- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #49860 üzenetére
Egy Hamilton-Raikkönen pilótapáros ésszerű döntés lenne, dőlne a lé.
Ne feledd, a McLarent komoly érvágás fogja érni a Santander kiválásával, és a probléma az új potenciális szponzorokkal (pl. felvetődött a British Airways neve is), hogy mivel a csapatok a költségcsökkentési előírások miatt egyre kevesebbet költhetnek, a szponzorok már nem hajlandóak aláírni olyan zsíros szerződéseket, mint eddig. Egyszerűen esett az F1 ázsiója, szponzorációs szempontból, mert olcsósították.
Kiminek van a legnagyobb szurkolótábora és ő a legjobb üzlet merchandise szempontból.
Whitmarshék kivárnak, hogyan indul majd a silly season Alonsoval, ha Kimi a piacra kerül és maradni akar a Forma-1-ben, biztos meg fogják keresni egy ajánlattal. És ugyan kit választana a lehetőségek közül? Toyota, Brawn?
Kimi nem egy idegbeteg, ha nyerne, ha kikapna Hamiltontól kb. ugyanazt hozná, mint Massa társaként, vagyis nem lenne semmilyen 2007-es csapatfeszültség. Levezetni neki a McLaren ideális lenne, a két srác tiszteli egymást, Kimit biztos nem szabotálná a csapat senki javára, a McLarennél szerették, és javarészt most is azok dolgoznak a csapatnál, akik már dolgoztak vele korábban. Ez Whitmarshra is áll.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #49860 üzenetére
Na de ha netán valóban kifizetik Raikkonen-t és Alonso-t rakják a helyére akkor ő hova fog menni? Ralli? Vagy esetleg Toyota v. Renault? A McLaren-nél azért még mindig jobb esélyekkel indulhatna a győzelemért.
Amúgy azt még mindig nem zárnám ki hogy Rosberg hosszabbít, de akkor még mindig ott lesz Sutil mint opció.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #49762 üzenetére
"ráadásul akár négy további kört is ráhúzhatott volna, ha szükséges."
Ez az amit már sosem tudunk meg. Mármint hogy igaz-e.
Meg azt sem hogy mi lett volna ha nem 6 hanem mondjuk 1-2 másodperc előnnyel jött volna vissza Bari elé. Na mindegy, erről már kár tovább elmélkedni.
-
eXodus
őstag
válasz
#70869248 #49748 üzenetére
Meglátjuk. De ha köv versenyeken Kimi élmezőnyben lesz és Badoer közép/vége mezőny, és hagyják "versenyezni", akkro valószínűleg nem a két szép szeméért maradhat benn. Ezen kívűl még mindig nem tudjuk menyni adatot tud szolgáltatni. Ha többet mint kimi+massa együtt, akkor leeht h nem rossz elképzelés.
Teszteléshez minek kell gyorsnak lenni? Amikor még tesztelehttek pénteken t.pilóták akkor is mindig elverték saját csaptn bellül a versenyők őket... -
Pá
addikt
válasz
#70869248 #49748 üzenetére
De mi ez? Hurrá, Spaban akár 1mpen belülre is kerülhet, halleluja.
lófaszEmberileg meg lehet érteni Badoert, az ő szemszögéből nézve még lehet, hogy nagy dolgot is visz véghez. De a csapatnak/nekünk nem Badoer szemszögéből kell nézni a dolgokat, hanem a sajátunkból. Ha 6-7 versenyre keresünk egy beugrót, akkor nem szerencsés olyat választani, akinek 3 verseny csak arra kell, hogy belerázódjon és várhatóan még azután is csak középszerű lesz.
Főleg, amikor valószínűleg tucatnyian vannak olyanok, akik már az első versenyükön pár tizeden belül lennének. És az ő szemszögükből ők is ugyanúgy megérdemelnének egy lehetőséget. Sőt, lehet, hogy nekik még hasznosabb is lenne.szerk: egyébként nem tudom elképzelni, hogy Badoer ezt élvezte. Én a helyében borzasztó kellemetlenül éreztem volna magam az egész hétvégén és tuti nem hiányozna még egy ilyen élmény egy hét múlva.
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #49615 üzenetére
Grozsan, a svájci-francia-román pilóta, meglepően jó volt szvsz. Közel volt Lonzi idejéhez. Szó nem érheti.
Ami Williams bácsiékat illeti, az edzésen mindig gyorsak. De szvsz. Rosberg túl van értékelve, mert Nakajima nem marad el annyival. De azért csak menjen a McLarenhez.
Versenyen viszont nem tudják azt a tempót. Lehet, hogy jó amit mondtál!
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #49542 üzenetére
"Az 50 éves mérnök az idény előtt kilátásba helyezte, hogy 2-3 éven belül búcsút int a Forma-1-nek, és ezen az elhatározásán az sem változtatott, hogy az idén újra a vb-címért küzd a Red Bullal, akárcsak régen a Williams-szel és a McLarennel. "Ami az idén történik, az nem befolyásolja azt, hogy mihez kezdek a jövőben" - szögezte le. - "Továbbra is nagyon élvezem az F-1-et, de mindenképp ki akarom próbálni magamat a motorsporton kívül is, mielőtt nyugdíjas korba lépek." Newey korábban a versenyjacht-tervezés iránt érdeklődött."
Ha Newey lelép, simán visszaeshetnek egy új tervezővel, de én még abban sem lennék biztos, hogy a Ferrari, mclaren, Renault hármas nem ugorja át őket a következő idényre.
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #49508 üzenetére
"Ez az egész sokkal összetettebb mint egy frappánsan hangzó mondat, és ezek ketten, ALonso és Hamilton (is) jól csinálják a dolgukat."
- igen! Így lett Kimi világbajnok!de szerintem hagyjuk a bizonyítást a jövőre - Ha lesz egy komoly ellenlábas csapattársa, és olyan lonzisan kezeli : egomán, ha meg mosolyogva gratulál a dobogó második fokáról : nem az...
-
Nowhereman
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #49470 üzenetére
Szerintem Lajoska is olyan Lonzi kaliberű egomán alkat. Neki a Kova szintű pilóta a maximum, akit meg tud tűrni. Különben Lajoska le nyomná Rosbergsont, és vége is lenne a cimboraságnak...
Webber-Vettel párossal mi lenne? Vettel lesz a villogós, Webber a pontkombájn. Vettel roppant gyors, viszont hibázik(idén 4 önerős kiesés!),a könyökölős szitukban a mezőny egyik leggyengébbe. Ami Massánál sarkítás, mert kevés az igazi bajnokokhoz képest, az Vettelnél kőkemény valóság. Kevés agresszivitás, és rohadtul nem látja, hogy a többi mit csinál. A magyar nagydíjon is a mellette lévő 3 pilóta egy halraj összehangoltságával vonult egymás mellett, Seb meg mintha egyedül lett volna a pályán. És ahogy utána rinyált, hogy Kimi nekiment, abból elég kínos a következtetés: valamit rohadtul nem tanult meg a gokart pályán...
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #49177 üzenetére
"azaz számomra tisztán látszik hogy 2006 második felére állt fel a Ferrari teljesen"
Honnan állt fel? A 2. helyről?
Esetleg csak az látszódhat tisztán hogy 2006 második felére sikerült megelőzniük a Renault-ot (mivel csak ők álltak előttük). Elsősorban a felfüggesztés botrány miatt.
"és még a VB-t is behúzhatta volna ha nincs Suzuka."
Vagy ha nincs Alonso-nál a rosszul felrakott kerék vagy a monza-i motorhiba. Vagy esetleg ha MS a Ferrari helyett egy ürrepülővel körözött volna...
"Természetesen idealizált körülmények között nincs müszaki probléma, nincs esőfutam..."
Meg nincs Forma1 sem.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #49166 üzenetére
"a a versenyzők fej-fej mellett haladva közelednek az év vége felé."
Elég érdekesen értelmezed ezt a nyílt sisakos dolgot de ha nálad ezt jelenti akkor csak annyit mondok hogy 5 versennyel a vége előtt Alonso-nak csak 10 pontos előnye volt Schumacher-rel szemben...
"Az idény első felében 7 versenyt nyert a Renault, az idény második felében 7 versenyt nyert a Ferrari...."
Az évad kellős közepén pedig a Renault és a Ferrari is 3-3 versenyt nyert.
-
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #49162 üzenetére
Szerinted akkor mikor volt utoljára nyílt sisakos harc VB-ért?
Btw abban az évben Alonso-nál is befigyelt egy eléggé hasonló motorhiba Monza-ban, meg ugye ott volt a rosszul felrakott kerék a Hungaroringen, amit én szintén inkább a műszaki hiba kategóriába sorolnék.
Izé a nyilt sisakhoz meg még ennyit tennék hozzá: [link], [link], [link], [link], [link]
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #49156 üzenetére
"2006-s évhez sztem szorosan hozzátartozik, hogy az első 9 futamon 7:2 győzelmi aránnyal a Renault megy, míg az idény második felében azaz a második 9 futamon 7:1 győzelmi arány van a Ferrari-nak
Ez nálam nem nyílt sisakos"
Bakker nézd már vissza a számaidat.
Lehet utálni Alonsot, de akkor szoros csatában, hasonló adottságok mellett jött ki győztesen. A nincs Suzuka meg mittom én mikhez, meg lehetne írni ha nincs a kamu Alonso feltartja Massát meg ezernyi dolgot. Keress vissza, anno ezt kiveséztük abban az évben. Amikor felsoroltuk a büntiket, műszaki hibákat, csapathibákat akkor igen csak kiegyenlített volt a dolog, gyakorlatilag tök ugyanaz. Én nagyon sok ilyen "nem nyílt sisakos" vb harcnak örülnék a jövőben, mindegy milyen szereplőkkel.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #49140 üzenetére
Értem a logikádat, csak ez a 100% gumi miatt nem tetszik egyrészt mint írtam, másrészt az nem, hogy ugyanilyen dolgokat le lehet írni szinte az összes élcsapatra, a te logikádat követve és linkelve a nyilatkozatokat. Lehet hogy nem életszerű hogy elcseszték az autót is akkoriban, de akkor miért nyilatkozták le. Mint ahogy a BMW idén miért a Force Indiákkal csatázik, az életszerű? Ők ezekre a szabályokra építettek elég régóta, mégis mivé lettek. Szóval a szemem által látottak és olvasottak alapján kicsit ki van színezve a történet, de egy szóval nem állítom hogy nincs benne igazság..
Szerintem egyébként egyszerűbb a történet, egy 7vb embernek nincs olyan hogy á elveszik a kedvét, ő azt csinál ott és akkor amit akar, egy ilyen ember már életben nem inog meg lelkileg szerintem, az adott sportágban. Aztán az otthoni mosogatásnál lehet hogy úgy stresszel mint Piquet Brióstól, de az f1-ben nem hinném hogy magán kívül hallgatott volna bárki másra is, ahogy most sem. Én ilyennek látom, aztán valószínű hogy mindkettőnk téved. -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #49150 üzenetére
De ha monopoliuma van a gumigyárnak, akkor felesleges össze vissza hegyezgetni a gumit. Szimplán szállíthatnának valami más szériában használt bevált abroncsot átcimkézve. Na jó, a fia belekontárkodik a dolgokba, az tiszta. De akkor is illene kvázi normális gumit előhozni...
2006-ban a Ferrari a futamok felét megnyerte, és a Renault-n kívül csak a Honda nyert futamot. Szóval hasonló kettős dominancia volt, mint korábban a mekivel, csak a Renault megbízható is volt. Szóval Sumimisi nyílt sisakos küzdelemben maradt alul. Nem mondom, hogy megalázó vereséget szenvedett volna, de nem a nevéhez került a vb. Egy vacak technikával elviselhetőbb a vereség, mint szuper verdában. Sumi szimplán nem volt hozzászokva, hogy egy jó autóval ne domináljon - ezért érezte magát vénnek...
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #49140 üzenetére
A gumikkal már eleve ott a baj, hogy se nem tapadnak, se nem tartanak.
Hogy lehetne jó verekedéseket látni, ha a gumik - 2-3 kör alatt kikészülnek a letolósdiban.A michlein javaslata jobb, mint ami most van, viszont a túl kevés gumi magával hozza a túltaktikázást, ami miatt már idén is többen megszívtak. Szerintem a 80-as évek Good-Year hozzáállását. Van 5 fajta gumi dögivel, és aki ért hozzá, többfajtát is feltehet. És persze egy 1000LE-s verda egytankkal végigfutotta velük a versenyt.
Ha meg a költségeket akarják csökkenteni, akkor ne monopolizanak, meg mennyiségkorlátozzanak, hanem szimplán meghatározzák, hogy egy garnitúra abroncs 5000$. Aki hozz ennyiért annak ott a neve areklámban, aki meg nem, kiesik a cirkuszból...A sumi visszavonulóshoz.
Az hogy Sumi kikapott Lonzitól, még alapból nem volt elég ahhoz, hogy visszavonuljon. Ebbe benne volt, hogy erőből kapot ki. Szimplán egy Lonzi-Renault páros mellett már csak egyik lehetett a pályán, nem az egyetlen...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#70869248 #49140 üzenetére
Ez kb ojan volt mintha jonne a VAG, hogy de legyen dizel F1 es jovoevtol eccocsak dizelvasak mehetnek. Nyilvan akik sumakban evek ota erre rakeszultek, hirtelen tobb evnyi elonyban lennenek. A mislejm huzasa akkor kb ez volt, mert fu alatt mar elotte levo 2 evben is ijen gumikat csinaltak.
hobizoli
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #49117 üzenetére
"Megverették 2005-ben" ezzel nem értek egyet. Sok csapat és pilóta van a mezőnyben akiket megverettek ilyen alapon. Illetve én máig nem felejtem el ahogy hárították a dolgot a gumira gumira majd év vége felé lenyilatkozták, hogy igen, magával az areoval és más területekkel is probléma volt. A teljes visszaesést a gumis szabályra hárítani nem hinném hogy fedi a valóságot. Persze ezt senki sem tudhatja. Én csak azt tudom hogy a motorbefagyasztással is szívtak páran, az egy gumi beszállítóval is, a hajlékony mizéria, diffuzor, felfüggesztés....de mégsem láttam ilyen kijelentést, hogy az adott csapatot megverették..csúnya szó na.
[link] megy az űrbe amúgy.
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #49122 üzenetére
Nem, csak a Sumi elleneseknek írtam le, mit jelent nekem ő.
Massa ha felépül, még VB lesz, és én szurkolni fogok neki. Ha Lonzi jön, kösse fel a gatyáját, mert Massa nagyon gyors.
A legjobban azt szeretném, ha Sumi, és Massa lennének a Ferrari jövő évi pilótái. Azt hiszem ennél jobb páros nem lenne.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #49110 üzenetére
"Szal ha megtetszik neki én azt sem tartom kizártnak hogy marad a mezőnyben."
Ha simán bírja fizikailag, akkor verheti a fejét a falba, hogy minek vonult vissza. Nyilván Massa miatt is tette. Most lehet, hogy fordul a kocka, Felipe jövőre megy a kispadra Badoerék mellé
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #49083 üzenetére
Igen! Ez így korrekt! Tanulnia kell, bár Sumi ebben is profi.
Én nem fogom hibáztatni semmiért. Egyrészt, mert örülök annak, hogy visszajött, és az igazán profi tud csak újrakezdeni. Másrészt most a tesztnek, és a megismerésnek, az autónak kell sok idő, hogy egybeázódjanak. És ha Sumi idény végéig sem mutat fel egy dobogós helyet, én akkor is a rajongója leszek.
Bár azért azt szeretném látni, hogy "harap", hogy akar, hogy minden erejével igyekezik, csak ne legyen görcsös. -
gV
őstag
válasz
#70869248 #49083 üzenetére
Egyáltalán nem lesz könnyű dolga MS-nek. Egy teljesen új pályát kell megtanulnia élesben, úgy hogy közben meg kell tanulnia az autót is, és el kell kezdenie beállítania.
akárcsak élete első F1-es futamán, akkor sem volt és most sem lesz probléma, azt mondjuk nem gondolom h most is a legjobb edzéseredményt fogja elérni a csapatnak az idényben, mert az azt jelentené h Ő szerzi meg a polet
-
Tálydi
senior tag
válasz
#70869248 #49083 üzenetére
Én sem feltétlenül Valenciára gondoltam, de monza vagy spa, azokat a pályákat eléggé jól ismeri, és szvsz 1 futam elég NEKI,hogy némiképp kitapasztalja az autót és versenyezhessen a többiekkel.
Kimi-vel kapcsolatban, szerintem még Valenciában is lehetkeresni valója Schuminak Raikkonennel szemben,hiszen a pályát nem sokkal ismeri jobban(tavaly oda vágta a hátulját).
Valenciában Schuminak szerintem sincs esélye a dobogóra, már csak az auto miatt is, nem mintha rossz lenne ,de nem ismeri...Én bizom bene,hogy idén még maradandót fog alkotni!
-
attisx
addikt
válasz
#70869248 #45867 üzenetére
Nekem erről egyből egy örökzöld vígjáték klisé jutott eszembe: ahol is adott egy kissé bugyuta szereplő, aki valamilyen kínos szituációba keveredik. De amikor megpróbálja kimagyarázni a helyzetet, csak még kínosabbá teszi azt. Jelenesetben annyi a különbség, hogy ez nem vígjáték, hanem egy szánalmas tragikomédia.
-
hunnylander
őstag
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #45824 üzenetére
"Jelenleg Jenson rendelkezik a legjobb autóval. Az én esetemben az elmúlt években azonban nem erről volt szó. Nekem mindig a határon kellett és kell is autóznom." azé mert ez így nem igaz
aztán mit fordítottak megint félre és hogy az már más kérdés. De abban biztos vagyok hogy vagy a legjobb vagy a 2. legjobb autóval rendelkezett Hamilton tavaly és tavaly előtt, felváltva a vetélytársakkal a szerepeket. Egy olyan srác meg ne szóljon be egy olyan férfinak aki x éve nyomja az ipart és még mindig ott a motiváció most hogy olyan helyzetbe (oké kicsit jobba, de ha megnézzük a ferka tavalyi Massával kibaszós bakijait akkor én ezt nem mondanám) kerül amiből Hamiltonnak kettő volt a három évéből. Küzdjön Hamilton is meg Alonso is ésszel, ne úgy mint a múlt futamon. Égtek mindketten mint a rongy, így vb úgy vb címek. Button és Hamilton között az a különbség, hogy Button nem hibázott sem az élen sem most hogy visszaesett, onnan sem. Inkább tanuljon tőle, hogy jobbá váljon, ne a szőnyeg alá söpörje hogy csak az autója a jobb, mert így megreked egy szinten. De ő tudja.
Meg azt is hogyan lett újra haja/állította meg a férfiak nagy ellenségét: [link]
el kell ismerni tud valami titkot amit senki más.
-
Sanya595
senior tag
válasz
#70869248 #45710 üzenetére
Én sem ragozom tovább,mert felesleges.
De még egy kérdést hadd tegyek fel.Szerinted Brawn mért vette megint oda,ha a ferrarinál mindig csak második lehetett?Megmondom,azért mert Brawn elöre tudta,hogy Button mögé kell egy pilotta és mégegyszer leirom,hogy nem mellé,hanem MÖGÉ. -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #45572 üzenetére
Valamit tisztázzunk. A Fota sosem volt egység, kivéve mózli elleni ügyben. Cáfold meg ha tudod példákkal, ami egység a sportot vitte előre. Én csak ezt az egyet ismerem. Semmi többet. Én marakodásokat láttam.
A másik dolog, hogy a Fota tagjai jogilag nem megengedett módon akartak továbbállni. A Williams nem szegett meg semmit a történetben, a Fota felé semmilyen kötelezettsége nem volt hogy velük tartson. Nem a williams lépett ki, hanem a nevezés következményként távolították el őket a Fotából. Jogi vétséget ők nem, a Fota pedig elkövetett. Ahogy felettem is írták, a szponzorok felé is kötelezettségei vannak egy nem gyári csapatnak. Csak a gyáriak és a Red Bull féle tudja megengedni magának azt amit akartak. Átmenetileg brutális önerő kellett volna. A Williamsnek ilyenje nincs.
"..hűségesek maradtak a csapatok szövetségéhez" mondj példákat. Mert én írtam ellenpéldákat, amik megtörténtek. Nem hinném hogy bármiben túloztam volna, nem írtam le hasra csapott dolgokat, csak a hosszú listából kiemeltem pár történetet. Illetve az erkölcsös viselkedésben kérdezd meg a gyári csapatok anyacégei által elbocsátottakat, hogy mennyire örültek amikor kiderült hogy egy milliárd euróra és a mosatni költségvetésre lenne zsé a gyáraknak rájuk meg nem. Ha már szarban hagyásról beszélsz.Persze két év múlva újra kell a munkaerő, akkor majd visszaveszik őket de addig költséghatékonyabb kibaszni őket meg felmarkolni a támogatást és kedvező hiteleket.
A Brawn meg mint szimbólumként emlegetni mint új csapat sikeressége, csak gratulálni tudok, ennyire azért sosem rugaszkodtál el a tényektől. De ha neked a Brawn = belép egy csapat és nyer szimbólummal, akkor elfogadom. Végül is más lett a színe.
Nem hinném hogy a Williams megérdemli azt amit indítani akarsz ellene. Sosem volt az a hangadó, a dupladiffúzornál jött elő egy unszimpatikus dolog tőlük, miszerint a Ferrari autója szabálytalan volt ekkor meg akkor, de akkor is reakciót láttunk.
-
madstunt
addikt
válasz
#70869248 #45572 üzenetére
A csapatok minden második szökőévben egységesek amúgy meg megy a hangulatkeltés meg a sárdobálás és fújjolás,az olyan hangulatkeltők által mint Briatore ...
Frank bá'ék szerintem még mindig talán a leghidegvérűbb és a fejükkel gondolkodó bagázs.Ha szvrba vannak nem dobják a másik fejéhez a sz@rt mint pl a mclaren
-
madstunt
addikt
válasz
#70869248 #45550 üzenetére
Bocs de ha hitelezői kötelezettségek és reklámkötelezettségek szorítják a töküket akkor kénytelenek a szorításnak engedni mert reklámbevételek nélkül a mai világban lehúzhatnák a rolót mivel nagy gyári háttér sincs mögöttük ami pumpálná beléjük a pénzt.Szerintem mielött szánalmasnak meg gerinctelennek nevezünk vkit elötte JÓL GONDOLJUK ÁT mi miért történt...
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #45550 üzenetére
A Williams nem olyan csapat amely hátat fordít egy olyan sorozatnak, elsődlegesen hatalmi és anyagi kérdések miatt, amiben évtizedes múlttal rendelkezik. Még csak nem is olyan csapat, amelyiknek van olyan hülye a vezetője, hogy hisz a riválisok alkotta szervezet sikeres működésében. Hozzáteszem komolyabb szakértőtől nem sokat láttam olyan véleményt hogy hitt volna benne, maguk a csapatok hittek és állítottak minden szép és jót kijelentő módban a jövőre vonatkozóan. Meg a tévétársaságok, hiszen a pénz ott lett volna és a sok remek szakértő, akiknek annyi hozzáértésük egy versenysorozat háttérinfrastruktúrájához mint nekem a gyantás szőrtelenítéshez. Legfőképp régi pilótákra gondolok.
Számomra a Fota a szánalom, pusztán az indulatok miatt szimpatizálnak vele a szurkolók, aki meg félretenné ezeket akkor tisztán látná az átlátszó dolgaikat. Az idei areot és kerset a csapatoknak köszönhetjük, ne felejtsük el. Nem tudom ki hogy ítéli meg ezek sikerességét. De most hogy megállapodtak az FIA-val, az egyik nagyhatalom másnapi nyilatkozata: [link] egyetlen nap. Ennyi kellett hogy ha lecsitulnak az Fia-val szembeni érzelmek akkor beszóljon két csapatnak. Ez helyettem talán minden elmond. Főleg hogy közös megállapodás volt a kers. Ennyit a Fotáról. A diffuzor kérdés rémlik? "Elvileg" megbeszélték azt is ám az idény előtt. De minden évre lehetne sorolni a hülyeségeiket. Az egyetlen jó hogy elküldték nyugdíjba a másik oldal fő hülyéjét.Így az a véleményem, hogy a Williams a biztos de legalább drága halál helyett inkább választotta azt, ami végül ha jövőre nem is de két év múlva bekövetkezik a hírek szerint. Sőt, állítólag majdnem arra bólintottak rá a mostani csapatok amire a Williams. Ugyanakkor a döntésekben részt szeretne venni. Ha idézel akkor meg tedd teljesen:
"Van azonban még néhány részlet, melyeket tisztáznunk kell: hogy érjük el a kitűzött célt, és pontosan mi is az"
Magyarul a kedves Fota csapatok annyit sem tettek meg, hogy kiadjanak egy nyilatkozatot a nem Fota tagoknak, hogy mi is a megállapodás és kezdeményezzék a közös ülést hogy az apróbb kérdésekben egységes véleményt nyújtsanak be FIA-nak. Pl. lesz-e kers vagy sem. Mert a Williams állítólag fejleszti folyamatosan. Tán nem szeretné kidobni az akár napi szinten is sok zsét miatta.Természetes hogy előnnyel indultak volna, de a nagy pénz a Fotanal lett volna a bevételek "mesés" elosztása végett. Akik úgy nyilatkoztak a költségcsökkentésről hogy idáig nem tettek érte semmit önszántukból, de az 1 millárd eurós alapot, ami csak a kezdetekre lett volna elég valószínű, na azt összedobták volna. A Brawn meg nem is értem miért szimpatizál a Fotával, miközben a talán legerősebb de nem saját motor dübörög a gépükben és vezetik a vb-t, olyan szabályok mellett amik maradtak volna a Fota szériában(valószínű fia-nál is maradnak? asszem), úgy hogy máig a Brawn az amelyiknek sokkalta fejlettebb háttere van mint egy Renaultnak..amit 50 millából sehogy nem tud fenntartani. Nem is értem igazán.
Kinek mi a kispálya, ők kiscsapat manapság és én úgy érzem, hogy a lehetőségekhez képest kulturáltan viselkedtek. Főleg hogy szerződés köti őket az FIA-hoz. Úgy néz ki aki manapság megszegi a szabályokat abból lesz a hős, aki meg kitart mellette az a fekete bárány, hülye a világ.
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #45436 üzenetére
Hiába vitatkozol, a FXX nem utcai autó, a minősítése: "non-qualifying vehicle" Ott a megjegyzés is mellette: "not road legal". Ugyanannyira tették a Power Boardra az aktuális műsorban, mint a DBR9-et vagy a Caparo T1-et a maguk műsorában.
A Top Gearben bemutatott leggyorsabb "Power Lap"-pel rendelkező "road legal" utcai autó, amivel kimehetsz az utcára, még mindig a Gumpert Apollo. Már unalmas, hogy hanyadszorra kell elmondani.
-
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #45384 üzenetére
Nemtom, mennyire lehet köze a valósághoz, de nekem azok a magas kerítések nem tetszenek, olyan szűk és nyomasztó lett tőle az amúgy tágas pálya. Így egy kicsit olyan lett, mint az Albert Park, vagy a Gilles Villeneuve. Persze szükséges volt, mert a hely kevés, nagyon sok helyen közel van a pályavonal egy másik része, és nem lenne jó, ha szembejönne egy vezetőszárny vagy egy kerék.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #45082 üzenetére
Pedig ez a futam kulcsfontosságú, mert Webber és Vettel is hasonló ponttal rendelkezik. Úgy néz ki hogy valóban a Brawn elé kerültek, akkor viszont most kell dönteni, hogy kinek adják meg a lehetőséget a vb harcra. Ez eddig Vettel volt, de a múltkoriak után szerintem elgondolkodtak hogy Webber sem egy béna srác. Most megint hátrányban lesz taktikailag, pedig most (szerintem) neki akartak kedvezni, egyértelmű hogy a pole-ra küldték ki. Ő is kevés volt meg a körülmények sem voltak hasznosak...
Toyota nagyon jön fel, ha beelőznék a Brawnt, meg egy két csapat néha még elkapná őket akkor lehetne érdekes az év vége. -
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #45056 üzenetére
Na ezt most így nem igaz. Igaz, hogy bukott, de ezt csak magának köszönheti és nem Kiminek. Milyen messze voltak egymástól amikor elkezdett integetni Webber? Kimi semmiben nem tartotta fel, teljesen kihúzódott balra és lassított. Webber meg nem tudott a feladatára koncentrálni és bebukta.
-
MPowerPH
félisten
válasz
#70869248 #44981 üzenetére
Persze, ez messze nem a valós erősorrend. Hamilton gyorsabb mint Kova, nyilvánvaló. Ha tovább megy, az se segít neki, legjobb tíz nem ment volna. De Massa és Kimi között sincs ekkora különbség. Massa megint rontott a végén egy nagyot.
blazsey2: Elképzelhető.
Holnap kiderül, de ha az van, akkor én a Brawn -okra tenném a voksom.
-
rocket
nagyúr
válasz
#70869248 #44855 üzenetére
Sokan fogjak ezt megprobalni a televiziok kozul, sot lehet a verseny szervezoi kozul is lesznek akik megprobaljak majd a szerzodeseket felbontani.
Noname csapatokra, noname pilotakkal nem sokan lesznek kivancsiak, ha meg olcsobb jegyarakkal probaljak meg vonzani az embereket az szinten nem lesz jo megoldas, mar most is sok nagydij szervezoi gondvan vannak a magas koltsegek miatt, nagy nevek nelkul meg szinte biztos a csod.
A nagydijak szponzorai kozott is biztos lesznek akik nem akarnak mar FOTA nelkuli F1-et tamogatni, igy meg ez is kieses.Hungaroring is ezek koze a palyak koze fog tartozni, mar most is rezeg a lec, de ennel joval nagyobb gazban leszunk ha valora valik a FOTA fenyegetozese. (en tovabbra is bloffnek gondolom).
Aktív témák
Hirdetés
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- HP ProBook 430 G4 Pentium 4415U (bios jelszavas)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest