Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#42051) Xero válasza ADAM1337 (#42050) üzenetére


Xero
nagyúr

Jó nyilván mindenkinek mások a körülmények. Nekem van egy darab mélygarázs helyem jelenleg, konnektor sehol, utca meg tömve van. Szóval ez ilyen. Plusz mivel költözöm hamarosan, így pláne ésszerűtlen lenne.

Viszont pl ha valahol BP agglomerációban élnék saját dupla garázzsal, akkor nem is gondolkoznék egy percig sem. Arra tökéletes valami Nissan Leaf vagy hasonszőrű dolog.

szerk: Bár ki tudja nálam is mit hoz a jövő. Pont olyan közegbe megyek, ahol tűzzel vassal irtják sok helyen az autókat (nem, nem norvégia szerencsére :D), így lehet nekem is kell majd valami alternatív megoldás. Bár szerintem én maradok a bringánál, ha nagyon muszáj, maybe robogó. Az azért olcsóbb. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#42052) MPowerPH válasza apazaza (#42035) üzenetére


MPowerPH
félisten

Khm... O egy elegge felso katos darabot vett, 435xd. Amikor kerdeztem tole, hogy miert nem coupet nez, mert abban meg elnezhetoek a hibak, akkor az volt a valasz, hogy kell a 4 ajto. Erre megkerdeztem, hogy akkor miert nem egy 1 evvel oregebb F10, vagy egy 2 evvel oregebb F13, ugyan ezzel a motorral, a hurka xDrive nelkul. Csondben volt. Meg csak nem is vagany az auto.... Coupeban eleg vad, f@szan mutat, sportos is, ott az ember megbocsajt minden minosegbeli hibat, mert a coupe -zni egy feeling. Ez a GC eleg ormotlanul nez ki, nehez, mint a dog ahhoz kepest, hogy mi hulladekbol van osszetakolva a belseje. A nehezet ugy kell erteni, hogy nehezebb az F10 -emnel is.
Es akkor a hibak. Sok muanyag elem az E92 -bol koszon vissza, ugyan azok a otvar minosegu, konnyen karcolodo, nyikorgos sz@rok. Ezt most komolyan irom, nehol felfedezheto a sorjas muanyag. :U Nyikorog, recseg, nem melto ez egy ilyen erteku autohoz. Az otthon az Octavia kulonb anyaghasznalatnak orvend. Aztan, manualis kezifek? Egy az egyben athozva az E92 -bol?! :DDD Vicc kategoria, a konszernen belul is mar lassan megengedik az osszes modellnel, a BMW meg belerakta a 4-erbe a manualist. Ulesei kicsik, nem eleg szelesek, es messze vannak a kenyelmestol. Coupeban persze jo a kemeny, passzentos ules, de ez mar nem a vagany ebben a felepitesben, eleg lehangolo. A Mondeo, ami helyett vette, az joval kenyelmesebb volt.
A tabletet mar nem irom, irto ciki....Nem veletlenul lathato, hogy az uj modelleknel(kivetel a BMW) mindenki visszaallt a regi beepitett formara.
Aztan az auto iszonyat hangos, 180 -nal mar nem jo zenet hallgatni. Ilyen volt az E92 is, de itt 4 ablakon jon a levego, ott csak ketton tette. Mondjuk ez a 6-os GC -nel is gazos, az A7 es a CLS azert csondesebbek.

En azt mondom, hogy ha kell a 4 ajto, akkor nem 4er -t kell venni....

Don't Tread On Me

(#42053) cOxeR válasza MPowerPH (#42052) üzenetére


cOxeR
Ármester

Egy szó mi száz, minden bmw szar. :D Viszont ha cupe akkor jó. :D A napokba ami itt megy, csak a fejem vakargatom...

(#42054) cOxeR


cOxeR
Ármester

Amugy meg, Diesel moka...
[link]

(#42055) MPowerPH válasza cOxeR (#42053) üzenetére


MPowerPH
félisten

Coupeban ulsz, sok dolgot megbocsajtasz es lenyelsz. ;) Cabrioban szinten. De ettol meg a hiba ott van.

Don't Tread On Me

(#42056) cOxeR válasza MPowerPH (#42055) üzenetére


cOxeR
Ármester

Nem ezen múlik szerintem. :) En a focusnak is képes vagyok mindent elnézni... picit azt érzem túl van misztifilálva pár dolog, most simogatod a kocsit vagy használod, vagy mi a fontosabb.

(#42057) Möhe válasza cOxeR (#42053) üzenetére


Möhe
addikt

Ha dobom az M5-öt akkor fingom nincs mibe ülnék át,a bajor vonal nagy valószinüséggel ki lett nekem maxolva.

(#42058) negro válasza Möhe (#42057) üzenetére


negro
őstag

E46 M3... M5 V10-el? :))

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#42059) chess001 válasza negro (#42058) üzenetére


chess001
aktív tag

Az M-eseket mindenki nagyon dicséri, de akkor miért nem Porsche, ha már sportkocsi?

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#42060) MPowerPH válasza cOxeR (#42056) üzenetére


MPowerPH
félisten

A Focusban elhiszem. De nem egy felsokategoriasnak mondott autoban. :U Rossz kimondani, hogy egy Golf pl. elorebb van minoseg es tudas teren is, mint egy 3-4er. Es ez nem a Golfot dicseri, pedig tenyleg rohadt jo auto, hanem a BMW szegyene.

Don't Tread On Me

(#42061) negro válasza chess001 (#42059) üzenetére


negro
őstag

911-re valtanak lotto otos eseten biztos, GTS(GT3), de, hogy mellette legoznek egy BMW-et az is biztos :)

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#42062) CharlieDrop válasza negro (#42061) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ez esetben maradnék egy Panaméránál, nekem már gyerekeim is vannak :D

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#42063) OPiiPO válasza chess001 (#42059) üzenetére


OPiiPO
addikt

hétvégi Tescó bevásárlás pl.? :DDD

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#42064) Möhe válasza negro (#42058) üzenetére


Möhe
addikt

E60 nem tetszik belül, e46 meg öreg lesz nagyon. Valami napi hadználatos korszerűbbre gondoltam, de az elmebeteg kategória alatt! ;]

(#42065) Möhe válasza negro (#42061) üzenetére


Möhe
addikt

Bitcoin milliárdos/lotto5 után GT3RS biztos lenne, meg valami szar M BMW is trágyázósnak :DDD

(#42066) lali81 válasza MPowerPH (#42004) üzenetére


lali81
tag

Pár dolog eszembe jutott.
1. 100k körül olyan turbót kapsz amit sajnos dobhatsz ki fél év múlva.
2. DPF -ből ugye nincs bontott vagy ha van, dísznek jó.
3. NKH vizsga? Még műszerük sincs mérni. Elmondjam milyen egy átlag műszaki itthon?
4. A német is kidobja a DPF-t már nem egy autót láttam ilyet.Német nyelvterületen sokat járok és őszintén megmondom ott sincs kolbászból a kerítés, talán Svájc kivétel. Az ilyen régebbi szériákat mint E46, E60 stb olyan szahar állapotban látom ,hogy sírni tudnék. :O Ott hogy megy át műszakin?
Ne legyenek illúzióink..pénz beszél.
5. Vajon egy kigyulladó BMW mennyi károsanyagot rak a a levegőbe, amíg kiér a lánglovag? Szerintem többet mint egy herélt DPF-es. Ennyi.

(#42067) Xero válasza lali81 (#42066) üzenetére


Xero
nagyúr

Svájcban konkrétan zsák számra vannak a patika veteránok, youngtimerek és a vadi új top autók. Ha szar az idő, kb ugyan az a járműpark mint Stuttgartban, viszont amint jó idő lesz kirajzanak. Volt már, hogy egy pirosnál úgy nézett ki a sor mögöttem, hogy M3 csl, M4, C63s, M4, Giulia quadrifoglio, M3. :DDD

(#42068) Hikvision válasza lali81 (#42066) üzenetére


Hikvision
senior tag

Az más kérdés, hogy mondjuk egy emelkedőn feketén pöfögő F10-es vicces látvány tud lenni ;]

20 éve a PH-n.

(#42069) Gsx-rr válasza lali81 (#42066) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Nem tudom ,hogy megy at Nemeteknel egy ilyen hulladek auto, mivel nekem ott vettek eszre,hogy el van repedve egy felnim. Mehettem venni gyorsan egy masikat!

(#42070) lali81 válasza Hikvision (#42068) üzenetére


lali81
tag

ha rosszmájú akarnék lenni azt mondanám addig jó amíg feketén füstöl.. mert ha fehéres jön ki belőle. akkor ajjajj..meneküljetek..turbóhibám volt saját kocsinál is , másnál is, nem egy nagy élmény: nulla látótávolság, olajszag és forró füst jön befelé a műszerfalon, hirtelen azt se tudod mit csinálj, senkinek nem kívánom azt az érzést..( és akkor még hol volt a DPF-ek világa..)

[ Szerkesztve ]

(#42071) H.Ezredes válasza lali81 (#42066) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Az a baj,hogy átlagban 150E Km előtt le kéne venni a turbót,hogy fel tudd újítani mert utána beleszokott verni a házba és dobhatod ki... Sajnos én nem 2-3 autón tapasztaltam ezt... Vagy veszel egy jó állapotú bontott gyárit ( ha találsz ) amit felújítasz normálisan nem kínai alkatrészekkel és azt felrakod vagy marad az új... Könnyen dobálózik mindenki a 600K-s DPF-ekkel akinek eleve 10-20M-os kocsija van vagy új autókat vásárol mindig és cserélgeti jobbra balra....Mi mekkora bűncselekmény... Gondolom a mutyi áfás autók nem azok meg az áfa nélkül meg számla nélkül külföldről hozott mutyis alkatrészeket megvenni se baj.... Olyankor minden olcsó legyen de a DPF-et meg kell venni újonnan meg megér Fél milliót felárat az új DPF a kiiktatás helyett, de amúgy az emberek többsége 10Ft ért..... :) ( TISZTELET A KIVÉTELNEK ) Aki megvesz egy E90 E60 2-3M-ért vagy olyan E46-ot amibe van DPF 1,5-2M-ért nem fogja megvenni 600+ ért a DPF-et ( Hozzáteszem egy ÁTLAG ember ~2 hónapig dolgozik ezért a pénzért. Szerencsés aki ezért 1 hónapot vagy egy hónapot se dogozik de nem ez az átlag itthon... ) mikor hatod áron megcsinálják úgy,hogy soha többet nem lesz vele probléma... Ha az embereknek lenne pénze akkor mindenki új autót venne... Ez nem csak BMW-nél van így Merci Audi VW stb.... Persze ez rossz értem én meg újabb autók milyen jók aha... Az összes kamu elcsalt károsanyag kibocsátásukkal együtt.... De ez sem probléma természetesen.... Minden autógyárnak az összes vezetőjét mérnökét börtönbe kéne csukni hiszen hazudnak össze vissza !!!!!!! Nincs kivétel de azok rendben vannak tudom... Meg VÉLETLEN rossz szoftver került a motorvezérlőbe........ Úgy elvárni,hogy egy használ 10+ éves autóba legyen DPF ,hogy az újabb autókon amikben benne van MINDEN EL VAN CSALVA nem is kicsit azért az vicces.... Sajnos nem ilyen egyszerű ez nyilván jobb lenne ha mindig mindent újra lehetne cserélni de nem ez a realitás talaja.... Egy utolsó gondolat ha egy kocsiból kivan szedve a DPF nem fog füstölni alap esetben sőt normál remap mellett sem. Esetleg egy-egy füstpamacsot kitolhat... Akkor füstöl ha szar a kocsi / jobban van húzva alap esetben nem szabadna ( BMW CR dízelről beszélek )

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#42072) Xero válasza H.Ezredes (#42071) üzenetére


Xero
nagyúr

Legjobb tudomásom szerint E46-ban nem volt DPF. Ezt csak így halkan jelzem.

Amúgy valahol egyetértek Veled, valahol viszont nem. Igenis, ha valaki ilyen autót vesz, számoljon ezzel a hibafaktorral is. Ez kb olyan mintha venne valaki egy M3-t, de 316i fékeket akarna rátenni, mert az olcsóbb és azzal is megáll. Ha van pénz majomra, legyen pénz banánra is.

Bár én sem értek egyet ezzel a sötétzöld mozgalommal, de attól még ez van.

(#42073) Gsx-rr válasza H.Ezredes (#42071) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Es akkor mit csinalsz mikor eladsz egy ilyen autot es a johiszemu vevo miutan szembesult ,hogy egy kokanyolt autot vett szepen visszaviszi vagy csinal egy nagyobb ugyet belole?

(#42074) MPowerPH válasza lali81 (#42066) üzenetére


MPowerPH
félisten

100k korul felujitjak a turbot, kicserelik a belsejet. Legyen max. 120k a muvelet, nekem annyi volt atszamolva, es a topikbol masnak is ennyire jott ki. Ha nincs lefingva, meg lehet vele kezdeni valamit, vagy teljesitmenynoveles, vagy tartossag erdekeben.
Nemetben nem mesz at a muszakin kidobott DPF -el. Az NKH -t pedig azert irtam, mert olvastam, hogy mostantol a szuroprobaszeru rutinellenorzeseken nezik, hogy fustol e az auto, es azt is megnezik, ott van e a DPF.
Az atlag nemetnek egy uj DPF ara 2 heti fizetes.

A kigyulladas a BMW sara, tessek garanciaban megcsinalni az osszes kozveszelyes ocskavasat, amit anno premiumkent eladtak.

Xero: Jo peldat hoztal. Meg annyit hozza tennek, "Addig nyujtozkodj, ameddig a takarod er"

Ezredes: Ha nincs penz gyarira, lehet venni utangyartottat is. Vagy belsot cserelni. Az annyiba van, mint kiszedni.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42075) Newlachka válasza MPowerPH (#42074) üzenetére


Newlachka
őstag

inkább kitöröltem.......
Ezredes törölnéd? köszi

[ Szerkesztve ]

(#42076) MPowerPH válasza Newlachka (#42075) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem lattam mit irtal, topik gazdanak kell szolni, ha toroltetni akarsz.

FIREBLADE78: En azt sem ertettem soha, hogy mit sirnak az emberek, amikor a retegvastagsag meron latjak, hogy egy-egy elem mar fujva volt?! Meg lehet kerdezni mi tortent, utana pedig lehet csekkolni, hogy tenyleg torott volt e az auto, vagy csak egy-egy karc miatt lett az elem ujrafenyezve, es nem kodolve! Szerintem igenyes tulajt bizonyit, amikor egy onhibajan kivul tortent karc miatt mondjuk ujrafenyezteti a lokharitot vagy az ajtot. Persze rendes muhelyben kell, es akkor nincs vele semmi problema.
Mert ha meg karcos, akkor vetelkor ott sir mindenki, hogy dehat 3 elemen is van egy-egy nagyobb karc. :Y Melyik a jobb?

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42077) FIREBLADE78 válasza Xero (#42047) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Ne is mond. Csak az baj,hogy ha kiadsz 10+ vagy 15+ millát egy kocsiért,akkor annyira nem tudod leszarni hogy meghúznak stb. Múltkor majdnem "elsírtam"magam. Pláne,ha elakarod adni jó árban. Igaz sok tapasztalatom nincs azzal,hogy egy újrafényezéssel mennyit veszít az árából.

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#42078) Highend55


Highend55
tag

Angliába se megy át már ! 3napja mielött Magyarországra indultam, voltam kint müszaki vizsgán.2percig a motor alatt lámpával bevilágîtott és nézte hogy fentvan-e a Dpf.

(#42079) MPowerPH válasza Highend55 (#42078) üzenetére


MPowerPH
félisten

Tudom. Ismerosom 335D szornye is megbukott.... 2 honapja kaptak ki a DPF -t, mert mar nem birta azt a korommennyiseget, amit az auto termel. Neki meg bevilagitas sem kellett, bar ellenoriztek. A szaki megnezte a kipufogo veget, es csupa korom volt. Kapta a telefont, hogy lesz egy kis baj, mert bizony kormol az auto, van lathato fust is. Most all az auto a garazsban, mert ezzel a konfiguracioval nem lehet ra DPF-t rakni.

De hiaba irod, Mo.-n minden mashogy van. :U Meg....

Egyebkent durvan szigoritottak az MOT -val, baratom Insigniaja is megbukott, meghozza millio sebbol. Olyan £1500 -at most ra kell locsolnia a £3000 -es autora, hogy atmenjen, es akkor meg az ulesfutes es a tempomat mindig nem lesz jo. Meg azt is megkapta advisory -ba, hogy a kettostomegu, es a kuplung csere erett. :Y 2010 -es auto, es roncstelepgyanus. :U

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42080) cOxeR


cOxeR
Ármester

Kocsi leparkolva, sörfesztivál on. :) (Gyula)


(#42081) Newlachka válasza cOxeR (#42080) üzenetére


Newlachka
őstag

úristen de látni akarom élőben :D

(#42082) Xero válasza cOxeR (#42080) üzenetére


Xero
nagyúr

Uj Z4 visszanyul a gyokerekhez btw. Ismet vaszonteto lesz.

(#42083) chess001 válasza Newlachka (#42081) üzenetére


chess001
aktív tag

Szerintem élőben sokkal jobb, mint képeken. Nem adja vissza, hogy milyen kis mokány a felépítése.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#42084) Möhe válasza cOxeR (#42080) üzenetére


Möhe
addikt

Muszáj bekéreckednem jobb 1be ;]

(#42085) szőröscica válasza cOxeR (#42080) üzenetére


szőröscica
addikt

Corso Hotel, en is itt parkoltam ket hete. Megy mar rendesen a gozkabin? :)

(#42086) cOxeR


cOxeR
Ármester

:)) szervezzünk valami fórumos talit...

Fogalmam sincs nem szeretem a gőzt, csak a finn szaunát. :) Amennyire szarok az utak errefelé mondjuk...

(#42087) aero. válasza MPowerPH (#42079) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

A volvosok eddig meg attoltak itt, mert csak kivan belezve de fent van az auton. Bar igen, ha kemenyen fustol akkor lehet meszelnek neki.

(#42088) FIREBLADE78 válasza cOxeR (#42086) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Jöttél volna hozzánk megszállni és tőlem kocsikázhatsz Gyulára innen is. Habár nálunk dejavu fesztivál. Tata,mama fesztivál. ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#42089) Möhe válasza chess001 (#41994) üzenetére


Möhe
addikt

Vipera az ajtózsebben nekem alap
;]

(#42090) KAMELOT


KAMELOT
titán

Na kérem!
Ma kijöttem a garázsból, majd a lehajtón megállt a kocsi.
TRANSMISSION FAILSAFE. Nem tudtam betenni a sebességet. Egyből hívtam a haveromat. Mondta állítsam le. Aztán jött, kocsi kulcsal szétkapcsolta az elektronikát vagy mit és így N-ben tudtuk tolni. Most várom a filert meg az olajat a sebességváltóba. Aztán a szerelésről teszek fel képeket.
Szegény 735i-m most parkolni kényszerül. :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#42091) MPowerPH válasza KAMELOT (#42090) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azt egy olajcsere nem valoszinu, hogy megoldja.

Don't Tread On Me

(#42092) KAMELOT válasza MPowerPH (#42091) üzenetére


KAMELOT
titán

Kevés az olaj a váltóban! Mert kimentem vele, de aztán kicsi lejtő így az olaj előrefolyt és már nem tudta kenni, azért nem is váltott. Mert pénteken a kocsival simán mentem! Szombaton nem voltam vele, ma akartam elvinni pont a szerelőhöz, aztán pont vége is lett! :) Szépen átmossuk, aztán indulhat. Első felvonás meg is lesz. Utána novemberben a komplett motor felújítás következik! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#42093) kisbago


kisbago
aktív tag

Sziasztok milyen fajta szelepszár szimeringet vegyek ami jobb fajta? Illetve akkor már ugye érdemes cserélni szelep fedél tomitest is? (N46B18A)

(#42094) Hikvision válasza KAMELOT (#42092) üzenetére


Hikvision
senior tag

Hova lett belőle az olaj? :U

20 éve a PH-n.

(#42095) KAMELOT válasza Hikvision (#42094) üzenetére


KAMELOT
titán

Valószínűleg az előző tulaj szilikont tett oda, nem megfelelő módon és lassacskán elcsöpögött. Így fogyott el! :) Éppen ma hívott a szerelő. Olaj + filter + tartozékok + átmosás + munka 490 euro, de legalább 100 000km nyugodtan fogok menni! :)

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#42096) MPowerPH válasza KAMELOT (#42095) üzenetére


MPowerPH
félisten

Es az alacsony olajszint nem okozott semmi problemat eddig? Ugye nem 1-2 km -et mentel vele.
En most foglaltam flush -ra idopontot a ZF -hez, 13l olaj +szuro, 109k +afa.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42097) Xero


Xero
nagyúr

8 hónap után megvan a második hiba az autón (az első ugye a termosztát volt). A hátsó ablakmosó motor vagy megdöglött, vagy eltömődött, vagy a biztosíték megadta magát. Micsoda költséges autó ez. ;] :P :DDD

(#42098) KAMELOT válasza MPowerPH (#42096) üzenetére


KAMELOT
titán

Nem okozott gondot! Még jó, hogy nem mentem vele sokat, mert alig voltam itthon az utolsó hónapokban!
Nekem 16 liter olaj meg a többi + munkadíj az 490 euro. Neked a munka már benne van?
Az a jó számomra, hogy az egyik szerelő 1km-re a másik meg 2km-re lakik. Így huzatni csak ennyit kell! :)

[ Szerkesztve ]

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

(#42099) MPowerPH válasza KAMELOT (#42098) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez igy kompletten ennyi, adaptacio reset -el egyutt. 1 ora a muvelet, igy megvarhatom helyben. :)

A flush az mosasnak is felfoghato.... Regi olaj kijon, meg meg 1-2l uj olaj atfolyik, ami atmossa a rendszert, es bent csak a frissbol marad. De nem megy bele adalek elotte, ami leoldja a dzsuvat. Elvileg nem szabadna lerakodasnak lennie, mert az mindig a valto veget jelenti.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#42100) KAMELOT válasza MPowerPH (#42099) üzenetére


KAMELOT
titán

Ja igen mert neked nem lesz mosás. Nekem azért egy kicsit el fog tartani. Én is helyben várom meg! :)

V1200 - 18CORE - SUPRIMX

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.