Hirdetés

2024. május 7., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24951) tillatrilla


tillatrilla
senior tag

Sziasztok!!
Az Aliexpress oldalárol valahogy átkeveredtem az Alibaba.com oldalára asztali pc-n.
Beléptem ugyanazzal a felhasználónév/jelszó párossal,mint az Ebay-re,Aliexpressre. Nézegelődtem,majd kiléptem. Ezután egy-két nappal jött emailben a szokásos termékajánló. Mivel rájöttem,hogy Alibabán szinte csak nagy tételben lehet rendelni,valahogy az acc-omnál sikerült egy olyan lehetőséget választanom,hogy fiók (talán ideiglenes ) felfüggesztése.Indoklásként beírtam,hogy jelenleg nem szeretnék itt vásárolni. Majd submit.
Most viszont abban a meglepetésben részesültem,hogy az Aliexpress oldalra bejelentkezve azt írja paraszt fordításban,hogy fiók ideiglenesen felfüggesztve. Ha viszont nem lépek be,látom azokat a cuccokat,amiket eddig rendeltem,illetve azt is,amiket most beraktam a kosárba. Ebben semmi logikát nem látok....
És akkor a kérdés,hol tudom visszaállítani az profilomat az Aliexpressen,illetve mi köze az Aliexpress-es profilomhoz az Alibabának?
Várom a válaszokat.
Köszi előre is!!

Üdv: Attila

(#24952) UberMutant válasza tillatrilla (#24951) üzenetére


UberMutant
őstag

az aliexpress az alibaba kiskereskedelmi részlege. gondolom ez sokmindent megmagyaráz

(#24953) tillatrilla válasza UberMutant (#24952) üzenetére


tillatrilla
senior tag

Igen,ezt értem már. Hogy tudom visszaállítani a profilomat?Ugyanazzal a belépéssel szeretném,hogy ne vesszenek el az adatok.

Üdv: Attila

(#24954) UberMutant válasza tillatrilla (#24953) üzenetére


UberMutant
őstag

oldal alján help center pl?
írj nekik

(#24955) V/ válasza tillatrilla (#24951) üzenetére


V/
Topikgazda

A fellfüggesztés az a kategória hogy a fiók lezárás.Egyértelműen kiírják.

Note: once you have deactivated your account, you will still be able to track information your previous orders.

Az ilyen értesítőkről nem így kell leíratkozni.

Pár évvel ezelőtt minden regisztráció az Alibaba-n is érvényes volt, mivelt egy adatbázis létezett és az Alibabára történt az alap regisztráció, 1,5 éve szedték szét és már külön mennek a dolgok.

Megoldás: új regisztráció.
1. Self-deactivation. In this case, we suggest you register a new account

[ Szerkesztve ]

(#24956) tillatrilla válasza V/ (#24955) üzenetére


tillatrilla
senior tag

Szia.

Az én képernyőm szerint csak ideiglenesen lett felfüggesztve a profilom. Azt nem tudtam,hogy ha babán törlök valamit,az kihat az express felületén is sajnos...

Üdv: Attila

(#24957) V/ válasza tillatrilla (#24956) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor kattints a linkre: appeal for account reactivation.Esetleg böngészős verzió jobb lenne, de elméletben akkor itt kérheted az újra aktiválást. Esetleg megint változtattak a rendszeren és az nem érvényes már amit máshol még írnak.

(#24958) tillatrilla válasza V/ (#24957) üzenetére


tillatrilla
senior tag

Húúú,ez nagyon fárasztó volt,pláne kevés angol nyelvtudással.

Először kifogtam egy robot ügyfélszolgálatost,majd sikerült egy emberrel konzultálnom a végén. Adtak egy linket,amire kattintanom kellett az email címem igazolása miatt,majd valami volt-e vitám valakivel kérdés után írjam le,mi a bajom mező. Bemásoltam oda azt,amit fentebb leírtam,persze,ahogy a fordító angolul vissza adta.
Kb. 5 nap,mire választ kapok.
Jelenleg akkor várakozó helyzetben vagyok.
Megírom majd,ha kapok választ. Köszönöm az eddigi segítséget!!

Üdv: Attila

(#24959) V/ válasza tillatrilla (#24958) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszönöm előre is.
Akkor csak változtattak azon, hogy végleges a felfüggesztés, gondolom pár napig a végleges lezárás előtt adtak gondolkodási időt ezzel a linkkel, de az általános help-ben ezt nem futtatták végig.

(#24960) andrás47


andrás47
senior tag

Üdv ! Tudnátok segíteni: belépés jelzőt milyen név alatt találok az Alin ? Több féleképpen próbáltam, de általában riasztók jönnek be csak be . Köszönöm

(#24961) 0629 válasza andrás47 (#24960) üzenetére


0629
csendes tag

(#24962) andrás47 válasza 0629 (#24961) üzenetére


andrás47
senior tag

Köszönöm szépen a linket .

(#24963) 0629 válasza andrás47 (#24962) üzenetére


0629
csendes tag

:R

[ Szerkesztve ]

(#24964) Peter.70


Peter.70
őstag

Sziasztok,

Alin rendeltem egy töltőt, nem működik, nyitottam dispute-ot. Ma az eladó a következőt írta: " Kedves barátom, sajnáljuk a kellemetlenségeket. De kérjük, ne aggódjon, mint felelős eladó, szeretnénk visszatéríteni. Adj nekem PayPal számládat, és visszatérítem a pénzt a fiókodra. Sajnálom újra a kellemetlen kellemetlenségért."

Megadhatom a Paypal számla számot nyugodtan? Egy másik disputom is volt már, ott gond nélkül jött a folyószámlára a vissza térités

Nekem nem igazán jó a paypal visszatérités, akkor utasítsam el a javaslatot?

[ Szerkesztve ]

(#24965) farkas-j válasza Peter.70 (#24964) üzenetére


farkas-j
őstag

A PayPal-lal az a probléma, hogy a PayPal le fog venni jutalékot a visszautalt pénzből, így nem kapod vissza a teljes vételárat. Persze ha arányosan ennyivel többet utal vissza akkor rendben van.

Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4

(#24966) Peter.70 válasza farkas-j (#24965) üzenetére


Peter.70
őstag

3.49 USD lenne a refund. Akkor elutasitom

(#24967) V/ válasza Peter.70 (#24966) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem feltétlen kell, megszoktuk írni, hogy a jutalékkal növelt összeget küldje vagy úgy küldje hogy a vételárat kapd meg, ha 4,1 $ lesz amit küld akkor tisztán a 3.49 kerül vissza. De az a biztos ha az AliExpresen keresztűl történik a dolog.

(#24968) ANOka válasza Peter.70 (#24964) üzenetére


ANOka
őstag

Érdekes, hogy a kínaiaknak mindenki a "barátjuk", még akkor is, ha most volt közöttük az első üzenet váltás és soha az életben nem fognak találkozni vele... :U

(#24969) Peter.70 válasza V/ (#24967) üzenetére


Peter.70
őstag

Elutasítottam az eladó javaslatát, kíváncsi vagyok a fejleményekre

(#24970) Bigemperor


Bigemperor
senior tag

Az volna a kérdésem, hogy csütörtökön rendeltem új fiókkal az aliexpress-ről 2 terméket. Visszaigazolták a fiókon, a pénzt levonták(zárolták) a számlámról. Ma semmilyen rendelés nem szerepel a fiókon, fogalmuk sincs róla, mi a helyzet, e-mailt nem kaptam még, de a lóvé sem jött vissza. Most akkor mi a bánat van ilyenkor?

(#24971) EmptyParadox válasza ANOka (#24968) üzenetére


EmptyParadox
senior tag

Szerintem ez csak kulturális különbség. :)

(#24972) Bigemperor válasza Bigemperor (#24970) üzenetére


Bigemperor
senior tag

Nem értem mit kavarnak és hova tűnt a rendelés.Sajnos a bankok csak zárolnak, mire ebből banki igazolás lesz, na mindegy. :W

(#24973) pulutodurumo válasza ANOka (#24968) üzenetére


pulutodurumo
őstag

Ez hasonló ahhoz, mint amikor bemegyek egy boltba, és letegeznek. Ismerjük egymást? Nem. Két felnőtt ember magázódik. Fogadni mernék, hogy ez is az angol / amerikai nyelvterületről jött, ahol nincs megkülönböztetve (kivétel a brit királyi család). De ez már nagyon off.

"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"

(#24974) ANOka válasza pulutodurumo (#24973) üzenetére


ANOka
őstag

Hidd el, az ilyen fajta letegezést én is rühellem.
Simán visszamagázom azt, aki letegez, pedig - már soXor - én vagyok az idősebb!

Tma részemről lezárva.

(#24975) azbest válasza ANOka (#24974) üzenetére


azbest
félisten

Német kollégák mesélték, hogy a pc butaságok miatt bizonyos formális megszólítási mòdok kifejezetten illetlenségnek számítanak. Viszont a gyerekeket is urazzák meg hölgyezik másik végletként például iskolában. Kína esetén is lehet hogy nyelvi különbség miatt fura a barátozás :)

(#24976) V/ válasza Bigemperor (#24970) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor kifizetted akkor sem kaptál e-mailt? Csak úgy nem tűnik el, ha véletlenül kupon felhasználási probléma miatt törölnék arról kapsz értesítést és a pénz 5-10 napon belül visszakerül a bankszámládra.

(#24977) dzsi23


dzsi23
addikt

Sziasztok!

Aliexpress-es rendelésnél kaptam ezt a csomagszámot már egy hete: LZ618169167CN.
A rendelés infó szerint ePacket, viszont én Aliexpress Standard Shipping-et választottam, nincs is ePacket lehetőség.
Alin még mindig "Shipment ready for dispatch" állapotban van, ráírtam az eladóra, szerinte már úton van a csomag.
Mit gondoltok?

(#24978) V/ válasza dzsi23 (#24977) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez egy postai regisztrált küldemény szám. Az hogy ez ePacket, air mail vagy doboz tökmindegy. Könyvelt küldemény amit majd kivisznek és aláírod úgy veszed át.
Nekem egyébként ezt írja ki az általam használt nyomkövető oldal: EMS China Post, meg a másik China EMS (ePacket)
Az Aliexpress Standard Shipping az szállítási kategória, nem pedig postai termék amihez szoktak adni nyomkövetési számot.
Valamilyen postai úton van küldve, abban szerepel az ePacket is:
AliExpress Shipping deliver packages from China to the rest of the world, and we do this in cooperation with big logistics providers such as Singapore Post, OMNIVA-Estonia Post, Correos, Posti Finland, SPSR, DHL and others.

[ Szerkesztve ]

(#24979) dzsi23 válasza V/ (#24978) üzenetére


dzsi23
addikt

Általában Singapore Post-tal küldik, ha a standard shipping-et választom, ezért is választom mindig azt, ha nem drágább a china post registered air mail-nél.
Viszont, ha a rendelésnél benézek a szállítási információkba, akkor a szállítónál "Aliexpress Standard Shipping" szokott szerepelni, attól függetlenül, hogy Singapore Post-tal küldik olyankor.
Most viszont ePacket van odaírva, ez zavart meg, a tracking infó sem frissül, és az EMS rendszerében sem szerepel ez a szám... na, mindegy, majd ideér, amikor ideér.

(#24980) V/ válasza dzsi23 (#24979) üzenetére


V/
Topikgazda

Én már kaptam az észt, a dhl német, finn, holland, török, kínai postai szállításos küldeményt az Aliexpress Standard Shipping keretében a Sg-n felül. Az utóbbi időben elég vegyes volt a mezőny.

(#24981) Bigemperor válasza V/ (#24976) üzenetére


Bigemperor
senior tag

Ez az,hogy nem jött e-mailben semmi a rendelésről, és a fiókban sem szerepel.most már csak abban bízom,hogy visszautalják/feloldják a zárolást hamar,de ilyen még sosem volt,nem értem.

(#24982) V/ válasza Bigemperor (#24981) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem emeli le senki a pénzt, mert nem volt sikeres vásárlás, akkor a zárolás sztornó, némelyik banknál sajnos több nap is lehet.

(#24983) azsem2 válasza V/ (#24874) üzenetére


azsem2
újonc

Sziasztok!
Megérkezett a csomagom Kínából...
Nem kértek semmilyen igazolást vámügyintézéshez. A "vámmentes" pecsét sem volt rajta. A terméket július 19 éjjel rendeltem, 24.-én kaptam az üzenetet hogy feladták, ma pedig megérkezett. :)) Szóval elég gyorsnak tűnik számomra. Semmilyen papírt nem kért a posta, a csomagra 10 USD volt írva értéknek, de nem én kértem hogy ezt írják rá. Egyébként egy 1Gb-os ROCK64-et rendeltem a gyártó oldaláról. (Szóval nem ali.)

(#24984) V/ válasza azsem2 (#24983) üzenetére


V/
Topikgazda

Minden vámolás után kerül ki a Nezetközi Kicserélő Központból, van ami gyorsított eljárással, van ami vételár igazolás bekérése után, ennél van könyvelési téma. Az első módszer is beletelhet 1 hétbe, de nálad nem vacakoltak.

[ Szerkesztve ]

(#24985) Bigemperor válasza V/ (#24982) üzenetére


Bigemperor
senior tag

A helyzet az, hogy már levonta az ali, ma megjelent a bankkivonatomon is, ezt a panaszommal együtt elküldtem az alinak a chat-en, állítólag pár napon belül kivizsgálják.Ilyet még nem láttam, hogy a rendelésnek nyoma sincs, a pénzt ugyanakkor leemelték.szerencsére nem nagy tétel, kb 23 dolcsi, de akkor is roppant bosszant,várom a fejleményeket.

(#24986) V/ válasza Bigemperor (#24985) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak biztonság kedvéért másik böngészőn belépni amivel még nem használtad az AliExpress-t?

(#24987) Bigemperor válasza V/ (#24986) üzenetére


Bigemperor
senior tag

először ez volt a gyanúm,hogy valami nem kóser, de inkognitómódban használom már.

(#24988) timolya


timolya
csendes tag

Sziasztok!
Lenne egy shanghai csomagom, aminél az utolsó bejegyzés az alábbi, azóta nem mozdul:
2018-07-02 00:55 Az exportot megnyitották és lebontották.
Írtam az eladónak (már többször rendeltem tőle, mindig plusz kedvezményt is ad, mindent regisztráltan küld, szóval nagyon normális), hogy már az utána rendelt csomag is megjött 2 hét alatt, de ez még ugyanott van. Ezt válaszolta:
Hi~ friend, I check this package!
Customs review is waiting for release!
Sometimes customs will review the value of the parcel!
So it will delay!
Ilyen tényleg van? Valakinek volt már hasonló és rendben megérkezett a csomag, csak nagyon későn?

(#24989) V/ válasza Bigemperor (#24987) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor ez lehet a gond. Az összes webshop-os dolog ahol kártyával, Paypal-al kell fizetni szereti azonosítani a klienst aki fizet, biztonsági szempontból. A bankok sem szeretik az anonim, vpn-es böngészést.
Nem vagyunk hackerek hogy rejtsük magunkat.

(#24990) V/ válasza timolya (#24988) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, nekem volt, a Sanghaj-ból jövő küldeményekere az 55-65 nap a jellemző szállítási idő. 20-ból csak 3 volt 26-28 napos

(#24991) Bigemperor válasza V/ (#24989) üzenetére


Bigemperor
senior tag

Amikor a regisztrációt és rendelést követő pár nap múlva ugyanarról a gépről léptem be, mint korábban egy másik fiókkal, mindenféle azonosítót kért, amit megadtam, mégis hibát írt. Kérdem én, miért ne használhatnánk 2 fiókot akár egy gépről, mindenki ezt teszi akár sokkal több fiókkal is? Na most, amikor a belépési hiba felmerült, inkognitómódban léptem be, egyébként ez érdekes módon -ha nagy ritkán kísérletezzem is vele- soha, sehol nem volt probléma. A regisztráció és rendelés korábban érdekes módon rendben lement, bármiféle "rejtőzködés" nélkül, a fizetés megtörtént, majd a kedves ali eltüntette a rendelésem, a pénzem, na ez ami nem korrekt. Amikor pár nap múlva csekkoltam, akkor nem tudtam előbb belépni, majd inkognitómódban sikerült, de se rendelés, se korábbi visszaigazoló e-mail, semmi, Nem gondolom, hogy ez megfelelő eljárás egy cég részéről.

(#24992) timolya válasza V/ (#24990) üzenetére


timolya
csendes tag

Köszi a választ, én azt hittem sorban jönnek a küldemények, mert amit egy héttel később rendeltem 09-én és ugyanott adták fel az 23-án meg is jött rendben. De ezek szerint nem.

(#24993) V/ válasza timolya (#24992) üzenetére


V/
Topikgazda

Én minden vásárlásnál imádkozom, hogy ne Sanghaj legyen a kilépő pont.

(#24994) V/


V/
Topikgazda

A Magyar Posta augusztus elsejétől emelte a Postai vámügynöki szolgáltatás díját, 3500 Ft lett (3000 Ft volt)

(#24995) bizmark6


bizmark6
tag

Az árat emelik,de a szolgáltatás arányosan romlik.

redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F

(#24996) tomazin válasza V/ (#24989) üzenetére


tomazin
veterán

Nem kell hozza hackernek lenni (hadd en dontsem mar el ki mit lat), en is igy csinalom, ez nem lehet baj.

[ Szerkesztve ]

(#24997) V/ válasza tomazin (#24996) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen ez a történet. A normális magyar banki rendszer meg sem engedné hogy ukrán vagy kongói tartózkodási helyre mutató, vagy sehova se mutató helyről számla, bankkártya műveletet hajstanak végre.
A te p címed, ami dinamukusan változhat miért titkolandó? Mit látnak?
Ez a rövid verzió.

[ Szerkesztve ]

(#24998) dzsi23 válasza V/ (#24980) üzenetére


dzsi23
addikt

Igazából mindegy, melyik postával küldik, de azon felül, hogy regisztrált legyen a csomag, azért is választottam ezt, és azért is fizettem érte, hogy legyen nyomkövetés. Szeretem tudni, hol járnak a dolgaim, nyilván ti is. :)
Szerintem esélyes, hogy kamu a ragszám.

(#24999) timolya válasza V/ (#24993) üzenetére


timolya
csendes tag

Hát most már én is fogok. :)
Nagy meglepetésre reggel jött az ali értesítő, hogy megérkezett a csomag. Megörültem, erre nem itt hanem Athénban van, egyre jobb. Ez is normális akkor?
2018-08-02 08:58 Athén, érkezés

(#25000) ArGa


ArGa
csendes tag

Itt tartottam:

Küldemény kiválasztása hatósági eljárásra, postai árubejelentés / Under postal customs procedure
Címzettől beérkezett dokumentumok postai feldolgozása / Processing customs documents

Tegnap telefonáltam a postára, hogy lassan egy hónapja (07.05) itt van az országba a csomagom és mivel előre küldtem a VÁM papírokat is, akkor mire várunk még és mennyit. Azt mondja a hölgy a jövőhéten valószínű megérkezik.

Erre bekerült kb beszélgetés után 1 órával egy újabb bejegyzés a csomaginfóra:

Hatósági eljárás kezdeményezése
2018.08.02. | 14:11

Ez most mit jelent? Végre valóban előrébb is lépett, vagy csak egy szövegelés. Ua a hatosági blabla és újabb heteket kell még várnom. Esetleg tényleg megjöhet végre a jövőhéten - ez alapján/ez után már érkezni szokott?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.