Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24751) bizmark6 válasza tomazin (#24750) üzenetére


bizmark6
tag

átolvastam,igazad van,nem kaptam választ,de azért köszönöm,hogy próbáltál segíteni.

[ Szerkesztve ]

redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F

(#24752) V/ válasza bizmark6 (#24748) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt írtuk mostanában, pontos időpont nem jut az eszembe, hogy ezt a kupont csak egy vásárlásra és egy eladótól javasolt igénybevenni. Több eladó vásárlási összevonása és egyben fizetés szokott az oka lenni, hogy ez történik.
Az általuk idézett kuponszabályzatban is írva van.
A kifizetett pénz a szokásos rendben 3-5 munkanap megkapod, a kupont elveszítetted.

[ Szerkesztve ]

(#24753) bizmark6 válasza V/ (#24752) üzenetére


bizmark6
tag

köszönöm a válaszod,akkor várok.csak azt nem értem,hogy fogadja be a rendszer,és vonja le a kifizetendő összegből a kupont,hogy aztán törölje a rendelést,és visszatérítést kreálni.egyszerűbb lenne ha meg sem engedné.én mint kezdő felhasználó naívan örülök a kedvezménynek,hogy aztán pofára essek,és nézzek,hogy akkor most mivan?még jó hogy van ez a fórum,illetve ilyen segítőkész emberkék.üdv,és köszönet.

redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F

(#24754) tomazin válasza V/ (#24752) üzenetére


tomazin
veterán

Az általuk idézett kuponszabályzatban is írva van.
jah, csak a link nem működik amit beleraknak az üzenetben :DDD

(#24755) V/ válasza tomazin (#24754) üzenetére


V/
Topikgazda

Múlt héten is linkeltem, meg akit érdekel megtalálja az oldalakun, de jó a link ha arra mész akkor bal oldalon ezt kell keresni: Coupons & Promotions a + jelre kattintani és a help ezen résznél: Coupons

Coupons

Why cannot I get discount?
I did not receive my coupon, what can I do?
What kind of coupons are there on AliExpress?
How do I get a coupon back?
How do I get coupons or discounts?
I cannot use a coupon or get discount. What can I do?
How do I use a coupon or discount?
Why cannot I use my AliExpress coupon?
Why cannot I use my seller coupon?
Why cannot I use my select coupon?

View More

[ Szerkesztve ]

(#24756) blueMerle


blueMerle
veterán

Sziasztok,

lenne egy olyan gondom, hogy az eladó aki egy gagyi cuccot küldött az eredetileg rendelt termék helyett szándékosan át akart verni egy FAKE tracking labellel a csomagon, ahol nem az ő adatai vannak megadva (az enyém természetesen stimmel). A fake TN label alatt viszont ott volt az eredeti is az ő adataival, most dispute van, de váltig állitja én vagyok a csaló :DDD Mindent feltöltöttem a bizonyitékokhoz, erre bejelölt vagy 10 sárga kis szarházi facen :D

Kérdésem hogy valakinek volt-e már hasonló esete? Nem az első dispute-om de sose volt olyan, hogy az eladó egyből ne fogadta volna el a refund kérelmet. Tudom, most majd az Ali dönt, de mire számithatok?

(#24757) MR ME válasza blueMerle (#24756) üzenetére


MR ME
aktív tag

:OOOO

mi volt a rendelt árú? csak kíváncsiságból...

(#24758) V/ válasza blueMerle (#24756) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak halkan megjegyzem, van amikor a az ország elhagyása előtt a logisztikai cég átcímkézi, hogy kézbesítési probléma esetén hozzájuk kerüljön vissza, mert az eladó felé nekik kell elszámolni.
Szóval igen előfordul, hogy két címkés a dolog, de nem átverés miatt. Ha megkaptad, akkor mi lenne benne az átverés? Ezért nem szoktunk indítani dispute-t mert 1. nincs rá ok, 2. értelmetlen.
A minőségi probléma (gagyi cucc) az más dolog. Bár ez is nézőpont kérdése, hogy eleve a hirdetés is a gagyit tartalmazta így akkor az let megvásárolva.
Teljesen mindegy ki a feladó, a minőségi probléma dispute során nincs jelentősége.

[ Szerkesztve ]

(#24759) V/


V/
Topikgazda

Lenne egy kérésem, segítsetek már egy postai vitában, kiegészítő információk kellenének.
Ha valakinek ebben az évben volt postai vámeljárásos esete, akár kellett fizetni, akár nem az megosztaná a következő információkat:
1. országba érkezés dátuma. (Import (Megérkezett a célországba) vagy Célországban feldolgozva)
1a vámolásra kiválasztás dátuma (Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés vagy Vámkezelés)
2. az igazolások bekérésének dátuma, ideje
3. a beküldött igazolások feldolgozásnak dátuma, ideje (Címzettől beérkezett dokumentumok postai feldolgozása)
4. a vámolás megkezdésének dátuma, ideje (Hatósági eljárás kezdeményezése vagy ... vámkezelési indítvány NAV részére elküldve)
5. a vámolás befejezése és küldemény továbbítása (Küldés a kézbesítő postára)
6. kézhezvétel dátuma

Az enyém 28 napig tartott, az ideérkezés 10000 km-ről 5 nap volt

(#24760) Zeki válasza V/ (#24759) üzenetére


Zeki
nagyúr

Reális a 28 nap. Ez a Posta.

(#24761) V/ válasza Zeki (#24760) üzenetére


V/
Topikgazda

Eddig max 6 nap volt ugyan ennél a cégnél, ami tartható is most is :O Szóval nem reális.

[ Szerkesztve ]

(#24762) #16729600 válasza Zeki (#24760) üzenetére


#16729600
törölt tag

28 nap (??) , atya gatya. :Y Ausztriában 1-2 nap alatt lezavarják a vámeljárást, ha kell fizetni, ha nem. Ez az alis csomi vámköteles ( bringa váltószett ), meglepne, ha ma nem hoznák ki. Csak példaképpen, hogy milyennek kellene lennie egy normális ország, normális postájának.[link]

(#24763) V/ válasza #16729600 (#24762) üzenetére


V/
Topikgazda

Valójában valami személyes bosszúra gondolok, bár én ott senkit nem sértettem meg, 1 hét még oké, azzal lehet tervezni, de ezt a melót is vissza kellett mondanom, amire ezek kellettek volna. Egy 16000 Ft-os tétel egyébként, kemény 4800 Ft ÁFA vonzattal. Többet buktam mint amennyi a Állam bevétele, úgy 10* annyi összeget. persze majd 2-3 hónap, 1 év múlva megint lesz (vagy soha) olyan meló ahol felhasználhatom.

[ Szerkesztve ]

(#24764) Zeki válasza V/ (#24761) üzenetére


Zeki
nagyúr

De, a külföldi rendelések topikban is kb ilyen napokkal mennek a cuccok.
Most meg nyár is van. A kevés alulfizetett postás is megy szabira.

(#24765) UberMutant válasza V/ (#24763) üzenetére


UberMutant
őstag

feleségem a május 5-én amerikából Mo-ra befutott csomagot vámeljárás után július elején kapta kézhez (pontosabban, értesítő nélkül a postára kellett bemenni érte, panaszt tett és másnap hozta a postás az értesítőt,hogy ez tegnap elmaradt...) . szerintem most valami gubanc volt, eddig sosem tartott ilyen sokáig. vagy szabaságolások vannak.

(#24766) V/ válasza Zeki (#24764) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez oké, de ha nem ők végzik ezt a "szolgáltatást" akkor a vámosoknak max 21 napjuk van, de 2-3 napon belül megcsinálják és nincsenek ott alul fizetve a postai dolgozók. Annyit kapnak amiért dolgozni is kellene. A munkájuk egy ilyen esetben úgy 45 perc persze eltelik az adat bekérés és a megérkezés közt 1-2 nap. 20-25 perc a megoszlás.

(#24767) Zeki válasza V/ (#24766) üzenetére


Zeki
nagyúr

Lehet hogy jobban tudod, én meg folyamat olvasgatom a külföldi rendelések topikot.
Vámolós küldemény akár 1 hónapot is el lehet itthon. Nincs Fifo.

(#24768) V/ válasza Zeki (#24767) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem vontam kétségbe azt amit írtál, de nekem május előtt 1 héten belül el volt intézve mind és nem egyről van szó.

(#24769) pulutodurumo válasza V/ (#24768) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Nekem május 28. célországba megérkezett, június 28. kézbesítve. Nem örültem. Ebből a vám 2 vagy 3 nap volt. Részletek: LW175080795DE

Ja, a kiküldött levélben származási hely: Kína. Meh...

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#24770) cubix válasza V/ (#24759) üzenetére


cubix
tag

RU231936021NL (feladás-készhezvétel: 43nap)

RU231648918NL (feladás-készhezvétel: 49nap)

3x kültem el nekik a dokumentumokat emailben, először a kiválasztás napján.

「시작이 반이다」

(#24771) Zeki válasza pulutodurumo (#24769) üzenetére


Zeki
nagyúr

Kínából lehet svéd-holland-belga-török-német postával is postázni.

(#24772) V/


V/
Topikgazda

Köszönöm a szállítási információkat.
Most úgy néz ki, hogy májustól ugye emelték a postai díjakat.
A postai vámügynöki szolgáltatás díját nem emelték, csak forgalom lassításba kezdtek, az 1 órás munkát minimum 168 órásra határozták meg, de ha tovább húzza a dolgozó, akkor gondolom prémiumot fog kapni, az ok valószínüleg nehogy egészségkárosodás lépjen fel a dolgozóknál. Vagy csak egyszerűen azt gondolják, ők ezt megtehetik, az ügyfél érdeke lényegtelen.
Pofátlanul szolgáltatásnak nevezik és még pénzt is kérnek érte.

(#24773) pulutodurumo válasza Zeki (#24771) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Az már biztos, de ez Amerikából jött. Mennyi idő lekérni egy TN-t, 20 másodperc?

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#24774) blueMerle válasza V/ (#24758) üzenetére


blueMerle
veterán

Ezért nem szoktunk indítani dispute-t mert 1. nincs rá ok, 2. értelmetlen.

Na még egyszer: azért lett dispute mert nem a rendelt árut kaptam. Nem a minőséggel van bajom hanem hogy egy Macbook USB-C HUB + card reader helyett valamilyen sima USB 2.0 gagyi usb elosztót kaptam, azaz semmi köze a rendelt áruhoz. A fake TN label csupán a bónusz, amire minő meglepő azonnal hivatkozott az eladó hogy nem az ő cucca és én akarom átverni.

Ha ez nem dispute, akkor mi? :U

Egyébként volt már két cimkés termékem, tudom hogy működik a dolog, de itt abszolút nem erről van szó. Ez biza kőkemény szándékos átverés. A 30 dolcsis cucc helyett kaptam egy kb 2 dolláros vackot és amint reklamáltam szinte azonnal el is utasitotta a refund kérelmem. Most persze kussolás van, hogy nagynehezen levakartam a felső cetlit és ott alatta kukucskál az övé.

[ Szerkesztve ]

(#24776) V/ válasza blueMerle (#24774) üzenetére


V/
Topikgazda

Sajnálom hogy félreértetted amit írtam. Az átcímkézésre nem indítunk dispute-t.
Az alábbit írtam, a bekezdés egybe tartozó gondolat lett volna, csak egy mondatrész kivétele más mondanivalót eredményez.
Szóval igen előfordul, hogy két címkés a dolog, de nem átverés miatt. Ha megkaptad, akkor mi lenne benne az átverés? Ezért nem szoktunk indítani dispute-t mert 1. nincs rá ok, 2. értelmetlen.

Ebből a szövegből nem egészen az olvasható ki, hogy te minőség probléma miatt indítottál dispute-t:
szándékosan át akart verni egy FAKE tracking labellel a csomagon, ahol nem az ő adatai vannak megadva (az enyém természetesen stimmel). A fake TN label alatt viszont ott volt az eredeti is az ő adataival, most dispute van, de váltig állitja én vagyok a csaló

Erre reagáltam.

Arra is utaltam hogy a minőségi kifogásra lehet dispute.

A minőségi probléma (gagyi cucc) az más dolog. Bár ez is nézőpont kérdése, hogy eleve a hirdetés is a gagyit tartalmazta így akkor az let megvásárolva.
Teljesen mindegy ki a feladó, a minőségi probléma dispute során nincs jelentősége.

És azt is hogy valószínüleg "pontatlanul" fogamaztam, de nem kaptál hamis címkét, mert az hogy visszaküldeni nem az eladónak kell, hanem a logisztikai cégnek aki a szállítást intézte az bevett gyakorlat. Semmi hamisság nincs benne

[ Szerkesztve ]

(#24777) Rayden02


Rayden02
csendes tag

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem.

Jelenleg 3 csomagom nem frissült be megrendelést követően immár 8 napja!
LP00095942369513
UH127025511TR
SYBAA43097130

Ennyit még sosem csúszott , pontosan mennyi a maximum frissítési idő napokban?
Köszönöm!

(#24778) Zeki válasza Rayden02 (#24777) üzenetére


Zeki
nagyúr

Ezek nem valódi regisztrált küldemények.
Az hogy 8 napig nem frissül a vásárlástó, még semmit sem jelent. A kínai posta meg a kínai shop nem a kapkodásról híres.

(#24779) V/ válasza Rayden02 (#24777) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahogy Zeki is írja, ezek csak küldemény azonosítók, az U-s kezdeti török azonosító is csak hasonlít a nemzetközi postai nyomkövetési számra, mert az nem kezdődhet U betűvel.
Amíg az adott nemzeti posta kezelésében van esetleg látható a mozgás, de ha már kikerült az országból a könyvelési bejegyzéseket nem igazán célszerű igaznak elfogadni.

(#24780) Rayden02


Rayden02
csendes tag

Köszönöm a válaszokat!
Közben az LP-s szám befrissült! :D

(#24782) blueMerle válasza V/ (#24776) üzenetére


blueMerle
veterán

Értelek, de akkor miért hivatkozott az eladó arra, hogy nekik semmi közük sincs ahhoz a cimkéhez ami felül volt és azonnal elutasitotta a refund kérelmem? Neki tudnia kellett, hogy az a logisztikai cég cimkéje, és egészen addig engem vádolt kvázi azzal hogy én akarom átverni, amig le nem kapartam a felső cimkét ami alatt az övé vot...

Ráadásul nem kicsit fura, hogy az áru tipusa mondjuk rá megegyezik azzal amit rendeltem, de persze köszönőviszonyban sincs azzal amit rendeltem (paraméterekben, tudásban, értékben). Sőt, amit kaptam még csak az eladó kinálatában sincs :U :U

[ Szerkesztve ]

(#24783) V/ válasza blueMerle (#24782) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt nem tudom, hogy ezzel tisztában van vagy nincs. Ha minőségi problémám volt egyik sem jött címke dologgal, igaz nem is küldtem arról képet, csak a problémás termékről és úgyis lehetetett egyezkedni velük.

Az utolsó mondatra annyit, hogy csomagoltak már nekem is más dolgot, összekeverték a logisztikai központban, de ezt az eladó elrendezte úgy, hogy elküldte az igazi rendelést, amit kaptam elsőként azt meg "fájdalomdíjként" ajánlotta fel.

[ Szerkesztve ]

(#24784) blueMerle válasza V/ (#24783) üzenetére


blueMerle
veterán

Én is csak a terméket fotóztam elöször :U Ezután kérte a cimkét is, majd utasitotta el szinte azonnal a refund kérelme, mondván neki ehhez semmi köze. Ha ezekután sem büdös neked a story....

[ Szerkesztve ]

(#24785) V/ válasza blueMerle (#24784) üzenetére


V/
Topikgazda

Elkanyarodtunk az eredeti kamu címke problémától, de alul volt az általa készített címke, amelyre valaki rárakott egy másikat, - aki ezt az ő tudta nélkül is csinálhatta - így amikor erről küldtél képet jogosan gondolta, hogy az nem az ő csomagja volt.
Mivel meg van a két címke, te tudod bizonyítani, hogy egy csomagról van szó és így ezt ő is el fogja fogadni.
Ezután már egyértelmű hogy a minőségi kifogásodat sem utasíthatja el erre való hivatkozással, hogy azt nem ő küldte.
50% esély hogy nincs szándékos átverés és 50 % esély hogy az van, nem 100. Erre próbáltam utalni.

(#24786) HornedReaper


HornedReaper
senior tag

Nekem mostanában a törötten / sérülten érkezett termékekre is azt hozza ki az Ali dispute esetén, hogy küldjem vissza (vagy 4. alkalom 1 hónapon belül), még részleges kárpótlást sem adnak.. Persze a 30 USD-s terméket (amiből hiányzik a leírásban megjelölt 6 USD-s ventilátor + teteje sérülten érkezett) nem fogom horror pénzekért visszaküldeni, inkább rendelek hozzá ventit és megjavítom.. 15 USD-t kértem volna vissza :P

A másik, 2db (kölön-külön rendelt) elemes NERF puska replika, mindkettő törött tárral érkezett.. Csak a törött tár értékét szerettem volna az egyiknél, vagy küldjön egy új tárat az eladó (4 USD), a másiknál az értékének a felét, mert a motorja is kezdett kerregni. Mindkettőnél úgy döntött az Ali, hogy küldjem vissza őket. Innentől lehet inkább eBay-en és társain veszek hasonló dolgokat a PayPal védelem miatt, hiába drágább ott a cucc. Lassan vigyázni kell az Alival, ha nem 1-2 USD-s kütyüket vásárol az ember! :W

[ Szerkesztve ]

Keress kínai shopokhoz kuponokért

(#24787) sloja


sloja
tag

Nekem is van egy rendeléssel problémám, de az eladó csak a harmadik jelzésem után válaszolt. Feltöltöttem egy videót a youtube-ra, amit ellenőrizem is, hogy meg lehet-e nézni. Ezt válaszolta: "sorry, we can't access youtube or any google service..." :))

(#24788) V/ válasza sloja (#24787) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne haragudj, de köztudott hogy néhány Google és más szolgáltatás Kínában tiltott, köztük a Youtube is, kínai videó megosztó portálra szoktuk feltölteni vagy az AliExpress felületén.

[ Szerkesztve ]

(#24789) elistvan


elistvan
senior tag

Ezt a terméket szeretném megvenni. Hogy tudom a havi vámmentes tarifa alá bevinni az árát? A 4 doláros új felhasználói kupon nem működik. Select kuponnal nem találtam ilyen eszközt.

Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr

(#24790) Dluinet válasza elistvan (#24789) üzenetére


Dluinet
nagyúr

ennél az eladónál asszem itt
olcsóbb nem lesz a vége, csak a banki levonásnál lesz más az érték

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#24791) elistvan válasza Dluinet (#24790) üzenetére


elistvan
senior tag

Küldtem privátot.

Minőségi angol humor magyar felirattal: http://goo.gl/5kvyBr

(#24792) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Logitech G102 eredeti lehet?

(#24793) V/ válasza PainKiller13 (#24792) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem eredeti, akkor a cég már rég beperelte volna névjegy bitorlásért, a webshop neve és az árúsított termékeke leírásában a képeken mindenhol Logitech.
Viszont nem minden esetben a gyári dobozban küldik, de ennek ellenére az egér eredeti (Original) Logitech G102.
A csomagolási dolgot azt jelzik is a hirdetésben:
Package
Logitech G102 Prodigy Black(without package)

Viszont ezt is vedd figyelembe:

A 18 negatív értékelés egyikében sincs utalás arra, hogy nem igazi termékeket árulnának.

[ Szerkesztve ]

(#24794) timolya


timolya
csendes tag

Sziasztok!
Már többször rendeltem ugyanattól az eladótól, eddig 2 hét alatt mindig minden megjött ajánlott postával.
Most is van 2 rendelésem tőle, viszont most máshonnan lett feladva a csomag, RH-val kezdődik, ilyennel még nem találkoztam, a csomagok Shanghai-ból jönnek, és nem mozdul a nyomkövetés:
2018-07-02 00:55
Az exportot megnyitották és lebontották.
2018-07-01 14:41
Shanghai fogadó és továbbító központ, elhagyta, a következő állomás feldolgozó központ
2018-07-01 13:48
Shanghai fogadó és továbbító központ, lezárták
2018-07-01 13:47
Shanghai gyűjt és küld a központ, megkapta a mail
2018-06-28 12:24
Logisztikai megbízás jött létre
Valaki tudna valamit mondani, hogy csak simán ultra hosszú lesz most a szállítási idő, vagy eltűnt a csomag?

(#24795) V/ válasza timolya (#24794) üzenetére


V/
Topikgazda

Sanghaj-ból mindig lassú a csomag megérkezés. Az esetek 90 %-ában 50 nap feletti. Itt van kettő ilyen szállításos szám: RK829338882CN vagy ez RK827357036CN Itt beírva látod a teljes szállítást
Úgy hogy türelem.

[ Szerkesztve ]

(#24796) timolya válasza V/ (#24795) üzenetére


timolya
csendes tag

Köszi a gyors választ, akkor várakozok türelmesen. :)
Tehát akkor az sem probléma, ha nem frissült onnantól a nyomkövetés? Mert eddig minden küldeményem szépen frissült.

[ Szerkesztve ]

(#24797) V/ válasza timolya (#24796) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy jó darabig "bújkál" a csomag és egyszer csak azt látod, hogy Import (Megérkezett a célországba), de volt akinek csak 25 nap lett innen a szállítás, mert abba a 10 %-ba került, ami normális ütemben érkezik.

(#24798) timolya válasza V/ (#24797) üzenetére


timolya
csendes tag

Köszi!

(#24799) San398


San398
őstag

Sziasztok!

Most rendeltem először az Aliexpress appon keresztül. Az appban láttam hogy adott a termékre egy App only árat.Amikor fizetésre került a sor akkor meg a régi árat írta ki és azt is vonta le a kártyáról. Hogyan lehet az appon keresztül a kedvezményes áron vásárolni?

-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!

(#24800) V/ válasza San398 (#24799) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az app-on keresztül történik a fizetés, akkor ahol van ilyen kedvezmény azt fizeted automatikusan.
Én úgy csinálom, hogy a böngészőben keresgélek, bele teszem a kosárba. Mikor fizetném, akkor belépek a mobil app-ba, előcsalom a kosarat és fizetem az app-on keresztül.
Mivel a kártyámat az Alipay-en regisztráltam, még azt sem kell bepötyögni.
Nem tudom te hogy csináltad, úgy nem volt valami jó, ha tényleg volt rá app kedvezmény.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.