Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CharlieDrop
veterán
Még az F20 helyett is inkább egy Fiat 500-zal járunk a városban
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gsx-rr
veterán
Es ne felejtsd el,hogy ingyenes. En nem nagyon birtam az elektromos autokat de akinek a csaladban van 2 autoja akkor egy ilyen idealis valasztas
CharlieDrop: nezz majd korul a lampanal nehogy a Bejemvesek kinevessenek!
[ Szerkesztve ]
chess001
aktív tag
Nemzetközi minősítés az a Bosch Car Service, mert nem lehet bármire kitenni, folyamatosan van kontroll rajta.
Igazságügyi szakértő a más dolog, mert ott elég a szakmai mellé egy képzést elvégezni, de azért azt sem mellébeszélős történet...
A videóból meg nem tudod, hogy milyen háttértörténet van, nem hiszem, hogy előben odavitték és írta a számlát a 2millióról-max összegnek, hogy meddig mehet el a hibajavítás simán benne van, ha kevesebb, csak örül neki a kuncsaft, de ha bemond 300e-t és 2 millió lesz a vége, akkor mit csinál, otthagyja a kocsit, mert nem tudja kifizetni?!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
KAMELOT
titán
Én az 5-ben sajnos nem tudok elnyúlni és nem is kényelmes. Azért vettem 7-es. Rosszul írtam... Kisbevásárlásra jó. :) de az ár még mindig sok érte.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Hát az igazán gazdag ismerőseimnek még asszem autója sincs. Például az egyik srác, aki dollármilliárdos, neki négy pár cipője meg egy kis lakása van per pillanat, ahogy tudom. És a Mekiben felhasználja a kuponjait, ha épp van neki. :) (Pár éve még kb. semmilye nem volt, és nem akar luxusban élni.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
chess001
aktív tag
Mert tud helikopter bérelni, ha a mekibe megy, de azért a pénztároslőrincz szint az elég kemény...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
De nem megy. Valakit ezek a dolgok nem érdekelnek, és nem az a célja, hogy nagy autója legyen. Szóval a kis aszfaltpattanást sem érdemes kirohogni, szerintem.
while (!sleep) sheep++;
FIREBLADE78
addikt
Előbb ültem egy macas turboban. Hú bazd... Nagyon szép az interiör. Más liga. Lényegtelen a motor,nagyon kéne.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#51709) CharlieDrop válasza SeniorTilla (#51693) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Hmm. Japánban hogy éreznéd magad egy Kei autóban?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
chess001
aktív tag
Akkor hogyan váltja be a kupont?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
FIREBLADE78
addikt
telefonnal . Milliárdos mih. Én meg a római pápa
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
KAMELOT
titán
Végem van milyen szövegek mennek itt. Milkós mekiben kuponnal
Milkós nem mekibe megy szemetet enni!
emvy: lehet van ilyen, de akkor valami szociális defekt van nála. Azért ez már fillérb.....
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Dehát de. Na mindegy. Nem fillerbaszás, hanem más kultúra. Warren Buffett is fillerbaszó, mert kb. a teljes vagyonát eljótékonykodja, közben ugyanabban a házban él, mint 30 éve?
Egyébként ez egy fontos dolog: te meg én azért nem leszünk dollármilliárdosok, mert nekünk azért lenne az érdekes, mert szeretnénk belőle cuccokat venni. Ő konkrétan milliárdos szeretett volna lenni. Nem érdeklik a tárgyak.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
dehüjevagy, már bocs fingod nincs mi az az olcsó 5-ös
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
(#51715) SeniorTilla válasza CharlieDrop (#51709) üzenetére
Nem tudom, még nem próbáltam, és valszeg nem is fogom. Az más műfaj, más világ. Az megvan, hogy a japánok kezdenek a népfenntartás ellen menni? Annyira az árnyékvilágban élnek a fiatalok, hogy nem szülnek elég gyereket és csökken a népesség. Nincsenek normális emberi kapcsolataik. Komplett városok állnak elhagyottan az országban, ingatlanostól, infrastruktúrástól. Mi Magyarországon vagyunk, remélem nem jutunk el a Kei autók szintjére.
De ha már itt tartunk, megyek a Jakuzába, 38 fokos. Muszáj volt olcsó ötöst vennem, sok a villanyszámla.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
NoZoli
tag
Chris0321: "Nem biztos. 0-100 12.5 másodperc, hatótáv télen nem lesz 200 km a hideg miatt plusz a fűtés is zabàlja az áramot."
Városban nem kell a 0-100. 0-50-en viszont, ráver a belsőégésűek nagyrészére. Fogja bírni a 200-at, de nem autópálya-tempónál. És városon belül, ahová való, nem kell a 200 sem. Okos extrákkal, lehet csökkenteni a fűtéssel elvesztett hatótávot (ülésfűtés, szélvédőfűtés).
SeniorTilla: "Hát, azért nem mindenkiét"
Nem is azt mondtam, hogy mindenkiét, de sokakét.
"Egyrészt mert kiröhögnek, másrészt mert ha neked megy valaki, te húzod a rövidebbet."
Az a röhögés tárgya, hogy valaki az igényeinek megfelelő autót választ? Ráadásul, most még trendi a villanyautózás. Pár év múlva már nem lesz az, de most még van egy varázsa. Ha nem Ikarusszal vagy, akkor, könnyen te húzod a rövidebbet, bármivel. De ha csak abba gondolok bele, hogy a belvárosban kellene parkolni egy 5-össel, vagy ezzel, akkor ki "húzza a rövidebbet", illetve, kit röhögnek ki? Helyén kell kezelni ezt az autót! Maximum, egy i3-assal lehetne összehasonlítani. Azzal, ár-érték arányban, nagy fölényt érzek a Citigo javára.
(#51717) dellfanboy válasza SeniorTilla (#51715) üzenetére
dellfanboy
senior tag
Jakuzába jacuzzi, lesz az, sztem, bar lehet te ki tudsz lepni a magyarorszagi porhuvelyedbol, es atvandorolni egy azsiaiba. csak tudnam akkor miert egy naci verdat hajtasz
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Chris0321
addikt
Évekkel ezelőtt egy volt kollegám elvitte egy Bosc szervízbe az autóját környezetvédelmi vizsgára. Nem ment át sehogy sem. Átment egy másik műhelybe és ott gond nélkül megkapta, trükközés nélkül.
szimi57
őstag
Igaz is, minek villanyautó, amig lehet olcsó lopott gázolajat szerezni!
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
KAMELOT
titán
Főleg ha piros az a legjobb!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
chess001
aktív tag
Nem értem mit akarsz ezzel mondani? A Boschosnál be volt kalibrálva a műszer, máshol meg nem is használják?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Fryskitt
addikt
2010-es 1-est érdemes alvázvédelemre vinni? Főleg garázsban áll, de akkor is...?
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
Gsx-rr
veterán
Ja lejjebb mar ugyse lehetett volna adni
Rohoges targya meg a hulye dumad miatt te lettel.
[ Szerkesztve ]
FIREBLADE78
addikt
Mi meg az elektromos minit akarjuk venni. Kívülről szép,de belül tipikus mini csúnyaság. Az is röhejes kocsi?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
cOxeR
Ármester
Srácok a parttalan és céltalan vitának nem sok értelme van. -légy szíves ne
Az elektromos autók jönnek, van létjogosultságuk, az meg, hogy kinek mi a praktikus és mi miért tetszik/nem tetszik egyéni preferencia.
cOxeR
Ármester
Szerintem a belső rész sem csúnya, de nem az átlag ízlésű embernek jön be.
FIREBLADE78
addikt
Túl kerek. Minden kerek. Kiráz a hideg.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Chris0321
addikt
Nem azért de az ülés és a szélvédő fűtés is az akksiból veszi az áramot mint a normál fűtés így ugyanúgy csökkenti a hatótávot.
chess001
aktív tag
Én is pont így vagyok vele. Minden adata bejön, kívülről is elmegy, de nagyon nem jön be a belseje. Az új opelek kormánykerekével is így vagyok, azt kukáznám...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
szimi57
őstag
Egy kicsit megtévesztő, ahogy fogalmaztál. Minden elektromos fogyasztó csökkenti a hatótávolságot, de nem "ugyanúgy". Lényegesebb kevesebb a fogyasztása az ülésfűtésnek és a szélvédőfűtésnek együtt, mint a normál fűtésnek.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
KAMELOT
titán
Csak most hideg van fűteni kell, nyáron meg klíma. Ezek viszik rendesen az aksit. Azért ilyen hidegebb tájakon nem lesz villany kocsi.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Möhe
addikt
Taxis ismerős Hunyadi ioniq (vagy hogy írjá)kal nyomja 4 éve, a téli fűtés viszi el ilyenkor a villanyt, a nyári klíma jóval kevésbé.
szimi57
őstag
Városban elugrik ide-oda elég, ha bekapcsolja az ülésfűtést, a garázs is lehet fűtött. Egyébként kevés a valószinűsége, hogy napi 50-100 km-nél valaki többet városozik, de lehet, hogy sokat mondok. Bőven marad fűtésre is. A taxi az speciális eset.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
KAMELOT
titán
Azért is írtam ezért a pénzért városba asszonynak bevásárlás és gyerekek suli, jó vétel. Ennél olcsóbban nincs + támogatás.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Gsx-rr
veterán
A tel tesz be neki jobban. Legfokepp a hideg. Felezodik a hatotav
KAMELOT
titán
Legjobb ha van fűtött garázs. Arra, hogy elugrasz ide oda télen városban elég.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Chris0321
addikt
Nem, semmi gond nem volt az autóval csak le akarták húzni egy kamu javítással jó áron.
NoZoli
tag
Ott a pont, erre céloztam én is! Az ülésfűtés a hőérzetet is hatékonyabban befolyásolja.
KAMELOT: "Azért ilyen hidegebb tájakon nem lesz villany kocsi."
Ilyen hidegebb tájakon? Lehet, a Tátra közelében keményebbek a telek, de itthon, az előző szezonban kb. 2 hét volt, amikor -10°C alá ment a hőmérséklet. És már jó ideje így mennek a telek.
Skandinav orszagokban azert eleg sok van beloluk.
while (!sleep) sheep++;
BeZol
őstag
Divatkocsi hetkoznapi kompromisszumokkal. Pl. feszes futomu (jo ez nem biztos, de benzines feleslegesen gokartos varosba, sima aszfalt kene neki), meredek szelvedo (a kormany fole/moge kell hajolni h lasd magad folott a lampat). Mi biztos nem vennenk meg1xer minit, elektromos ide vagy oda.
FIREBLADE78
addikt
Nem én fogom vezetni. Túlságosan nem érdekel. Tesóm. Szerintem a magasságához nem kell hajolgatnia. 2 méteres ámbér x5-ben is hajolgat.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
BeZol
őstag
Előre is részvétem. Nálunk 2 ismerős is rá volt izgulva a minink-re (unokaöcsém autónepper, beadtuk neki adja el ), kölcsönadtuk menjenek vele pár napig, egyiknek sem tetszett... Persze jó a forma, divatos, jó a hangja meg megy is rendesen (cooper s), de amint elmúlik a rózsaszín köd és élményautó helyett hétköznapibbá válik a használat, csak eszi a kefét vele az ember.
A hajolgatást kijavítanám, hogy kb. 2 autónyival hátrébb megállva előrehajolva pont látod a lámpát fölötted, de a vonalnál állva előrehajolva sem fogod látni sok-sok helyen, ill. oldalt sincs mindig lámpa. A sportfutómű meg ráz a magyar utakon, gerincproblémákat okozott. A bmw sportfutóműve vagy 4 fokozattal lágyabb, én nem érzek minden kavicsot, úthibát, nyomvályút a gerincemen, plussz a kormányt sem ráncigálja a hajtásbefolyás, tehát fenntartásokkal szerethető, ha fanatikus vagy, de a tested idővel majd nyafizni fog miatta + a mini ha jól tudom az egyik legproblémásabb márka megbízhatósági szempontból.
Ha meg nyomod neki, rángatja a kormányt a kezedben és orrtolós mint az állat, szó szerint küzdeni kell a kocsival. A bmw-m sokkal egyszerűbben vezethető és még gyorsabb is minden tekintetben, tehát lehet ezt jól is csinálni. A poén, hogy tavaly télen itt Pesten használtam a szokásos 5-5km-es távomon, 13literes átlagfogyasztásom volt (bár pont -10 fok volt, viszont bő 500m után már jött a forró levegő ), ahhoz képest a bömös 10,9literes átlaga is jobb... (elmúlt 2 hétben tényleg csak ezt a szakaszt toltam, semmi extra utazás ami levitte volna, és hát ennyi az annyi..., nem 9,3). Holnaptól már változtatok a dolgokon, így havi 17.500 Ft-ot fogok spórolni, mert olcsóbb kondibérlet + 5perc séta a terem, kocsival marad a nagybevásárlás + hétvégi látogatások/kiruccanások, csak ez egy fos terem . És nem a pénzspórolás volt a fő szempont, hanem megelégeltem, hogy a 12perces autókázást elmúlt 2 hétben folyamatosan 20-40perc alatt sikerült letudni, és a bevásárlási láz közeledtével ez csak durvább lesz.
[ Szerkesztve ]
KAMELOT
titán
10.9l az átlagod? Milyen motor van benne?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
BeZol
őstag
30d 231 lóerő.
Nagyobb motor, nehezebben melegszik be, és 1810+ kg, ami a dugóban szintén előnytelen.
Most voltam 2 vidéki úton is, ott rendben van minden, taposva neki 8,3, amúgy meg 6,3-6,7.
Ez a városi rövidtáv nagyjából oké lenne, ha pl. nagykőrösin végigmennék 70nel (bár a vége annak is dugó), de az üllőin végig dugót elkapva, folyamatos elindulás-megállással mindezt az út kezdetétől a végégig, még esélye sincs rendesen bemelegedni a motornak, tehát a hideg motorral egyből dugóba beállva jutok el a célhoz, és végig kocsisor. Magyarul sz*pás az egész.
Ismerős hasonló cipőben jár az e39 525tds-ével, ő nagyváradtól dugózik át kelenföldig, és 9,5-10,5 között fogyaszt neki, amúgy meg 6-6,5literrel mászkál autópályán.
Másik ismerősöm kb. csak nagykőrösin végiggurul, az e92 320d 7litert evett neki, az f33 440i-vel pedig 11,2 ugyanaz (autópályázáskor 8,5+).
Rövidtávra nagyon rossz a diesel
Kb. 10km-es távig benzines, 10-15km között talán egyforma, 15+ km felett a diesel gazdaságosabb. Persze számít, hogy az a táv végig dugó vagy normál haladás.
Egyébként ha szeretnék egy V8-as benzinest a jövőben, és tegyük fel h átlag 15litert eszik 100on, ha ezt gázosítanám, akkor kb. hány literes benzinfogyasztásra jönne ki a gázos fogyasztás? (full hülye vagyok a témához, csak érdekelnének a számok)
Gsx-rr
veterán
Ha igy gondolkozol folosleges V8-at venned!
whitezo88
nagyúr
V8 benzint gazositani kb blaszfemia es fillerbaszas.
KAMELOT
titán
11l benzin akkor 14l gáz. Függ az milyen motorhoz akarod. Mindenesetre jobban jössz ki vele. Télen indulás előtt nagy hidegben 10p jó melegíteni, utána átkapcsol gázra aztán lehet menni egész nap. Motort is kíméli.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Ezt csak azok gondoljak, akik sosem vesznek és sosem volt V8-uk. Én csak kb 2-3 ezret megyek vele évente, de ha több lenne, belerakatnám.
BeZol
őstag
Kicsit utána olvasva 2/3-adára csökkenthető így az üzemanyagktg. (5-30%-kal több lesz a fogyasztás, de olcsóbb az lpg), 8hengeres kocsinál 350 környéke lehet a beszerelés, tehát 20ezer km alatt megtérülne.
Annyi, h ha hengeres a tartály, akkor csomagtartó egy része foglalt lesz, ha pedig van pótkeréknek hely, akkor az elegánsabb, de pl. v8-as mustangoknál kicsit kidomborodik az egész.
15literes fogyasztás helyett 10literesnek megfelelő költség, az kb. 2ezer Ft 100km-en, és 300ezer Ft spórolás 15ezer km alatt (én kb. ennyit megyek évente).
2. évtől évi 300ezer Ft megmarad. Ezen mi a fillérbaszás? Miért ne gondolkozzon rajta az ember? Ahol lehet és érdemes megfogni a költségeket, ott élni kell vele, kivéve ha a popsikát is 20ezresekkel törlöd ki
Azt olvastam, hogy kell extra ellenőrzés ezekre a cuccokra x évente / x km után, de h ez pontosan milyen költség lenne éves lebontásra, az passz.
Az olvasottak alapján gazdaságilag megtérül, csomitartóból elvesz helyet, lehet van egy extra kör a szervízbe miatta évente (de akkor ott mást is el tudnak végezni, ergo nem feltétlen extra kör), kérdés h mik a buktatói? Vkinek gyakorlati tapasztalat?
"Sajnos" előbb lesz ház/lakás véve, mint egy V8-as csoda, de szeretnék képben lenni, as usual