- Gurulunk, WAZE?!
- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #41986 üzenetére
Hát tudod Montezemolo térdre borulna az emberei előtt, ha náluk is az lett volna idén az egyik legnagyobb baj, hogy valamelyik versenyzője indokolatlanul nehéz autóval indul egy versenyen.
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41993 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani elsősorban, hogy RESPECT!
Másodsorban meg: ezt.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41988 üzenetére
Mert amit írtál, abból az jött le nekem, hogy szerinted a vezetőváltás nem számít, és a McLaren ugyanolyan helyzetben van, mint a Ferrari, pedig egyáltalán nem, mert ugye az egyik csapatnál minden hibádzik, a másik meg "csak" a fejlesztéseket tolta el, de a versenyeik amúgy rendben vannak.
De ezek szerint félreértettelek. -
JColee
őstag
válasz
glutamin #41990 üzenetére
milyen kommentátorok jegyezték meg? csak kíváncsi vagyok
érdekes én is észrevettem, hogy gyakran van műszaki hibája, de nem lehet hogy konstrukciós gondok voltak? például 2005ben többet töltött a pálya mellett, mint a pályán a legkülönfélébb okok miatt, szerinted mindet ő okozta, szétgyilkolta a gépet -
shteer
titán
válasz
Motion_Blur #41993 üzenetére
nagyon remélem h megfelelő lesz a nyomás és az utóbbi évek tradicionális csapatai mind csatlakoznak
szvsz nem kéne a jelenlegi rendszert elcseszni
-
JColee
őstag
válasz
Motion_Blur #41993 üzenetére
akkor a toyota, a red bull, a ferrari tuti kiszáll, ha bevezetik az új rendszert (én ezekre emlékszem így hirtelen)
még ki szállna ki
kiváncsi vagyok börni és mózli mit szól a dologhoz -
Motion_Blur
félisten
Megszületett a döntés: jövőre kiszáll a Ferrari, ha bevezetik a 40 milkós költségvetési sapkát..
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #41991 üzenetére
Na majd Monaco-ban.
Isztanbulra meg csak sikerül még összekparni valami kis plusz leszorítőerőt az autó seggéhez. Mondjuk ahogy elnézem a McLaren asszimetrikusan veti be a csomagjait a többi csapathoz képest.
"Most importantly, it's a big improvement for the guys in the team. I just want to say that the whole team has done a fantastic job - they really have, since I've been in this team I've maybe had one or two reliability issues with the car in 40 races. And touch wood that will stay the same."
"I hope our new modifications give us a huge chunk of downforce. I know the guys will keep pushing, I'm pushing like crazy, we're all pushing like crazy: when we start winning again, we'll deserve it more than anything because we'll have been through so much to get back there. There is a great feeling of solidarity and optimism in the team at the moment, we'll never give up."
Ehh...ennyit az AMD power által bevágott nyilatkozatról...
BTW, szerinted előnyt fog jelenteni Monaco-ban a KERS?
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #41987 üzenetére
Ezt fenn is tartom, hogy Barcelonában (ami a legaeroigényesebb pálya), max csak a Force Indiát vertük aeró téren, vagy még azt se. Lewis eredményei nem mutatják meg az autó deficitjeit objektíven (mert az autó képességein felül teljesít vele versenyen, mert van konstans versenytempója és racekraftja), de a nyilatkozataiban elmondta, hogy csúszkált, mintha jégen ment volna.
Most őszintén a Toro rosszabb aeroban? Nem, hiszen az Newey cucc. Tehát részemről nem volt túlzás, hogy max. az FI-nál lehetünk jobbak aeroban, de lehet hogy őket is a KERS+Lewis kombóval verjük csak.
-
glutamin
őstag
válasz
proof88 #41972 üzenetére
Nekem az elmúlt évek alapján hullámzóbbnak tűnik a teljesítménye az említettekhez képest. Amúgy valóban jó pilóta ezt egy percig nem is vitatom. Viszont Eléggé kopnak alatta az autók. Ezt már abban az időszakban is megjegyezték páran a kommentátorok közül, amikor megbízhatóbb verdában ült. Kimi szétgyilkolja a gépet valahogy. Nem tudom mások hol tudnak spórolnia technikával, de neki ez valahogy nem megy annyira.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #41984 üzenetére
Van az Autosport forumon egy bennfentes McLaren alkalmazott, akivel lehet diskurálgatni pl. az MP4-24 topikban.
Ő felmentette Pat Fry-t, mert az aero részleg Simon Lacey reszortja (Head of Aerodynamics). De az egész projekten rengetegen dolgoznak, aerodinamikai szakemberek is garmadával. Lewis legutóbbi nyilatkozata szerint az autó nem reménytelen eset.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #41985 üzenetére
más hibát nem találsz
Nana, ezen Martin (és még sokan mások) elríná magát, kínjában vagy a röhögéstől.
Melbourne
De amit mondasz talán versenytaktikailag még igaz lehet, bár legutóbb Lewist túltankolták a rajthoz és pont a leggagyibb szettet adták neki arra az etapra ami a legfontosabb lett volna.
-
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #41978 üzenetére
Biztos, hogy ott vannak azok az emberek, csak nem mindegy, hogy hogyan dolgoznak, mennyire vannak felelősségre vonva ha elcsesznek valamit, és mennyire figyelnek oda a munkájukra.
Motion: azért a McLarennél azon kívül, hogy nem gyors az autójuk, más hibát nem találsz az egész idei évükben, míg a Ferrarinál nem találsz egyetlen olyan versenyt sem, amikor mindent jól csináltak volna. Ja, és tegyük hozzá, hogy a Ferrarinak gyors az autója, ennek ellenére fogadni merek, hogy továbbra sem tudnak vele mit kezdeni.
-
Oliverda
titán
válasz
Oliverda #41983 üzenetére
"A McLaren rotacios ciklusban tervezi az autoit es az idei volt a tradicionalisan gyengebb ciklusu, Tim Goss munka. Az MP4-22, amivel Alonso es Lewis kakaskodtak, az volt Pat Fry munkaja, es az MP4-24 is Pat Fry munka lesz, ugyhogy lehet bizakodni."
Hát mondjuk ez úgy látszik hogy nem jött be
, de legalább megbízható...Hamilton alatt. Kova meg úgyis bénázik ha megbízható ha nem.
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41982 üzenetére
Ez az "egyik leglassabb" nem túl konkrét behatárolás szerintem.
Másrészt ha szerinted így van akkor ez ismét csak Hamilton képességeit emeli még magasabbra, mert így a mezőny "egyik leglassabb" autójával sikerült neki Bahrain-ban megszerezni az 5. rajthelyet majd a versenyen még egyet ugrott is előre.
"A McLarennél is ugyanazok a mérnökök tervezték az idei autót"
Én úgy tudom hogy ez nem így van mivel a McLaren-nél van valami rotáció évről évre. Hunnylander említette is hogy az idei autót más tervezte mint a tavalyit.
"Sőt, aeroban valszeg a leggyengébb a mezőnyben."
Ejjj...de nagy aero guru vagy. Esetleg nem akarsz elmenni a Ferrari-hoz mérnöknek?
Amúgy meg:
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Motion_Blur #41976 üzenetére
Az, de nagyon ám.
-
puttputt
őstag
Látom, hogy offtopik lesz ez is
, még az előzőnél is jobban, de azért... [link]
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #41978 üzenetére
"...így van fogalmuk róla, hogy mit kell tenni ilyenkor."
Ez első 5 verseny ezt nem nagyon támasztotta alá semmivel.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #41969 üzenetére
Számomra egyértelmű, hogy a szerelőre, a mérnökökre, stb... gondol. Egy ekkora csapat simán foglalkoztat vagy 700 embert. Egy pár vezető beosztású távozott a csapattól, de a többsége ma is ott van. Részt vettek már 1-2 VB-cím megszerzésében, így van fogalmuk róla, hogy mit kell tenni ilyenkor.
-
-XadAnuX+
őstag
Barrichello megint kiakaszt:
[link]"Jenson és én azonos teljesítményt nyújtunk, akárcsak Michaellel."
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #41971 üzenetére
Na látod ebben egyetértünk, sok minden kellett ahoz hogy fejre legyen állítva a rendszer.
Kellett pl. az hogy a jelenleg élcsapatok a kezdetetkől ne használjanak KERS-t annak összes nyügjével.
Kellet az hogy vásárolt motort használhassanak elérhető áron, teljesen azonos specifikációban mint bármelyik másik.
...stb.
..és ez jövőre még keményebb lehet. -
-
glutamin
őstag
válasz
PazsitZ #41956 üzenetére
Alonso-t is sokan a sikertelen évei alatt változott stílusa után kedvelte meg jó pár ember.
Egy ember jelleméről sokat elárul, hogy nehéz időkben hogy viselkedik. Sennát és Schumachert is azért szerették sokan, mert akkor is keményen küzdöttek, amikor nem alattuk volt a legjobb technika. Kimiről valahogy nem ez jön le.
-
wildrain
addikt
válasz
Motion_Blur #41917 üzenetére
Melyik cikkekre gondoltál?
-
-Mike-
addikt
válasz
Oliverda #41962 üzenetére
Így igaz, nehogy már az mondja meg kik dolgoznak a Ferrarinál, aki 2éve folyamatosan a csapat része, inkább higyjünk egy olyas valakinek aki több száz kilóméterről kiszúrja abból a 5-600főből két hetente azt a 10-15 embert.
Nem muszáj minden hírre ostobaságokat írni kedves fórumtárs. -
Oliverda
titán
"A Ferrari nem felejtette el, hogyan kell futamot nyerni, ugyanazok az emberek dolgoznak most is itt, mint akkor, amikor mi győztünk. Többször hibáztunk, de ha nagy nyomás nehezedik a válladra, akkor ilyen előfordulhat...."
Pont az a baj hogy ugyanazok az emberek dolgoznak ott. Bár ez is sántít mert 2007ben nem pont ugyanezekkel az emberekkel nyertek, a tavalyi évben pedig már sorra jöttek a bakik.
-
puttputt
őstag
-
#70869248
törölt tag
válasz
Flashcash #41953 üzenetére
Na igen, ennyi erővel ne is legyen.
Egy csapattárs egy VB-t nyerhető autóban pontokat kell hogy raboljon a többiektől, ne annak kelljen örülni hogy legalább nem végez előrébb..
Kovalainen nem veszélyeztet senkit, nem alkalmas csapatmunkára sem....a vetélytársak szempontjából kovalainen mintha nem is lenne.
....ami már a necces kategória, mert mint írtam régebben ha Hamilton kiesik pár futamra, akkor a McLaren Kovalainen-re kénytelen támaszkodni.
Szal lassan felmerül a kérdés hogy mi is az amiért ő ül ott...mi is az amiért legyártanak két autót. Ezt egy autóval is tudnák, max a gártók versenyében nem lennének esélyeik a többi, jól müködő, csapattal szemben. ...és még talán a következő évi 40millás kalap is önnyebben teljesíthető lenne. -
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #41955 üzenetére
Nem hinném hogy érted.
Hamilton tudta hgoy fejlődni kell, tudta az okát is....azt is tudta hogy ez nem az ő pályájuk.
Erre a katalán pályára a McLaren hozott dolgokat, amik nem tették jobbá az autót.
Ez a baja, ...tavaly Kimi nem igen nyilatkozhatott volna ilyeneket (nem tudom megvédeni a VB-t), mert Massa jól ment a Ferkával....de itt hol látod Kovalainen-t?
Azaz igaza van.
...ja igen és persze a Force India vezetői is nyilatkozhatnának olyanokat hogy lemondanak a VB-ről mert nem úgy sikerül az autó.Kimi meg ha jól tudom most elégedett az autóval...Massa detto ha egyszer tud erőből a 3. helyen autózni, azaz a Ferrari mint autó sokkal jobbat lépet előre.
Ez a beáldozták az idei autót a VB-ért....bazzz hát nem ezt csinálták mindig??! Tavaly nem volt probléma hogy az elöző évben év végéig harcban voltak?
Ez már régen másról szól... -
PazsitZ
addikt
válasz
Motion_Blur #41937 üzenetére
Alonso-t is sokan a sikertelen évei alatt változott stílusa után kedvelte meg jó pár ember.
Ki tudja lehet pár év múlva Hami se lesz annyira megosztó személyiség.Rinyagép szerintem túlzás. A helyében én is panaszkodnék. Ez van, egyébként meg lehet jót is tesz neki.
(#41955) D@ni88: Force india már megszokta a helyzetet, Ferrarinál meg néha szerintem azzal sincsenek tisztában melyik futamon szerepelnek épp.
-
D@ni88
addikt
válasz
#70869248 #41947 üzenetére
és szted a Force india pilótái nem tudnának sírni?
vagy pl a Ferrarisok, lassú is volt a kocsi, mellé katasztrófa a taktika, és még be is döglik.
És nem nagyon hallottuk se Massát, se Kimit ennyire sírni, se egyik forceindiást.
ők belátják hogy a szabálymódosítások miatt megváltoztak a körülmények.
Lewis ezzel nem törődik, ő csak azt látja hogy szar a kocsi, pedig hát a VB-t ezmiatt nyerte meg. Beáldozták az idei autót a VB-ért.... -
proof88
addikt
válasz
Peat;) #41948 üzenetére
Én most már kezdem azt hinni, hogy ha jó Kimi autója, akkor nincs kedve versenyezni, beáll valaki mögé, amikor meg elkezdi tépni az autót, elromlik alatta. Kivétel, amikor ő csapja falhoz, vagy nyer. Csak mán régen nyert...
Más: hosszú idő után újra fenn van a szingapúri videó, tanulságos ismét a Ferrarinak... meg Alonsonak. -
válasz
#70869248 #41947 üzenetére
Kovalainent nem kell szídni. A McLaren csapat leghasznosabb tagja volt tavaly.
Nem nagyon ismerek olyan pilótát a mezőnyből aki ennyire kevés pontot vett volna el Hamiltontól. Ha más lett volna a csapattársa, akkor év végén nem biztos, hogy neki kedvezett volna az az egy pont különbség.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Peat;) #41949 üzenetére
Hát nem tudom...
Szerintem ha Bari helyett jönne valaki, akkor egyből csapatsorrendet állítana fel Ross, és a vb állása miatt jogosan.
Jövőre meg mindketten tiszta lappal indulnának, addig hozná a második helyeket az új pilóta, és nem nyavajogna folyton, hogy ő tudott volna állandóan nyerni és mindenki ellene van....Barinak be kéne ismernie, hogy nem az az őstehetség típus, jó helyen volt jó időben, és már nem 18 éves. Ez a véleményem.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
Nowhereman #41946 üzenetére
Az az eset nagyon durva volt, még ha lekörözés lett volna, azt mondom, hogy belefér, de hogy versenyben voltak mind a ketten, ez így mindent elmondott Bari-ról
-
Peat;)
veterán
válasz
Nowhereman #41946 üzenetére
Csak nem Kimire gondolsz?
Én is ezt nem vágom, Kimi másfél éve mondogatja, hogy majd megmutatja meg minden, erre az alacsonyabb fizetésű versenyző társa sokkal többet nyújt és többet küzd, igaz annak ki is fogy az üzemanyag, Kiminél ez nem fordulna elő ha kevesebbet tankolnának akkor sem.
Én tavaly még kivártam, de idén nálam egyértelmű, Kimi gurul a lefele a lejtőn, (de még ott sem előz!
).
-
#70869248
törölt tag
válasz
D@ni88 #41938 üzenetére
Rinya gép??
igen kétszer kapta meg a vb esélyes autóját egyszer egy ponttal bukta, a következő évben megnyerte a vb-t.
...hol is tartana Kovalainen-l a McLaren? ja igen, tavaly 7. lett volna, idén meg a 11. 4 ponttal.Most lett rinya gép??! Amennyire emlékszem most tette szóvá, és ráadásul még el is hihető hogy ezzel az autóval nem tudja megvédeni a VB címét.
ehh de már mindegy is, csak éppen nem volt jobbb dolgom.. -
Pá
addikt
Én amúgy kb most b@sznám ki Barikát a csapattól.
-
gV
őstag
válasz
-XadAnuX+ #41942 üzenetére
"Boldogabb lennék, ha a csapat előbb szólt volna, de lehet hogy valóban véletlen volt, hogy Jenson így tudott nyerni." - tette hozzá a brazil pilóta, aki a 2002-es A1 Ringi verseny emlékeit idézte fel, amikor arra kérték, hogy engedje el Michael Schumachert.
"Ezért hagytam el a Ferrarit is.""kicsit" sokat várt a cselekvéssel
-
glutamin
őstag
válasz
!Overdose! #41940 üzenetére
Ezzel én is egyetértek. Nem feltétlenül szerencsés, hogy a sikeres pilótaalkat a 40 kiló vasággyal.
Azért kiváncsi lennék mire gondolnak a Hondánál. 5 futam, 4 győzelem, ők meg kiszálltak.
-
-XadAnuX+
őstag
Szegény Barrichello :
[link]Szerintem nem nagyon sajnálná senki, talán saját maga.
Sokkal jobb pilóták mehetnének a helyére. -
sekli
addikt
válasz
!Overdose! #41940 üzenetére
jó ötlet, kicsit egyenlőbbé tenné a dolgot, és nem nagy véráldozat, habár szinte semelyik sportágban nem korrigálják a sportolók tömegét...
-
!Overdose!
őstag
válasz
Motion_Blur #41936 üzenetére
Igen, 2006-ban reális esélye volt a győzelemre, bár meg kellett volna előznie Alonso-t és Kimit. Mondjuk miután elfüstölt Kimi csak Alonso maradt volna. Jó verseny volt.
leviske: Még csak javaslat, de én örülnék, ha jövőre bevezetnék, hogy a pilótákat az üléssel együtt mérlegeljék. Gondolj bele, hogy pl. Massa 59kg, Button 70.
-
leviske
veterán
válasz
D.Orion #41934 üzenetére
Kimi és Massa nem csak az autóra fakadhatna ki... Egy Ross Brawn féle csapatfőnökkel nem biztos, hogy így állnának.
Egyébként hallottam pedzegetni, hogy kaphatnak plusz súlyt a könnyebb súlyú pilóták az ülésük alá, hogy ne legyenek előnyben. Erre már van hivatalos nyilatkozat is, vagy eddig csak javaslat formájában létezik? Csak mert igen meglepő volna egy ilyen lépés, elvégre a könnyebb zsokék sem kapnak plusz súlyt a nyeregbe, vagy rosszul tudom?
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Nowhereman #41933 üzenetére
Egyetértünk, 3 év után most jöhet el újra Webber nagy esélye Monacoban. Kíváncsi vagyok tud-e élni vele.
-
!Overdose!
őstag
válasz
Nowhereman #41933 üzenetére
Button sem ment rosszul 2004-ben. Én még nem írnám le.
-
AMD Power
titán
Lewis kicsit ki fakadt. Van is miért...
"Nagy kár, hogy nem kaptam olyan autót a csapattól, amivel megvédhetném a címemet. Az autóm ennyire pocsék. Pedig a belét is kitaposom. Egyszerűen nincs remény."
-
raczger
őstag
válasz
!Overdose! #41922 üzenetére
Próbáljátok ki az LFS-t (Live for Speed), szerintem sokkal jobb game, sajnos nincsenek benne valós pályák, de van benne 2006-os f1 autó (williams bmw), meg sok más jó dolog, a legjobb szimulátor szerintem.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #41920 üzenetére
RBR-nek meg kétszer annyi, mint a Mekinek és Ferrarinak összesen. Na anno ezt sem gondoltam volna, talán én voltam az egyik leginkább szkeptikus itt
.
Meki, Brown dolgot nem tudom elhinni
Se azt, hogy a meki olyan 8. szinten lenne a mezőnyben, se azt, hogy a Brown az elsőn. -
Oliverda
titán
válasz
!Overdose! #41924 üzenetére
Ne képzelődj.
-
!Overdose!
őstag
Interjú: Ross Brawn – Szó sincs előnyben részesítésről
Annyira érzem Rosson, hogy szíve szerint valóban jobban támogatná Jensont, mert jobbnak tartja, de ezt nem teheti meg egyelőre Rubenssel.
-
proof88
addikt
válasz
!Overdose! #41922 üzenetére
Én csak ez évtől nyomom teljes segítség nélkül és van még gyakorolni valóm, de alapból 65 kiló vagyok.
Igaz, szerintem a célegyenes végén, az első féktávon beájulnék, a szervezetem már ott csődöt mondana.
-
proof88
addikt
válasz
!Overdose! #41916 üzenetére
Ok, de a pilótáknak komoly versenyeztetés kell F1 Challenge-ben, rFactor most nem ér.
JJános: valódira gondoltam.A manit összedobja itt a közösség.
-
Oliverda
titán
Whitmarsh: A monacói pálya kedvezhet nekünk
Remélem így is lesz. Kíváncsi vagyok hogy mennyit fog ott érni a KERS már ha ér valami. Bár itt elég sok a kigyorsítás, a célegyenesre való ráfordulás után és az alagút előtt hasznos lehet.
Most nézem a csak a konstruktőri VB állásást... 5 verseny után több mint kétszer annyi pontja van a McLaren-nek mint a Ferrari-nak.
2 hónappal ezelőtt de örültem volna ha valaki ezt így megjósolja...most valahogy nem örülök ennek annyira.
-
Motion_Blur
félisten
A magyar autóversenyzés helyzetéről 3 cikk
Pfff... iszonyat elszomorító és szánalmas...
-
proof88
addikt
Beszéltek itt az uncsi versenyről, szerintem nem volt olyan rossz, főleg ha Kimi kocsija nem áll le, akkor a verseny közepén is több izgalom lett volna. Mi lesz Valenciában? Szerintetek lesz unalmasabb a tavalyi versenynél?
Más: szerintem alakítsunk F1-es csapatot PH!orma-1 Racing Team néven, csinálunk egy kocsit, 2 ember bevállalja a pilótáskodást, persze mindenki tesztpilóta és szerelő és versenymérnök is egyben.Lehet, hogy nem leszünk olyan jók, de taktikával megverhetjük a Ferrarit.
-
PazsitZ
addikt
A Red Bull is kiszáll, ha nem változnak a szabályok
[link] "Itt van az új Schumacher! Jenson Button az ötből négy futamot megnyert. Fölénye Michael Schumacherre emlékeztet, különösen a csapattársát, Rubens Barrichellót, aki azt feltételezte, hogy a Brawn előnyben részesíti az angol versenyzőt."
-
Oliverda
titán
válasz
Motion_Blur #41907 üzenetére
Oda biztos valami különlegességgel készülnek.
Viszont azt remélem hogy McLaren ott hozza majd az elmúlt években mutatott formáját, vagy legalább valami Bahrain-hoz hasonlót tud(nak) produkálni.
-
JJános
addikt
válasz
-=Sziszi=- #41908 üzenetére
Hát az RBR-nél a taktika hozhatna jobb eredményt, a Ferrarinál meg az odafigyelés.
Motion_Blur: Lefogadom, hogy minimum dobogó! Ha nem húszszor leírom: Nem tippelek!
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
JJános #41896 üzenetére
Igen. Itt sokat a taktikát hibáztatták, pedig azzal semmi gond nem volt, csak nyomni kellett volna végig a könnyű autóval. Schumi nem egyszer autózta ki a +1 kiállást.
Motion_Blur: Lehet az F60B-nek jobban fekszik Monaco, mint a korábbi évek "Ferkáinak". Pl rövidebb tengelytáv. A KERS-et ki is dobhatják Monacora. Nem?
-
Motion_Blur
félisten
Kíváncsi leszek, hogy Monaco-ban (ahol egyébként is mindig a toppon vagyunk) mit fognak művelni a Ferrari stratégák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
frame>24 #41902 üzenetére
Azért mert elavult volt az infrastruktúra és nem volt elég hely a boxoknak és motorhome-oknak. A pályát is átépítették, kivették az utolsó sikánt és már 2 éve alkalmas a versenyzésre, tavaly már volt pl. WTCC fumtam is. F1 is simán lehetne, de ugye börninek nem éri meg az európai futam, inkább az ázsiába költözik az F1..
-
sekli
addikt
-
Oliverda
titán
válasz
tuskooo #41899 üzenetére
Miért is? Vagy magadat osztályoztad?
Team Manager Chris Dyer explained that in both pit stops, Massa’s Ferrari suffered from refuelling issues and the cause is currently being investigated. "Obviously, we have a lot of work to do,” Dyer stated. “We are all very unhappy for what happened and lament the fact that so much work from the team to improve car performance was not adequately rewarded in the final result.”
Aktív témák
Hirdetés
- Asustor NAS
- Sweet.tv - internetes TV
- Gurulunk, WAZE?!
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Nyaralás topik
- Macska topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 OC 8GB NZXT H400 fekete Enermax 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged