Diablo 3 topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [TheLázs:] Mintázatok és kihívások
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/dyingsoul.gif)
Dyingsoul
veterán
Ez is igaz, amit te mondasz és szerintem mindkét megközelítés ugyanúgy helytálló.
Azt viszont nem szabad elfelejteni, hogy nagyon-nagyon sok ember megvette a D3-at 2012-ben és rengetegen csalódtak... Ennyi erővel ha nem DLC-ként jön nagy tartalom ugyanúgy lehet benne csalódni, mint a DLC-s rendszer hátulütőiben.
Szerintem jelenleg a fő probléma az, hogy olyan új tartalmak jöttek idén a D3-ba amik bár ingyenesek, már ezelőtt 1-2 évvel rég meg kellett volna álmodniuk-ki kellett volna adniuk ergó csiga tempóban halad a fejlesztés. Ha megnézzük a szezonokat is mit kapunk bennük? Zéró újítás jön, ugyanazokat a season journey-ket toljuk, a conquestek is teljesen laposak de nem csak a változatosságukkal van baj, hanem a minőségükkel. Kit érdekel az, hogy 1 óra alatt speedrunoljak vagy hogy 50m goldot összeszedjek egy streakbe? A szezonok elején voltak csak értelmes conquestek mikor még Malthelt sokkal nehezebb volt megölni (nem voltak ennyire erősek a karakterek és a drop esély is nőtt a nagyobb fokozatok által) és ott volt a 4 fős GR conquest is. Na az volt az igazi ami csapatba kovácsolta az embereket a conquestek céljaiért, amiket közösen lehetett elérni és nem az volt, hogy egy 4 fős partyban egy embert kell tápolni meg dobálni neki a seteket ha mondjuk a Years of War-t vagy a Master of the Universe-t célzod meg.
Ahogy elnéztem a public community-ket én azt látom minden seasonben egyre kevesebb ember van online bennük. Szerintem valamelyest csökkent a játékosszám is de ezen megint csak az segíthetne ha rendszeresen jön új tartalom az viszont csak akkor jön ha van rá "igény" ami alatt nem azt értem, hogy beírjuk a fórumba két sorban, hogy mit szeretnénk látni a játékban, hanem azt, hogy hány ember játszik vele. Ez viszont így egy ördögi kör.
A játék egyébként összességében nagyon jó... azoknak a játékosoknak akik egy évre-fél évre leteszik majd visszajönnek 1 hónapot vagy season-t játszani és akkor azt mondják "végre van új tartalom". Csak ez a gáz, hogy egy ilyen kijelentésre tényleg kell fél év-egy év és ezért gondoljuk úgy páran, hogy inkább legyen valami fizetős tartalom, mint ilyen lassú fejlődés.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul