Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1651) szili.tamas1 válasza Sunrise85 (#1650) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

Nyiss vitat es kerd vissza a penzedet.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1652) blueMerle válasza Sunrise85 (#1650) üzenetére


blueMerle
veterán

Ha klónt rendelsz és elkobozzák arról értesítenek és a TN követhető a Magyar Posta oldalán.

Megbízható eladótól rendeltél? Feedback legalább 95% positive és legalább mindez 1000> értékelésre? Ezalatt orosz rulett...

Én is azt tanácsolom: nyiss azonnal vitát, és full refund.

[ Szerkesztve ]

(#1653) mustang08 válasza pingvin001 (#1615) üzenetére


mustang08
aktív tag
LOGOUT blog

Most találtam meg én is és eszembe jutott, hogy kérdezted. Tehát: My AliExpress, felső sávon Transactions azon belül Manage Feedback és utána Active Feedback. Itt a Feedback I received mellett lévő szövegbuborékra kell rákattintani.

(#1654) Gépötty


Gépötty
senior tag

Nem tudjátok, miért francia nálam az Ali? Vagyis inkább francia-angol vegyes.
Nyelvbeállításoknál angolon van (gugli fordító), ha átállítom másra, majd vissza, akkor hibátlan, míg be nem zárom. Legközelebb megint francia.
Nem mintha nagy fennforgás lenne, csak utálom, ha nem tudok megbirkózni a technikával.

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#1655) Geller72 válasza Gépötty (#1654) üzenetére


Geller72
veterán

Töröld a böngésződ előzményeit, hátha csak az van megtekeredve..;).

(#1656) daja28


daja28
tag

Hetek óta , nem működik a nyomkövetési kód ... Azt se tudom hol a csomag , vagy hogy vámolnak e vagy sem ... Ilyenkor mit tudok tenni ??? Vagy ilyenkor csak az van h várni kell azt ennyi ? :/

(#1657) ftsaba28


ftsaba28
csendes tag

A nyomkövetési kód

A posta.hu ennyit ir:

2014.08.15
18:07
Küldemény információ:
Küldemény postai átvétele / Item accepted
2014.08.16
14:39
Küldemény információ:
Célországba elküldve / Item sent abroad

track-chinapost.com meg :

Received by China Post Beijing Hungary 20140815 1807

Akkor most melyik a jó ?

(#1658) Firedaddy


Firedaddy
tag

Sziasztok !

Rendeltem egy Ju-jitsu ruhát az alliról, ma kaptam egy emailt hogy töltsem ki az eseti vámkezelési megbízást,és küldjem vissza.Mellékelték az eladó számláját is,amin az áll, hogy 30 USD az értéke.,ami ha jól számolom pont 22 EUR,ami még belefér a vám és adómentességbe.
De akkor minek kell visszaküldenem bármit is nekik,ha ott a számla,ami alapján látják hogy 30 USD volt.
Nem értem én ezeket a FEDEX-eseket.És miért fedexxel küldte,miért nem China posttal ?

(#1659) Firedaddy válasza fila (#1643) üzenetére


Firedaddy
tag

Esetleg a banknál be van állítva egy limit a vásárlásokra.
Általában POS terminálon keresztül 5 a default limit.Lehet az a gond.Nézz körül,vagy érdeklődj bankodnál, vagy netbankodban hogy mennyi a napi limit.Ha holnap már tudsz fizetni akkor ott a bibi

(#1660) mustang08 válasza Firedaddy (#1658) üzenetére


mustang08
aktív tag
LOGOUT blog

És tényleg 30 dollár volt, vagy csak az volt a csomagra ráírva?

(#1661) Firedaddy válasza mustang08 (#1660) üzenetére


Firedaddy
tag

Hát a számlán ez szerepel hogy Unit value : 30 USD, Total Value : 30 USD
Egyébként 120 Dollár volt,de hát ha a számlán 30 szerepel,amivel bizonyitom hogy mennyi az ára,akkor 30 USD volt :D

(#1662) WOT-H-A-C


WOT-H-A-C
veterán

:C :C :C :C

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1663) Firedaddy válasza Firedaddy (#1661) üzenetére


Firedaddy
tag

de persze ha arról van szó, hogy adózni kell és vámot fizetni, megteszem.csak most akkor nem értem mi alapján kell fizetnem ?
A számlán szereplő ár alapján,ami elvileg hiteles, ha a kis kínai küldte, vagy a fizetett alapján.
Isten őrizz hogy a NAV-.al szarakodjak.Csak nem értem miért ad 30 dollárol számlát,ha egyszer nem annyi

(#1664) Geller72 válasza Firedaddy (#1661) üzenetére


Geller72
veterán

Szerinted..:D.

(#1665) Firedaddy válasza Geller72 (#1664) üzenetére


Firedaddy
tag

Na ezért kérdeztem.
Ez egy fehér noname márkajelzés nélküli ruha. Számlára 30 USd-t írtak, ez van a Fedexnél.
De ha 120 USD-t irok,akkor meg nem tudok róla számlát bemutatni,mert azon 30 USD szerepel.Ezért kérdeztem hogy akkor most mi a francot csináljak ?

(#1666) Geller72 válasza Firedaddy (#1665) üzenetére


Geller72
veterán

Ha nem egyértelműen hamis, és noname, márkanélküli, akkor szerintem nem gond. Akkor van gond, ha hamis, vagy ha nem hamis, hanem brand. :U

(#1667) Firedaddy válasza Geller72 (#1666) üzenetére


Firedaddy
tag

No brand.Semmi márkajelzés nincs rajta.Egy sima fehér ruha.Ezért kérdeztem hogy minek nekik akkor a nyilatkozat.Ha kibontják,is csak azt látják,hogy egy sima fehér márkajelzés nélküli ruha.

(#1668) Gépötty válasza Geller72 (#1655) üzenetére


Gépötty
senior tag

Bingó! :D
Még jó, hogy szegről-végről informatikával foglalkozom. Most pedig betérdepelek a sarokba. :DDD

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#1669) Geller72 válasza Gépötty (#1668) üzenetére


Geller72
veterán

:C :P ;] Amúgy ne menj csalánt kaszálni csak ezért. Én már 20 éve dettó..;).

[ Szerkesztve ]

(#1670) Gépötty válasza Geller72 (#1669) üzenetére


Gépötty
senior tag

:)

Hogy egy kis Alis tanulság is legyen - bár nem tanulság, mert hát ez a végkifejlet elég nyilvánvaló volt, de sztori:
A tegnapi nagy akciózások közepette találtam egy kereskedőt, aki eszement módon, gyakorlatilag nullára árazott le mindent. Autós LED-izzókat árul, a legdrágább terméke amit láttam, 25 Cent volt, de zömmel $0,04-0,06-os árak voltak kiírva. Lesz ami lesz, gyorsan vásároltam is a még megmaradt készletből - mert nyilván kifosztották alaposan - aztán ma délután küldte a következő üzenet:
"Hi, my friend. Because the system error, we pull off shelves all the list. Please open the case to ask for full refund. Our store maybe be punishment or close by Aliexpress,If you don't ask for the full refund, maybe you will lose the money. And We can do nothing now. Sorry for the problem. Hope you reply this massage soon."
Kattintottam az 'Order cancellation' gombon egyet, és most várok.
Legyen ez egy megerősítés mindenkinek, hogy nincs ingyen ebéd, és azoknak is, akik azt gondolják, hogy azért az ember csak megpróbálja, hátha mégis :)

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#1671) elbandi2


elbandi2
tag

Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy rendeltem egy pár cipőt, ami kb.12 napra meg is jött, de a z eladó felemás méretet küldött (bal37-jobb38) :Y . Szóltam neki hogy gond van, erre Ő felajánlotta hogy küld egy másik vegyespárost (bal38-jobb37) és fizessem ki neki, de nagylelkűen kedvezményt ad a második árából 2,70USD-t :D . Hát mondom kösssz, de nem kell ez nekem, és nyitottam egy dispute-t amiben full refundot kértem, mert használhatatlan a termék. Ő ezt visszautasította, és felajánlotta hogy ingyen újraküldi a cipőt, és zárjam le a vitát.
Itt jön a kérdés, üzenetben megírtam neki, hogy rendben, ez nekem megfelel. De nem ismerem a rendszert, ha lezárom a dispute-t azzal hogy elfogadom a ajánlatát, és mégsem küldi el, akkor tudok újból nyitni, reklamálni, bármit csinálni, vagy itt a vége a lehetőségeimnek?
Ebayen gyakorlottabb vagyok, alin ez volt az első próbálkozásom. :F Mit gondoltok mit tegyek?

(#1672) WOT-H-A-C válasza elbandi2 (#1671) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

semmiféle képpen ne zárd le a vitát .....mennyi idő van még a buyer prot ból???

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1673) elbandi2 válasza WOT-H-A-C (#1672) üzenetére


elbandi2
tag

A buyer prot, még 35 nap, a vitánál az ajánlat elfogadására pedig még van 5 napom.

(#1674) WOT-H-A-C válasza elbandi2 (#1673) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Írjal neki hogy adja fel a csomagot és lezárod a vitát ha megindula tn....

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#1675) elbandi2 válasza WOT-H-A-C (#1674) üzenetére


elbandi2
tag

Igen már az ajánlata után megírtam neki hogy elfogadom, de nem akarok vitát zárni csak ha ad új tracking számot. Eltelt 5 nap és eddig semmi nem történt, úgy nézem, hogy még 5 napom lenne elfogadni az ajánlatát, ha nem teszek semmit, akkor automatikusan "escalate dispute". Ezt nem tudom pontosan hogy a gyakorlatban mit jelent.

(#1676) longwild válasza elbandi2 (#1675) üzenetére


longwild
aktív tag

Én még a TN után sem biztos, hogy zárnám a vitát... Elvégre abban egy marék téglát is küldhet majd... Azt aztán már nem tudod megreklamálni, mert a 2. postázáshoz már nem is tartozik megrendelés, az első rendelésedhez tartozó vitát meg épp készülsz lezárni...

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#1677) elbandi2 válasza longwild (#1676) üzenetére


elbandi2
tag

Hát ez az, én sem akarom zárni, csak 5 nap múlva záródik, ha jól értem. Meg tudom hosszabbítani? Hogyan folytassam?

(#1678) longwild válasza elbandi2 (#1677) üzenetére


longwild
aktív tag

Passzolom, szerencsére ilyen szituban még nem voltam. Csak az elvi részét fejtettem ki, hogy mit tennék...

Escalate esetben az biztos, hogy ALis alkalmazotthoz kerül.

[link]

Ez alapján mindenképp not as describedre érdemes tenni a vitát, mert egyéb esetben 5 napon belül megkapja az eladó a pénzt az alitól, ugyanis az ali rendszere látja, hogy átvetted a csomagot.

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#1679) elbandi2 válasza longwild (#1678) üzenetére


elbandi2
tag

Köszi a választ, azt hiszem kivárom az 5 napot, és ha semmi nem történik, akkor kérek full refundot.
Ha valaki volt hasonló szituban, írhatna, hogy mit hogyan. Köszi!

(#1680) Geller72 válasza elbandi2 (#1679) üzenetére


Geller72
veterán

Én full refundot kérnék. Ezek után..mindenképpen.

(#1681) wocsok17


wocsok17
tag

Sziasztok!

Vettem egy ilyent:
http://www.aliexpress.com/snapshot/6172156372.html
Meg is jött, de nem eredeti, ilyenkor mit tudok tenni, és hogyan?
Ez alapján ellenőriztem:
http://en.miui.com/thread-19104-1-1.html
Köszi

(#1682) Geller72 válasza wocsok17 (#1681) üzenetére


Geller72
veterán

Ez alapján ember legyen a talpán, aki megkülönbözteti..a képek alapján a real pukkant el..:D.

[ Szerkesztve ]

(#1683) wocsok17 válasza Geller72 (#1682) üzenetére


wocsok17
tag

Szétszedtem, megnéztem a belsejét...

(#1684) wwenigma válasza wocsok17 (#1681) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Ilyet nem veszünk aliról, ebay topikban van garantaltan eredeti forrás. Amugy dispute-t kell nyitni a termékre hogy fake...

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#1685) bkiky01


bkiky01
senior tag

Mi a teendő, ha az egyik rendelésem státusza kb. 4 napja ez: Fund Processing

Kicsit izgulok, mert ez nem 1-2 dolláros cucc..

Köszi előre is..

(#1686) Geller72 válasza bkiky01 (#1685) üzenetére


Geller72
veterán

És ha a detailsnél megnézed? My AliExpress > Order List > Order Detail>Shipmentnél a Második sorban kb. a status mellett mi van? Az order number alatt.

(#1687) bkiky01 válasza Geller72 (#1686) üzenetére


bkiky01
senior tag

Az, amit írtam az előbb: Fund Processing

(#1688) Geller72 válasza bkiky01 (#1687) üzenetére


Geller72
veterán

Hány napra vállalta a seller a feladást?

(#1689) bkiky01 válasza Geller72 (#1688) üzenetére


bkiky01
senior tag

Nem tudom, mert ez már egy lejárt akció.. Egy telefont rendeltem tőle..
Hol tudom megnézni? Bocsi, csak még épp, hogy 1-2 terméken vagyok itt túl..

Szerk.:

Ezeket találtam:
Estimated Delivery Time:15-60 Days
Processing Time:10 Days

[ Szerkesztve ]

(#1690) Geller72 válasza bkiky01 (#1689) üzenetére


Geller72
veterán

A feldolgozás ideje 10 nap. Azaz szerintem még ne aggódj. A beérkező rendelések feldolgozására max 10 napot ad. Addig el kell indulnia a dolognak. ;)

(#1691) bkiky01 válasza Geller72 (#1690) üzenetére


bkiky01
senior tag

Ezt válaszolta a hölgyemény:
sorry, no, Fund Processing
Vajon a termék beérkezésére kell várni náluk, vagy mi..?

(#1692) Geller72 válasza bkiky01 (#1691) üzenetére


Geller72
veterán

Igazából azt jelenti, hogy a megrendelésed feldolgozás alatt van még.

(#1693) bkiky01 válasza Geller72 (#1692) üzenetére


bkiky01
senior tag

Most meg átváltott a státusz Closed-ra.. Van félnivalóm?

(#1694) szili.tamas1 válasza bkiky01 (#1693) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

Nekem ez a fund processing akkor szokott megjelenni amikor ranyomok hogy megkaptam a cuccot. Ugye nem nyomtal ra a confirm order vlablablara mielott megjott?

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#1695) wwenigma válasza bkiky01 (#1693) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Az ali torolte a megrendelesed es visszakaptad a penzt. A masik hogy ranyomtalba "confirm order received" gombra.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#1696) ftsaba28


ftsaba28
csendes tag

Sziasztok!

2 hete rendeltem egy órát de TN még mindig csak annyit ír hogy "Received by China Post".
Írtam az eladónak de ő még nám válaszolt!
És rákatintok a Store nevére akkor az jelnik meg, hogy "A kért oldal nem található".
Nyíssak vitát és kérjek full refundot vagy várjak még?

[ Szerkesztve ]

(#1697) bkiky01 válasza wwenigma (#1695) üzenetére


bkiky01
senior tag

Pénz még nem jött gondolom pár nap/hét..De nem is nyomtam semmire.. :S

Ennyit ír:

Status: Closed
Reminder: Order Closed.

Alatta meg egy: ReAdd To Cart gomb..

Ilyenkor?

[ Szerkesztve ]

(#1698) bkiky01 válasza bkiky01 (#1697) üzenetére


bkiky01
senior tag

Még van egy ilyenem, most vettem észre:

Gondolom visszautalják..

[ Szerkesztve ]

(#1699) vatika13


vatika13
újonc

Sziasztok! Kezdő Aliexpresses vagyok, és most szerintem nagyon eb...tam a dolgot. Nem kaptam meg a rendelt terméket, viszont a hülye fejemmel megvártam míg lejár a visszaszámláló. Ilyenkor mi van? Már nem tudok sehogy sem reklamálni? Buktam a pénzem? Nem is kis összegről van szó (16.000 forint) :(

(#1700) WOT-H-A-C


WOT-H-A-C
veterán

4.

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.