Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76951) KTMHobby3 válasza V.Stryker (#76950) üzenetére


KTMHobby3
tag

Nem annyira bonyolult. A gyűrűnek, a hengerbe betéve, a végeinél 0,2 mm hézagnak kell lenni. Ha ennél kevesebb, a melegedés miatt előbb összeér és befeszül a hengerbe. Nálad is ez történhetett.

(#76952) V.Stryker válasza KTMHobby3 (#76951) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Ilyenkor lecsiszotolsz belőle vagy hogy? a gyűrű adott, dugó, henger szintén adott... összerakod és amit kiad, annyi lesz? vagy miként állítod ezt?
Elnézést, ha lámákat kérdezek, de tényleg érdekel most már.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#76953) ajca


ajca
tag

Sziasztok!
Peugeot looxor 2t injektorom elromlott,kicseréltem bontott,de működő motorból kivettre,viszont ezzel sem működik elindul és leáll és világít a hibajelző lámpa,lehet valahogy a hibakódot törölni? :F

(#76954) energy4ever válasza ajca (#76953) üzenetére


energy4ever
addikt

En ezt talaltam rola: PDF

(#76955) mumtaz válasza ajca (#76953) üzenetére


mumtaz
senior tag

1. Gyújtás nélkül húzd koppig a gázt és tartsd úgy
2. Add rá a gyújtást
3. a hibalámpa kigyullad majd elalszik. Mikor megint kigyullad, azonnal engedd el a gázt.
4. ekkor ki fogja Neked villogni a hibakódokat.

A hibakódokat a villogások száma jelzi. Ezt érdemes felírni. Röviden kivillogja a hibakódot, majd jön egy hosszú szünet (4s) majd hosszan világít (4s) és jön a következő hibakód. Az összes hibakódot kivillogja szép sorban, majd kezdi elölről. Az összes hibakódot összesen négyszer villogja ki és csak akkor törli őket, ha közben nem lett megszakítva a kivillogtatás. Amikor végzett, a hibalámpa teljesen kialszik. Ekkor már a hibakódokat törölte és le lehet venni a gyújtást.

Egyébként csak néhány hibakód van, aminél nem engedi beindítani: Ha a motor túlmelegedett vagy, ha hibás az olajpumpa. Minden más hibakód meglétekor a mocinak be kell indulnia.

Egyébként érdemes a hibakód kiolvasás előtt egy fojtószelep újratanítást is végezni. Ezt úgy kell csinálni, hogy ráadott gyújtásnál a fojtószelepről le kell húzni a csatlakozót, majd néhány másodperc múlva levenni a gyújtást. Utána a csatit vissza lehet dugni, gyújtást ráadni és azonnal párszor fullra húzni a gázt, majd vissza alapra. Utána gyújtást levenni és utána lehet kezdeni a hibakód kiolvasást a fenti módon.

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#76956) ajca válasza energy4ever (#76954) üzenetére


ajca
tag

Ezt megpróbálom,köszönöm :R

[ Szerkesztve ]

(#76957) mumtaz válasza ajca (#76956) üzenetére


mumtaz
senior tag

Dehogy csak a szerviz. Leírtam a hibakód olvasást. Egyébként az, hogy beindul, majd leáll az nem injektorhibára utal. Ez a baj ezekkel, hogy ezt sok minden okozhatja és ezeket mind ki kellene mérni. Például okozhatja rossz nyomástartó szelep is, vagy kopott levegőkompresszor, vagy kirepedezett benzin, vagy levegőcsövek. Utóbbi egyébként tipikus hiba szokott lenni. Ezeket a hibákat egyébként nyomásmérő órákkal lehet diagnosztizálni. A benzin és levegőnyomást is. Ezeket kellene kiméregetni és, ha ezek az értékek rendben vannak, akkor lehet továbblépni.

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#76958) nyogo83 válasza mumtaz (#76957) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Reg jartal erre :) a Jetforce osszeallt?

(#76959) mumtaz válasza nyogo83 (#76958) üzenetére


mumtaz
senior tag

Még nem. Már tavaly óta bent áll a melóhelyemen. Egyszerűen nem volt semmi erőm/energiám. Még kéne egy hengerszett meg pár apróság. Aztán akkor már nem úgy orvosolgatnám, hogy a hibákat javítom, hanem rendbe teszem teljesen.

Csak az a baj, hogy itt van az autó is még mindig a problémáival és arra is költeni kéne, de az ideiglenes gyógyulása tegnapig tartott. Szóval most ez a project van terítéken, mert ez a fontosabb.
Lehet, hogy meg kéne ejteni azt a diagnosztikát. ;)

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#76960) nyogo83 válasza mumtaz (#76959) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Oksa. En is epp rendbeszedem a szezonra a ketkerekueket, aztan megnezzuk ;)

(#76961) ajca válasza mumtaz (#76957) üzenetére


ajca
tag

A benzin,és egyéb csövek rendben vannak újak,az injektor a levegőpumpával együtt egy működő motorról van,ezért gondoltam az ECU-ra,hogy az tilt le,ma már nem tudok vele foglalkozni,de a hétvégén,nekifutok.

(#76962) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

A "Turn" jelzés mit jelent a műszerfalon? :B

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#76963) nyogo83 válasza V.Stryker (#76962) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Index visszajelzo lampa. Szerintem :)

(#76964) V.Stryker válasza nyogo83 (#76963) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Hát akkor az nem villog nekem. :D az index igen, a kattogást is hallom, de a műszerfal nem... megnézem majd az izzót.

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#76965) KTMHobby3 válasza V.Stryker (#76952) üzenetére


KTMHobby3
tag

A gyűrűt be kell tenni a hengerbe, felülre és meg kell mérni hézagolóval a két vége közti hézagot. Minimum 0,2 mm-nek kell lenni, ha kisebb, lereszelek belőle.

(#76966) takacsbotond


takacsbotond
őstag

Sziasztok. Tomos ATX 50-ről mi a véleményetek? Mit érdemes tudni a típusról, mik a gyengéi?

Próbáltad már kikapcsolni-bekapcsolni?

(#76967) fodorv


fodorv
tag

Sziasztok! Vettem egy honda dio af 56- ot. Az alvázszámot hol találom rajta? Tudtok ebben segíteni?

(#76968) mumtaz válasza nyogo83 (#76960) üzenetére


mumtaz
senior tag

Én az autónak majd holnap nézek utána, mert valami nagyon fura lett tegnap. padlón csörög, mintha elmászott volna a gyújtás és megint nincs benne erő. Ráadásul padlón fütyül, mintha turbós lenne. Szóval szerintem valahol erősen falsot szív. Jobb, mint az alternatíva, hogy esetleg átugrott a vezérlés.

A héten a Jetforce-ot is már bontási stádiumba szeretném tenni, csak főnökömnek így sem nagyon tetszik, hogy ott áll az udvaron (nemtom, miért zavarja), így ott biztos nem fogom darabokra szedni. Úgyhogy még keresem a helyet, ahol hosszabb ideig lehet szétszedett állapotban, hogy ne kelljen kapkodni és összecsapni az egészet, mert annak nem lenne jó vége megint.

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#76969) Runner_fxr válasza forandor (#76899) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Azt mondta a szerelő, hogy csak kipucolta és megszűnt a csöpögése a karbinak. Egy szíjat kellett még cserélni, de ezt leszámítva rendben van a gép. Ja meg perszer kapott egy új légszűrőházat a régi repedt helyett, meg egy új szivacsot és új burkolatot kapott az ülése.

Viszont úgy néz ki, hogy el is adom, mert most megyek egy másikért, találtam egy első tulajos, igazi gyűjtői darabot! Ha megvettem este dobok fel róla képet!

[ Szerkesztve ]

(#76970) Debilon


Debilon
addikt

üdv!

Peugeot Jet Force TSDI 50 -vel van valami nagyon nagy gond, ami miatt kerülendő? évjáratot nem tudok pontosan jelenleg, ismerősnél van, csak még nem jutottam el hozzá

vagy ha ez problémás, akkor mi ajánlott? legalább 12-es kerék kell, régebben volt Kymco Super9S-em azt szerettem, most nem is nagyon találok ilyet sehol, mindegy, hogy 2T vagy 4T számomra, vidéki mellékúton használnám

a nagy motor mellé kellene valami munkába járáshoz napi 12 km cirka, plusz a kisebb dolgok, amikre sajnálom elindítani a nagy motort

[ Szerkesztve ]

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#76971) forandor válasza Runner_fxr (#76969) üzenetére


forandor
tag

Nemek is szűnt már meg csöpögés pucolás miatt, de később újra előjött.

Várjuk a képet. :K

(#76972) mumtaz válasza Debilon (#76970) üzenetére


mumtaz
senior tag

TSDI-t kerüld. Nagyon jó, amíg jó. De, ha valami elszáll, szinte biztos, hogy sokba kerül. Bontottan akadnak hozzá cuccok, de azok is sokszor olyan közeli állapotban vannak, mint ami épp elromlott.

Peugeot TSDI, Aprilia Ditec, Purejet. Ezek mind kerülendők, ha nem akarsz szívni.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#76973) sityupityu válasza mumtaz (#76955) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Amikor elkezdtem olvasni a hozzászólásokat és eljutottam eddig, akkor egyből te jutottál eszembe, hogy te kellesz ehhez a témához. :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#76974) Runner_fxr válasza forandor (#76971) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Na végül is nem csak a pucolás volt itt, nem volt a karbiban alapjárati csavar, hanem a gázbovden volt megfeszítve úgy, hogy legyen alapjárat, összetákolta az előző tulaj vagy valaki. Nem is a gyári karbi van benne, dellorto helyett mikuni. Most megcsinálták faszán.

De a lényeg, elhoztam a másikat. Egy 2003-as, utolsó legújabb szériás, Moto Italia-nál vásárolt, első tulajos Gilera Runner Fx 125. A motor makulátlan, szerintem egy igazi gyöngyszem! Magyarországon vásárolt, megvan az eredeti Moto italia-s számlája is! A motorja gyönyörűen jár, de viszont egy kicsit lustábban gyorsul mint ez a régebbi gép amit most hozott vissza a szerelő. Pedig elvileg ugyan az a 125-ös 2T blokk van mindkettőben. Amint hozta a szerelő a régit, oda is adtam neki az újat, nézze meg ezt is. Egyedüli esztétikai hibája a repedt tükrök, ezeket cseréltetem.

[ Szerkesztve ]

(#76975) nyogo83 válasza Runner_fxr (#76974) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Grat! Ez tenyleg szep allapotunak nez ki. Regi topic tagok kozul runner125-nek van egy szinte ugyanilyen gepe, az is hibatlan gyari allapotu, igaz azota nagymotorra valtott, de megtartotta. Szerintem nem is fogja eladni soha.
Mondjuk en se tennem :B

(#76976) SoulReaver válasza Runner_fxr (#76974) üzenetére


SoulReaver
veterán

Ennek még 13 colos a kereke? Nem kicsi az ilyen teljesítményhez?

(#76977) Runner_fxr válasza nyogo83 (#76975) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Köszi! Igen tudom, de az ővé 180-as. Hát megértem, ezeknek az ára már csak fölfelé fog menni. Mobile.de-en kb 3000-4000 euro egy épkézláb ilyen nagyköbcentis 2T Runner.

SoulReaver: Elöl 12"-es, hátul 13"-as, A 99 előttieknek, amik hátul dobfékesek, azoknak hátul is 12"-es. Szerintem nincs baj a kerekével, elég vaskos darab, nincs rossz futóműve egyébként.

(#76978) tothferenc válasza Runner_fxr (#76974) üzenetére


tothferenc
senior tag

Ez is 125/50-es?! :F Milyen aron mennek ezek a gepek?

i5 2500k + 8GB RAM + Gigabyte R9 270X 4GB ~ iPhone 13 mini - MediaPad M3

(#76979) sityupityu válasza Runner_fxr (#76974) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

viszont egy kicsit lustábban gyorsul mint ez a régebbi gép amit most hozott vissza a szerelő. Pedig elvileg ugyan az a 125-ös 2T blokk van mindkettőben

Rengeteg múlik egy robogónál a hajtás állapotán és milyenségén, hogy az hogyan megy.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#76980) Debilon válasza mumtaz (#76972) üzenetére


Debilon
addikt

Köszi, nekem a ditech van meg, de gondolom akkor ez is olyasmi

Aprilia sport city-t érdemes lenne megnéznem? Kymco agility city? Kymco super8?

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#76981) Runner_fxr válasza tothferenc (#76978) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Azért nincs rajta a rendszám, mert lejárt a műszakija már pár éve, az öreg tulajdonosa évek óta nem használta, csak időnként karbantartotta. De ennek a motornak megvan minden okmánya, rendszáma, sőt több is mint az átlagnak! Magyar forgalmi, törzskönyv, eredeti számla, és ugye az adásvételi amit írtunk, ennél patyolat tisztább már nem is lehetne! Nekem most át kell íratnom a nevemre, eredet vizsga, műszaki stb, mint egy autónál. Utána visszakerül a rendszáma is! 125/50 csak úgy lenne lehetséges, hogy mondjuk külföldről behozott és még nem helyezték Magyarországon forgalomba, nem regisztrált nagymotor Magyarországon! Ezzel el lehet szórakozni egy ideig, de ha elkap a rendőr akkor seggbe dugnak érte keményen! Ezek milyen áron mennek? Nagyon drága egy makulátlan 125/180 2T Runner! Ezek ma már kuriózumnak számítanak! Én évek óta nem láttam a használt piacon ilyen utolsó szériás 2T nagy runnert. Ha most valaki adna 1 milliót érte, nem biztos, hogy eladnám!

(#76982) fradi81 válasza Debilon (#76980) üzenetére


fradi81
veterán

Liberty, scarabeo?

moto g72, Ninebot d28e

(#76983) Runner_fxr válasza sityupityu (#76979) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ebben 16 ezer km van, és ez szerintem borítékolható, teljesen gyári a gép, egy lelkiismeretes kis öregé volt, első tulajdonos! Ennyi idő alatt elkophatott a hajtása? Én valami karburátor beállításra tippelek, de majd kiderül, már a szerelőnél van átnézésen.

(#76984) sityupityu válasza Runner_fxr (#76983) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Hajtás alatt szíj, görgők stb értem. 16 ezer alatt persze, hogy elkophat. Még egy maxi robogónál is. :K

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#76985) Runner_fxr válasza sityupityu (#76984) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Én is arra gondoltam, nyilván nem a főtengelyre vagy a hengerre. :) Szerencsére találtam egy nagyon jó szervizest, meglátjuk mit talál. Bár egyik ismerősöm szerint a dobfékes kicsit jobban gyorsul, mert kisebb a kereke és más az áttétele.

(#76986) mumtaz válasza sityupityu (#76973) üzenetére


mumtaz
senior tag

Jahh. Attól, hogy nem írogatok, figyelek ám. :DD

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#76987) mumtaz válasza Debilon (#76980) üzenetére


mumtaz
senior tag

Ez nem csak olyasmi, hanem gyakorlatilag az is. Ugyan a blokkjuk más, de ez az injektoros cucc a közös ötlet eredménye. Minden az injektorhoz kapcsolódó cucc gyakorlatilag megegyezik. Csak a beépítés miatti eltérések vannak közöttük. Például a TSDI meg a Ditech kompresszora azonos, de a Purejetnél a kompresszor ház kicsit el van forgatva.
A lendkerék is ugyanaz, csak az ékpálya van picit máshol van bennük. Meg nyilván az ECU szoftvere is más.
Szóval az alkatrészeik mondhatnánk, hogy tök egyformák, de mégsem.



Szóval ezeknél minden ilyen rendszer egyforma és ekként is kell kezelni őket a működést, megbízhatóságot meg javíthatóságot tekintve.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#76988) sityupityu válasza Runner_fxr (#76977) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Ez tök érdekes dolog, valóban így van. Volt nekem is 180 2T runnerem, de ezt nem is néztem, nem is tudtam idáig. Viszont érdekes, hogy a 4T meg csak elől-hátul 12"-al jöttek ki évjárattól függetlenül.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#76989) sityupityu válasza mumtaz (#76986) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

Nagyon helyes. :K

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#76990) energy4ever


energy4ever
addikt

Dragsterbol van most limitalt, sorszamozott, mindossze 500db-os specko verzio:

Nem hiszem hogy venni innen barki is, csak azert raktam be ide, mert alapbol is kulonleges motor, foleg ilyen formaban. :D

(#76991) Debilon válasza mumtaz (#76987) üzenetére


Debilon
addikt

köszi az infót :D letettem róla, nekem valami egyszerű és megbízható darab kell

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#76992) Debilon válasza fradi81 (#76982) üzenetére


Debilon
addikt

ezek amúgy testvér modellek? elég hasonlóak..

ezekben van valami buktató? 50-es kellene, nem akarok teljesítmény adót fizetni + 50/125-ként sem használni

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#76993) fradi81 válasza Debilon (#76992) üzenetére


fradi81
veterán

Nagykerekű robogók.. azért írtam ezeket, félreolvashattam a kerékméretet. Szerintem munkába járni ezek jók, főleg ha az út minősége sem tökéletes, mondjuk szlalomozni nem ezekkel kell de valamit valamiért.

moto g72, Ninebot d28e

(#76994) Debilon válasza fradi81 (#76993) üzenetére


Debilon
addikt

ja, csak a hasonlóság miatt kérdeztem, kerékméretet nem nézted el :)

az út minősége jó, azért írtam, hogy min. 12 zoll-os kerék

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#76995) Runner_fxr


Runner_fxr
Ármester

Tiszavirág életű volt az örömöm az új motorral kapcsolatban, a szerelő csúnya dolgokat mondott ma. Benzinpumpa, vízpumpa, és még pár sallang, benzin csöpögés, mindent meg sem jegyeztem amit mondott, de egy 100-as rá fog szaladni, teljesen szét kell szedni a motorját a vízpumpa csere miatt. Küldött pár képet:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]

[ Szerkesztve ]

(#76996) nyogo83 válasza Runner_fxr (#76995) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Igazabol en nem latok mast, mint tizeneves alkatreszeket, amik jo esellyel gyariak es ennyi idosen elfaradnak.
Az vigasztaljon, hogy barmi mast vennel, ami gyari allapotu es nem igazan nyultak meg hozza, ugyanigy nezne ki. Esetleg meg mas mokolasa utan is lehetne javitani.

A szivocsonk gumi kirepedezik ennyi ido alatt, a benzinpumpa vagy folyik vagy mar nem bir normalisan mukodni. A vizpumpaval meg fogd fel ugy, hogy szerencsed van es te cserelteted ki normalisra.
Nem pedig elotted valami legolcsobb pumpat belehebrakolt javitas utan kell majd ujra megcsinalni.

Ha veszek egy keveset futott(de idosebb) motort, akkor inkabb mindig annak orulok, hogy ha en cserelem ki az ilyen dolgokat eloszor.

Mindenesetre legalabb alapos a szerelod :K

(#76997) Runner_fxr válasza nyogo83 (#76996) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Persze, 17 éves motor, nyilván nem lehet újszerű, csak úgy volt hirdetve, hogy karbantartva és tökéletes állapotban! Ez a karbantartott, tökéletes állapottól messze van. Csupán ennyi, amúgy nyilván külső esztétikára szép és nem egy összekókányolt motor, de a behazudott karbantartásokat most nekem kell megcsinálni. És a motor nem volt olcsó! Normál esetben ha olyan gépezetről lenne szó, amiből sokat hirdetnek, már visszavittem volna és vagy a javításom fizettetem ki, vagy visszaadom a motort és visszakérem a vételárat. Itt most kénytelen vagyok benyelni, mert ilyen gépet még külföldön is alig találni, ha találsz is, horror áron, tehát eszembe nem jutott az, hogy visszavigyem. Még azt sem mondom, hogy feltétlenül rosszul jártam, mert még 100 ezret ráköltve is egy nagyon értékes, szép és ritka motorom lesz. Csak nem szeretem amikor valaki nem korrekt és letagad, lehazudik dolgokat egy adásvétel előtt. Azzal tisztában kellett lennie az eladónak, hogy ez a motor karbantartva hosszú évek óta nem volt. Az a fura, hogy a régi 98-as dobfékes runnerem amit kb 1 hónapja vettem, alig tartogatott meglepetést, erre itt van egy ránézésre makulátlan első tulajos gép, aminek amúgy gyönyörűen járt a motorja, de e mellett sok hibája is van. Beszéltem azért telefonon az öreggel akitől vettem, elmondtam neki a problémákat, de tagadott mindent, azt mondta, hogy az én szerelőm hazudik! :) Én vagyok a hülye, hogy szerelőhöz vittem a jó motort! Érdekes emberek vannak, az biztos. :) Amúgy tényleg alapos a szerelő, nagyon korrekt srác és eléggé képben van a motorokkal.

[ Szerkesztve ]

(#76998) nyogo83 válasza Runner_fxr (#76997) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Teljesen megertem :K

Csak sajnos rengeteg auto/motort lattam hasonlo helyzetben es valahol el is hiszem, hogy akar az oreg ugy gondolja igaza van. Eleg egy nem tul hozzaerto szerelo, akinek fogalma sincs, hogy mik azok amiket at kell nezni/cserelni egy robogon idoszakosan.
Mint ahogy a tulajok nagy reszenek sincs. Indul-megy-megall, olajat cserelnek, meg feket/gumit ha eliopik : tokeletes allapotban van, folyamatosan szervizelve :(
Altalaban akkor erdemes gyanut fogni, amikor egy egy idosebb gepnel a tulaj akinel nagyon regota megvan, teljes magabiztossaggal kijelenti, hogy :” uram, erre a gepre olajcseren kivul masra nem kellett kolteni.” :D
Na ilyenkor fogod te rakolteni azt, amit “nem kellett”.

(#76999) macilaci78 válasza nyogo83 (#76998) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Viszont ha már találtunk egy alapos szerelőt, nem lehetne közkinccsé tenni?

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#77000) nyogo83 válasza macilaci78 (#76999) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Leirnam en, de nem tudom vegul kihez vitte :D

Runner_fxr: nyugodtan beirhatod a nevet/elerhetoseget a szerviznek :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.