Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Eredeti játékok OFF topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-02-27 09:59:50

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#118451) Skullwipe válasza micafighter (#118450) üzenetére


Skullwipe
senior tag

Szerintem, nekem legalább is úgy tűnik, hozza lazán azt a teljesítményt mint mpc-hc + chatty, csak itt egyben van minden, nem kell mindig újra csatlakozni manuálisan, mert nálam ezzel sok gondom volt. 1080p-t egyáltalán nem bírja a lapos a fenti kombinációval se (nem hogy chattel böngészőben, még 240p-vel se), de alatta már jól el van, és közben a 2gb memóriából jut böngészőre is. Nem végeztem alapos teszteket, de a szubjektív benyomásom, hogy nagyon jól sikerült végre egy hivatalos app. Igaz nálam kell neki vagy 2 perc is talán mire betölt maga az app, de utána elég gyorsan át ugrik a csatornák között, és ugye az új felület azért nem rossz, így látom ha valaki olyan streamer tudok árlépni gond nélkül. Asztalin i3 (még a 2 magos verzsa') + gt640-el meg vajsimán jár, de nálam böngészőben is simán megy akár milyen felbontáson, nem értem hogy nálad ez hogy nem megy, nálam szó sincs ssd-ről.

[ Szerkesztve ]

(#118452) cskamacska válasza cyberkind (#118445) üzenetére


cskamacska
addikt

"akkor miért ne toljam fullra 1080p-n a dolgokat? :DD"

Leginkább azért, mert ha egy játék látványvilágának időtállóságát olyan effektekkel és eljárásokkal akarják biztosítani, ami igazából a következő hardvergenerációknak szól, és azokat bekapcsolva épp elérhető legjobb gép is kifingik alatta.. akkor a te géped is bizonyosan kifingik alatta, és jó DJKultúra Úr tanítványként telenyávogod a fórum témákat mekkora szar lett a "port", mert még fullhádén se megy fullmaxon minden. ;]

Erre egyik legjobb példa a Crysis. Minthogy a Crytek abban volt érdekelt, hogy a játék alapjául szolgáló játékmotort minél többen licenszeljék, a játék egyben a motor technikai képességeit bemutató techdemo is lett, tele olyan megoldásokkal ami kinézetben korát megelőzővé tette, ezzel együtt évekkel későbbi közepes gépek is nehezen futtatták teljes részletességgel. Viszont a játék közepes és magas grafikai szinten is gyönyörű volt, az átlag Unreal 3-as masszából így is kiemelkedett, nem volt szükség a legmagasabb beállításokra a játék élvezetéhez.

Aztán mégis úgy alakult, egy generációnyi játékos nyomorodott bele lelkileg abba, hogy volt egy szem játék amit nem tudtak kimaximálni a több ezer dolláros gépeiken, és fórumok ezreit bőgték tele hogy mennyire optimalizálatlan szemét a játék. :)

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#118453) cyberkind válasza cskamacska (#118452) üzenetére


cyberkind
félisten

Nyilván értelmesen lesz ez beállítva de amikor olyan blődségeket olvasok ezen a fórumon, hogy lassan 4K-ra elég valaki szerint a 1070 akkor nem tudok ilyenek mellett elmenni, én tudom, hogy még 1080p-n is simán fektethető a 1070 is. :D

Ez még csak egy bench de ha nem lesz legalább olyan szép mint a Witcher de nem is fog úgy menni akkor aztán baj van Houston. ;]

A Crysis azért rossz példa mert mindenen bármely beállításon eszméletlenül nézett ki és még most is úgy néz ki, 4K-ra minimum egy 1080 kell a 60fps-hez közel 10 évvel később. :)
A Crytek nem tudom mire gondolt akkoriban, gyakorlatilag a gtx 480 és 5970/talán 5870-ig nem jött olyan vga ami normális fps-en tudná futtatni azt a játékot magas vagy ultra beállításokon, saját magukat lőtték tökön, hiába volt ez szép akkoriban, a Metro ugyanez volt 3 évvel később, semmi se vitte normálisan fpsen magasabb beállításokon.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#118454) bullseye válasza micafighter (#118446) üzenetére


bullseye
addikt

Thx, ezt a VLC-s megoldást kipróbálom.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#118455) tomsolo


tomsolo
őstag

Ez most ingyenes a hétvégén ha klikkolsz

Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő

(#118456) cyberkind


cyberkind
félisten

Hehe, nyilván csak kipróbálja a játékot ő is. ;] (AC Origins)

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#118457) FunPro válasza cyberkind (#118456) üzenetére


FunPro
senior tag

Személy szerint, ha választani kéne a kiadók vagy a kalózok között, én a kalózokhoz csapódnék... :K

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#118458) cyberkind válasza FunPro (#118457) üzenetére


cyberkind
félisten

Én meg egyedül dolgozom mint Batman. :K

(#118459) AtHoS
Melyik viccben, szerintem van egy pár ilyen. :D

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#118459) AtHoS válasza cyberkind (#118458) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Csak nehogy úgy járj, mint a viccben az apáca ;]

read-only mode on the forum

(#118460) morfondőr válasza FunPro (#118457) üzenetére


morfondőr
őstag

Az AC Origins egy kifejezetten jól sikerült játék, látszik hogy sok energiát fektettek bele és ez úgy mondom, hogy még egyik AC játékot sem játszottam végig ezen kívül, szóval nem vagyok fan! Technikai gondokkal tele van sírva a fórum, nálam semmi probléma nem volt pedig nem felső kategóriás gépem van, de lehet csak az ingerküszöböm magasabb kicsit. Senki sem szent, mindenki kalózkodik(kalózkodott), de hogy erre büszke is legyen valaki, szerintem már túlzás!

Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

(#118461) FunPro


FunPro
senior tag

#cyberkind

Batman elég sok segítséget kap, de terepen valóban egyedül szokott mozogni! :D

#morfondőr

Ezt úgy általánosságban mondtam. A legtöbb kiadónak kijárna egy kiadós fejmosás, ráadásul maguk alatt vágják a fát, ezzel is növelve a kalózok számát. Ettől még mindegyiknek lehetnek jó húzásai, jó játékai, és valóban senkinek nem kéne büszkének lennie arra, hogy "lop".

Mondjuk, az ilyen kommentek (mint amit a képet is láthatunk) általában provokálásra születnek. Mindenkinek hagynia kéne a másikat a csába, úgy sem lehet dűlőre jutni az ilyen témákban.

U.I.: Amúgy az Ubi nekem még nem ártott semmit, de nagyvállalat révén ő is kapja be! ;]

[ Szerkesztve ]

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#118462) cyberkind válasza FunPro (#118461) üzenetére


cyberkind
félisten

Kap de nem kéri, nem mindegy. :DDD

Paranormal Cocktivity

(#118463) reelc válasza FunPro (#118461) üzenetére


reelc
veterán

Egyedül mozog terepen, ha nincs vele:
Pl.: (valamelyik) Robin, Batwoman, Batgirl, Nightwing, Catwoman, és még ki tudja kik. :)

Nem fognak észbe kapni a kiadók, amíg komoly veszteségek nem érik őket.
Pl. nem zuhan komolyan a preorderek, 0day vásárlások, season passok, dlc-k, mikrotranzakciók iránti kereslet!
Ha az emberek nagyrésze úgy vásárolna, mint Crytek (ha nagyon fontos, akár 4-5 év múlva bundliban, valami olcsóbb tierben esetleg), akkor nem ez lenne a helyzet. ;]

[ Szerkesztve ]

(#118464) FunPro válasza reelc (#118463) üzenetére


FunPro
senior tag

Meg ugye Alfred mindig súg neki. :D

A kiinduló kép igazából tökéletesen vázolja a problémát.
Lehet büszke kalóz barátunk kicsit butácska, de aki párhuzamot von a kalózkodás és az árak emelkedése között, annak sem jutott sok gógyi. Márpedig, az ilyen emberek még többet ártanak az iparnak! ;]

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#118465) morfondőr válasza reelc (#118463) üzenetére


morfondőr
őstag

Nem értek a giga kiadók lelki világához, de szerintem előbb kaszálják el a projekteket és zárják be a stúdiókat, mint változtatnának a pénzéhes üzletpolitikájukon.

Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

(#118466) reelc válasza FunPro (#118464) üzenetére


reelc
veterán

Alfredet direkt nem említettem, terepmunkásokról volt szó. :)

Ne aggódj, majd gondolom megint csináltat az ipar felmérést, és azt mutatják a számok, amit láttatni akarnak. :)
A mocsok kalózok miatt drága minden, az emberek szeretik a DLC-ket. Nem szeretik a bonyolultabb játékokat. stb. :) Majd a kiadók megmondják, miket szeretnek a játékosok, és miket nem.

(#118465) morfondőr: Igen, ebben is van valami, de az lesz a vége, hogy x kiadónak marad 2-3 stúdiója mondjuk átlag 2-3 év fejlesztési idővel (+patchek, dlc-k, portolások konzolra, PC-re, stb.)? Ez elvileg évi 1 játékot jelenthet ezt azért nem engedhetik meg maguknak. Bezárások voltak, vannak, lesznek, de egy bizonyos szintet tartaniuk kell.

(#118467) SityiSXT: Az élet minden területén minden cég a legtöbb profitot akarja kihozni. Ezt persze a vásárlók fizetik meg, ill. spórolnak sokak bérén, stb. Megoldják. De a nagy profit a cél. Nem egyszer. Rendszeresen. Több, mint az előző negyedévben, vagy 1 évvel ezelőtt, mert ugye növekedni kell, stb.

[ Szerkesztve ]

(#118467) SityiSXT válasza morfondőr (#118465) üzenetére


SityiSXT
őstag

Biztos, hogy a kiadók pénzéhesek? Nem lehet, hogy ma videojátékot fejleszteni pöppet drága mulatság?

(#118468) micafighter válasza SityiSXT (#118467) üzenetére


micafighter
nagyúr

Igen, a COD WW2 első 3 napban 500M-et hozott a konyhára, ami több, mint a Thor Ragnarok + Wonder Woman (mind2 sikeres film) együtt.

Biztos vagyok benne, hogy lootboxok nélkül nem tudtak volna profitot elérni.

Ahogy a több milliárd dollárt érő SW franchisera épülő SW BF 2 se tudott (volna) profitot termelni lootboxok nélkül. :(

(#118469) maross válasza micafighter (#118468) üzenetére


maross
veterán

easy money = best money

eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok

(#118470) FunPro válasza SityiSXT (#118467) üzenetére


FunPro
senior tag

Szóval, átlag 100 misi egy játék.

Most ha a Witcher 3 tavaly publikált 25 milliós eladását nézem bőven lehetne faragni az árcímkén. És most a witcher 3-ról beszélünk, amiben volt rendesen munka. Nem úgy mint mondjuk egy COD, egy FIFA, vagy bármilyen ilyen fércmunka esetében, ahol kvázi ugyanazt a játékot adják el 3x.

Ilyenkor szokott jönni az, hogy nem lehet minden játék Witcher 3. Kérdem én, miért? Hiszen ez a létező példa, hogy egy jó programot visznek, mint a cukrot. Akkor?

De tudod mit? Nem kell faragni. Legyen 60-80 euró, de akkor:
1) Ne vagdossák ki a játék felét, majd adják el még 40 euróért
2) Legyen vaj sima a játék minden platformon
3) Ne kelljen minden játékot 3x megvenni az ilyen-olyan editionok miatt.
4) Ne a fogyasztóval fizettessék meg az ilyen-olyan elcseszett lopásvédelmüket

(Amúgy az is sokszor el van felejtve, hogy a sok preorderes már megjelenés előtt pumpálja a pénzt a projektbe, tehát közel sem kell egyedül állnia a költségeket a fejlesztőnek)

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#118471) micafighter válasza maross (#118469) üzenetére


micafighter
nagyúr

Ha megnézzük hogy az EA sport játékok csupán kártyás része (1 éve még azt se tudtam hogy van kártyás részük, LUL) mennyi profitot termel (évi 1 milliárd usd felett), akkor azt hiszem mondhatjuk, hogy ők nyomtatják a pénzt. De még csak papir meg tinta se kell hozzá. :)

[ Szerkesztve ]

(#118472) micafighter válasza SityiSXT (#118467) üzenetére


micafighter
nagyúr

Btw Andromedanal nem a grafikával volt gond, a látványvilág igy kb 50 óra jatek után szerintem rendben van. A gond az volt, hogy a legtöbb animációt automatizált folyamattal rakták össze, ami sokszor nevetséges végeredményt hozott, és így adták ki a játékot. Ez abbol is látszik hogy az az 1-2 jelenet amit kézzel finomitottak az nagyon jo lett. Csak sajnos tényleg 1-2 jelenet van ami automatizálás mellett humán inputot kapott a fejlesztőtöl. A witcher egyik fejlesztője kifejtette ezeket az automatizált folyamatokat elég jol anno az Andromeda kapcsán. (Külön vicces most a Destiny 2 apropóján, hogy akkor se a Bioware kommunikálta le hogy hol csuszott el a dolog).

[ Szerkesztve ]

(#118473) SityiSXT


SityiSXT
őstag

Azok a fránya részletek, azok kerülték el a figyelmeteket... A 100 millió úgy jött ki, hogy marketing nélkül (azzal minimum 150, de inkább 200 lenne). Emellett direkt kisebb fejlesztésről volt szó, tippre olyan Focus Home Interactive vagy Codemasters szintről. Egy Witcher 3, CoD, AC, GTA költségvetése ennek minimum duplája...
Igazából a linkelt videóval csupán arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy ne csak szélsőségekben nézzétek a helyzetet - nem csak fekete-fehér van a világon, a kettő között sok árnyalat is húzódik...

(#118474) cyberkind válasza micafighter (#118472) üzenetére


cyberkind
félisten

A Naughty Dog (mostanság már csak Uncharted meg a The Last of Us) kézzel pontosítja a mocap-et, vannak durva különbségek a dolgok között, egyébként szép az Andromeda és nekem is tetszik (ennyiért), de valahol iszonyat béna az arcanimáció.

Na de sebaj, a Remedy megment minket ezektől csak kezdjék el használni az új technológiájukat, vagy ha nem ők de valaki kitalált valami újat, sajnos rég volt ez is. :DDD

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#118475) morfondőr válasza SityiSXT (#118467) üzenetére


morfondőr
őstag

Ha normális és jó játékot csinálnak, akkor el fogják tudni adni és vissza hozza az árát, sőt még egy rakás pénzt is fog termelni! Láttam én is a videót és értem az álláspontot, de ne az legyen már, hogy tolják kifelé a címeket minimális energia befektetéssel az előző részhez képest és tele tömik mikrotranzakciókkal, meg lópáncél DLC-vel, hogy minél többet le tudjanak húzni a rajongókról. Erre értem a pénzéhséget! Tisztességes munkáért sokan hajlandóak fizetni.

Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

(#118476) cyberkind válasza SityiSXT (#118473) üzenetére


cyberkind
félisten

Ha egy játék jó, akkor jó és tetszik a népnek, vinni fogják, csakhogy példát is említsek a Hellblade: Senua's Sacrifice személyében, CoD meg AC annyira uncsi már, de főleg a Cod, ami alá nem képesek rakni egy új, nextgen grafmotort mert akkor kiesne egy-két év pár rész nélkül és Bobby bá' szomi meg szegény lenne, az AC (mint széria, nem az új, az majd lejjebb) meg legalább szép és tele van tartalommal de egyik se Gta vagy Witcher.

Egyébként meg mint régebben írtam, ezek a nagy kiadók simán tudnának ilyeneket csinálni mint ami a Witcher és a Gta csak ahogy nem sokkal előttem írták: easy money = best money, kicsit se tudom sajnálni ezeket a kiadókat, az új AC se váltja meg a világot de dolgoztak vele minimum 4 évet, máris más ez.

A Codemasters-et meg szerintem az évenkénti F1 szopatja a legjobban, jókat tudnának ők csinálni csak bővülni kéne vagy ezt hagyni.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#118477) i2k válasza cyberkind (#118476) üzenetére


i2k
senior tag

:R

A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

(#118478) SityiSXT


SityiSXT
őstag

Mondondőr
Szó nem volt itt minőségről! Te nevezted pénzéhesnek a kiadókat, erre reflektáltam azzal, hogy objektíve csak a számokat nézve mi kell ahhoz, hogy kitoljanak egy játékot. Ha a lóvé megvan, utána jön az, hogy minőségi produktum kell, de ez már nem volt benne a videóban, mert teljesen más tészta. ;)

Cyberkind
Amíg az AC-t meg a COD-ot ilyen mennyiségben veszik, minek változtatni a recepten? De egyébként nincs olyan sok franchise a piacon, ami büntetlenül meg tudja úszni a nagyjából változatlan folytatásokat. A legtöbb esetben elvárás a fejlődés, ami aztán vagy sikerül, vagy nem. És pont emiatt értem meg valahol (noha hangsúlyozottan nem helyeslem) a kiadókat is: ennyi pénzt kockáztatni ilyen hosszú távon más, biztosabb (horrible dictu: jövedelmezőbb) befektetésektől veszi el.

Szóval nem olyan egyszerű ez szerintem, mint amilyennek sokan látják és hangoztatják.

(#118479) cyberkind válasza SityiSXT (#118478) üzenetére


cyberkind
félisten

Igen, ebben igazad van, de fel is tudna lázadni a gamer nép ha akarna ahogy a SW-nál is történt de túl nagy áldozat egy ilyen játékot kihagyni, nyilván nekem is meglesznek ezek mind de nem 60eu-ért és azonnal ahogy kijött hanem 15-ért és mondjuk másfél év múlva, holott ezek a játékok a felét se érik vagy max annyit (mármint a 60 felét), szerintem nagyon könnyű lenne "áldozatot" hozni, sőt én úgy látom, hogy a Ubisoft igencsak beszart a felvásárlástól és azóta, hogy ott lebeg a függetlenségüknél a kasza jobban összeszedték magukat minden téren.

Ha minden igaz 9 milla ment el a SW-ból a nagy balhé után, mégis mit várunk ha egy ekkora dolog után is ennyi ment el ilyen rövid idő alatt?
És nincs üresjárat, idén jön az új BF 2 év után, jövőre meg az új ip Anthem.

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#118480) SityiSXT válasza cyberkind (#118479) üzenetére


SityiSXT
őstag

Hát ez az! Amíg van elég balek vásárló, aki minden évben befizeti az egyházi adót az Activisionnek, Ubisoftnak, EA-nek, addig miért is változtatnának? A számok és tények pedig olyan dolgok, amikkel igen nehéz vitatkozni, márpedig a vezetői értekezleten ez van fókuszban.

(#118481) FunPro válasza SityiSXT (#118478) üzenetére


FunPro
senior tag

Részemről soha nem a megértéssel volt probléma.

Én a fejlesztő/kiadó nézőpontját mindig megértettem.

Minek csináljunk minőségi PC játékokat, ha a szar konzolportot is eladhatjuk nekik?
Miért ne vágjuk ki a játék felét, ha így is megveszik?
Miért vigyük lejjebb az árakat, ha ennyiért is megveszik?
Ez így teljesen jogos. Ez így még szimpla üzlet.

Számomra ami igazán gyomorforgató, az a szöveg, amit levágnak mellé. És ami a problémát okozza, hogy a sok idiótánál még be is üt a Stockholm-szindróma, és a lázadás helyett még a védelmükbe is veszik őket. Megjegyzem, nekem a politikával is pontosan ugyanez a bajom.

U.I.:
Az igazi pénzéhesség ott mutatkozik meg, hogy milliókat képesek költeni olyan "lopásgátló" módszerekre (az utolsó fillérek kisajtolása reményében), amiknek amúgy sok értelme nincsen, de legalább ezzel is növelhetik a végösszeget, és még tovább szopathatják a tisztes vásárlót.

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#118482) cskamacska válasza SityiSXT (#118467) üzenetére


cskamacska
addikt

Régen volt már kedd, linkelek keddit hátha lesz megint kedd. :K

Feature Creep - Video Games Are Not Too Expensive To Make

Super Bunnyhop - How American Game Companies Avoid Paying Income Tax

régebbrül
"I see these figures as proof that customers are spending more money on micro transactions than on actual games."

"Despite increasing their profits Activision is constantly laying off employees and shutting down studios as their game library shrinks into a small handful of microtransaction frieandly titles."

"But really that just relfects the trends over the past generation of wealth building. If you want a microcosm example of how the costs of products have been going up despite wages staying the same and jobs going away, look no further than the past decade of Activisions budget.

Sure, that may mean they are developing better and better business sense, but how long can these trends really sustain themselves.. before the underclasses get desperate."

"So if you ever feel like Blizzards games are getting less, uhh, ambitious than they used to be, or you ever want to gripe about how the remake of Modern Warfare has 100% more transactions than the original game, just remember that Activision-Blizzard is spending less of its budget on games than it used to. And to rub it in they are probably spending less of their budget on taxes than you do."

még még jöhet ide Jim Fucking Sterling Son száját lebegtetni
The Jimquisition - When Publishers Kick, Developers Start

"As big budget game publishers hobble their own potential by paying to a very restricted market of focus tested teenage boys, they have left huge gaps in the market that independent developers are happily filling. Because alleged AAA publishers hate the idea of making some money, as opposed to making all of the money, they have abandoned consistent mid range reliable products with dependable audiences in favour of a reckless "go big or go home" strategy. Expecting every game they publish a 10 million dollar Call of Duty rival, and consigning anything that fails to meet those expectations to the failure bin.

Its ironic, really, that major publishers are so famously risk averse, but what they are doing, betting huge on the next big thing with ridiculous budgets, is such a massive short sighted gamble. Even with some publishers actually doing it and still proving new IP and unique ideas can work - Hello Dishonored, and everything Devolver Digital published in the last few years! - the allegedly AAA scene is still a stagnant mire of fear and death.
Meanwhile this massive failure of those publishers, and i do consider it a fucking failure, has been capitalised on developers who are out of the machine. So many talented and passionate developers have checked themselves out of the system, and made the kind of games we are supposed to hate."

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#118483) bullseye


bullseye
addikt

Amúgy mi a helyzet a CS:GO meg TF2 doboznyitogatással? Nem volt kedvem nagyon kipróbálni a játékokat (DOTA úgy rémlik külön mikróval vehető minden). Csak mert ők eddig még Jimtől sem kaptak nagyon, miközben az Overwatch-t szereti ütni "just a cosmetic" miatt.

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#118484) cskamacska válasza bullseye (#118483) üzenetére


cskamacska
addikt

Overwatch amúgy 40 dolláros rendes játék, aminek tetejébe lehet bikini lottózni. :)

Lútládákat nem tegnap találták fel,

PCGamer - The evolution of loot boxes

de a biztosítékot csak most csapkodták le, mikor 60+ dolláros játékok kezdtek neki, és ha már ott voltak, bőven túl is mentek az álcafestékeken és kalpagokon. Valve játékainál mentő körülmény hogy a legtöbb cuccot meg is lehet venni akár marketről, akár direkten, maguk a játékok olcsók vagy ingyenesek(ingyé MMO-kat látványosan még nem szóltak le miattuk mert.. ingyenesek :) ), és én teszem hozzá, hogy a marketnek hála a játékok inkább hozzák a pénzt mint viszik, lásd még a kispénzű de DOTA és CSGO bolond magyar tiniket, akik előbb preorderelnek teljes árú Modern Warface-t, mint a topik közönségéből bárki. :)

Legutóbb az egyébként ajánlott Toy Soldiers Warchest-ben lepődtem meg, hogy az előrébb jutást jelentő egységek, és azok fejlesztései csak kizárólag a játék által dobált lútládákból szedhetők elő. A kooperatív hadjáratban nagyon nem láttuk hátrányát, mert általában kettőnk közül valakinek volt a szükséges fejlesztésből, de azért akkor is bosszantó, hogy minél több cumó volt már meg a megszerezhetőekből, annál több, a láda nyitási árának töredékét se hozó duplicate esett.

Nyilván nem véletlenül, a ládákat készpénzért is lehetett venni, és ebben a 2015-ös kisebb játékban az Ubiszaft már puhatolta hogy a játékosok miért, és mennyire hajlandóak fizetni. Semennyire, mert a játék kisebb bukta lett, se a DLC-t nem vitték, se a dobozokért nem fizettek, legalábbis nem eleget.

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#118485) bullseye válasza cskamacska (#118484) üzenetére


bullseye
addikt

Kösz, de tudom mi az Overwatch, mi a SWBF2, mi a lootbox és ki Jim Sterling.

Azt kérdeztem, hogy pontosan hogyan zajlik a Valve-nál, mert ha jól sejtem, hogy ládákat dobál, de kulcsot csak venni lehet, akkor az OW-nél vagy kétszer szemetebb pszichológiai sunnyogás – még akkor is, ha a cuccokat meg lehet darabonként (market az pláne nem számít, a változó áraival, sőt, még ront is a helyzeten tulajdonképpen), amíg nem játékpénzzel.

[ Szerkesztve ]

'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%

(#118486) arty válasza FunPro (#118481) üzenetére


arty
veterán

Az biztos, "megértetted" ... ráhúzod a witcher3-at a véres kardra és mutogatod, mintha mindenki követhetné :D (igen, tudom, ezt a multkor már lefutottuk, de lám, annyit is ért...)

Aki "megérti" egyébként is csak egy stokholmszindrómás idióta, ugyebár...

ui: a lopásgátló módszerek működnek, különben nem csinálnák :) a becsületkassza ellenben ritkán (tudom, a wicserhárombezzeg....), lásd még game dev tycoon sztorija.

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#118487) FunPro válasza arty (#118486) üzenetére


FunPro
senior tag

Lövésem nincs miért ne követhetnék a nagyobb kiadók a Witcher 3 féle üzletpolitikát. Jó játék, értelmes áron, lopásgátló nélkül. És működik! Ugyanúgy kasszasiker, mint a ládákkal teleb. denuvós retkek. Lehet nem akkora kasszasiker, mint a COD 100, de ha ez a legfőbb baj ezzel az üzletpolitikával, akkor megint csak oda lyukadtunk ki, hogy pénzéhesek a kiadók.

Ha a becsületkassza nem működne, a Game Dev Tycoon-nak nem is kellett volna aggódni a lopkodástól, hiszen eleve meg sem jelent volna, mert az egész indie műfaj behalna a csába.

Amúgy én elhiszem, hogy működik a lopásgátló, csak ismétlem, sok haszna nincsen.
Én még olyan kalózról nem hallottam, aki rohanna premier áron vásárolni, mert valamit nem lehet letölteni.
Hallottam már olyanról, hogy valaki elment és megvette valaminek a 3. részét, mert az első kettő faszántos volt lekalózkodva, de a harmadikat már nem törték fel. Ilyen van! De az újabb címekhez a kalózok úgy állnak, hogy ha ingyen le lehet szedni, akkor leszedem, ha nem, akkor pedig kihagyom. Ha végleg elzárnák a csapot, ők végleg abbahagynák a játékot. Esetleg itt bandáznának velünk, hogy hol lehet a legolcsóbban megvenni.

Viszont, ha jól tudom a lopásgátló pont a day 1 premier árat védi, amit a kalóz vagy nem fog, vagy nem tud megfizetni. Innentől az egész haszontalan. Ha erről más véleménnyel vagy, és beveszed azt a maszlagot, hogy a kalózok miatt drágul minden, és lopásgátló nélkül behalna minden, üdv a Stockholmosok klubjában.

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#118488) Crytek válasza FunPro (#118487) üzenetére


Crytek
veterán

Nagyon egyszerű, hogy miért nem követik az agyonsztárolt Wichert.. Ugyanis kb minden létező más nagy cég nem 3-4 évente ad ki egy db játékot. Innentől kezdve nincs miről beszélni.
Az agyonsztárolt CDP-t se a kemény 3 db witcher game tartja el/fent. Ha nem volna gog lehet bajba lennének.
Egy CDP a 10 millás eladásnak annyira örül, hogy szavak nincsenek rá, de egy EA nek kb bukás a SW 9 miiliója...
Szóval senki se kövesse ezeket mert szőkőévente lenne 2 db játék

Next PC Upgrade: 2022

(#118489) cyberkind válasza Crytek (#118488) üzenetére


cyberkind
félisten

Hmm, mennyiség vs minőség, egy pillanatig se kérdés melyik a jobb de melyik van jelen. :K

Paranormal Cocktivity

(#118490) ayo válasza bullseye (#118485) üzenetére


ayo
addikt

Igen, nagyjából így van. Játék közben is esnek cuccok, meg sok speckó event is van, amikor sűrűbb és jobb a drop. Ez a lootbox DOTA TF2 és más hasonló játékban "érdekes" módon senkit se zavart. Ingyenes játék, amihez opcionálisan lehet skineket gyűjteni vagy ha úgy tetszik támogatod a játékot, amit szeretsz.

A Dotát nyomtam sokáig, estek a cuccok benne rendesen, de raktam be bele pár ezrest eventek idején, hogy jobban essenek az extra cuccok, meg hogy fizessek már valamit, ha már több száz órát belenyomtam a játékba, ami tetszik.
Tökéletesen lehet élvezni 0 pénz fizetéssel, a lootládák mellett meg mindig ott az in-game shop, ahol pár euróért tudsz venni skin bundle-öket a kedvenc karakteredhez. Persze ládából mindig előbb és jobb cuccokat lehet kapni, ha mázlid van...de a türelmetlenek mindenhol megfizetik az árát az időnek ;)

Paladins is pl. hasonló. Abban 459 órám van, van sok szép skin, ami tetszil, de egyszerűen nem tudok mire költeni, mert puszta játékkal ki lehet farmolni nagyjából mindent + IAP téren nincs semmi normális deal, pedig oda is beraknék egy kis pénzt, ha már ennyit toltam vele, de hát ez van, így jártak. :))

A gond szerintem akkor van a lootbox témával, ha játékmenetre kihatással van, főleg ha 60 eurót fizettél a játékért. Szerintem nem a zsákbamacskás rendszer, hanem az EA a legnagyobb veszély.

RIP SW játékok és bármi, aminek a jogát megveszik. :O

[ Szerkesztve ]

http://jateknaplo.blog.hu

(#118491) micafighter válasza cyberkind (#118489) üzenetére


micafighter
nagyúr

:K

(#118492) micafighter válasza ayo (#118490) üzenetére


micafighter
nagyúr

Több féle rendszer van, Dotaban van ugye a random drop, de pénzért vehetsz konkrét cuccokat. Plusz a játék alapból ingyenes ahogy irod, minden content, egyedül skinek potyognak. Ez szerintem fényévekkel jobb az SW BF2nel, ahol van a random drop, plusz venni is csak random dropot tudsz, és imádkozhatsz RNGJesushoz hogy kipottyanjon a sok szemét közül az, ami téged érdekel. Ja és mindez játékmenetet 1az1ben érintő dolgoknál :)

(#118493) FunPro válasza Crytek (#118488) üzenetére


FunPro
senior tag

Nem tudom ki hogy látja, de szerintem egy AAA játéknak kell is 3-4 év. Feltéve, ha egy kis minőséget is bele akarnak csempészni a programba.

Amúgy, ha nem arra mennének, hogy minél jobban kibasszanak a másikkal, nem szökőévente jönne játék. Van annyi kiadó, hogy minden évre jusson minimum egy AAA játék, a maradék űrt pedig bőven kitöltenék a NORMÁLIS indie játékok.

I'll try my best, and that's the best anyone can do.

(#118494) sixpak


sixpak
nagyúr

Aloha.
Quantum Break megvan valakinek Steamen?
Az elején mintha kisebb gondok lettek volna a PC-s verzióval, ezek már a múlté?

Nagy igények nincsenek, 60 fps és valami magasabb graphic settings.

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#118495) ZsZso válasza sixpak (#118494) üzenetére


ZsZso
Közösségépítő

Egyszer lépett ki nekem talán és optimalizációval se volt különösebb gondom.

armegoszto.hu - akciók egymás közt :::..::.. https://www.facebook.com/armegoszto ::..::

(#118496) morfondőr válasza sixpak (#118494) üzenetére


morfondőr
őstag

1 hónapja játszottam végig, semmi gond nem volt vele!

Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

(#118497) sixpak


sixpak
nagyúr

Köszi srácok. :R

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#118498) wesker24


wesker24
senior tag

Nemrég vittem végig én is a Quantum Breaket egyszer crashelt be a játékot azt többet azóta egyszer sem, nálam úgy ment mint kés a vajon.

I am the Lord of Deadside !!! The Horror the horror I embrace it !

(#118499) Crytek válasza FunPro (#118493) üzenetére


Crytek
veterán

Nyílván kell nem is ezen van a hangsúly. De a CDP nem csinál egy éven belül 8-10 játékot ami fejenként 5-10 milliós eladást termel és nem is annyi emberük van ergo nem kell annyi szájat "etetni" mint pl egy EA, Ubisoft, stb cégeknél. Azok nem engedhetik meg maguknak ,hogy 4 évig ne csináljanak mást csak 1 game-en üljenek közben nincs semmi amiből ömlene a pénz...
Biztos mindenki tudnaa minőségit 4-5 év alatt ,de látod a SW9 millája az EAnek nem tetszik kevés nekik. Ellenben egy cdp csattogtatja a fenekét a földhöz örömében...
Most majdnem leírtam ,hogy 1 játékra ne épits céget ,de itt ez a pugb izé ami egyből cáfolja mert most mindenki őket másolja. Jön a Battlefieldbe jön egy autós játékba mindenki ilyen modot tesz a játékába stb...

Next PC Upgrade: 2022

(#118500) i2k


i2k
senior tag

https://www.indiegala.com/ - "Tales of Berseria" - 16,99 dollár (~4230 Ft)

A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Eredeti játékok OFF topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.