Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#3157) GypsFulvus2 válasza Apokalipsy1 (#3155) üzenetére
GypsFulvus2
őstag
Nem hinném, hogy ez konkurálni akarna a SC-el. Továbbá meglepően újszerú. Még az sem lehetetetlen, hogy forradalmian új megközelítés. Procedurálisan generált világ - ez teljesen új módszer. Amit a távolban látsz, megközelítheted, a játék minden eleme folyamatosan generálódik, ahogy közeledsz. Azért tűnik ilyen furának a grafika. Elvileg végtelen világ. Az összes csillag, amit az égen látsz, megközelíthető, nem pedig díszlet. Leszállhatsz a bolygóira, lemerülhetsz a tengerei alá stb. Fenemód érdekes, szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)