Már arra is gondoltam egyébként, miszerint az UW-QHD-nek is köze lehet ahhoz h ennyire elolvad a húzott i5 a 1080Ti mellett.., ugye nagyobb a látótér kvázi az abba eső számolnivaló is több vagy a fene tudja.
(#82812) ÁdiBá:
Hűs jah, kb ez az egyetlen előnye (jól sikerült a trutymója), szegény iszonyat girhes az első pillanattól fogva, 4.7-en kopp, azt is 1.42V-al nyomja, mondjuk becsületére legyen mondva h a rémhíresztelésekkel ellentétben 3éve zokszó nélkül viseli ezt a feszt pedig perma kapja, minden energiatakarékos hikomat sz@r ki van kapcsolva.
(#82815) Devid_81 & (#82816) Keldor papa:
Meguntam tényleg, ez most zsinórban a 3. játék amiben elég sűrűn kijön a játékmeneten, hogy elfogy a gyiii5.
Jön Zen2 amikor jön.., majd ha annyival jobb lesz akkor cserélem, a levedlett alkatrészeimnek mindig van hová mennie a baráti körömben, ennek a lap & cpu párosnak is megvan már a kövi gazdája cirka szeptember óta aki azóta is csak váááár.
Megrendeltem, amúgy is szerettem volna még pár cuccot..
(#82818) Raymond:
3440x1440, VeryHigh & Ultra (ahol engedte) mix, DoF & MB vannak kilőve, Temporal AA helyett SMAA mert előbbi maszatol/ronda és az árnyékokból vettem le 2 szintet mert egyrészt minden játékban faszán lehet nyerni rajta, másrészt azért mert a max árnyék részletességektől amúgy is kivagyok, amikor minden falevél árnyéka totál élesen látszik a földön. Nem életszerű és feleslegesen zabálja az erőforrást.
Egyébként driveres Gsync + Vsync, RTSS framelimit, játékban Vsync off, kvázi a szokásos.
Lefolyik a képernyőről amikor éppen nem 100%-on izzadnak a magok..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...