Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Richard!

    addikt

    válasz thomasvold #102041 üzenetére

    Szia!

    A teljesség igénye nélkül:
    Mállik első ülések szivacsa, leesik a sminktükörtől elkezdve a külső visszapillantótükörlap és a csomagtérajtónyitó fogókája. A km óra meghallhat, ki kell venni és újra kell forrasztani a léptetőmotorokat. Gyárilag rövid a vezeték, feszül. Aztán elnémulhat az index, tolatóradar, bizt. öv bekötésérzékelő hangszórója, ami a km órában van. Bontóból lehet kukázni. Aztán a légbefúvók rostélyai is szeretnek megmakkanni, aliexpress és társairól lehet szerezni. A légkondi csak bizonyos erősségen működik pl 1-2-3 nem, de 4-esen igen. Előtétellenállás csere a megoldás. Nagyon gagyi, kopogós, kemény és zajos a műszerfala. Értem ezalatt, hogy nyekeg-nyikog összevissza.
    A hátsó sárvédő és a lökhárító találkozásánál szeret rohadni, a stab pálcákat is szereti fogyasztani, illetve az elektromos szervó hiba sem ritka.
    A motorháztető belső éle, a "visszahajtásnál" rohad.
    A vezérlés kényes az olajra, csak 5W-30 dexos2 mehet bele. Ha már van hangja a láncnak, akkor egy normális szervizben akár 200-250 ezer HUF is lehet a komplett csere (A14XER).

    Talán nem hagytam ki semmit...
    Üdv

Új hozzászólás Aktív témák