Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25840 üzenetére
Ha csináltak volna hátulvezérelt tds-t pre-facelift e46ban az lenne a világ legnagyobb szarkupaca
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25848 üzenetére
jajmá, hagy járja végig az utat
Nem mindenki kezdte úgy, ahogy te
-
urban racer
senior tag
Az első m5 imitációszerűség-tipikus utángyártott undormány, a másik gyári M-packet rács. Az utángyártott lökhárító minőségétől függ, hogy bele tudod-e tenni a gyári rácsot. Általában ha műanyag az utángyártott lökhárító, akkor többnyire rámegy a gyári rács. Üvegszálnál kevésbé jók az esélyek.
-
BrékingNews
újonc
Ismeri valaki ezt az autót? Mennyire lehet valós a km? Sokszor volt mar fent, néha levették, aztán vissza került, mint ahogy most is fent van.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/330/bmw_330d_automata_m-packet-8587886
-
Möhe
addikt
srácok
utángyártott M-lökösbe való grillrács helyett jó a gyári M lökös grillrácsa fékcsövekkel együtt?
szerk: e39 -
-KP-
addikt
válasz
BrékingNews #25843 üzenetére
tudtommal a 2007 utáni dieseleknél is van lánc gond
legalábbis a 320d-ről ezt olvastam.
kezdetnek olvasd el ezt:
http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/25/bmw_320d_vs_320i/
-
MPowerPH
félisten
Mekkora dugok kellenek 30-35D szivojahoz? 22, 32 vagy 33mm-esek?
BrékingNews: Szia. Hany eves az, aminel idosebbet mar nem akarsz venni?
-
BrékingNews
újonc
Sziasztok. BMW vásárlása előtt állok e92. Mit ajánlanátok és miért? 320d 184LE azaz az új motoros, 320i 170LE vagy 330d 231LE? Kb 5 millióig.
50% város 50% országú. Évi kb 15.000 km. Van e típus hibája a benzin motornak? A diesel ellen szól a DPF, magasnyomású rendszer, porlasztó. Mellette a fogyasztás es a nyomaték amit előnyben részesítek mármint a nyomatékot. Sok BMWnél hallottam turbó cserét. Ez azert van mert nem vigyáznak ra es hajtják vagy esetleg valami más lehet a probléma?
Mit lehte tudni a 320i-ről? Ha jol tudom ez az N43as motorkódú változat? Ez mellett a csendes járás, nincs DPF, viszont nincs nyomaték. Illetve itt van valami magasnyomású benzin rendszer? Mintha olvastam volna valamit, de nem vagyok biztos.Köszi a válaszokat előre is srácok.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25839 üzenetére
naja, a lóvé
Nagy úr(minden e46-ot meg tds-t vesz
)
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25838 üzenetére
Kasza meg annó drotnál előjegyzés volt ezekre a motorokra
Az M57ek meg ott álltak halomban, mert nem kellett senkinek még 30-ért se, a 100 ezer mérföldes
Mondjuk a rohadásmentes e46 sárvédő meg a VP44 adagoló, ami működik is ritkaságszámba megy náluk
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25837 üzenetére
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25835 üzenetére
nem, abban nincs valvetronic
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25830 üzenetére
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25834 üzenetére
N40 nem kupacabb?
Amúgy pont ezért izgi egy e65, nem tudhatod, hogy ha beszállsz elindul-e
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25833 üzenetére
Azért legalább sok pénzt kapsz amikor leadod az alcuferbe
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25832 üzenetére
Telekjárót?
Jó, végül is, a hetesekkel mindig csak a szívás van
Jöhet egy A8
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25831 üzenetére
Vegyél x3-at vagy x1-et az rondább
Szerk: És vágod, hogy a legszarkupacabb motort, az N42B20A-t berakták az x3ba? Amikor mentünk az e61-ért trélerrel németországba, ez volt a téma
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25830 üzenetére
Mert nem v'ok komplett
Meg a legrandább BMW ever -
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25825 üzenetére
Informatikus vagy. Te raknál üvegszálat olyan helyre, ahol hajlat van? A bmwnél tettek. Ők nem voltak informatikusok.
LCI/FL után nőtt a megbízhatósága valamelyest
Múlt héten egy spanom mesélte: nem akarok cégnevet mondani, de egy elég nagy veszprémi cég ügyvezetője sok helyen járt már azzal a problémával, hogy nincs fűtés az e65jében. Senki nem oldotta meg. Haver kiolvasta: a szokásos Fűtés-csap hiba, ami már 20 éve nem jön össze hibamentesen a BMWnekVolt otthon egy e39 fűtéscsapja, átforrasztotta a csatlakozót(az más volt), És hurrá, ügyfél örül
Csak kérdezem: miért akarsz te e65-öt? Nem szurkálódásból, tök komolyan!
-
tigomigocika
senior tag
Köszi a válaszokat srácok!
Akkor megnyugodtam a kis 316i-ben 300ezer km van jelenleg...
Igaz egy darabig nem is lesz több ,mert fényezzük,karosszériázzuk illetve a váltót levesszük,mert iszonyat csúszik a kuplung.....gondolom tárcsa,de legrosszabb esetben komplett szerkezet csere lesz...
Már minden alkatrész megvan a kocsihoz,kivéve a jobbos ajtókilincs illetve csomiajtő zár.. -
szőröscica
addikt
válasz
tigomigocika #25824 üzenetére
Ha volt gazdája, akkor nem. Mi 380 körül adtuk el, óra szerint 260-al vettük. E39 530d volt. -18ban indult síeléskor, 20 ezer km-en 2-3 deci olajat evett meg, és bármikor nyugodt szívvel beültem volna és lementem volna vele Dél-Spanyolországba. Ehhez viszont gazda és odafigyelés kell, ilyen korban és futásnál már sok gumi és műanyag alkatrész cseréje szükséges az üzembiztos működéshez. A mechanikának mindenesetre nem gond ekkora futás.
-
urban racer
senior tag
válasz
tigomigocika #25824 üzenetére
Közelít a bejáratási időszak vége felé, de továbbra sem kell 2 olajcsere között kihúzni a nívót
-
urban racer
senior tag
válasz
Eyesis #25815 üzenetére
Úgy tudom ezeknél nincs ülés alatti AC, csak a hátsó ülés alatt a rendes. Gyújtáson hallanod kéne az üzemanyag áramlását kb fél percig. Ez a legelső ami eszembe jut.
E61em van, de hálistennek nem volt még semmi rendkívüli BC hibaüzenetem, csak a szokásos lassan emel a légrugó -
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25822 üzenetére
Akkor felejtős?
-
tigomigocika
senior tag
válasz
urban racer #25823 üzenetére
Bocs hogy így bele avatkozok....
370ezer az sok egy bmwnél? -
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25805 üzenetére
Most kérdezzem, hogy miért vettél szarkupacot? Az az autó, amit te nem akartál megvenni 370 ezer kmnél jár már. Csak "tuningot" kellett rákölteni.
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25820 üzenetére
Erre van egy találó hasonlatom:
Mi a közös az e65 és egy e23 között?
Ha lehúzod az e23 légtömegmérőjét, akkor nem indul el, és ha egy e65 cd-tárát húzod le, akkor az sem indul el. -
urban racer
senior tag
válasz
KINKY_007 #25795 üzenetére
amivel én mentem e91 325iA, az még egy ótvaros novanos M50B25öt se verne el, nemhogy egy 231 lovas 330-at. De júniusban jön ugyanez a német ismerősöm, csinálunk egy gyorsulásos videót, hogy elhidd, de én ekkorát nem csalódtam még autóban. A papíron is elveri a 330.
Abban viszont igazad van 100%ig, hogy ezek az autók nem driftre valók meg parasztoknak akik 1500-ért löttyintenek bele. De ez sajnos elkerülhetetlen. Ahogy megy lejjebb az ár, úgy megy lejjebb a színvonal -
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25819 üzenetére
Vagy kérdezd Bandit
BTW, ha nem láttad, e65 mennyire beteg ötlet?
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25793 üzenetére
csak mondjuk egy turbócsere van egy leömlőcsere egyértelmű hiba/jelenség egy dízelnél. Az ilyen kis alapjárat-gondokkal meg csak a baj van benzineseknél... lehet 400 féle baja
Részemről csak a dízel. Rengeteg okot sorolhatnék, de én nem akarom ráerőltetni senkire a benzinest. Aki "olyanban hisz", olyat is fog venni.
Persze, 7 számjegyű gond... Kevés mérföldes komplett 30d blokkot kapsz 50-ért kaszánál. Köszönöm... Az összes többi sallang meg egyszerűen cserélhető. Egy turbó 300 ezrenként nem drága dolog... Kérdezd meg grimbow-t, hogy mennyit költött olyan dologra, ami a dízelsége miatt kellett az autóra, pedig neki már 700 Nm és 300 ló felett van. -
Eyesis
őstag
válasz
MPowerPH #25816 üzenetére
Van a csomagtartóban egy fuel pumpos biztosíték, az okés
Van ugyanott egy relé, az is összehúz, kattog, kimérve is jó
Van a jobb hátsó ülés alatt egy ac pumpa, az direktben az akksiról egyik irányban bekötve berreg (gondolom ez jó) másik irányban meg picit berreg aztán leáll, gondolom ez is jó mert tele van a cucc üzemanyaggal, vagy el van dugulva...ja és félig van a tank
-
MPowerPH
félisten
-
Eyesis
őstag
Van itt vakinek e60-asa?
Volt már, hogy Fuel Pumpot írt ki a comp?
Nem indul ez a szerencsétlen.. vidéken kellett hagyjam -
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #25812 üzenetére
Mindent amit felsoroltal, es vagy kopo dolgok, annyiba kerulnek, mint az 5er-nel. En is utanneztem, mert anno 7-es is benne volt a pakliban. Egyszeruen tul sok az elektronika bennuk, ez a vesztuk.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #25810 üzenetére
Azok nem. Fekeket is beleszamolva ugyan ott vagy, mint egy 530D-vel. Az egyeb 'aprosagokra' gondolok.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #25803 üzenetére
Az alap szerviz is joval dragabb ezeknel, erdemes eloszor azt lecsekkolni.
-
Möhe
addikt
válasz
CharlieDrop #25807 üzenetére
Nem vagyok elvakult, de ha nem tudok érdemben váltani akkor, ódi is szóba jöhet
-
Möhe
addikt
válasz
CharlieDrop #25805 üzenetére
Én kb 6-8 év múlva váltanám az e39-et, lövésem sincs mire kéne majd váltanom a mai kínálatot tekintve. Visszafelé semmiképp.
-
Möhe
addikt
válasz
CharlieDrop #25803 üzenetére
Csere lesz?
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #25797 üzenetére
Szerintem a sok elektronika miatt nem olcso a fenntartasa. Ugye a 7er -hez minden joval dragabb, mint az 5-oshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Samsung LCD és LED TV-k
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- DOOM - The Dark Ages
- Milyen egeret válasszak?
- BIOS frissítés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Peugeot, Citroën topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5495 Full HD IPS Ryzen 5 pro 2500u Radeon Vega Mobile Gfx i5-8350u verő Bp MPL Foxpost
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- AKCIÓ! ASROCK H310CM i5 8600K 16GB DDR4 960 GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- iKing.Hu- Apple Macbook 13 M1 Pro Touchbar - 2020 - Használt, karcmentes, 22 töltés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest