Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Mr Dini:] Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tillatrilla
senior tag
Sziasztok!!
Az Aliexpress oldalárol valahogy átkeveredtem az Alibaba.com oldalára asztali pc-n.
Beléptem ugyanazzal a felhasználónév/jelszó párossal,mint az Ebay-re,Aliexpressre. Nézegelődtem,majd kiléptem. Ezután egy-két nappal jött emailben a szokásos termékajánló. Mivel rájöttem,hogy Alibabán szinte csak nagy tételben lehet rendelni,valahogy az acc-omnál sikerült egy olyan lehetőséget választanom,hogy fiók (talán ideiglenes ) felfüggesztése.Indoklásként beírtam,hogy jelenleg nem szeretnék itt vásárolni. Majd submit.
Most viszont abban a meglepetésben részesültem,hogy az Aliexpress oldalra bejelentkezve azt írja paraszt fordításban,hogy fiók ideiglenesen felfüggesztve. Ha viszont nem lépek be,látom azokat a cuccokat,amiket eddig rendeltem,illetve azt is,amiket most beraktam a kosárba. Ebben semmi logikát nem látok....
És akkor a kérdés,hol tudom visszaállítani az profilomat az Aliexpressen,illetve mi köze az Aliexpress-es profilomhoz az Alibabának?
Várom a válaszokat.
Köszi előre is!!
Üdv: Attila
(#24952) UberMutant válasza tillatrilla (#24951) üzenetére
UberMutant
őstag
az aliexpress az alibaba kiskereskedelmi részlege. gondolom ez sokmindent megmagyaráz
(#24953) tillatrilla válasza UberMutant (#24952) üzenetére
tillatrilla
senior tag
Igen,ezt értem már. Hogy tudom visszaállítani a profilomat?Ugyanazzal a belépéssel szeretném,hogy ne vesszenek el az adatok.
Üdv: Attila
(#24954) UberMutant válasza tillatrilla (#24953) üzenetére
UberMutant
őstag
oldal alján help center pl?
írj nekik
A fellfüggesztés az a kategória hogy a fiók lezárás.Egyértelműen kiírják.
Note: once you have deactivated your account, you will still be able to track information your previous orders.
Az ilyen értesítőkről nem így kell leíratkozni.
Pár évvel ezelőtt minden regisztráció az Alibaba-n is érvényes volt, mivelt egy adatbázis létezett és az Alibabára történt az alap regisztráció, 1,5 éve szedték szét és már külön mennek a dolgok.
Megoldás: új regisztráció.
1. Self-deactivation. In this case, we suggest you register a new account
[ Szerkesztve ]
tillatrilla
senior tag
Akkor kattints a linkre: appeal for account reactivation.Esetleg böngészős verzió jobb lenne, de elméletben akkor itt kérheted az újra aktiválást. Esetleg megint változtattak a rendszeren és az nem érvényes már amit máshol még írnak.
tillatrilla
senior tag
Húúú,ez nagyon fárasztó volt,pláne kevés angol nyelvtudással.
Először kifogtam egy robot ügyfélszolgálatost,majd sikerült egy emberrel konzultálnom a végén. Adtak egy linket,amire kattintanom kellett az email címem igazolása miatt,majd valami volt-e vitám valakivel kérdés után írjam le,mi a bajom mező. Bemásoltam oda azt,amit fentebb leírtam,persze,ahogy a fordító angolul vissza adta.
Kb. 5 nap,mire választ kapok.
Jelenleg akkor várakozó helyzetben vagyok.
Megírom majd,ha kapok választ. Köszönöm az eddigi segítséget!!
Üdv: Attila
Köszönöm előre is.
Akkor csak változtattak azon, hogy végleges a felfüggesztés, gondolom pár napig a végleges lezárás előtt adtak gondolkodási időt ezzel a linkkel, de az általános help-ben ezt nem futtatták végig.
andrás47
senior tag
Üdv ! Tudnátok segíteni: belépés jelzőt milyen név alatt találok az Alin ? Több féleképpen próbáltam, de általában riasztók jönnek be csak be . Köszönöm
0629
csendes tag
andrás47
senior tag
Köszönöm szépen a linket .
0629
csendes tag
[ Szerkesztve ]
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Alin rendeltem egy töltőt, nem működik, nyitottam dispute-ot. Ma az eladó a következőt írta: " Kedves barátom, sajnáljuk a kellemetlenségeket. De kérjük, ne aggódjon, mint felelős eladó, szeretnénk visszatéríteni. Adj nekem PayPal számládat, és visszatérítem a pénzt a fiókodra. Sajnálom újra a kellemetlen kellemetlenségért."
Megadhatom a Paypal számla számot nyugodtan? Egy másik disputom is volt már, ott gond nélkül jött a folyószámlára a vissza térités
Nekem nem igazán jó a paypal visszatérités, akkor utasítsam el a javaslatot?
[ Szerkesztve ]
farkas-j
őstag
A PayPal-lal az a probléma, hogy a PayPal le fog venni jutalékot a visszautalt pénzből, így nem kapod vissza a teljes vételárat. Persze ha arányosan ennyivel többet utal vissza akkor rendben van.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
Peter.70
őstag
3.49 USD lenne a refund. Akkor elutasitom
Nem feltétlen kell, megszoktuk írni, hogy a jutalékkal növelt összeget küldje vagy úgy küldje hogy a vételárat kapd meg, ha 4,1 $ lesz amit küld akkor tisztán a 3.49 kerül vissza. De az a biztos ha az AliExpresen keresztűl történik a dolog.
Érdekes, hogy a kínaiaknak mindenki a "barátjuk", még akkor is, ha most volt közöttük az első üzenet váltás és soha az életben nem fognak találkozni vele...
Peter.70
őstag
Elutasítottam az eladó javaslatát, kíváncsi vagyok a fejleményekre
Bigemperor
senior tag
Az volna a kérdésem, hogy csütörtökön rendeltem új fiókkal az aliexpress-ről 2 terméket. Visszaigazolták a fiókon, a pénzt levonták(zárolták) a számlámról. Ma semmilyen rendelés nem szerepel a fiókon, fogalmuk sincs róla, mi a helyzet, e-mailt nem kaptam még, de a lóvé sem jött vissza. Most akkor mi a bánat van ilyenkor?
EmptyParadox
senior tag
Szerintem ez csak kulturális különbség.
(#24972) Bigemperor válasza Bigemperor (#24970) üzenetére
Bigemperor
senior tag
Nem értem mit kavarnak és hova tűnt a rendelés.Sajnos a bankok csak zárolnak, mire ebből banki igazolás lesz, na mindegy.
pulutodurumo
őstag
Ez hasonló ahhoz, mint amikor bemegyek egy boltba, és letegeznek. Ismerjük egymást? Nem. Két felnőtt ember magázódik. Fogadni mernék, hogy ez is az angol / amerikai nyelvterületről jött, ahol nincs megkülönböztetve (kivétel a brit királyi család). De ez már nagyon off.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
Hidd el, az ilyen fajta letegezést én is rühellem.
Simán visszamagázom azt, aki letegez, pedig - már soXor - én vagyok az idősebb!
Tma részemről lezárva.
azbest
félisten
Német kollégák mesélték, hogy a pc butaságok miatt bizonyos formális megszólítási mòdok kifejezetten illetlenségnek számítanak. Viszont a gyerekeket is urazzák meg hölgyezik másik végletként például iskolában. Kína esetén is lehet hogy nyelvi különbség miatt fura a barátozás
Amikor kifizetted akkor sem kaptál e-mailt? Csak úgy nem tűnik el, ha véletlenül kupon felhasználási probléma miatt törölnék arról kapsz értesítést és a pénz 5-10 napon belül visszakerül a bankszámládra.
dzsi23
addikt
Sziasztok!
Aliexpress-es rendelésnél kaptam ezt a csomagszámot már egy hete: LZ618169167CN.
A rendelés infó szerint ePacket, viszont én Aliexpress Standard Shipping-et választottam, nincs is ePacket lehetőség.
Alin még mindig "Shipment ready for dispatch" állapotban van, ráírtam az eladóra, szerinte már úton van a csomag.
Mit gondoltok?
Ez egy postai regisztrált küldemény szám. Az hogy ez ePacket, air mail vagy doboz tökmindegy. Könyvelt küldemény amit majd kivisznek és aláírod úgy veszed át.
Nekem egyébként ezt írja ki az általam használt nyomkövető oldal: EMS China Post, meg a másik China EMS (ePacket)
Az Aliexpress Standard Shipping az szállítási kategória, nem pedig postai termék amihez szoktak adni nyomkövetési számot.
Valamilyen postai úton van küldve, abban szerepel az ePacket is:
AliExpress Shipping deliver packages from China to the rest of the world, and we do this in cooperation with big logistics providers such as Singapore Post, OMNIVA-Estonia Post, Correos, Posti Finland, SPSR, DHL and others.
[ Szerkesztve ]
dzsi23
addikt
Általában Singapore Post-tal küldik, ha a standard shipping-et választom, ezért is választom mindig azt, ha nem drágább a china post registered air mail-nél.
Viszont, ha a rendelésnél benézek a szállítási információkba, akkor a szállítónál "Aliexpress Standard Shipping" szokott szerepelni, attól függetlenül, hogy Singapore Post-tal küldik olyankor.
Most viszont ePacket van odaírva, ez zavart meg, a tracking infó sem frissül, és az EMS rendszerében sem szerepel ez a szám... na, mindegy, majd ideér, amikor ideér.
Én már kaptam az észt, a dhl német, finn, holland, török, kínai postai szállításos küldeményt az Aliexpress Standard Shipping keretében a Sg-n felül. Az utóbbi időben elég vegyes volt a mezőny.
Bigemperor
senior tag
Ez az,hogy nem jött e-mailben semmi a rendelésről, és a fiókban sem szerepel.most már csak abban bízom,hogy visszautalják/feloldják a zárolást hamar,de ilyen még sosem volt,nem értem.
Ha nem emeli le senki a pénzt, mert nem volt sikeres vásárlás, akkor a zárolás sztornó, némelyik banknál sajnos több nap is lehet.
azsem2
újonc
Sziasztok!
Megérkezett a csomagom Kínából...
Nem kértek semmilyen igazolást vámügyintézéshez. A "vámmentes" pecsét sem volt rajta. A terméket július 19 éjjel rendeltem, 24.-én kaptam az üzenetet hogy feladták, ma pedig megérkezett. Szóval elég gyorsnak tűnik számomra. Semmilyen papírt nem kért a posta, a csomagra 10 USD volt írva értéknek, de nem én kértem hogy ezt írják rá. Egyébként egy 1Gb-os ROCK64-et rendeltem a gyártó oldaláról. (Szóval nem ali.)
Minden vámolás után kerül ki a Nezetközi Kicserélő Központból, van ami gyorsított eljárással, van ami vételár igazolás bekérése után, ennél van könyvelési téma. Az első módszer is beletelhet 1 hétbe, de nálad nem vacakoltak.
[ Szerkesztve ]
Bigemperor
senior tag
A helyzet az, hogy már levonta az ali, ma megjelent a bankkivonatomon is, ezt a panaszommal együtt elküldtem az alinak a chat-en, állítólag pár napon belül kivizsgálják.Ilyet még nem láttam, hogy a rendelésnek nyoma sincs, a pénzt ugyanakkor leemelték.szerencsére nem nagy tétel, kb 23 dolcsi, de akkor is roppant bosszant,várom a fejleményeket.
Csak biztonság kedvéért másik böngészőn belépni amivel még nem használtad az AliExpress-t?
Bigemperor
senior tag
először ez volt a gyanúm,hogy valami nem kóser, de inkognitómódban használom már.
timolya
csendes tag
Sziasztok!
Lenne egy shanghai csomagom, aminél az utolsó bejegyzés az alábbi, azóta nem mozdul:
2018-07-02 00:55 Az exportot megnyitották és lebontották.
Írtam az eladónak (már többször rendeltem tőle, mindig plusz kedvezményt is ad, mindent regisztráltan küld, szóval nagyon normális), hogy már az utána rendelt csomag is megjött 2 hét alatt, de ez még ugyanott van. Ezt válaszolta:
Hi~ friend, I check this package!
Customs review is waiting for release!
Sometimes customs will review the value of the parcel!
So it will delay!
Ilyen tényleg van? Valakinek volt már hasonló és rendben megérkezett a csomag, csak nagyon későn?
Akkor ez lehet a gond. Az összes webshop-os dolog ahol kártyával, Paypal-al kell fizetni szereti azonosítani a klienst aki fizet, biztonsági szempontból. A bankok sem szeretik az anonim, vpn-es böngészést.
Nem vagyunk hackerek hogy rejtsük magunkat.
Igen, nekem volt, a Sanghaj-ból jövő küldeményekere az 55-65 nap a jellemző szállítási idő. 20-ból csak 3 volt 26-28 napos
Bigemperor
senior tag
Amikor a regisztrációt és rendelést követő pár nap múlva ugyanarról a gépről léptem be, mint korábban egy másik fiókkal, mindenféle azonosítót kért, amit megadtam, mégis hibát írt. Kérdem én, miért ne használhatnánk 2 fiókot akár egy gépről, mindenki ezt teszi akár sokkal több fiókkal is? Na most, amikor a belépési hiba felmerült, inkognitómódban léptem be, egyébként ez érdekes módon -ha nagy ritkán kísérletezzem is vele- soha, sehol nem volt probléma. A regisztráció és rendelés korábban érdekes módon rendben lement, bármiféle "rejtőzködés" nélkül, a fizetés megtörtént, majd a kedves ali eltüntette a rendelésem, a pénzem, na ez ami nem korrekt. Amikor pár nap múlva csekkoltam, akkor nem tudtam előbb belépni, majd inkognitómódban sikerült, de se rendelés, se korábbi visszaigazoló e-mail, semmi, Nem gondolom, hogy ez megfelelő eljárás egy cég részéről.
timolya
csendes tag
Köszi a választ, én azt hittem sorban jönnek a küldemények, mert amit egy héttel később rendeltem 09-én és ugyanott adták fel az 23-án meg is jött rendben. De ezek szerint nem.
Én minden vásárlásnál imádkozom, hogy ne Sanghaj legyen a kilépő pont.
A Magyar Posta augusztus elsejétől emelte a Postai vámügynöki szolgáltatás díját, 3500 Ft lett (3000 Ft volt)
bizmark6
tag
Az árat emelik,de a szolgáltatás arányosan romlik.
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
tomazin
veterán
Nem kell hozza hackernek lenni (hadd en dontsem mar el ki mit lat), en is igy csinalom, ez nem lehet baj.
[ Szerkesztve ]
Nem egészen ez a történet. A normális magyar banki rendszer meg sem engedné hogy ukrán vagy kongói tartózkodási helyre mutató, vagy sehova se mutató helyről számla, bankkártya műveletet hajstanak végre.
A te p címed, ami dinamukusan változhat miért titkolandó? Mit látnak?
Ez a rövid verzió.
[ Szerkesztve ]
dzsi23
addikt
Igazából mindegy, melyik postával küldik, de azon felül, hogy regisztrált legyen a csomag, azért is választottam ezt, és azért is fizettem érte, hogy legyen nyomkövetés. Szeretem tudni, hol járnak a dolgaim, nyilván ti is.
Szerintem esélyes, hogy kamu a ragszám.
timolya
csendes tag
Hát most már én is fogok.
Nagy meglepetésre reggel jött az ali értesítő, hogy megérkezett a csomag. Megörültem, erre nem itt hanem Athénban van, egyre jobb. Ez is normális akkor?
2018-08-02 08:58 Athén, érkezés
ArGa
csendes tag
Itt tartottam:
Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés / Under postal customs procedure
Címzettől beérkezett dokumentumok postai feldolgozása / Processing customs documents
Tegnap telefonáltam a postára, hogy lassan egy hónapja (07.05) itt van az országba a csomagom és mivel előre küldtem a VÁM papírokat is, akkor mire várunk még és mennyit. Azt mondja a hölgy a jövőhéten valószínű megérkezik.
Erre bekerült kb beszélgetés után 1 órával egy újabb bejegyzés a csomaginfóra:
Hatósági eljárás kezdeményezése
2018.08.02. | 14:11
Ez most mit jelent? Végre valóban előrébb is lépett, vagy csak egy szövegelés. Ua a hatosági blabla és újabb heteket kell még várnom. Esetleg tényleg megjöhet végre a jövőhéten - ez alapján/ez után már érkezni szokott?
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!