Diablo 3 topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
killerjohn
addikt
tessék, hogy mi ?
szerintem te a DR-Allres-armor viszonyát akarod tudni, nem?
kivonatosan:
float MonsterLevel = CurrentLevelNormal + 3; // ugye általában ez 60 + 3, paragon itt nincs
float drArmor = Armor > 0 ? Armor / (Armor + MonsterLevel * 50) : 0;
float drResist = ResLowest > 0 ? ResLowest / (ResLowest + MonsterLevel * 5) : 0;
float drOther = (Class == ClassBarbarian) || (Class == ClassMonk) ? 0.3f : 0;
float drt = (1 - drArmor) * (1 - drResist) * (1 - drOther);
if (Powers.Witchdoctor_Passive_JungleFortitude.IsPassiveFor(this)) drt *= (1 - 0.15f);
Buff B = this.Buffs["shrine_desecrated_blessed"];
if ((B != null) && B.Active) drt *= (1 - 0.25f);
float drCombined = 1 - drt;
float EHP = drCombined != 1 ? HealthMax / (1 - drCombined) : 0;
(#32033) hokuszla: lépjél túl az ilyen evilági hülyeségeken, mint a munka...
[ Szerkesztve ]