Én pont fordítva voltam, az Ergo proxyt nem bírtam végignézni, csak a feléig, nekem nagyon nyomott, unalmas volt a hangulata. Viszont GiTS SAC sztem elég jó. Texhnolyze-ból 1-2 részt bírtam, nagyon nem az én stílusom, de mivel alig láttam belőle valamit, lehet még jó.
Claymore-t nagyon régen láttam, de van benne szabdalás bőven, már ha ez nevezhető pörgésnek.
Berserk nekem best of, még a vége ellenére is, viszont nagyon lenyomta a hangulatomat 1-2 napig, ütős volt.
Hikaru no Go egyáltalán nem pörgős, viszont nagyon érdekes, és egyáltalán nem unalmas sztem. Nem mondanám tipikus shounen animének.
utawarerumo, wolf's rain: nagyon jó sztem mindkettő pörgős, de a wolf's rain-ben gyorsabban pörögnek az események, már ha jól emlékszem. Valamint komolyabb a hangulata is.
Tenge Toppa Guren Lagan: sztem egy nagyon korrekt, kerek történet, szépen végig vezetve, tökéletesen lezárva. Végig fordulatos marad, grafika gyönyörű , pörgős is. Egyszóval jó.
Code Geass-ben nem tudom elképzelni mi az unalmas, végig olyan fordulatokkal dolgozik, hogy egyszerűen nem unod el magad, rajzolása is kornak megfelelő, harcok se rosszak. Egyik kedvencem, mondom ezt úgy, hogy nem szeretem a mechás sztorikat.