Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Gézengúz
addikt
Szia!
Látom nem nagyon vagy otthon automata témában................
Igen engedi mert úgy néz ki
p
r
n
d
4
3
2
Na most ha behúzom a váltót kettesbe akkor nem is tud föléváltani.......mert leszabályzásig 110-ig pörget... ez ugyanígy van a 3-as és négyessel.......
Igaz ez lejtmenethez van kitalálva, hogy ne gyorsuljon fel a kocsi azáltal, hogy nincs motorfék asszem.........
Értelemszerűen 150-nél nem fogom visszarakni 2-be mert minek.............
De ha arrról van szó az automata váltó előzés közben csupán a gázpedál intenzívebb lenyomására úgy visszadobja akár 5-ből 3-ba a váltót mint a sicc..........akkor aztán kapaszkodj...... és akkor még nem beszéltünk a váltó sport állásáról...ami ugyanazon gázpedál nyomás mellett akár 600-700-at is rádob a fordulatra.....
Ui... biztosítás sokkal drágább 2000cm3 felett??? Én most kijövök 40 alatt évente b2-ben
???
Hy..