Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25101) V/ válasza dzsi23 (#25100) üzenetére


V/
Topikgazda

Legfeljebb kifizeted neki újból, ha a tiéd lenne és megkapod.

(#25102) dzsi23 válasza V/ (#25101) üzenetére


dzsi23
addikt

Igen, úgy illene. Ebből még bármi lehet: előfordulhat, hogy tényleg feladta elsőre is, és ha másodjára is elküldte, akkor akár 2 darab is megérkezhet. Lehet, hogy csak az egyik, de az is lehet, hogy egyik sem igaz. Meglátjuk, már csak hetek kérdése, és kiderül. :U De megmondom őszintén, hogy ha csak a második valódi, és az elején kamuzott, akkor nem szívesen fizetném ki. Nem mondom, hogy nem fogom, de semmiképp sem szívesen.

(#25103) mzso


mzso
veterán

Helló!

Jól nézem, hogy ha már indítottam dispute-ot akkor nem állíthatom be, hogy megkaptam a terméket és nem értékelhetem? (Úgy látszik az alinál az sem mindegy milyen sorrendben csinálom a dolgokat.)

(#25104) V/ válasza mzso (#25103) üzenetére


V/
Topikgazda

:F
Nézd meg a My Orders, Manage Feedback-nél. Ha még adhatsz értékelést, akkor ott van a Orders Awaiting My Feedback résznél.
Ha a rendszer lezártnak vesz egy vásárlást, akkor onnantól 30 napig lehet értékelni
Ha az volt a dispute oka hogy nem érkezett meg, akkor a dispute indítástól számolja a 30 napot.
Ha minőségi reklamáció volt, akkor meg elsőként a megérkezést kell leigazolni, mert ami nem érkezett meg annak nem lehet minőségi problémája és akkor rögtön ott az értékelés.
Egyébként csak a vásárlást értékeled. A leadott értékelések meg a Published Feedback fülnél láthatóak.

(#25105) mzso válasza V/ (#25104) üzenetére


mzso
veterán

Hát ez az. A dispute indítása után eltűnt a megérkezettnek jelölés. Úgyhogy még "in transit"-ként jelöli meg és eltűnt a gomb a megérkezés jelzésére... Így a feedback résznél sem szerepel...

Pedig a dispute-nál azt jelöltem meg, hogy hogy nem olyan mint amilyennek kéne (magyarul már megvan), de úgy látszik ennek helyes kezelése meghaladja az ali képességeit. Nehogy segíteni tudjak más vásárlóknak...
Hátha visszakapom az opciót, ha lezáródik a dispute. (Bár ezek után nem tartom valószínűnek).

Nehéz felfogni hogy lehet egy milliárdos forgalmat lebonyolító oldal ennyire gány. Átirányítási hurokba is folyton belefutok még mindig, évek óta. Szánalmas. (pl Track Order-re klikkelés ha https-ben használod az alit) Sok más helyen már lassan kötelező a HTTPS ez meg nem működik normálisan HTTPS-ben.

"Ha minőségi reklamáció volt, akkor meg elsőként a megérkezést kell leigazolni, mert ami nem érkezett meg annak nem lehet minőségi problémája és akkor rögtön ott az értékelés."

Nyilván. De akkor vagy automatikusan megérkezettnek kéne jelölnie, vagy addig nem engedni ezt az opciót amíg meg nem teszem. Ez így abszurd... Gondoltam gyorsan megírom a dispute-ot majd majd értékelem is. Hát nem jött össze.

[ Szerkesztve ]

(#25106) kapasz


kapasz
tag

Ezt a szívást! Postán maradóra adták fel az utolsó 2 küldeményemet és 2 hétig csücsült a postán, aztán tegnap visszament. Az Aliexpress Standard shipping korábban nem ezt jelentette, hanem házhoz szállítást. Nézni kell a trackinget, ez a tanulság.

(#25107) timolya válasza V/ (#25099) üzenetére


timolya
csendes tag

Köszi. :)

(#25108) V/ válasza mzso (#25105) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azt állítja a rendszer hogy megérkezett, hanem zárult-e a vásárlás, ha leketyeg a mondjuk a 60 nap a szállítási védelemból automatikusan zárul a vásárlás, akár megérkezett akár nem.

Szóval megérkezett (Pedig a dispute-nál azt jelöltem meg, hogy hogy nem olyan mint amilyennek kéne )
akkor a logikai sorrend az: hogy leigazolom a megérkezést, alul ott a Leave Feedback gomb mellett a Cancel link, ami azt jelenti hogy később értékelek, erre kattintok és azután reklamálok dispute keretében.

Ez a kínai logika.
Ja, akkor én is kínai vagyok.

Nálam tökéletesen működik HTTPS, Firefox-ot használom. A Track Order tökéletesen működik annak minek kellene HTTPS? Jó ez így is: http://track.aliexpress.com/logisticsdetail.htm?tradeId=99999999999999

(#25109) V/ válasza kapasz (#25106) üzenetére


V/
Topikgazda

Már másnak is javasoltam, hogy ne postán maradóra kérje, mert a Magyar Posta nem értesít, ha megérkezne a küldemény, sem a belföldi, sem a külföldi küldemény esetén. Ha címre van kérve akkor írniuk kell értesítőt ha nem tudják, vagy nem kell kikézbesíteni.
Az Aliexpress Standard shipping csak akkor jelentette eddig is a házhoz szállítást, ha igazi regisztrált küldeményes postai nyomkövetési számmal lett küldve.

[ Szerkesztve ]

(#25110) mzso válasza V/ (#25108) üzenetére


mzso
veterán

"akkor a logikai sorrend az: hogy leigazolom a megérkezést, alul ott a Leave Feedback gomb mellett a Cancel link, ami azt jelenti hogy később értékelek, erre kattintok és azután reklamálok dispute keretében."

Nem. A logikus az lenne, hogy beállítja a státuszt megérkezettnek. És nem teszi lehetetlenné az értékelést.

Nekem az volt logikus, hogy dispute-olok, mert az a fontosabb. És nem azon elmélkedni, hogy vajon milyen idióta aliexpress bugba futhatok bele...

"Nálam tökéletesen működik HTTPS, Firefox-ot használom. A Track Order tökéletesen működik annak minek kellene HTTPS? Jó ez így is: "

Akkor valamit nem jól nézel. Ha HTTPS-t használva rákattintasz a track order gombra a rendeléseknél behoz neked egy szép végtelenül átirányított oldalt.

(#25111) szoszo75 válasza V/ (#25109) üzenetére


szoszo75
aktív tag

Igen, írniuk kellene de nem írnak. Már nem az első hogy értesítőt se hagy a postás. Hogy derült ki hogy a postán a csomagom? Nos pont volt egy regisztrált feladásom amiről szintén nem kaptam írásos értesítőt csak az volt a szerencsém hogy regisztráltam a posta mobil applikációjában a csomagszámot és így derült ki hogy a postán várakozik a csomag. Amikor bementem és ezt szóvá tettem hogy értesítőm nincs mert rendszeresen nem dobja be a postás viszont kellene már jönni más csomagjaimnak is, na akkor elém vágtak egy sok oldalas füzetet amiben nevek voltak innen kiböngészhettem magamat és kiderült hogy ott a többi csomag is. Ennyit a drága Magyar Postáról.

Lenne egy kérdésem. Ha úgy rendeltem az árut hogy China Post Registered Air Mail és ilyen a csomagszámom : UN035530.....CN. Jól sejtem hogy nem regisztráltként adták fel???? :(( :(((

[ Szerkesztve ]

DIGI 500 ról 1000-re

(#25112) dzsi23 válasza szoszo75 (#25111) üzenetére


dzsi23
addikt

Ha CN-es tracking szám van hozzá, az regisztrált, csak esélyes, hogy Kínát elhagyva nem tudod követni.

(#25110) mzso:
1-2 eladónak én is adtam volna negatív értékelést dispute után, megérdemelték volna, de ez van, károd abból nem lesz már, hogy nem értékeled. A dispute megvan, ez a lényeg.

(#25113) V/ válasza mzso (#25110) üzenetére


V/
Topikgazda

Most mi nem érthető? Ha nem akarod értékelni a megérkezés pillanatában, akkor az értékelési oldalon Cancel- választandó. Ha 60 napon belül érkezik meg a termék, akkor neked kell igazolni a megérkezést. Nem mindenki dispute-al indít rögtön.
Ha minden dispute indításra zárná a vásárlást, akkor nem lehetne dispute cancel esetén újra nyitni, akkor meg az lenne a bajod. Persze erre azt írod, hogy akkor meg automatikusan vegye vissza.
Ez így működik.
Ezt a vásárlást nem értékelted és akkor? Egy negatívval még nem lesz neki sokkal rosszabb. Most már tudod a sorrendet és legközelebb nem marad el.

Belépek az Aliexpressre, vásárálási listát választom, https://trade.aliexpress.com/orderList.htm
Rákattintok az egyik vásárlásnál lévő Track Order gombra.
Látom a szállítási információkat ezen a linken http://track.aliexpress.com/logisticsdetail.htm?tradeId=99999999
Semmiféle végtelenül átirányított oldalt
Ezen az oldalon alul ott a vásárláis azonosító linkként Order number: 9888888888 rákattintok és vissza kerülök https://trade.aliexpress.com/order_detail.htm vásárlás oldalára.
Ha felül a My AliExpress > Order List > Track order résznél az Order list linkre kattintok, akkor pedig ide kerülök: https://trade.aliexpress.com/orderList.htm
Mi működik rosszul?

[ Szerkesztve ]

(#25114) V/ válasza szoszo75 (#25111) üzenetére


V/
Topikgazda

De ha postán maradóra kéred, akkor még esélye sincs az értesítésnek.
Az U-val kezdődő és postai azonosítóra hasonlító szám az csak küldemény azonosítónak tekinthető, nem klasszikus regisztrált küldemény.

[ Szerkesztve ]

(#25115) dzsi23 válasza V/ (#25114) üzenetére


dzsi23
addikt

Akkor tévedtem. :))

(#25116) kapasz válasza V/ (#25109) üzenetére


kapasz
tag

Sosem kértem egyetlen küldeményt sem postán maradóra, ezt sem. Mindig kérek trackinget hozzá, sőt, ha lehet, még biztosítást is. Idáig mindet házhoz szállították, vagy dobtak be értesítést.

Nem értem, hogy ez miért lett postán maradó. Az dühít, hogy miután megnéztem a trackinget, láttam, hogy csak 1 nappal maradtam le róla, tegnap indították vissza. Simán át tudtam volna venni, ha számítok rá, hogy postán maradó lesz, így meg potyára fizettem a pluszt, és lemaradtam a cuccról.

Ez most a magyar posta hibája vagy a feladóé?

[ Szerkesztve ]

(#25117) V/ válasza kapasz (#25116) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké igazad van azt írtad hogy úgy küldték, nem te kérted.
Akkor valamit félreértesz. Az AliExpressen az eladók nem szokták postán maradóra kérni a regisztrált küldeményeket, mert csak annál lehetséges ez kérni, vagy az van beírva a szállítási címednél és azért jönne úgy.
Azt gondolom tudod, hogy ami 2,4 cm-nél vastagabb és normál küldemény azt nem viszik ki, csak értesítőt kapsz róla.
Biztos jó a nyomkövetési számod?
Mert ha könyvelt küldemény, akkor ha nem tudták átadni akkor a kézbesítésnapjától számított 10 munkanapig letétbe van helyezve és 11. nap küldik vissza.
Ha a már említett vastag küldemény, akkor meg az értesítő kiküldése napjától számított 10 munkanapig őrzik.
De ez sem postán maradóként van küldve, csak nem viszik ki.
Úgy viszont járhatsz hohgy könyvelt küldemény, csak éppen a csomagpostás nem írta meg az értesítőt miután nem tudta kézbesíteni, így a leveles postás másnap nem tudta kivinni az értesítőt.
Az alábbival én is úgy jártam, az utolsó pillanatban sikerült elkapni, nem volt értesítő kiküldve.

És német posta oldala, kamu volt hogy értesítve voltam

[ Szerkesztve ]

(#25118) kapasz válasza V/ (#25117) üzenetére


kapasz
tag

Csak annyi volt a hiba, hogy nem küldtek értesítőt, én meg a trackinget túl későn néztem meg. Az Aliexpress bővítettben van egy ilyen sor is: Attempted/Failed Delivery (Country code: HU)

2018-07-30 16:08:00 [GMT+8]

De ez nem igaz, mert itthon voltunk és értesítő sem jött.

[ Szerkesztve ]

(#25119) szoszo75 válasza dzsi23 (#25112) üzenetére


szoszo75
aktív tag

Pont ez a baj hogy ha az országba ér akkor már nem tudom követni. Egyébként ez van a a csomagszám, azonosító mellett : China Post Ordinary Small Packet Plus. Szóval itthon már nem tudom majd követni.
Pedig elvileg így kellett volna jönnie China Post Registered Air Mail. Ha így kaptam csomagot akkor azt mindig tudtam követni itthon is mert bekerült a posta rendszerébe. Szóval úgy gondolom ezzel a feladással kissé átvertek. :(((

DIGI 500 ról 1000-re

(#25120) V/ válasza kapasz (#25118) üzenetére


V/
Topikgazda

Bizony ez egyértelmű. Én megőriztem a csomagolást, ugyanis azon nincs rajta az a címke amit értesítő kiküldésekor szoktak rátenni és indítottam a panaszt mivel 30 nap a várható rakciójuk kiváncsi leszek ugyan mit fognak írni.
A tied is bizonyíték arra, ha a könyvelt küldeménynél nem küldenek ki értesítőt, mi lehet a normál küldeményekkel?

(#25121) kapasz válasza V/ (#25120) üzenetére


kapasz
tag

Sajnos nem volt a kezemben a csomag, így én nem tudok panaszt indítani. Az Alin még 11 napom van Disputát nyitni. Gondolom, ezt kell tennem, aztán elölről kezdeni a rendelést.

(#25122) V/ válasza kapasz (#25121) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, az a megoldás. Azért lehet panaszt tenni, hogy nem kaptál értesítőt, legalább dolgozzanak már egy kicsit. A napi listán 30-án ott kell lenni, hogy sikertelen kézbesítés és az hogy értesítő elkészült, nézzék már meg hogy úgy volt-e.
Gond az hogy mióta egy volt bankár vezeti a lakossági üzletágat, sajnos a postás szakmaiság lanyhult, régebben a könyvelt küldeményeknek 2 értesítése volt.

(#25123) mzso válasza V/ (#25113) üzenetére


mzso
veterán

"Ha minden dispute indításra zárná a vásárlást, akkor nem lehetne dispute cancel esetén újra nyitni, akkor meg az lenne a bajod. Persze erre azt írod, hogy akkor meg automatikusan vegye vissza."

Nyílvánvalóan akkor kéne csak, ha olyan dispute-ot indítok ami a megkapott termékhez kapcsolódik. Akár máshová be tudták pakolni a megérkezés megerősítése checkboxot. De mindegy.

"Belépek az Aliexpressre, vásárálási listát választom [...]"

Nálam végtelenszer újratöltődő login.aliexpress.com-es "Auto Login" fejlécű oldal jön be akármit is csinálok...

[ Szerkesztve ]

(#25124) V/ válasza mzso (#25123) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez valami böngésző trükk lehet. Ali kezdetű sütik, böngésző gyorsítótár törlése, ha van reklámblokkoló azt kikapcsolni és Félrevezető tartalom és veszélyes szoftver elleni védelem korlátozásai

(#25125) dzsi23 válasza szoszo75 (#25119) üzenetére


dzsi23
addikt

Kissé átvertek, de azért nem vészesen. Ha látod, hogy Kínában halad a csomag, akkor legalább tudhatod, hogy valódi csomaghoz tartozik a szám. Azzal ellentétben, amit nekem "küldtek" 4 hete (állítólag), de nyomkövetésben a kínai postáig sem ért el. :D

(#25126) szoszo75 válasza dzsi23 (#25125) üzenetére


szoszo75
aktív tag

Na ja, csak mivel mostanában a gyökér postás nem dob be értesítőt a csomagról csak találgathatok hogy mikorra érkezik be a postára...ha beérkezik.. :F

[ Szerkesztve ]

DIGI 500 ról 1000-re

(#25127) ekrisztian


ekrisztian
senior tag

Sziasztok!

Szeretném kérdezni, hogy nem sikerült egy fizetés az Alin.
Ilyenkor ti (ha jártatok így)mit szoktatok tenni rutinból? :)
Visa kártyám van, kinézek egy terméket, az annak megfelelő összeget rárakom a kártyára. Ez idáig működött. A tegnap előtti fizetésnél kérte a kártya lejárati idejét az Ali. Szokott módon csináltam mindent, mégis authorisation failed lett.
A kártyán ott a pénz. Persze fizetni újból nem tudok, mert azt írja az Ali, nincs elegendő credit a kártyán.
Szerintetek pár múlva vissza áll a kártyán a rend, vagy ilyenkor tiltódik a kártya?

Your bank or credit card issuer declined payment for Order no. 506501588228797. Visit My Order List to resubmit your payment. If you are still unable to pay, please contact your credit card issuer or bank to resolve the issue.

:R

[ Szerkesztve ]

(#25128) V/ válasza ekrisztian (#25127) üzenetére


V/
Topikgazda

Van amikor biztonsági okból kéri a kártya adatokat, de nem csak az időt kell megadni, hanme a csc/cvc kódot is.
Az hogy elegendő a pénz azt úgy tudod megállapítani, hogy megnézed a bankod devizás kártyavásárlási elszámolási árfolyamát és az alapján átszámolva, arra egy kicsit rátartva teszel fedezetet a kártyára.
Általában deviza eladási árfolyammal számolnak.
Ez a hiba üzenet az, hogy nem volt elég a pénz vagy a napi vsárlási limit miatt nem sikerült.

[ Szerkesztve ]

(#25129) walakyb


walakyb
aktív tag

Sziasztok.

Az lenne a kérdésem, hogy Alin van egy MI Global Store eladó.
Ismeri valaki (ofc nem szemelyesen gondoltam :D), mennyire szabad telefont venni ilyen helyekről?

(#25130) V/ válasza walakyb (#25129) üzenetére


V/
Topikgazda

Attól függ hogy milyen szállítással kéred esetleg megéri, képes magyarázatuk is van erről. De augusztus 25-én Budapesten nyilik a hivatalos Xiaomi márkabolt.

(#25131) walakyb válasza V/ (#25130) üzenetére


walakyb
aktív tag

Tréfa mentes dhl-el 404$ a 6/64-es MI8. Kizártnak tartom, hogy akár csak a kozeleben lesz ennek az árnak a magyar MI Store ára. (Tippre 140+, de inkább +...)

(#25132) ekrisztian válasza V/ (#25128) üzenetére


ekrisztian
senior tag

1€ alatti volt a tartalék a termék ára felett.
Töröltem a vásárlást és másik két terméket sikerült venni.
Bevárom ezekről az infót és utána veszem meg ezt a terméket.
Euroban használom az Alit, nem volt ilyen gond még, ennél sokkal jobban ki centezett vásárlásnál sem.
:R

(#25133) spileraaa


spileraaa
senior tag

ujbol csak nálam különbözik az ár?

ha nem akkor csak az ár a különbség?
ha igen akkor az olcsóbbikat rendelem

1. [link]

2. [link]

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#25134) UberMutant válasza spileraaa (#25133) üzenetére


UberMutant
őstag

megveszem neked mindkettőt, csak hagyd már abba

(#25135) tupacamaru válasza UberMutant (#25134) üzenetére


tupacamaru
veterán

:DDD :))

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

(#25136) V/ válasza walakyb (#25131) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt csak azért írtam, hogy ha figyelembe vesszük azt hogy a magyar boltban vásárolt termékre itt tudjuk a garanciát igénybe venni, nem pedig Kínába saját költségre visszaküldve, kockáztatva azt hogy az esetleges cserekészülék már nem trükkös módon kerül be, akkor már nem biztos a "hatalmas" veszteség.
Esetleg nyitási kedvezmény is lesz.

(#25137) walakyb válasza V/ (#25136) üzenetére


walakyb
aktív tag

nyitasi akcio lesz, persze, 20db redmi 5 3/32 lesz felaron, telefonilag ennyi...
azert ha abbol indulok ki, hogy 110k vs 150k, es hozzaveszem a xiaomi eleg alacsony meghibasodasi faktorat, hat hogy mondjam... :) Ha az afat el tudnam szamolni/tatni, nem gondolkoznek rajta, de sajnos nincs ilyen lehetosegem :(

(#25138) Andralin


Andralin
aktív tag

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek tapasztalata a AliExpress Premium Shipping szállítással?
Melyik cég hozza, mennyi a szállítás várható ideje Mo-ra?

(#25139) ekrisztian válasza spileraaa (#25133) üzenetére


ekrisztian
senior tag

20 cent a diffi, de kínai pénztárca büdös mind :D

(#25140) dzsi23 válasza UberMutant (#25134) üzenetére


dzsi23
addikt

:DDD

(#25133) spileraaa:
A képek alapján ugyanaz, csak az egyiken van írás, a másikon nincs. Kb. 90-100 forintot spórolhatsz az olcsóbbikkal.

(#25141) V/ válasza Andralin (#25138) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd a Posta viszi, de magyar viszonylatban nem igaz hogy a Cainiao logisztikai cég hasonló teljesítményt nyújt mint a DHL vagy as FEDEX.
packages are delivered within 8-15 days with AliExpress Premium Shipping which is comparable to DHL an FedEx shipping options.
Eddig inkább 20 nap felett volt és majd erre adódik a mi postánk lassúsága.

(#25142) #22794752


#22794752
törölt tag

Sziasztok!

Korábban írtátok, hogy augusztusban lesz a következő nagy leárazási esemény az Ali-n.
Már jócskán benne vagyunk, de nem találkoztam vele. Elnéztem, vagy még nem volt?

(#25143) 0629 válasza #22794752 (#25142) üzenetére


0629
csendes tag

Ne izgulj, a csapból is ez fog folyni. Valamint nehogy csalódj, hogy egyes termékek drágábbak lesznek mint előtte.

(#25144) 0629 válasza spileraaa (#25133) üzenetére


0629
csendes tag

Szerintem te is jobban járnál, ha meglátogatnál inkább egy kinai boltot, biztos van nálatok is .(minden sarkon)

(#25145) gyulazsolti válasza gyulazsolti (#24583) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Sziasztok!

2018.06.15-én rendeltem aksikat.

Az egyiknek rossz nyomkövetést adtak meg. hiába írtam akkor az eladónak nem javította, és azóta sem érkezett meg. Lassan már lejár a 60 nap.
Az egyik [kép] [kép]

A másik.
Itt is írtam az eladónek mert nem adott követési számot. Majd adott, ami megakadt útközben valahol.[kép] [kép]

Egyszerre adták fel, és a másodikon látszik is, hogy van még 4 napom, de ez már nagyon sokára van.
Ezzekkel egy időben rendeltem egy powebankot is az is megjött már, igaz 33 napra.
Amit a múlt hónapban rendeltem, árukat azokat is megkaptam 18-20 napra.

Most mit kellene csinálnom? Írjak az eladóknak, vagy nyissak vitát?

[ Szerkesztve ]

(#25146) V/ válasza #22794752 (#25142) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezekre lehet még számítani:
August
Wedding season
Summer sale
Getting ready for school
Aliexpress 100 best brands
August 28-September 1 sale ” end of summer»
September
“Favorite things in a new performance.”
24 September 2018 mid-autumn Festival in China.
October
October 31-Halloween
November
11 November 2018-Home sale of the year 11.11 on AliExpress.com Oh? Product announcements, pre-orders, drawings, games and promotions begin a week before the main day of the festival.
November 23 – black Friday 2018 at Aliexpress
November 26th cyber Monday 2018 at Aliexpress
28 November – 5 December ” Toys under the tree»
December
12.12. Day of sales. Big discounts on Chinese website taobao.com
Christmas sale

[ Szerkesztve ]

(#25147) V/ válasza gyulazsolti (#25145) üzenetére


V/
Topikgazda

Dispute, Logisztikai probléma, nincs nyomkövetési információ. Lásd Összefoglaló, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás leírás nem érkezett meg rész.
Egyik szám sem igazi nyomkövetési szám, csak küldemény azonosítók, nem követhetőek, nem jegyzik a Posták.

(#25148) spileraaa


spileraaa
senior tag

én is aksi ügyben kérdeznék
ezt a levelet miért kaptam nem értem teljesen jól

Your order 92848853756781 was shipped several days ago, the tracking number is RK636586500CN,the carriers is China Post Registered Air Mail. We extended the delivery date because you may have't received the parcel. If delivered, please sign for it as soon as possible.Thanks for your purchase,look forward your feedback.

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#25149) V/ válasza spileraaa (#25148) üzenetére


V/
Topikgazda

Az eladó szerint már meg kellett volna kapnod ezért megnövelte a szállítási védelmi időt, ha megérkezik igazold vissza. Ez a lényege.
Ő azt látja, hogy 17-én megérkezett:

[ Szerkesztve ]

(#25150) tupacamaru válasza spileraaa (#25148) üzenetére


tupacamaru
veterán

Azért kaptad mert a tracking szerint megérkezett a célországba, még pár nap és megkapod. Nincs semmi tennivalód addig, ha megkaptad akkor visszaigazolod és kész.

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.