- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- sziku69: Szólánc.
- Rap, Hip-hop 90'
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szellem.: Felfedezés a Gamer egerek világában: Az én egérkalandom.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz
STC Speed #42597 üzenetére
Ha csak nem vászontetős az autó, én mindig gépibe viszem. Sosem érdekeltek különösebben a mikrokarcok, amiket néhány mosó okozhat, abból is van jobb meg persze rosszabb fajta is, a fényezés előbb-utóbb úgysem lesz tökéletes és aztán mehet polírra ígyis-úgyis, akkor meg nem mindegy?
Ráadásul sokszor a kézimosóban nem lehet olyan szépen, alaposan lemosni, alváz mosás kapásból nincs, a tetejében rohanni kell mert a következő delikvens már a seggedben van és csúnyán méreget, meg csóválja a fejét...ráadásul a végén még jól le is izzadsz, meg párszor felbuksz a gumicsővel, vagy összevered vele az autót, ahogy forgolódsz körbe vagy csak simán a kezed mancsolod össze. Kösz, de inkább nem. -
válasz
STC Speed #42597 üzenetére
Minden ilyen karcol, ami ilyen súrolós univerzális megoldás... ezért szokták kézzel szárítani, igen macerás, illetve meg kell tanulni rendesen mosni, hogy az tényleg jó is legyen, olcsóbb nem lesz ez tény.
Illetve amiért nem lesz jó, mert ezekbe a mosókba az adalékanyag úgy van kitalálva, hogy ha tényleges hatást akarsz elérni, akkor tolni kell bele, kb 2k-t... alatta nem lesz túl jó az eredmény.
Foltmentes meg sose lesz ha nem érintkezel a kocsival. -
STC Speed
őstag
Gépimoso szövetronggyal (christ carwash), nagyon durva a kocsinak?
Csomo gyönyörű autót látok, hogy gépibe viszik, és ott levegős fujás is van a végén..
Kézibe azt utálom, hogy ugyanannyi pénzbe, és nem is olyan szép, + még szárítás is macera. -
válasz
Anubris #42591 üzenetére
Van erre többféle megoldás, kifejezetten szárításra való szegély mentes kendők, jó nedvszívó képességgel, vagy van lehúzó lapát, sőt az elvetemültek lombfúvót használnak.
Kendő sok helyről beszerezhető, akár eBay, vagy spéci autókozmetikai helyekről.
Egy a sok közül: [link]
Ilyen a lehúzó:
Lombfúvó (bár ezt nem kell bemutatni talán)
Van olyan mosó, ahol van pl ilyen lehúzó penge, az a nagyon fontos, hogy tényleg tisztára kell mosni, mert itt könnyen összekarcolhatod a kocsit, ha marad rajta szennyeződés, illetve ha a lapát szar.Tervezek rendelni egy újabb adag ilyen cuccot, ha gondolod összeszedhetünk párat, megrendelhetem egybe... és akkor szállítással jobbak leszünk. (BP-en át tudod venni, ha az segítség)
-
STC Speed
őstag
Sziasztok,
Sajnos belém jöttek hátulról, a hátó lökösöm tört, illetve felette a zárhidon van egy kis horpadás...
Tudok valami olyan műhelyt, ahol megcsinálják szépen, számlával?
Biztosító szerintetek fizet addig bérautót? Tippek jöhetnek, ha vanKöszönöm
-
Anubris
őstag
Milyen törlőkendőt ajánlotok külső ápolásra?
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
A kedves seggfej előző tulaja a kocsimnak elvágta a 8 eres vastag erősítő? kábelt, ami a kalaptartónál fut az erősítőhöz és a hangszórókhoz. A bal hátsó kábel(barna sárga) érintetlen, viszont a jobb oldali kék-barna kábel el lett vágva. A kérdés: A két barna kábel közül vajon mindegy, hogy melyiket kötöm össze a hangszóróval?
Szerk.: gondolom a két kék kábel közül a szürke-kék lesz a hangszóróé... ?
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Hikvision #42581 üzenetére
(#42573) molnarpeter
Persze... Ha a 2literes motorba menne 10L motorolaj meg 1100-1200 RPM-et forogna úgy,hogy 85Km/h-val mész meg naponta 1 hidegindítás és több 100Km-et mész egyhuzamban nem pedig beindítod a sarki közértbe vagy óvodába.... Reális dolgok
(#42578) BMW001
Ez így van.... Én 1 év alatt többet költöttem a kocsira mint amennyiért vettem... És ebben nincs munkadíj... Más meg az olajcserét se akarja megcsinálni a saját autóján...
-
adrian14
tag
Sziasztok!
Valaki tudna ajánlani megbízható bmw szerelőt Szegeden vagy környékén?
Most vettük meg a kis e46 316i-t. Rendben van, de bemelegedés után az olajnyomásmérő sárgán izzik néha. Lehet csak szenzor csere, lehet pumpa. Donnó.Az tuti, hogy az olajat nem eszi és a hűtővíz is tiszta. Így meg nem szívesen járkálnék vele.
-
erikke17
őstag
Üdv
Tegnap volt cserélve hűtővíz autóba olaj filter meg minden. Nos legtelenítés során ugye bugyog köpköd EGR-nél a dolog, ami telibe szíjtárcsa környékére megy szíjakra is. Be is nyikorgott fütyült majd el hallgatott.
Azóta mikor leállítom nyikkan egyet
Ezzel érdemes valamit kezdeni vagy majd le kopik szíjakról fagyálló aztán abba marad?
E39 530d
Előre is köszönöm
-
KAMELOT
titán
Legjobb az amikor nagy ritkán kiírja a kocsim....ENGINE OIL LEVEL LOW
kufferban mindig van 4 liter olaj tartalékban. -
H.Ezredes
őstag
válasz
MPowerPH #42568 üzenetére
A másik paraszt meg nem venné meg az autót mert ilyen gyakran kell költeni rá... Ismerek ilyet és aki megveszi a G30-at de 20K-t sajnál rákölteni.... Nem csak én de sokan mások is észrevették,hogy az igazán gazdagok akik elsőnek veszik meg ezeket az autókat azok a legnagyobb sóherek a szervizelés terén.... LEszarnak mindent hiszen 1 évesen vagy maximum pár évesen kidobják és leszarják mi lesz a kocsival.... 30K helyett 10K-ra levinnék a kötelező olajcserét kajak mennének más autót venni mert sírnának,hogy hülye mennyit kell költeni és bezzeg a másik márkánál csak 30ezrenként vagy 2 évente cserélj olajat...És ez nem vicc hanem nagyon szomorú és ez a valóság.... Ezért hullanak szét a kocsik mert 30ezrenként cserélj olajat 60!!!! ezrenként levegőszűrőt stb stb.... Ráadásul minden "arc" cégre veszi elmutyizza az áfát vagy külföldi cégre akar elcsalni mindent ahogy az olajcserét vagy fék vagy egyéb cserét se akarják kifizetni mert vett egy új autót de költeni már nem akar rá... ( TISZTELET A KIVÉTELNEK !!!!! ) Tudod az alkatrész is menjen szarért-hugyért meg a munkadíj is de mindenre te adj NETTO számlát ami neki nagyon jó....
-
válasz
FIREBLADE78 #42559 üzenetére
Ez a baj... sajnos, hogy sokan ilyenek... en a fos 2003-as focusomban 15 ezrenkent cserélek olajat... nem fost gyári Ford-ot. Akinek meg van egy 10x-es vagy 20x-os értékű autója az meg sóherkodik a következő kontójára aki nem a megfelelő olajcsere árakat bukja hanem egy tetemes pénzt más felelőtlen hanyag parasztsága miatt. Szerintem ez nagyon gáz.
Végül is persze más fa**ával könnyű játszani... -
MPowerPH
félisten
Ezredes, F10 -et hogy rakod uresbe, ha lehal valami, es nem indul az auto?
Anno volt egy kulcs, meg az elso modelleknel, az elsosegely keszlet mellett. Pohartarto alatt volt egy unlock valami, amivel uresbe rakhattad. Ellenben az uj modelleknek mar nincs.
De ezt talaltam:
"Apparently, our 8-speed auto gear boxes (sport or standard) have software to release the transmission using the lever.
1: Push start button or attempt to start the car (even if it doesn't turn over, just push it down anyway
2: Push the lever twice in to N
3: Push the lever to N and hold for 5 seconds
4: Transmission is now disengaged for 15 minutes after which it will re-lock itself."Megtudod erositeni, hogy ez mukodik mondjuk lemerult aksival is?
-
#15490560
törölt tag
Sziasztok!
Z-Performance felniket ismeri valaki? Milyen minőség? Remélem nem gagyi-törős replika style mert most készülök venni egy szett 19”-est 600k-ért.
Más: olajcsere 320d F34-nél mennyibe kerül minden szűrővel márkaszerviznél? (Nem hívom fel mert úgysem mondják meg a frankót, mint soha)
Évi 3 olajcsere lenne 30.000km futásteljesítménnyel (tudom, minek cserélem ilyen rövid időn belül, de nekem eddig ez a periódus vált be minden dízelautómnál), azért nem mindegy mennyi a díj. Ha a márkaszerviz 70-80k körül megcsinálja az OK, de 3x100-at már sajnálnék évente. Akkor marad a szakszerviz (van ismerősöm, ő 60-ért vállalná, márkaszervizes volt)
-
FIREBLADE78
addikt
-
Xero
nagyúr
válasz
MPowerPH #42557 üzenetére
Konkrétan ez két autóipari beszállító, egy vegyes német multi és egy nagyobb itthoni magán cég flotta. Eddig én is azt hittem, hogy mindenhol elcigánykodják.
szerk: Pont úgy került szóba, hogy cimbora mesélte ex cégét. Napi 360km-t ment. A flottás srác mondta neki olajcserénél, hogy akkor fél év múlva találkoznak, erre visszaszólt, hogy jó lesz az 1.5 hónapnak is.
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #42554 üzenetére
Na, akkor itt van a kutya elasva.
Ez azokat erinti, akik tenyleg el is mennek 25-30k km -et egy olajjal ugy, hogy kozben varosban is boszen jarnak, igy mire az olajcserehez ernek, a gazolaj mar 1/3 -ad aranyban kering a motorban.
Ugy kell nekik.... De tudom, nagyon sok az ilyen user... Es amig a gyari szervizbe hordod, addig nem is lesz gyakrabban olajcsere sem.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
MPowerPH #42553 üzenetére
Talán ha nem regenerálna folyamatosan a fos DPF nem hígulna föl gázolajjal a motorolaj + ha nem 25-30E Km-t mennének egy olajjal lehet nem lenne baja
Akik megveszik ezeket újonnan és használják 100-200E Km-ig és a gyári előírás szerint cseréltetenek motorolajat+ szűrőket addig szegény motor megkotlik... Csodálkozik mindenki miért szar.... Talán ezek a kitolt olajcserék meg a 2 olajcserénként cserélendő levegőszűrő ( 50-60E Km WTF
) meg a DPF + EGR se gyilkolná a motort valóban jó lehetne
De amíg a BMW szerint ezeket így kell EZ A GYÁRI addig fosok is lesznek.... És jön valaki,hogy ~200E Km-nél beleül mekkora jó a kocsi közben egy rakat fos....
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #42552 üzenetére
Persze, de mi most ilyen 100 x km -et futott autokrol beszelgetunk.
Azert csunya lenne az is, ha mar 300k km-nel csapagyas lenne a motor. Akkor tenyleg kijelentheto lenne, hogy a BMW elfelejtett eroforrast gyartani, mert a palettajukon a 3L -es dieseleken kivul az osszes egy lapat kaki.
Ez valami kenesi problema eredmenye egyebkent? Vagy az olajcsere periodus kitolasa/rossz olaj hasznalata? Mert nem normalis.... Az E39 30D-k a duplajat is megteszik ilyen gondok nelkul.
-
H.Ezredes
őstag
válasz
MPowerPH #42548 üzenetére
Nem elrettentés ez tény.... Sok Km-nél hajtókarcsapágyak tönkremennek és szakadhat a lánc is. Azért mert te nem tudsz ilyet és a fórumon se nem azt jelenti,hogy nincs.... Nagyon sok ember nem követi a fórumokat és nem is írkál bele de attól még van ilyen autója.
Ez pl 310-nél néz ki így a főtengely csapágy N57 30D
Sajnos kell cserérélni ezeket....
Új hozzászólás Aktív témák
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ford topik
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- sziku69: Szólánc.
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Villanyszerelés
- Futás, futópályák
- Politika
- További aktív témák...
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! MSI Katana GF66 Gamer laptop! I7 12700H / RTX 3070 / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- iKing.Hu- Apple Macbook 13 M1 Pro Touchbar - 2020 - Használt, karcmentes, 22 töltés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest