sőt emiatt volt, hogy Bahreinben még Lewisszal is teszteltették az FW2-t összevetve a dupla-deckessel, de ő kategórikusan lehordta, mint visszalépést.
Tehát Kova végre tapasztal előrelépést, de az új DDD, amiről Lewis adhat inkább visszajelzést, mivel az új szárny csak egy finomítás és ezért ő azt le tudja venni a képből, nemigazán nyűgözte le.
www.HunnyF1.com
-
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #41251 üzenetére
jó nagyra kell nyitni a szánkat és tölti bele a pokoli italt
szerintem jónak tűnik..
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #41253 üzenetére
Ehhez képest Hamilton elég csalódottan nyilatkozott.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
With both drivers equipped with new chassis, the team kicked off the European season with several key bodywork upgrades: most notably a new front wing (FW4 – essentially a finessed version of the previous front-wing iteration, first raced in Shanghai), rotating rear hubs and a new floor. Today was spent firstly evaluating the new front wing before focusing on the improvements to the floor.
A McLaren szép csendben bevetette az első DDD-jét, még nem látszott meg az eredményeken.
Az első szárnyból is debütált az FW4, és van új hátsó kerékborítás is, továbbá mindkét pilóta új kasztnit kezdett el használni. Talán ők is könnyítettek rajta.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
Érdekes, mennyire fapadasonak tűnik a Ferrari, főleg a tavalyi évekhez képest.
A szárnyak kifejezetten puritánnak tűnnek a többi csapatéhoz képest, a diffuzor sincs túlcsicsázva. Ez vajon tudatos koncepció, vagy jelenleg ennyire futja?
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
válasz
Nowhereman #41238 üzenetére
Közben rájöttem. Valami motoszkált bennem. nem tudtam figyelni, mert ma egész nap a motorommal voltam elfoglalva.
Itt a tavasz, én meg döngettem egyet.Persze jó lenne, ha lenne a gyengébbik nemből is pilóta, de szvsz. ide férfi kell.
2007-05-06 óta itt!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Nowhereman #41244 üzenetére
Lehet azért fizetnek 3évre, hogy fent legyen a tankoló emberkén a reklám, közben nem tudják ,hogy jövőre nem lesz tankolás..
-
P00By
nagyúr
válasz
Motion_Blur #41246 üzenetére
Jó választás!
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Nowhereman #41241 üzenetére
Csak most nézem, hogy írtál
Szerintem nem túloztam, csak nem akartam konkrétan személyeket írni, így általánosítottam, erre ez nem tetszikNagyrészt egyet értek veled és írtam is, hogy nem feltétlen a korról van szó. Írhatsz bármit én Rosbergben reménykedem. Webbert nem küldeném sehova. Kova és kispiké mehetnek. Coulthard meg már elment aki jó példa volt. Barika meg kérdéses, bár eddig eléggé elverte Button.
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Yahhher
aktív tag
válasz
Nowhereman #41244 üzenetére
potom pénz forma 1-ben?
Az mi? :-) -
Nowhereman
őstag
válasz
Yahhher #41240 üzenetére
Szerintem ha potom pénzért teljesen pirosra mázoltatták volna a Brawnokat csak az elő két futamra, többet értek volna, mint zazzal,hogy a hátrébb köröző Williams sok hirdetése közt elvesznek. Bár a tankolós ember jó ötlet, főleg ha órdít a jelmeze, csak ugyebár jövőre nem lesz futam közbeni itatás...
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
Akkor még él a remény
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Végre egy jó hír.
Pedig én már úgy voltam vele, hogy fejlődtek, csak épp visszafele.
Na majd holnap meglátjuk. Kimi nyilatkozatából kiindulva már a szabadedzésen kéne valamit mutatniuk."Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Nowhereman
őstag
válasz
-=Sziszi=- #41197 üzenetére
Asszem egy kicsit túlzásokba esel. Azért elégsok tacskó éget már veterán mellet. Többek közt az Rosberg - akitől a Williams győzelmét várod, és szerintem hiába - az a Webber - akit cserélnél - mellett az első két futam után gyakran már statisztának is kevés volt. És valahogy mintha csak arra az első futamra emlékeznének róla. Pedig a Williams-szel a valahol az élen kellene pofozkodni.
Tény, hogy van a mezőnyben van egy-két idősebb tag, akiktől már nem kell félteni a vb. címet, de a sok sztárolt "csodagyerekből" többségéből sem lesz világbajnok. Gondolj Kovára vagy kispikére - szerintem Kocka egy üveg whisky után skótdudával a szájában különbül adná elő, mit amit néha ezek a "csodagyerekek" produkálnak. Pedig egyikük sem tűnt kutyaütőnek az alsóbb kategoráikban.Utánam a kondenzcsik!
-
gV
őstag
Kimi Räikkönen: (10) "Ami az autónk teljesítményt illeti, egyértelműen előreléptünk: érezhető, hogy a leszorító erő nagyobb lett, és éppen erre volt szükség. Persze még csak péntek volt, amikor mindig nehéz következtetéseket levonni, de úgy érezzük, közelebb kerültünk az élmezőnyhöz. Ahogy az előző versenyen, a keményebb keverékkel itt is nehéz bánni, a lágyabbikon viszont tűrhetően mentünk. Holnap reggel már az időmérőre fogunk készülni, ma ugyanis a versennyel foglalkoztunk. Összességében elégedett vagyok azzal, ahogy a mai nap alakult."
Felipe Massa: (15) "Az elmúlt hetekben szép munkát végeztünk, az autónk fejlődött is, de természetesen a többiek sem ácsorogtak zsebre dugott kézzel. Ami a holnapot illeti, majd akkor derül ki, hogy sikerült-e feljebb kapaszkodnunk a mezőnyben, a mai sorrendet ugyanis nehéz volt értelmezni, és szerintem nem is tükrözte híven az erőviszonyokat. A vasárnapi versenyre készültünk. Az utolsó mért körömben forgalomba kerültem, amivel vesztettem némi időt, de úgyis csak a holnapi teljesítményünk fog számítani igazán. Minden tőlem telhetőt meg fogok tenni, hogy bejussak az időmérő döntőjébe, aztán minél jobb rajtpozíciót harcoljak ki magamnak."
reménykeltő nyilatkzatok
, főleg ha a többiek a Ferrarival ellentétben az időmérőre is készültek
-
gV
őstag
[link] úgy tűnik egy csöpp eszük még maradt az fia embereinek
-
Oliverda
félisten
Jó lenne ha a Williams most kivételesen az időmérőre és a versenyre is meg tudnád őrizni ezt a formáját.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
raczger
őstag
Na végre van már fotó a Williamsről oldalról. Majd versenyen a tankolós helles tagra leszek kíváncsi
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Pá
addikt
válasz
RedWing #41231 üzenetére
A végén a Ferka is lággyal mente a 23 alatti időket.
Amúgy sem a BMW kéne legyen a mérce.
Az viszont érdekes, hogy a Toyota is menynire hátul volt.raczger: jah, csak kár, hogy pont a lényeg maradt le a képedről
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
RedWing
aktív tag
A szabadedzések után még jobban várom az időmérőt! A Ferka végig hosszabb etapokat ment és kizárólag kemény keveréken dolgoztak! Ezt valamint az első edzésen futott időket (Pl: Kubica 1:22.221 - lágy keveréken, 3 körös etapon) figyelembe véve nem rossz ám az az 1:22:599 amit Kimi futott keményen, 8 körös etapon.
Egy mérnökkel vitatkozni olyan, mint bírkózni egy disznóval a sárban. Néhány óra elteltével rájössz, ő élvezi!
-
7Heads Drago
veterán
A Renault tényleg mintha javult volna.
Massa árnyéka (a poszter a falon) nagyobb, mint az eredeti.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
Alonso jó kört ment, csak rontotta a 3.-ik szektort, és azért nem lett első.
Piquet pedig szerintem szegény pályamunkásokra gondolva szét dúrja az összes soder ágyat a teszt végére.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
[CS]Blade2
addikt
Ezt a pályát minden ott dolgozó ember nagyon jól ismeri, a pilóták ezen a pályán mennek a legtöbbet a tesztek miatt. Így az időeredmények nem sokat érnek. A nyilatkozatokból többet tudhatunk majd meg.
Piquet Q3-ba kerülésére most sem tennék egy fillért sem...
[ Szerkesztve ]
-
7Heads Drago
veterán
Látáttok mit csinált megint Piquet?
Belement a kavicságyba. Kitolták, majd a légbeömlő melletti padlólemez darabokról szépen megszórta a pályát. Briatore meg csak a fejét rázza. Tényleg én már azt hittem nem lesz itt.
Nem jön a teszt pilóta helyette?
Lekéstem.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
PazsitZ
addikt
Piquet elsokallta a 9es kanyart, kicsúszott, Briatore csak ingatja a fejét.
(a kocsi hátsó kereke épp hogy koccant a gumifallal és már kitolták a kavicságyból)
Tényleg kíváncsi vagyok mikor teszik lapátra. Mit kell tennie ahhoz, hogy beültessenek a helyére valami tényleg tehetséges fiatalt.Buemi autóján meg gőzerővel dolgoznak, gondolom szeretnének még futni 1-2 kört.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Ijk
nagyúr
Remélem eddig a ferrarik +50 kilóval mentek, mert ez eddig katasztrofális.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #41208 üzenetére
Ez lószar. Ezzel nem nyernek 0,5sec-et. Maximum annyit, mint a Renault mikor bevetette.
Bár benyaszinteket nem tudni, de szerintem szoros lesz az időmérő, ezért érdemes arra gyúrni.
1,4sec-be nem fognak beférni, de azért szoros lehet az első 10.
Talán a KERS miatt a Ferrari és a Mclaren a versenyre gyúr inkább. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #41219 üzenetére
Látszik is, 15-16. hely
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41218 üzenetére
Mert a DDD annyira odaszívja az autót az aszfalthoz.
De a kanyarsebességük az jó, ezen a pályán az a lényeges.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
Az első edzésen a két Ferrarinak volt a legszarabb a top speed-je. Éljen!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
deicide
veterán
Na, mit csinált Buemi? A Live Timingon csak annyi van hogy STOP.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Motion_Blur
félisten
Toyota első szárny se gyenge
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
P00By
nagyúr
Lassan kezdődik
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41211 üzenetére
Valahogy el kell kezdeni.
Mindeki aki nem ezzel a koncepcióval tervezte az autóját, futhat a pénze után. Időbe és több verzóba fog telni mire kihozzák belőle azt, amit a Brawn vagy Toyota már rég élveznek. Sőt könnyen lehet, hogy az igyekezet ellenére is a 'kókányolt' diffúzorosok nem érik el ugyanazt a hatékonyságot.
De végülis hamarabb elkészültek vele, mint tervezték. A kérdés, hogy mennyit tudnak kihozni belőle.
A McLarennél csak a padlólemez ami biztosan új, leginkább az autó orra alatti részen látható a változás.
www.HunnyF1.com
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #41208 üzenetére
Igen, most olvasom hogy ez még a kezdetleges változat. Szépen takarásban van, nem is vettem észre..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #41208 üzenetére
na akkor csak alkottak valamit, csak jól elrejtették
-
JJános
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41202 üzenetére
Ez DDD:
Ott a felső deck a fűrészfogas Gurney-flap felett.
www.HunnyF1.com
-
Integra
titán
válasz
venember83 #41201 üzenetére
az, hogy emo, addig vágom, de tovább..
mod: ez fiú, de durva..
mondjuk ha lány lenne, akkor is futnék előle[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
D@ni88
addikt
válasz
Motion_Blur #41202 üzenetére
ette meg csak rászegecselték ezt a kipufogótakarást?
-
P00By
nagyúr
válasz
-=Sziszi=- #41203 üzenetére
Én se merek! Ma se mentem sehova
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Nemá. Akkor én ki sem merek menni az utcára, rövid barna hajjal, mert nem vagyok trendi.
venember83: Úgy, úgy. Éljen a XXI. század.
Motion: Végre egy kép amin látni, hogy tényleg más difivel mennek, mint 2 hete. Bár nem nagy a változás. Az, hogy Kimi és Massa különböző difivel mennek az mit takat? Az egyik a régivel a másik az újjal, vagy hogy?
[ Szerkesztve ]
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Képek az Asus Zenfone 12 Ultráról
- Xbox Series X|S
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest