Világos hogy nőttek a költségek meg minden, pont ezért is lenne fontos a minőségi munka nem pedig az a rohanás amit művelnek és a relative gyors megtérülés, mint cél.
Számos példa van rá, hogy megéri évekig csiszolgatni a terméket, ha jó lesz sikeres lesz és busásan megtérül.
"Egyszerű", jó munkát kell végezni és akkor kisebb a kockázat is, és a pénz is visszajön.
Persze látom én hogy nem ebbe az irányba rohan minden, filmipar, sorozatok, vagy hogy ne menjünk messzire NV és Apple... stb.
Szerintem igazam van, mindegyik a pénzre megy túlságosan már... minimális kockázattal... és néha gyatra minőséggel.
Én rengeteg dologban látom ennek a problémáját mostanság... itt az EA/DICE, ott az intel, MS XBOX... stb.
Mindenhol hagytak elszabadulni egy hülye menedzsert aki beígért és kipaszírozott mégjobb számokat annak az árán hogy faszán szétverte és kicsinálta az egész cég munkaerejét meg a hosszútávú terveit beáldozta pillanatnyi sikerekért.
MS ugye most kezd visszalépni, mert rájöttek elbaszták, vásárolják vissza a studiókat, újra jobbak az irányok és a prioritások.
Intelnél tudjuk mi van, ők is most korrigálnak.
Mindenhol lelépett a menedzser szépen vagy elzavarták a francba... persze nekik jó volt, pár évig lenyúlták a prémiumot az igazgatótanács meg csak bólogatott... hát szuper.
Kíváncsi leszek az EA-nél milyen korrekció jön majd megint. Mondjuk ott a menedzser már lelépett előtte ügye a híres "ne vegyétek ha nem tetszik" mondása után.
EA-nél mondjuk amúgyis évek óta gáz a trend... nem tudom mi lesz velük, mert ott úgy néz ki az igazgatótanács meg az elnök stb is szarul végzi a munkáját, nem csak az ügyvivő menedzserek.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m