Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz
Lavidaloka #24696 üzenetére
Ui....:
Boldog Új Évet Kívánok minden BMW-s márkatársnak!
-
Lavidaloka
aktív tag
válasz
bluekoli #24688 üzenetére
Én szeptemberben vettem egy BMW E46 320D Touring gépezetet családi célra.
München-ből hozta egy ismerősöm...Mondtam neki hogy csak olyat hozzon ami tuti jó.
Igaz,hogy 2 hónapot vártam rá de megérte
Kinti érvényes müszakival,teljesen új hibátlan futóművel,hibátlan füstmentes mocival,téli nyári kerékkel szervízkönyves:240000Km-el (nem visszatekert)...stb vettem át tőle.Azóta egy fityinget sem kellet ráköltenem....Vagyis hazudok mert épp most kapott karácsonyra egy 18" Styling 67 M3 Doppelspeiche poliert felgent..csak mert megérdemli.
Rendszámmozással együtt az egész 875K-ba volt...
Ithhon meg amiket nézegett mind 1 milkó felett árulták +átíratás..stb.és még ráadásul nagyjából mind szétvolt már hajtva.
-
MPowerPH
félisten
B.U.É.K.
Gézengúz: Benzinest nem is kell egy helyben jaratni, mivel arthat neki. Ellenben diesel-t normal esetben is egy 40-60s-ig erdemes jaratni. Ilyen hidegben pedig ajanlott a 3 perc is indulas elott.
-
Möhe
addikt
válasz
CharlieDrop #24693 üzenetére
Nekem sajna nincs
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
gatorka70 #24680 üzenetére
Szia!
Same car, szóval, ha kiírja, hogy pre-heating, no para teljesen normális, csak felkészül a hideg indításra.
Én ma pl indítottam -4ben és viszonylag gyorsan el is tűnt a felirat, utána lehetett indítani. Ha mondjuk 2-3 secnél tovább írja ki, akkor én már 2x szoktam izzítani. Kulcs visszafordít, majd megint rá, hagy készüljön 2x ráHa eltűnt a felirat 2-3 sec és fordítom a kulcsot.
Nem tudom, ki hogy van vele, de én ilyen időben már az indítás után legalább 3-4 percet hagyom egyhelyben a kocsit, hagy járjon szegényke. Megéri
-
bluekoli
tag
válasz
CharlieDrop #24684 üzenetére
-
Eyesis
őstag
gondoltam bele csapatok a hóba egy BÚÉK feliratot, de nincs hó hozzá
BÚÉK Nektek!!! -
bluekoli
tag
válasz
CharlieDrop #24682 üzenetére
Köszi!
BÚÉK nektek is, a szándék a lecserelésre már megvan
-
Ck.
addikt
Gondoltam ide is beköszönök, bár nem vagyok márkatag, de az utóbbi időben sokat jártam erre felé.
Örömteli Boldog Új Évet Minden Propelleresnek! -
CharlieDrop
veterán
válasz
bluekoli #24681 üzenetére
Rohad-e
Motor mennyire eszi az olajat ez a két legnagyobb hibája az e46-nak
ezen felül: szilentek (első lengőkar hosszirányú szilentje szokott kuka lenni), motortartó bakok, fékek fáradnak, a manuális váltója tud kuka lenni, mert a persely kikopikkb enny a többi szokásos
-
bluekoli
tag
Új vagyok a BMW világban, eddig Mercedesem volt, de most tervezem egy E46-os BMW vásárlását. Leginkább a 2003-as, 2004-es 320i -ket nézegetem, a 170LE-s verziót. Automata váltó lenne a legideálisabb, de úgy látom ezek 90%-a kézi váltós, úgyhogy lehet kompromisszumot kötök egy manuális váltóssal. Az (elvileg) megkímélt példányokat nézegetem, ahogy látom ezek nagy része Nyugat-EU-ból lett nemrég behozva. Kérdésem, hogy van-e erről valami összefoglaló, hogy E46 vásárlás előtt mit érdemes mindenképpen csekkolni / mire kell mindenképp figyelni az autón (ezen belül esetleg a 20i motor esetében)?
-
gatorka70
újonc
Hello! Kérem írja le nekem valaki,akinek van tapasztalata bmw e39,530d pre healting üzenet megjelenése után ,hogyan tovább ? Hogyan indítunk, meddig várunk stb...? Életem első dieselje, pár hónapja vásárolt. Teljesen tapasztalatlan vagyok. Előre is köszönöm.
-
Cxgrav
aktív tag
válasz
CharlieDrop #24662 üzenetére
Nekem van INPA-m, hátha tudok segíteni.
Úgy kellene működnie, hogy rádugod a kocsira a kábelt.
Aztán a számítógépre és van egy DCAN nevetű program ami felismeri, hogy COM1-re dugtad a kábelt, majd rányomsz, hogy oké kommunikálni is akarok vele.
Gyújtásra teszed a kocsit és indítod az INPA-t.
Felül van a Battery és Ignition pötty.
Akkor oké a kommunikáció, ha azok feketék és ON felirat van.Megyjegyzem, hogy egy e46-ra már én is rádugtam, és azon kívül, hogy látta a kocsit nem sok mindent tudtam kiolvasni belőle.
Az én e39-emet közben meg viszi meseszépen.
De lehet csak nálam van a hiba.KINKY_007
Azt hiszem csak az USB-s kimondott INPA kábellel megy. -
MPowerPH
félisten
válasz
Stukker1987 #24676 üzenetére
Jaja, csak ugye eddig engem nem zavart, mivel nem nagyon volt szukseg komolyabb izzitasra.
Nem is vagyok benne biztos, hogy ilyenkor mukodik e. Szerintem nem. Azert meg beindult.
Ck.:Az a Mondeo meg 20. Es 4 henger, abbol is a legkezdetlegesebb.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #24672 üzenetére
Ezeknel a 3-asoknal tipushiba.
Nincs olyan, hogy mind a 6 izzito egyszerre doglik be, es minden alkalommal masik jelez hibat, veletlenszeruen. Nem egy nagy dragasag, talan 86 euro korul van a kis doboz. Csak nincs soha raktaron, rendelesre hoznak.(kulonben mar nyaron csereltettem volna. Ez ilyen, a belso muanyag sarvedore is kb. 20 munkanapot kellene varni) Talan meg amikor Hermaneknal voltam chippeltetni, ok is mondtak, hogy az doglott be. arra nincs kulon hibakod, csak a gyertyak. Izzitok egyebkent is cserelve voltak.
Megrendelem majd kint, es mikor jovok haza, akkor berakatom. Avagy ha rajovok hogy kell, akkor megcsinalom magam. -
MPowerPH
félisten
Jo, hat csak beugrott mi a hiba. Tegnap elokapartam a szervizpapirokat, amin szerepel az izzitoelektronika hiba. Most igy mar emlekszem is ra, hogy bedobta mindegyik izzitogyertyat, mint hiba. Cserelni nem tudtam, mert nem jott volna meg idoben. De nem tartottam fontosnak, mert egy telen at visszamenoleg is fennalt a hiba, es nem lattam semmifele hatranyat. Persze, Angliaban... Raadasul akkor meg ugy volt, haza sem jovok a telen, igy maradhat, persze nem mintha lett volna mas valasztasom.
Szoval oke, elso inditas mostan nehezkes lesz.
Nyarra azt is megrendeltetem, nem egy nagy osszeg szerencsere. Csak sok kicsi sokra megy.
-
MPowerPH
félisten
Milyen poccintesrol beszeltek?
Vazz, nekem ilyenem nincs. Bedugum a kulcsot, 1-es fokozat. Megnyomom a gombot, gyujtas, es melegben azonnal indul. Most gyujtas, alt. max. 1s -re megjelenik az izzito ikon, majd elkezd tekerni az onindito.
Baratnomek Mondeo 1.8TD -jenel kellett pockolni. Izzitas, aztan off. Megint izzitas, aztan off. Kb. 3-4-szer meg kell csinalni, aztan lehet probalni az inditast. Egy izzitas edes keves lenne ezeknek a regi traktoroknak.Holnap korulnezek, hatha talalok a kornyeken Moll M3 Plus K2 95aH aksit. Ezt hozzak ki magasan a legjobbnak minden teren. Neten is eleg draga, de nem jonne meg masnapra. Gondolom boltban meginkabb radobnak egy lapattal, ami tobbletet nem fogok kifizetni. Ha most nem sikerulne, akkor majd nyaron kicserelem.
-
BeZol
őstag
válasz
LuckyL #24665 üzenetére
Nekem most 6,5 éves az akksi, érzem rajta h gyengus már, mert mióta hideg lett, eleve 1-2 pöccintés helyett 3 kellett neki, de most h mínusz is lett, már 4-5 is elkél (mindig csak hétvégén indítom be).
Pre-heatinges dolog szerintem nekem csak akkor volt, mikor -19fokban 1 hét állás után akartam elindítani szegénykét, DE elindult nagy nehezen
A mini-nkben tavaly nyáron a kánikulában halt meg az akksi 9,5 év után. Az a kocsi viszont napi városi bevásárlós, mászkálós kocsika. A vicces az volt, hogy még elvitt A-ból B-be, de B helyen nyekkent(pedig csak 30 perc telt el az újabb indításig)
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
CharlieDrop #24662 üzenetére
Engem is érdekelne a működése, esetleg BT-os cuccal is megy, vagy csak USB-s csatival?
-
hdman
őstag
válasz
MPowerPH #24658 üzenetére
Nekem ~5 fok körül már izzít egy rövidet, legalábbis felvillan egy fél mp-re. Hajnalban, amikor nagy minuszokban megyek dolgozni ( du2től-hajnali 4ig áll az autó az udvaron garázs nélkül) kb 3 mp-t izzít.
Vicces, pont Excide Premium akkum van, tavaly vettem, eddig nincs vele gond, majd meglátjuk
Nálunk már elég nagy a hó, nemrég egyszer előkapartam a kocsit, de holnap hajnalban nem lesz túl vicces
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #24659 üzenetére
Esne mar le az a rohadt ho, es mehetnek turazni egyet. Nagyon nyogvenyelosen indul errefele.
-
MPowerPH
félisten
Ma kimentem 10 orakor, -3 fokban most azonnal elindult. Bar most nem irta ki, hogy Pre-heating.(16 oraja allitottam le) Szerintem az volt a gond, hogy elozo nap takaritottam, ment a radio, es nem kapcsoltam le a belso vilagitast sem. Aztan meg elugrottam vele 2km-re falun belul, ulesfutessel, meg ablakfutessel, full szellozessel. Kozben 3x inditottam be. Aztan allt egy napot.... Izzitok voltak cserelve, intervallum szerint.
Aksit nem csereltem, tavaly meg lett nezetve, es jo allapotban van. A gyari aksi mindig a legjobb, utana csak szivas van. Varta, Banner nem birja a telet. Nekem az E39-ben 2db Exide volt, mindketszer zarlatos lett. Bosch elotte 6 evet birt. Ugy nez ki, nem veletlenul volt annyi aksis gondom anno.CharlieDrop: Az nem vilagos, neked most diseled van? Nem emlekszem ra, hogy irtad e.
-
Viszlát
addikt
válasz
MPowerPH #24653 üzenetére
Épp ezen filóztam ma reggel induláskor. -4 fok és semmi izzítás, egyből tekerte, amin nagyon meglepődtem, mert eddig akármilyen dízelben ültem (még a biturbós 3 literes Merci is), izzított a motor elindítása előtt, ahogy egyre hidegebb lett, egyre hosszabb ideig (nagyon hidegben az ember kétszer is megtette).
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #24652 üzenetére
A Pre-heating elvileg normalis, 0 fok kornyeken mar szukseges. Kb, mint itt az 5. inditasnal, csak nekem kb. 45 orat allt az auto, igaz csak -2 fok volt az inditas pillanataban.(ejszaka meg ki tudja mennyi....)
Ma meg hidegebb lesz, reggel azonnal megyek ki, es nezem, indul e. Nem tudom a gyari aksi meddig birja, de lassan mar azert lehet erdemes lenne cserelni. -
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #24649 üzenetére
Majd megteszem.
Diesel tulajoktol. Tegnap megjott az elso komolyabb minuszos ejszaka, reggel kicsit mintha nehezen indult volna az auto. Soha nem voltam meg vele komoly minuszban, full hideg allapotrol indulva. Eloszor lattam azt a kijelzon, hogy "Pre-heating". Gombot megnyomva 5. 'tekeresre' indult el. Aksi ugye meg az eredeti BMW, tehat 8 eves. Gyengus lehet mar, es azert volt nehez az indulas? Vagy ez normalis a diesel autoknal hidegben?
Fogyasztas brutalisan jo lett. 48l -t tudtam tankolni, es 648km-et futottam. Ebben volt egyszer Bp. oda-vissza, 250km, tempomat 160km/h az M6-on vegig, plusz Bp.-n dugozas. 160km-en 70-90km/h-s csordogalas, es egy bonyhadi kiruccanaskor(160km)az M6-on vegig 170km/h, majd kozuton 140-160km/h. Maradek kb. 100km helyi jarkalas, mikor nem mentem gyorsan, de a hideg motor miatt 'sokat' fogyasztott, igazabol fel sem melegedett a motor rendesen.
Most pedig hazafele, tankolas utan kicsit megnyomtam, GPS szerint 276km/h -ig ertem, tovabb nem mertem eroltetni a teli gumikkal, hiaba W a sebesseg indexuk. Tiszta gaz, hogy a km/h-s modellekbe 280-ig skalaztak a km orat, az angolban meg csak 260-ig.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen videókártyát?
- Macska topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- PS3 Játékok 2000Ft/db - RÉSZLETEK A LEÍRÁSBAN
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest