Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25402) H.Ezredes válasza CharlieDrop (#25400) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Donkával is vannak fenntartásaim adott ő már rogyott sárvédőt stb....

E60 érdekes kérdés.... Betegágy elég sok belőlük de szerethető autó. LCI-t én imádom kevesebb nyűg van még velük ( jelenleg ) és jobb az egész kocsi hangulata belülről meg persze kívülről is... 2003-2005 ös kocsik szoktak leginkább leharcolva lenni... Az-az igazság,hogy ebben a cikkben is vannak azért hülyeségek mert a vadi új izzító elektronika Beru ami gyári beszállító 32K meg új izzító gyertya 5-6K Új PDC-t adok 10-15 között nem bontottat.... Érzékeny rohadtul a kocsi mindenre... típushibája annyi van,h sorolhatnám napestig... Az elhanyagolt kocsikkal van mindig a probléma de vannak olyan ügyfeleink akik már ráköltöttek akár 1,5-2 Milliót de mindig beszarik valami mert a kocsi egy prikézsia!! Ilyenek vannak,hogy hiába a csinálod meg valami mindig beszarik és van a másik véglet akiket hosszú hónapokig nem is látsz... Az ilyen 2-3 Milliós E60-hoz úgy kell hozzáállni 0,5-1 milliót rá lehet költeni,hogy tényleg jó legyen. És mivel nap mint nap szerelünk ilyet tudom mit kell belerakni,hogy jó legyen és nem gyári áron... 35D jobb választás mint a 25-30D-k sokkal kevesebb nyűg van velük jobban bírják a strapát.... Persze ilyen általános problémáik nekik is megvannak....

E60 gyakori hiba ami egy gyorsan eszembe jut

kipuff csonk / a lemez egy forintot nem ér
Turbo
Porlasztó
DPF
CCC
Váltó / turbina / olajfolyás
Hardy
Futóműre érzékeny lengőkarok, gátló , kitámasztókar szilent. hátul csúszó szilent kis lengő bumeráng...
Főtengely ékszíjtárcsa
feszítők szíjak
kis termosztát !!!
Fékre is érzékeny
szívócsonk alatti T elág vízcső
Turbó cső / szétreped...
vákumpumpa olajszivárgás. ( új tömítés + paszta megoldja ) / emiatt alatta lévő vízcsövet megeszi az olaj
ULF Modul szarakodása....
helyzetjelző izzók simák állandóan kiégnek
ACC-be mindig szar a fűtés
izzító elektronika és gyertya
szívócsonk pillangószelepek
EGR tisztítás
EGR szelep
kormánymű
motortartó bakok
Hőcserélő ki tud lyukadni a hozzá dörzsölődő kábeltől...
fűtőventilátor / előtét ellenállással
lehantolnak az önindítók / fölújítani szoktuk és hibátlan
vákuumcsövek szétmállanak szétszakadnak ha olyanjuk van.....
Visszapillantó talpáról lepattogó festék is típus betegség....
Elektromos anomáliák lehetnek....
Kereszt merevítő a motortérbe a csavarok beleszakadnak.... Szar a menet...
Olajcserét nem szabad elhanyagolni 10-12E Km után el kéne dobni az olajat nem 30E Km-et menni mert vicc....

És legnagyobb baj,h vissza vannak tekergetve még az is amire nem gondolnád és ugyan úgy vissza van tekerve a német is nekem elhihetitek. annyi példa van,h ez a tuti német verda meg nincs tekerve a nagy ló...t nem... Pl E46 316Ti német tuti verda meghozza az ügyfél 180E km-e mutat rádugjuk a gépet 417E km nél hiba tárolva.... másiknál meg kiveszik a műszercsoportot és leragasztgatják a kipörgésgátló meg a fék visszajelző lámpáját hibamentes.... :D a másikon meg a Vanos motorját lehúzzák,h ne dadogjon a motor és menjen "rendesen"... A tuti német bringák.... :D Alaposan meg kell nézni MINDEN autót vásárlás előtt !!!!! Mennyi-mennyi szar tekert roncs autót néztünk már át..... :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.