Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peat;)

    veterán

    válasz Venyera7 #23460 üzenetére

    Szerintem a dx12-nek akkor lenne értelme ha dx11 alatt valami 20 fps-el zötyögne, hiszen dx11 mint tudjuk egy elavult, korlátokkal telitűzdelt valami ami szétesik a komolyabb játékok alatt stb....álá ph tanok. Versus dx12 meg menne 60 fps-el mert hogy ott sokkal szebb minden, ilyen meg olyan fícsőrök vannak amik nem szabnak korlátot.

    Illetve amikor még értelme lenne: ha dx12 alatt egy játék nem lenne gyorsabb (ez ma is sokszor teljesül) de láthatóan szebb lenne, mint réges régen amikor bejöttek az első víz shader effektek. Vagy leugrana a textúra a megjelenítőről olyan részletes lenne, jóval részletesebb világokkal, hiszen a dx12 jóval több elemet tud kezelni mint tudjuk, a papírról.

    Mivel egyik sem teljesül és pár %-os diffit vágsz be...van ennek értelme? Pláne egy olyan játéknál ahova egy 470 is elég már, sőt sokaknak egy 380x is bőségesen elegendő hozzá..akkor mi a lófüttynek annyit gerjedni megint a dx12-re.

    Valljuk be őszintén, ha semmi de semmi nem történik és marad minden a dx11-en, nincsen mantle, dx12, vulkán meg ki tudja még hány rendszer akkor mi történt volna a játékokkal? Csúnyábbak lennének? Lassabbak lennének? Az én szemszögemből aligha, max nem lenne annyi konzolos cím pc-n. Ez az egy dolog amiért jó a dx12, konzolos címek is jönnek pc-re, valamikor úgy ahogy, valamikor teljesen jól. Számomra semmi mást nem jelent ez a rendszer. Kvázi egy modern emulátor az én user szemszögemből.

Új hozzászólás Aktív témák