- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tigomigocika
senior tag
Sziasztok!
Most tervezek venni egy M-es lököst előre az e36 compactomra töröttet amit ugye javítani kell....
De mivel igy is ugy is fujni kell az autót ez már nem oszt nem szoroz...
Kérdésem az hogy ami eredetileg rajta van első gyári lökösöm, fujatlanul,vagy fujva mennyiért tudom eladni?
Valaki lenne olyan kedves és beárazná nekem mindkettő lököst?Köszönöm előre is!
Roland
-
hoodoo86
tag
válasz
BrékingNews #25894 üzenetére
Visszahivas nem volt, ha a garancialis autot bevittek a tunetekkel, akkor csereltek ezeket az alkatreszeket.
-
urban racer
senior tag
amilyen benne van, olyat illik. Alul engedj le egy picit valami átlátszó edénybe, és meglátod.
Ha gyakran kell utántöltened, nézz rá a hengerfej oldalán a 3 csavarral megfogott műanyag vízcsőcsonkra és a kiegyenlítő tartály oldalára. Esetleg ha nem te cseréltél vízpumpát 3 nappal korábban nézd meg, hogy szétszakították-e a légtelenítő csavarját...
-
Ck.
addikt
válasz
BrékingNews #25894 üzenetére
Elég fincsi lista. Sajat zsebből ez bőven fél Milla felett van.
-
Möhe
addikt
hülyekérdéskövetkezik:
hűtőfolyadékot kellene utántöltenem ,M57D30-ba. Teljesen mindegy milyent töltök bele?
-
BrékingNews
újonc
Megint én, de most egy barátom ügyében írok.
Vett 2 hete egy 120.000km-t futott (leigazolva) E92-t 320d motorral 2010.07. évjárat azaz az újabb 184LE-s motorral gyártottat. Az ominózus vezérműlánc dolog... 2011.03. gyártástól nincs probléma szóval az övé még beleesik... (Csatoltam egy képet remelem feltölti) Ott olyat ír hogy a visszahívás!
A kérdésem az lenne, hogy ez milyen visszahívást jelent? Valaki erről valami okosat? -
CharlieDrop
veterán
válasz
McSzaby #25892 üzenetére
Van, a 4 hengeresek szeretnek visszaugrálni, az N42-nek vannak más bajai is. A 6 hengeresből a 20i szereti enni az olajat, a 25i is, a 30i legjobb motor
A dízel 4 hengereseknek pillangó problémái vannak
de ez igazából ne riasszon el
Nekem 18d-m van, rálocsoltam egy kis pénzt és azóta kipp-kopp megvagyokHa 2000 és 2004 közt nézegetsz azok az un. e46-ok. A legatyásodott példányoknál előfordulhat, hogy a futóművük már a végét járja, na tavaly annak is nekiestem
Túl lehet élni az árakat mindössze kalkulálni kell velük.
-
McSzaby
őstag
válasz
CharlieDrop #25891 üzenetére
A benzineseknél van valami hasonló betegség?
2000 után?
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
egyelőre nem akarok "új" autót venni, de többször hallottam negatív híreket a Bömösökről, amiknek most utána kérdeznék.
Úgy hallottam, hogy a 2000-s évek elején gyártott 3-s BMW-kben elég könnyen előfordulhat a vezérműlánc szakadás, ami ugye eléggé nagyot üthet a motoron.
Tudtok erről vezérmű hibáról infókat adni? Mármint olyan emberek véleményére vagyok kíváncsi, akik ezeket nem hallásból meg vezetek.hu-ról élték meg. Mennyibe kerül ennek a Fehlernek a javítása? Mennyibe kerül ez a vezérlés csere és mennyire éri meg? Más gyári betegségekről tudtok egy 3-s széria esetén?
Előre is köszönöm!
-
válasz
BrékingNews #25880 üzenetére
a két elsővel tuti lesz a szopás a harmadik lehet jó ha ilyet akarsz
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #25886 üzenetére
Azert most azt meg eleg nehez lesz talalni, tekintva, hogy nem olyan idosek. A navi beepitese dragabb lenne, mintha venne egy olyat, amiben alapbol van. Minden ki kell cserelni benne, at kell kabelezni, tul bonyolult, nem eri meg foglalkozni vele. E39-be beepitessel volt 450k, de ott nem kellett muszerfalat cserelni.
-
MPowerPH
félisten
válasz
szőröscica #25884 üzenetére
"Ha meg nagyon kell bele navi, akkor majd egy szétbontott dízelből belerakják."
???
-
szőröscica
addikt
válasz
Stukker1987 #25881 üzenetére
Én is ezért mondtam, egy keveset futott, biztos előéletű 320i szerintem jó vétel. Ha meg nagyon kell bele navi, akkor majd egy szétbontott dízelből belerakják.
-
BrékingNews
újonc
Azt elfelejtettem, hogy évi kb 15.000 km-re kéne az autó. Van mellette 2 másik szóval, hétköznap se nagyon rohangálnék vele. Nekem nincs szükségem arra, hogy a pirosnál kilőjek vagy autópályán 180al villogjam le az embereket, arra ott van a verseny pálya...
-
Stukker1987
senior tag
válasz
BrékingNews #25880 üzenetére
Nem venném meg egyiket se.
6 hengeres ápolt dízel vagy 6 hengeres ápolt benzines.Ezek azok az opciók amikkel nem járhatsz annyira rosszul,ha sok a város akkor a dízel is kilőve...
Minden más esetben megnő az esély valami nagyobb szívásra...
Esetleg az 320i nem lehet olyan rossz,de extrák később még hiányozhatnak,főleg ha 4-5év múlva mindenki beparkolós-navis kisautókkal fog szaladgálni...
320i egyébként vérszegény és a nagy 6-os benzinesekhez képest kevésbé megbízható,de 300ekm-s törött dízelhez képest még mindig best buy -
BrékingNews
újonc
Sziasztok srácok! Lehet hogy mostanában sok kérdést teszek fel, csak jól akarok dönteni autó vásárlásnál és kiakarom kérni a véleményét több embernek is akik tapasztaltabbak nálam.
Szóval adott:egy BMW 325d E90 hozzávetőlegesen kb 220e km-rel automata váltóval.
egy BMW 320d E90 hozzávetőlegesen kb 200+ km-rel automata váltóval.
A dízelek mind kereskedésben vannak és nincs meg a papírjuk és a 325 órájában 111e km van kicsit nevetségesa 320 órájában 170e km ebben annyira nem látszik a kopás mint a 325ben viszont mind a kettő törött volt és látszik is rajtuk, össze illesztési hézagok..
vagy egy BMW 320i E90 manuális váltóval garantált 100.000 Km-rel első tulajdonos, összes szerviz számla, összes gyári papír, képek alapján és az elmondás után is garantáltan törés mentes autó hibátlan állapotban igaz nincs benne navi, de az engem nem hoz lázba...
A kérdésem az lenne, hogy nem akarok felszállni egy szopó rollerre mert már az elmúlt 2-3 évben sikerült. Nem baj ha valamennyivel többet kell tankolnom belefér.
Szóval ti hogy döntenétek is miért? Hosszabb távra venném a kocsit 4-5 év...Köszönöm előre is.
-
MPowerPH
félisten
Hatul, mikor akar kicsit is rugozik az auto, akkor mi nyikoroghat? Nem reg kezdte, az auto jobb oldalan. Eleg femes hangja van.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
szőröscica #25875 üzenetére
320i egy elhibázott konstrukció, bent van a top beteg motorok között. Szerintem más gyártó is tudja azt, amit egy négyhengeres, sőt még jobban is ilyen árban...
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
CharlieDrop #25873 üzenetére
Egy Trabant is elvisz A-B-be.
Szerintem felesleges egy prémium márkát választani tömegmotorral...
Ha kicsi a kocsi, akkor mehet a diéta. -
KINKY_007
aktív tag
válasz
BrékingNews #25869 üzenetére
Négyhengeresből minek BMW? Onnantól tud többet, mint a többi, hogy van benn erő, meg futómű+fék is hozzá.
-
válasz
MPowerPH #25868 üzenetére
én a saját tapasztalatom alapján mondom ezt az x5 el
és igen, beleszámoltam a 8 gumit 400k ért, mivel beletartozik a fenntartási költségbe
de mondom, amit látok hallok, az alapján 150-200k körül az egygazdás szervizelt bmwnél is simán el lehet költeni alkalmanként 3-4 kilót egy hibára
ha beszarik a váltója vagy valami a dízelmotorban, akkor akár többet is -
BrékingNews
újonc
Mi a véleményetek egy E90 320i-s autóról? 170LE ha jól tudom N43 motorkód? (nem vagyok benne biztos) Tartóssága érdekelne leginkább most van igazoltan 110.000 km az autóban. Nem száguldozásra kell.
-
MPowerPH
félisten
válasz
LuckyL #25867 üzenetére
Szerintem kicsit tulzo ez az evi 600k... A gumikat en soha nem szamolom ide, bar ugye azt hozza kell tenni, hogy minel nagyobb a vas, annal dragabb ra a gumi. 3-asra meg a legolcsobb, de igy is majd 300k 19"-ra. Ertelemszeruen 5er, 7er -re ez meg tobb.
De az egyeb dolgok nem premium auto specifikusak. Ugyan ugy vonatkozik pl. egy Passatra is. Na meg az auto elotortenete sem mind1. Az elso tulajtol fugg, mit kap majd a masodik, es igy tovabb. Szoval nem kell altalanositani, mert azt mindegyik markara megteheted. Sot, maga az E90 sincs meg tulelektronikazva, eleg szegenyes az extralista egy Insignia, Passat -hoz kepest.Szoval nem isszak olyan forron a kasat, de az biztos, hogy pl. E60-bol rengeteg a bontoba valo mar most, mivel otthon ugyis vissza lett tekertetve a km mindben min. felere, es a legtobb tulajnak penze se volt szervizbe hordani. Ellenben egy valos 200k km kornyekivel, gondos tulajtol soha nem lesz lutri, es fele annyit se kell majd raaldozni.
-
válasz
BrékingNews #25866 üzenetére
az én baráti körömben sok a bmw, nekem is van egy 2003 -as X 5
az én tapasztalatom az hogy egy bmw alapvetően nagyon jó, össze sem hasonlítható egy opel, ford, renault stb gyártmánnyal, de olyan 8év/150-200 e km fölött gyakoriak a hibák és azok bizony zsebbenyúlósak.
a legjobb egy keveset futott benzines
a második legjobb egy keveset futott dízelha leinformálható keveset futott akkor lehet jó egy 2008-as
ha sokat futott akkor is jó lesz, csak legyen pénzed javíttatni
az én x5 mben van 230 ezer km most és bizony a kötelező karbantartással együtt elmegy olyan 5-6 kiló szervizre évente (de itt nincs kókányolás, ha valami nem jó, akkor azonnal csere, és nem is különösebben kimélem, tempósan jövök-megyek vele, autópályán 180)az évi 5-6 kilóban iylenek is bennevannak hogy pl. egy gumiszett 200k (téli-nyári, pirelli)
automata olajcsere 60k, évente full szerviz minden szűrővel stb.
persze nem mindne évben, tehát van hogy 600k a szerviz, van hogy csak 200k (/év)egy jó szerelő aki ért a bmwhez nagyon fontos, különben drága is lesz és sose lesz jó!
-
BrékingNews
újonc
325d motorról automatával vélemény? E90 2008as évjárat.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25861 üzenetére
Meg jól megberhelve az olajkörre is rá lehet kötni ezeket és nem annyira hideg az a hidegindítás
Anno a Ragatán ez úgy volt megoldva, hogy a vízkörből volt egy cső rátekerve az olajágra (vagy ilyesmi) és ha az már melegedett, akkor az olaj is, házibarkács rulz -
negro
őstag
válasz
urban racer #25862 üzenetére
Azt hittem mar lattam "A lelakott" belsot de ez az adu
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25859 üzenetére
hamar meleget fúj előmelegítő nélkül is. De gondolom te amiatt kérdezted, mert télen betrollkodnád, hogy amíg a többiek jeget kaparnak, de addig hörpinted a reggeli kofit a konyhában
-
negro
őstag
válasz
urban racer #25854 üzenetére
OMG!
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25858 üzenetére
Ajjjaj
Mert, hogy a Fordból kispórolták, azt mondom, oké, de egy bömösből
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25857 üzenetére
extra volt az állófűtés, nem volt már olyan, hogy mindbe belerakták kiegészítő fűtésnek, mint a 39nél...De még elektromos előmelegítőről sem tudok, mint a 46-nál.
-
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25856 üzenetére
Dankesőn
Állófűtés nincs e60-ban, ugye? Vagy csak külön kályhával?
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25855 üzenetére
Ha benzinista lennék, akkor azt mondanám: egy patika e36, ami nincs szétrohadva egy m52b20-25-28-al. Ha dízel, akkor erre a távra e46 20d vagy 30d, de inkább automata. Esetleg e60/90, dpf off, de csak 6 henger.
M54el is meg lehet próbálkozni, de vagy kifogsz egy jót és örülsz, vagy szívsz vele. -
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25853 üzenetére
Na, pont ezért nem tudom miért lenne jó a dízel nekem. Persze havonta - két havonta megvan legalább 400 km auópálya, de közte csak város...
@(#25854): néha én sem
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25852 üzenetére
-
urban racer
senior tag
válasz
BrékingNews #25841 üzenetére
Én személy szerint és neked is a 30d-t ajánlanám. Mivel elég sokat jársz városon kívül, így nem veszélyeztet a dpf-hiba. Az már csak ráadás, hogy az emberek kicsit túldramatizálják ezt a dpf-hibát. Németországban, ahol autobahnoznak az emberek és nem decire autóznak, ott nincs ilyen gond. Itthon megcsippelik a dízelt, és még tojással is járnak, aztán csodálkoznak, hogy eltömődik...
A magasnyomású rendszer legtöbb hibája kiküszöbölhető, ha kúton tankolsz. Vagy legalább saját kannából, amibe kúton tankolnak. Porlasztó 300 ezer környéken elkezd elhullani, de nem törvényszerű, lehet előbb avgy később is. 470 ezer kmnél jár az ex-autóm, 4 porlasztó gyári, 2 csereérett lett, mert nem bírta a megemelt nyomást
Nem vagyok pártatlan, ahogy 5 éve sem voltam, amikor el nem tudtam volna képzelni, hogy dízelbe üljek.
A turbó fogyó dolog, aminek az élettartama függ a használattól. Lehet csapatni, de utána vissza is kell hűteni leállítás előtt. Vagy nem kell csapatni, és akkor le lehet állítani egyből. Egy erős autópályázás után én nem állítom le a motort, ha kérdezik, rossz az önindító. Elkönyvelik, hogy szar a bmw, én meg megnyugszom, hogy több marad nekem
Egyik haverom főnöke e53-on már 3 turbót cserélt, és nincs benne 300 ezer km. Amivel én trélereztem e53, abban 320 ezer km van perpill, gyári turbóval. Én lehűtöm, hosszú távon használom, ő meg városban használja és tilitolizik, utána meg leállítja. Az ilyen ne csodálkozzon, hogy tönkrevágja a turbót évente. -
CharlieDrop
veterán
válasz
urban racer #25851 üzenetére
Ja, volt, meg angel lámpád is
De számomra akkor kezdted igazán a boltot, amikor belevágtál a szürke 23i-be
ha az az e46 lenne az igazi szarkupac, akkor az e65 nem is vészes
-
urban racer
senior tag
válasz
CharlieDrop #25849 üzenetére
nekem is volt tikrácsom
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Programozás topic
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bowers/Wilkins PX8 fejhallgatók (dupla Bluetooth eszköz csatlakoztatása!)
- AKCIÓ! Asus X670E-F R9 7950X 32GB DDR5 2TB SSD RTX 4080 16GB GDDR6X Asus ROG Strix GX601 1000W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470s - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest